Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door hopper »

Sowieso is een geschreven stuk over demonen geen bewijs van het bestaan van demonen.
Net zoals de bijbel geen bewijs is van het bestaan van Jahweh.
Gebruikersavatar
Yours
Berichten: 1785
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:15
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Yours »

hopper schreef: 22 jan 2022, 11:47 Sowieso is een geschreven stuk over demonen geen bewijs van het bestaan van demonen.
Zoals Zolderworm schreef, bestaan er wel degelijk demonen. Ik quote hem nogmaals:
Zolderworm schreef: 21 jan 2022, 16:22 Zelf heb ik meegemaakt dat een demon zich tijdens een uittreding aan mijn astrale lichaam vastkleefde in een poging energie te stelen. Hij trachtte waarschijnlijk te voorkomen dat ik mijn stoffelijke lichaam weer in ging. Het was een hele worsteling om me weer los te maken en weer terug te kunnen keren in mijn lijf.
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door callista »

Een eigen ervaring is nog steeds geen bewijs voor demonen.....
Dat kan meerdere oorzaken hebben..
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Zolderworm »

callista schreef: 22 jan 2022, 13:22 Een eigen ervaring is nog steeds geen bewijs voor demonen.....
Dat kan meerdere oorzaken hebben..
Ik zeg ook niet dat ik het bewezen heb. Er zijn talloze mogelijkheden. Het kan ook nog steeds een erg realistische hallucinatie zijn. Maar dat denk ik niet.
Only dead fish go with the flow
HJW
Berichten: 5807
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door HJW »

Yours schreef: 22 jan 2022, 13:20
hopper schreef: 22 jan 2022, 11:47 Sowieso is een geschreven stuk over demonen geen bewijs van het bestaan van demonen.
Zoals Zolderworm schreef, bestaan er wel degelijk demonen. Ik quote hem nogmaals:
Zolderworm schreef: 21 jan 2022, 16:22 Zelf heb ik meegemaakt dat een demon zich tijdens een uittreding aan mijn astrale lichaam vastkleefde in een poging energie te stelen. Hij trachtte waarschijnlijk te voorkomen dat ik mijn stoffelijke lichaam weer in ging. Het was een hele worsteling om me weer los te maken en weer terug te kunnen keren in mijn lijf.
Hij geeft zelf al aan dat het geen bewijs is. Hopper stelt daarnaast terecht dat als iemand opschrijft dat iets bestaat, dat dat nog niet wil zeggen dat het idd bestaat.
Zolderworm schreef: 22 jan 2022, 13:48
callista schreef: 22 jan 2022, 13:22 Een eigen ervaring is nog steeds geen bewijs voor demonen.....
Dat kan meerdere oorzaken hebben..
Ik zeg ook niet dat ik het bewezen heb. Er zijn talloze mogelijkheden. Het kan ook nog steeds een erg realistische hallucinatie zijn. Maar dat denk ik niet.
Snelheid
Berichten: 10755
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Snelheid »

Wie wel is (maar dat is geen van alleen hier) die wel is bij en exorcisme is geweest dus niet wat ze in sektes doen maar echt dus....... komt er wel achter dat demonen en het kwaad bestaat. :!: :!: :!:
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Yours
Berichten: 1785
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:15
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Yours »

Zolderworm schreef: 22 jan 2022, 13:48
callista schreef: 22 jan 2022, 13:22 Een eigen ervaring is nog steeds geen bewijs voor demonen.....
Dat kan meerdere oorzaken hebben..
Ik zeg ook niet dat ik het bewezen heb. Er zijn talloze mogelijkheden. Het kan ook nog steeds een erg realistische hallucinatie zijn. Maar dat denk ik niet.
Wat mij betreft maakt het niet uit: Ja, demonen bestaan of Nee, demonen bestaan niet.

Als Zolderworm echter niet pal staat voor datgene wat hij schrijft, houdt het op.
Dan kan ik mij ook de moeite besparen om zijn boek(en) te kopen, want dan zijn de uittredingen die hij heeft gemaakt mogelijk ook 'erg realistische hallucinaties'.
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door hopper »

Yours schreef: 22 jan 2022, 13:20
hopper schreef: 22 jan 2022, 11:47 Sowieso is een geschreven stuk over demonen geen bewijs van het bestaan van demonen.
Zoals Zolderworm schreef, bestaan er wel degelijk demonen. Ik quote hem nogmaals:
Zolderworm schreef: 21 jan 2022, 16:22 Zelf heb ik meegemaakt dat een demon zich tijdens een uittreding aan mijn astrale lichaam vastkleefde in een poging energie te stelen. Hij trachtte waarschijnlijk te voorkomen dat ik mijn stoffelijke lichaam weer in ging. Het was een hele worsteling om me weer los te maken en weer terug te kunnen keren in mijn lijf.
Ik geloof Zolder dat er demonen bestaan, maar dan bestaan ze nog altijd niet in mijn voorstellingswereld.
Het enige afdoende bewijs dat ze bestaan is als ik er zelf eentje ontmoet.
En dat gebeurd niet.

Dat bewijst dat we allemaal in een verschillende wereld leven.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Zolderworm »

Yours schreef: 22 jan 2022, 15:23
Zolderworm schreef: 22 jan 2022, 13:48
Ik zeg ook niet dat ik het bewezen heb. Er zijn talloze mogelijkheden. Het kan ook nog steeds een erg realistische hallucinatie zijn. Maar dat denk ik niet.
Wat mij betreft maakt het niet uit: Ja, demonen bestaan of Nee, demonen bestaan niet.

Als Zolderworm echter niet pal staat voor datgene wat hij schrijft, houdt het op.
Dan kan ik mij ook de moeite besparen om zijn boek(en) te kopen, want dan zijn de uittredingen die hij heeft gemaakt mogelijk ook 'erg realistische hallucinaties'.
Ja, ik houd geen absoluut weten aan en geen onbetwijfelbare leer. Dat is juist de goede kant van mijn boeken.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Trajecto
Site Admin
Berichten: 15540
Lid geworden op: 03 mar 2013, 18:07
Man/Vrouw: M
Locatie: midden van het land

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Trajecto »

Nou mensen, wat is dit allemaal nou weer?
Ik sluit het even, want ik heb nu geen tijd om het grondig door te nemen.
Even dicht dus, tot ik ernaar kan kijken.

update:

Topic opgeschoond.
Nulla aetas ad discendum sera
Maria K
Berichten: 2887
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Maria K »

Vreugdevol schreef: 10 mar 2022, 16:13 De bijbel spreekt wel in schapen en bokken taal, vandaar dat alle afgoden met hoorntjes ook heenwijzen naar de bokken en staat daarom symbool voor satan.
Dit is mi. niet Bijbels.
Even nog over die uitspraak met de horentjes, maar vooral ook vanwege de aanduiding met het mannelijke geslacht.

Geiten werden samen gehouden met schapen als de kudde op pad is.
Ze gelden als intelligenter, waardoor het leiden van de hele kudde voor de herder vergemakkelijkt wordt.
Maar ze zijn (misschien juist) daardoor ook eigenzinniger en feller op hun territorium. ;)
Het zijn dan de bokken, die het meest lastig zijn samen in een hok of anderszins kleine ruimte.
Als de nacht ingaat en de schaapskooi/onderdak (het tehuis) wordt opgezocht, dan kunnen ze niet samen met de schapen in één ruimte en worden ze van elkaar gescheiden.
Met goed en kwaad heeft dat weinig te maken.
Wel met wie er mee mag in het vaderhuis en wie niet daarvan weg moet blijven.

Daarbij wordt de geit niet gehouden om zijn vlees en wol, maar voor de melk.
Er zijn maar weinig bokken nodig en het vlees van een viriele bok is niet echt lekker.
Daarom wordt de bok vaak gecastreerd en eerder geslacht, dus verwijderd uit de kudde.
Vroeger dus ook vaker als jong geitenbokje geofferd.
Laatst gewijzigd door Maria K op 11 mar 2022, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 9982
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Messenger »

Darwin1986 schreef: 10 mar 2022, 21:09
Maria K schreef: 10 mar 2022, 17:09 Maar ja, het bespotten van andere religies is natuurlijk wel van de duivel, ook al geloven zij er niet in. 8-)
Het bespotten van andere religies is typisch bijbels hoor, en dan door profeten die meenden namens God te spreken. Mijn ouders zijn gelovig (net als mijn hele familie, ik ben het zwarte schaap :clown: ) en laatst las ik tijdens het avondeten met hen mee. Ging over Jesaja.. Toen had ik de neiging van tafel weg te lopen, zo spottend over andere religies en dan zelf zeggen "ik ben de Enige, er is niemand buiten Mij".
Jesaja 45 vers 5 t/m 7:
5 Ik ben de HEERE, en niemand meer, buiten Mij is er geen God; Ik zal u gorden, hoewel gij Mij niet kent.

6 Opdat men wete, van den opgang der zon en van den ondergang, dat er buiten Mij niets is, Ik ben de HEERE, en niemand meer.

7 Ik formeer het licht, en schep de duisternis; Ik maak den vrede en schep het kwaad, Ik, de HEERE, doe al deze dingen.
Het leuke van deze tekst is wel dat de Heere alle schuld op Zich neemt, Hij is het die de duisternis en het kwaad schept en de Heere zelf ontkent daarmee het bestaan van Satan.
En als de Heere alles zelf doet, is Satan dus ook boventallig en daarmee mosterd na de maaltijd.

Uranopolitus maakt zich dus druk om niets.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Bastiaan73
Berichten: 2874
Lid geworden op: 28 okt 2020, 08:48
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Bastiaan73 »

Maria K schreef: 11 mar 2022, 09:47
Vreugdevol schreef: 10 mar 2022, 16:13 De bijbel spreekt wel in schapen en bokken taal, vandaar dat alle afgoden met hoorntjes ook heenwijzen naar de bokken en staat daarom symbool voor satan.
Dit is mi. niet Bijbels.
Even nog over die uitspraak met de horentjes, maar vooral ook vanwege de aanduiding met het mannelijke geslacht.

Geiten werden samen gehouden met schapen als de kudde op pad is.
Ze gelden als intelligenter, waardoor het leiden van de hele kudde voor de herder vergemakkelijkt wordt.
Maar ze zijn (misschien juist) daardoor ook eigenzinniger en feller op hun territorium. ;)
Het zijn dan de bokken, die het meest lastig zijn samen in een hok of anderszins kleine ruimte.
Als de nacht ingaat en de schaapskooi/onderdak (het tehuis) wordt opgezocht, dan kunnen ze niet samen met de schapen in één ruimte en worden ze van elkaar gescheiden.
Met goed en kwaad heeft dat weinig te maken.
Wel met wie er mee mag in het vaderhuis en wie niet daarvan weg moet blijven.

Daarbij wordt de geit niet gehouden om zijn vlees en wol, maar voor de melk.
Er zijn maar weinig bokken nodig en het vlees van een viriele bok is niet echt lekker.
Daarom wordt de bok vaak gecastreerd en eerder geslacht, dus verwijderd uit de kudde.
Vroeger dus ook vaker als jong geitenbokje geofferd.
Even een klein maar pittig intermezzo'tje:

Benjamin the orphan pygmy goat
τὸ γεγεννημένον ἐκ τῆς σαρκὸς σάρξ ἐστιν, καὶ τὸ γεγεννημένον ἐκ τοῦ πνεύματος πνεῦμά ἐστιν.
Snelheid
Berichten: 10755
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Snelheid »

Uranopolitus maakt zich dus druk om niets. Dat is de vraag; de teksten die hij aanhaald worden uit het verband getrokken,in dit geval zal heel het hoofdstuk gelezen moeten worden.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Bastiaan73
Berichten: 2874
Lid geworden op: 28 okt 2020, 08:48
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Bastiaan73 »

Messenger schreef: 11 mar 2022, 09:54 Het leuke van deze tekst is wel dat de Heere alle schuld op Zich neemt, Hij is het die de duisternis en het kwaad schept en de Heere zelf ontkent daarmee het bestaan van Satan.
De gevolgtrekking tussen 'Hij is het die de duisternis en het kwaad schept' en 'de Heere zelf ontkent daarmee het bestaan van Satan' kan ik niet volgen. Komt m.i. op hetzelfde neer als 'Hij is het die het licht schept' en 'de Heere zelf ontkent daarmee het bestaan van de zon'.

Snap je wat ik bedoel?
τὸ γεγεννημένον ἐκ τῆς σαρκὸς σάρξ ἐστιν, καὶ τὸ γεγεννημένον ἐκ τοῦ πνεύματος πνεῦμά ἐστιν.
Maria K
Berichten: 2887
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Maria K »

Bastiaan73 schreef: 11 mar 2022, 09:59
Maria K schreef: 11 mar 2022, 09:47
Dit is mi. niet Bijbels.
Even nog over die uitspraak met de horentjes, maar vooral ook vanwege de aanduiding met het mannelijke geslacht.

Geiten werden samen gehouden met schapen als de kudde op pad is.
Ze gelden als intelligenter, waardoor het leiden van de hele kudde voor de herder vergemakkelijkt wordt.
Maar ze zijn (misschien juist) daardoor ook eigenzinniger en feller op hun territorium. ;)
Het zijn dan de bokken, die het meest lastig zijn samen in een hok of anderszins kleine ruimte.
Als de nacht ingaat en de schaapskooi/onderdak (het tehuis) wordt opgezocht, dan kunnen ze niet samen met de schapen in één ruimte en worden ze van elkaar gescheiden.
Met goed en kwaad heeft dat weinig te maken.
Wel met wie er mee mag in het vaderhuis en wie niet daarvan weg moet blijven.

Daarbij wordt de geit niet gehouden om zijn vlees en wol, maar voor de melk.
Er zijn maar weinig bokken nodig en het vlees van een viriele bok is niet echt lekker.
Daarom wordt de bok vaak gecastreerd en eerder geslacht, dus verwijderd uit de kudde.
Vroeger dus ook vaker als jong geitenbokje geofferd.
Even een klein maar pittig intermezzo'tje:

Benjamin the orphan pygmy goat
Schattig altijd die jonge dieren.
Oudere ook, maar meer eigenzinnig.
De dwerggeitjes worden dan ook vaker als gezelschapdieren gehouden.

Wel oppassen bij de grotere geiten, die kunnen hun territorium en ook hun metgeel, feller gaan verdedigen.
Ik ken een geval van een geit, niet eens een bok, die zich los lopend op het erf van een boerderij gedroeg als een waakhond.
In ruste altijd te vinden was bij een paard.
En vooral naar één persoon heel loyaal was en fel verdedigend tegen relatief vreemden.
Zelfs bij voorbaat aanvallend.
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 9982
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Messenger »

Bastiaan73 schreef: 11 mar 2022, 10:06
Messenger schreef: 11 mar 2022, 09:54 Het leuke van deze tekst is wel dat de Heere alle schuld op Zich neemt, Hij is het die de duisternis en het kwaad schept en de Heere zelf ontkent daarmee het bestaan van Satan.
De gevolgtrekking tussen 'Hij is het die de duisternis en het kwaad schept' en 'de Heere zelf ontkent daarmee het bestaan van Satan' kan ik niet volgen. Komt m.i. op hetzelfde neer als 'Hij is het die het licht schept' en 'de Heere zelf ontkent daarmee het bestaan van de zon'.

Snap je wat ik bedoel?
Niet echt, want meestal verkondigt men dat de duisternis en het kwaad van Satan komen. En het licht en de vrede van God. Het is echter allemaal van God en een Satansfiguur is overbodig daardoor.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Mart
Berichten: 9132
Lid geworden op: 10 aug 2016, 15:54
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Mart »

In het judaisme en de T'NaCH is de satan een zoon van JHWH en zijn trouwe engel :thumb1:
Als je een ander volgt, zul je nooit jezelf vinden. (Krishnamurti)
Maria K
Berichten: 2887
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Maria K »

Maria K schreef: 10 mar 2022, 13:53 viewtopic.php?p=393128#p393128
U schreef:'De hoornen van de duivel'. Blijkbaar hebben die mensen een verbond met satan gesloten. Of kan iemand mij uitleggen dat het iets anders betekent? :
Je kunt fantaseren zoveel je wil en ook aan bijgeloof doen, als je het niet kunt laten, zolang een ander daar geen last van heeft.
Maar bij alles wat je zegt of doet zit er een intentie achter en die zit vaak in een klein woordje.
Het gewraakte bericht met de laster en de foto's van oa. Amerikaanse presidenten en ook van Rutte, die het teken met de intentie van "Het gaat je goed" maken, is weggezet door Bonjour.

viewtopic.php?p=393471#p393471
Re: Over de duivel (uit geestelijke ervaringen van de asceten)
bericht door Uranopolitis » 6 minuten geleden

Dank u. Als u zeker weet dat het een fake is, dan ben ik daar opgelucht van. Maar ook als het echt is, dan toch was het een fout van mij om die lelijke foto's te plakken hier. Ik deed het toen ik geestelijk niet helemaal helder was vanwege de ziekte van hoge temperatuur, waardoor ik in bed moest blijven liggen. Dus ik ben blij dat het weg is, ik kon het zelf na 1 of half uur niet meer wijzigen.
Maar waar slaat deze reactie nu weer op?
"Als u zeker weet..........?"

Er is geen enkel besef, dat de info weleens heel erg fout kan zijn.
Als dat niet het geval was, dan is het toch geen laster en hoefde het toch niet verwjderd te worden. Toch........?

Daarbij een verontschuldiging, van niet helder in je hoofd bent vanwege ziekte ?
Is er dan geen verantwoordelijkheid?
Niet meer kunnen wijzigen na anderhalf uur.......ook niet kunnen rechtzetten in een volgemd bericht of melden en vragen aan moderatie?

Ik hoop trouwens, dat je je nu beter voelt. :)
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Gebruikersavatar
Bastiaan73
Berichten: 2874
Lid geworden op: 28 okt 2020, 08:48
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Bastiaan73 »

De hoeveelheid berichten in dit topic is ineens drastisch afgenomen :D
τὸ γεγεννημένον ἐκ τῆς σαρκὸς σάρξ ἐστιν, καὶ τὸ γεγεννημένον ἐκ τοῦ πνεύματος πνεῦμά ἐστιν.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 9982
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Messenger »

Bastiaan73 schreef: 11 mar 2022, 10:44 De hoeveelheid berichten in dit topic is ineens drastisch afgenomen :D
Dat zie ik ook, ik ben ook niet de topicstarter, al lijkt het er nu wel op.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door callista »

Bastiaan73 schreef: 11 mar 2022, 10:44 De hoeveelheid berichten in dit topic is ineens drastisch afgenomen :D
Ja..in het kader van de bezuinigingen I presume. :geek:
Mijn waardevolle bijdragen zijn helaas ook verdwenen.....alles weer voor niets... :w

Maar dit bericht van @Mart staat er gelukkig nog:
In het judaisme en de T'NaCH is de satan een zoon van JHWH en zijn trouwe engel :thumb1:
Kunnen we meteen afscheid nemen van de satan met de hoorntjes.. :thumb1: :thumb1:
Gebruikersavatar
Trajecto
Site Admin
Berichten: 15540
Lid geworden op: 03 mar 2013, 18:07
Man/Vrouw: M
Locatie: midden van het land

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Trajecto »

moderatie
In Uranopolitis draad was al eerder vandaag ingegrepen.
Nu heb ik dit topic ook maar fors opgeschoond en alles van de afgelopen dagen in deze week verwijderd.
Er is ook geen reden meer voor modbreaks daarbij en alles daarvan vervalt.
Ik hoop dat daarmee iedereen recht is gedaan.
Nulla aetas ad discendum sera
Maria K
Berichten: 2887
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Maria K »

Bastiaan73 schreef: 11 mar 2022, 10:44 De hoeveelheid berichten in dit topic is ineens drastisch afgenomen :D
Ja, en mijn studie vanochtend over Baphomet is ook foetsie.
Had ik er toch maar een ander onderwerp voor gemaakt.
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Gebruikersavatar
Bastiaan73
Berichten: 2874
Lid geworden op: 28 okt 2020, 08:48
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Bastiaan73 »

Snelheid schreef: 11 mar 2022, 10:01 Uranopolitus maakt zich dus druk om niets. Dat is de vraag; de teksten die hij aanhaald worden uit het verband getrokken,in dit geval zal heel het hoofdstuk gelezen moeten worden.
Dat citeren is toch niet zo moeilijk? Is het gemakzucht of digibetisme?
Snelheid schreef: 11 mar 2022, 10:01
Messenger schreef: 11 mar 2022, 09:54 Uranopolitus maakt zich dus druk om niets.
Dat is de vraag; de teksten die hij aanhaald worden uit het verband getrokken,in dit geval zal heel het hoofdstuk gelezen moeten worden.
Laatst gewijzigd door Bastiaan73 op 11 mar 2022, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
τὸ γεγεννημένον ἐκ τῆς σαρκὸς σάρξ ἐστιν, καὶ τὸ γεγεννημένον ἐκ τοῦ πνεύματος πνεῦμά ἐστιν.