Troosten door je levensbeschouwing
Re: Troosten door je levensbeschouwing
Dat dacht ik al, Snelheid. Jij gaat mij niet troosten. We staan niet in dezelfde traditie.
Dat is een aanname die jij niet kan weten.

VERITAS VOS LIBERRABIT.
Jij hebt voorkeur voor mensen die in dezelfde traditie staan.
Ik ga niet in de rij staan voor jouw troost om uiteindelijk als tweede of derde keus troost te krijgen.
- Piebe Paulusma
- Man/Vrouw: M
Ik wil je wel troosten, maar ik sta in een ketterse traditie....
Don't trust a leader
Oh...ik dacht dat je christen was. Ik ben zelf ook een ketter.Piebe Paulusma schreef: ↑15 mei 2020, 14:32
- Piebe Paulusma
Een ketter voor christenen en een christen voor ketters.hopper schreef: ↑15 mei 2020, 16:26Oh...ik dacht dat je christen was. Ik ben zelf ook een ketter.Piebe Paulusma schreef: ↑15 mei 2020, 14:32
Don't trust a leader
Goed lezen wat er staat.
VERITAS VOS LIBERRABIT.
Iedere christen is een ketter voor de ander.Piebe Paulusma schreef: ↑15 mei 2020, 18:49Een ketter voor christenen en een christen voor ketters.
Zoals Herman Finkers zichzelf al eens citeerde "een verkeerde komma of letter, maakt zelfs van Jezus nog een ketter".
- Piebe Paulusma
Finkers is christen.Atheist2 schreef: ↑15 mei 2020, 22:06Iedere christen is een ketter voor de ander.Piebe Paulusma schreef: ↑15 mei 2020, 18:49Een ketter voor christenen en een christen voor ketters.
Zoals Herman Finkers zichzelf al eens citeerde "een verkeerde komma of letter, maakt zelfs van Jezus nog een ketter".
Don't trust a leader
Met een prachtige eigen kapel.Piebe Paulusma schreef: ↑15 mei 2020, 23:59Finkers is christen.Atheist2 schreef: ↑15 mei 2020, 22:06Iedere christen is een ketter voor de ander.Piebe Paulusma schreef: ↑15 mei 2020, 18:49Een ketter voor christenen en een christen voor ketters.
VERITAS VOS LIBERRABIT.
- Piebe Paulusma
Ja inderdaad, heeft ie zelf gebouwd toch? Deze uitspraak is van Finkers:Snelheid schreef: ↑16 mei 2020, 00:00Met een prachtige eigen kapel.Piebe Paulusma schreef: ↑15 mei 2020, 23:59Finkers is christen.Atheist2 schreef: ↑15 mei 2020, 22:06Iedere christen is een ketter voor de ander.Piebe Paulusma schreef: ↑15 mei 2020, 18:49Een ketter voor christenen en een christen voor ketters.
'God heeft begin noch eind en Maria is zijn moeder.'

Don't trust a leader
Aha, vandaar dat God in stilte spreekt, daar zit begin noch einde aan! Bij wijze van spreken dan hè.
Laatst gewijzigd door hopper op 16 mei 2020, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Zelf gebouwd,dat zou kunnen.Piebe Paulusma schreef: ↑16 mei 2020, 00:03Ja inderdaad, heeft ie zelf gebouwd toch? Deze uitspraak is van Finkers:Snelheid schreef: ↑16 mei 2020, 00:00Met een prachtige eigen kapel.Piebe Paulusma schreef: ↑15 mei 2020, 23:59Finkers is christen.Atheist2 schreef: ↑15 mei 2020, 22:06Iedere christen is een ketter voor de ander.Piebe Paulusma schreef: ↑15 mei 2020, 18:49Een ketter voor christenen en een christen voor ketters.
'God heeft begin noch eind en Maria is zijn moeder.'![]()
VERITAS VOS LIBERRABIT.
- Piebe Paulusma
Welke rol heeft Maria binnen de orthodoxe kerk? Ze staat minder in de belangstelling als bij de RKK of niet, Snelheid?
Don't trust a leader
In de orthodoxie ook belangrijk maar anders,komt ook door de theologie,Geen doorgeschoten Mariadevotie,maar het doorschieten van deze devotie doen de mensen zelf de RK schrijft dat niet voor.Piebe Paulusma schreef: ↑16 mei 2020, 00:20Welke rol heeft Maria binnen de orthodoxe kerk? Ze staat minder in de belangstelling als bij de RKK of niet, Snelheid?
VERITAS VOS LIBERRABIT.