Homoseksuelen naar de hel?

Dit gedeelte is bedoeld voor bespreken van de Bijbel.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
Richtlijnen subforum

Dit gedeelte is bedoeld voor het bespreken van de Bijbel.
Dit is het het subforum waar we gaan praten met de Bijbel opengeslagen.
We spreken over zaken steeds weer teruggrijpend op wat er staat in de Bijbel
en we proberen die bestuderend te doorvorsen en de bedoeling te zien en te gaan begrijpen.


(Niet de bedoeling is het dat iemand hier een soort cursus start.
Als men zoiets zou willen doen, dan dient eerst te worden overlegd met de crew.)


Moderatie: het moderatieteam
Gebruikersavatar
Eliyahu
Berichten: 2866
Lid geworden op: 29 jul 2014, 17:39
Man/Vrouw: M
Locatie: Judea

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Eliyahu »

Mart schreef: 05 jan 2020, 11:35
Eliyahu schreef: 04 jan 2020, 19:22 Bs"d

Zijn er hier misschien nog christenen die wel in de bijbel geloven?
Gelukkig blijk jij de enig overgebleve godsdienstige hier die homoseksualiteit nog fout vindt. En No true Scotsman oftewel het beroep dat je hierboven doet op zuiverheid, is aantoonbaar een informele misvatting waarbij je probeert jouw generalisatie tegen argumenten te beschermen door de definitie op een ad hoc manier te wijzigen en het argument uit te sluiten, zonder verwijzing naar een specifieke objectieve regel: "Geen echte bijbelgelovige zou kunnen denken dat homoseksualiteit okay is", d.w.z. degenen die anders beweren, zijn geen echte bijbelgelovigen.
Bs"d

Alle katholieken zijn tegen homoseksualiteit, en bijna 2 miljard moslims die gooien ze van hoge gebouwen af, of hangen ze op.
[modbreak Bonjour] Ik hoop dat je dit als grap bedoelt, anders kan het echt niet. Laat het me even weten als je dit serieus bedoelt.


Dat die mensen niet op dit forum zitten betekent niet dat ze er niet zijn.
Van al het gehoorde is het slotwoord: Vrees God en onderhoud Zijn geboden!
Pred 12:13
HJW
Berichten: 6028
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door HJW »

Eliyahu schreef: 06 jan 2020, 13:22
Alle katholieken zijn tegen homoseksualiteit, en bijna 2 miljard moslims die gooien ze van hoge gebouwen af, of hangen ze op.

Dat die mensen niet op dit forum zitten betekent niet dat ze er niet zijn.
Wat een geleuter.
Er zijn genoeg katholieken die helemaal geen moeite hebben met homosexualteit.
Je zit gewoon te liegen.

Tevens is het dom gezwets dat alle moslims homo's doden.
In 9 landen is er de doodstraf.
Dat zijn er 9 teveel, maar het betreft niet 2 miljard moslims.

Gij zult geen vals getuigenis afleggen.
Maar goed....dat zal voor jou wel niet gelden.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10107
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Messenger »

Eliyahu schreef: 06 jan 2020, 13:22
Mart schreef: 05 jan 2020, 11:35
Eliyahu schreef: 04 jan 2020, 19:22 Bs"d

Zijn er hier misschien nog christenen die wel in de bijbel geloven?
Gelukkig blijk jij de enig overgebleve godsdienstige hier die homoseksualiteit nog fout vindt. En No true Scotsman oftewel het beroep dat je hierboven doet op zuiverheid, is aantoonbaar een informele misvatting waarbij je probeert jouw generalisatie tegen argumenten te beschermen door de definitie op een ad hoc manier te wijzigen en het argument uit te sluiten, zonder verwijzing naar een specifieke objectieve regel: "Geen echte bijbelgelovige zou kunnen denken dat homoseksualiteit okay is", d.w.z. degenen die anders beweren, zijn geen echte bijbelgelovigen.
Bs"d

Alle katholieken zijn tegen homoseksualiteit, en bijna 2 miljard moslims die gooien ze van hoge gebouwen af, of hangen ze op.

Dat die mensen niet op dit forum zitten betekent niet dat ze er niet zijn.
Slechts een klein groepje katholieken en moslims denken niet helder na. Van dat kleine groepje katholieken is men misschien tegen maar zal geen geweld gebruiken. Van dat groepje moslims is slechts een klein deel echt bereid geweld te gebruiken.

Hoe dan ook betreft het een kleine groep primitieve lieden en zullen ze uitsterven of uiterst marginaal worden, waarbij homo's alleen maar geboren blijven worden.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
HJW
Berichten: 6028
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door HJW »

Messenger schreef: 06 jan 2020, 13:33 Slechts een klein groepje katholieken en moslims denken niet helder na. Van dat kleine groepje katholieken is men misschien tegen maar zal geen geweld gebruiken. Van dat groepje moslims is slechts een klein deel echt bereid geweld te gebruiken.

Hoe dan ook betreft het een kleine groep primitieve lieden en zullen ze uitsterven of uiterst marginaal worden, waarbij homo's alleen maar geboren blijven worden.
En een klein groepje primitieve joden.......
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10107
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Messenger »

HJW schreef: 06 jan 2020, 13:34
Messenger schreef: 06 jan 2020, 13:33 Slechts een klein groepje katholieken en moslims denken niet helder na. Van dat kleine groepje katholieken is men misschien tegen maar zal geen geweld gebruiken. Van dat groepje moslims is slechts een klein deel echt bereid geweld te gebruiken.

Hoe dan ook betreft het een kleine groep primitieve lieden en zullen ze uitsterven of uiterst marginaal worden, waarbij homo's alleen maar geboren blijven worden.
En een klein groepje primitieve joden.......
Die reken ik niet eens mee, die zijn gewoon te marginaal.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door callista »

Ik denk weleens dat sommigen de Bijbel misbruiken als een goedkeuring en permissie voor hun eigen haat.....
Gebruikersavatar
Peter79
Berichten: 6613
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:46
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Peter79 »

HJW schreef: 06 jan 2020, 13:32 Er zijn genoeg katholieken die helemaal geen moeite hebben met homosexualteit.
Kerkelijke standpunten zeggen inderdaad weinig over wat leden geloven.

Protestanten spreken zich veel sneller uit als ze iets niet goed vinden. Katholieken slikken veel in en gaan intussen gewoon hun eigen gang.
https://www.nd.nl/leven/leven/946244/po ... iet-anders
https://m.youtube.com/watch?v=ysEc8SdDLAs
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10107
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Messenger »

callista schreef: 06 jan 2020, 13:42 Ik denk weleens dat sommigen de Bijbel misbruiken als een goedkeuring en permissie voor hun eigen haat.....
Machthebbers hebben door misbruik van de bijbel complete volkeren geknecht en uitgeroeid.

Het is spijtig dat sommige joden na de holocaustervaring nog achter geweld en terreur staan.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
peda
Berichten: 20628
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door peda »

Peter79 schreef: 06 jan 2020, 13:47
HJW schreef: 06 jan 2020, 13:32 Er zijn genoeg katholieken die helemaal geen moeite hebben met homosexualteit.
Kerkelijke standpunten zeggen inderdaad weinig over wat leden geloven.

Protestanten spreken zich veel sneller uit als ze iets niet goed vinden. Katholieken slikken veel in en gaan intussen gewoon hun eigen gang.
https://www.nd.nl/leven/leven/946244/po ... iet-anders
Je kunt inderdaad in de RK Kerk een huwelijk tussen 2 homo geaarden niet laten ( in ) zegenen. Een aantal prot. denominaties zijn wat dat betreft ook niet met voortschrijdend inzicht begiftigd. Maar de idee dat je in zonde leeft zonder kerkelijke inzegening van het partnerschap, is m.i. in Nederland ook niet meer zo sterk als eertijds ooit het geval was. Zo bepaalt per heden ook de individuele persoon hoe rijk zijn/ haar kinderzegen is en niet het Kerkelijk instituut.
Gebruikersavatar
Eliyahu
Berichten: 2866
Lid geworden op: 29 jul 2014, 17:39
Man/Vrouw: M
Locatie: Judea

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Eliyahu »

HJW schreef: 06 jan 2020, 13:34
Messenger schreef: 06 jan 2020, 13:33 Slechts een klein groepje katholieken en moslims denken niet helder na. Van dat kleine groepje katholieken is men misschien tegen maar zal geen geweld gebruiken. Van dat groepje moslims is slechts een klein deel echt bereid geweld te gebruiken.

Hoe dan ook betreft het een kleine groep primitieve lieden en zullen ze uitsterven of uiterst marginaal worden, waarbij homo's alleen maar geboren blijven worden.
En een klein groepje primitieve joden.......
Bs"d

Een klein groepje Joden die de wet van God serieus nemen.
Van al het gehoorde is het slotwoord: Vrees God en onderhoud Zijn geboden!
Pred 12:13
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door callista »

Eliyahu schreef: 06 jan 2020, 14:35
HJW schreef: 06 jan 2020, 13:34
Messenger schreef: 06 jan 2020, 13:33 Slechts een klein groepje katholieken en moslims denken niet helder na. Van dat kleine groepje katholieken is men misschien tegen maar zal geen geweld gebruiken. Van dat groepje moslims is slechts een klein deel echt bereid geweld te gebruiken.

Hoe dan ook betreft het een kleine groep primitieve lieden en zullen ze uitsterven of uiterst marginaal worden, waarbij homo's alleen maar geboren blijven worden.
En een klein groepje primitieve joden.......
Bs"d

Een klein groepje Joden die de wet van God serieus nemen.
Alles over boven komt van beneden..
Harry Kuitert…

Heb je er weleens over nagedacht dat God ook de homoseksuele mens en dier heeft geschapen?
En God zag dat het goed was....
Gebruikersavatar
Eliyahu
Berichten: 2866
Lid geworden op: 29 jul 2014, 17:39
Man/Vrouw: M
Locatie: Judea

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Eliyahu »

callista schreef: 06 jan 2020, 14:41
Eliyahu schreef: 06 jan 2020, 14:35
HJW schreef: 06 jan 2020, 13:34
Messenger schreef: 06 jan 2020, 13:33 Slechts een klein groepje katholieken en moslims denken niet helder na. Van dat kleine groepje katholieken is men misschien tegen maar zal geen geweld gebruiken. Van dat groepje moslims is slechts een klein deel echt bereid geweld te gebruiken.

Hoe dan ook betreft het een kleine groep primitieve lieden en zullen ze uitsterven of uiterst marginaal worden, waarbij homo's alleen maar geboren blijven worden.
En een klein groepje primitieve joden.......
Bs"d

Een klein groepje Joden die de wet van God serieus nemen.
Alles over boven komt van beneden..
Harry Kuitert…

Heb je er weleens over nagedacht dat God ook de homoseksuele mens en dier heeft geschapen?
En God zag dat het goed was....
Bs"d

God heeft ook hitler, stalin, en mao geschapen. Betekent dat nou dat massamoord geen enkel probleem is en gewoon geaccepteerd moet worden?
Van al het gehoorde is het slotwoord: Vrees God en onderhoud Zijn geboden!
Pred 12:13
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door callista »

Slaat nergens op :naughty: ...de homoseksuele mens te vergelijken met dictators en massamoordenaars.
Gebruikersavatar
Eliyahu
Berichten: 2866
Lid geworden op: 29 jul 2014, 17:39
Man/Vrouw: M
Locatie: Judea

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Eliyahu »

callista schreef: 06 jan 2020, 14:47 Slaat nergens op :naughty: ...de homoseksuele mens te vergelijken met dictators en massamoordenaars.
Bs"d

Het gaat om jouw foutieve argument van "God heeft het geschapen en daarom moet het goed zijn".

Dat is hierbij dus weerlegd.
Van al het gehoorde is het slotwoord: Vrees God en onderhoud Zijn geboden!
Pred 12:13
peda
Berichten: 20628
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door peda »

Eliyahu schreef: 06 jan 2020, 14:35
HJW schreef: 06 jan 2020, 13:34
Messenger schreef: 06 jan 2020, 13:33 Slechts een klein groepje katholieken en moslims denken niet helder na. Van dat kleine groepje katholieken is men misschien tegen maar zal geen geweld gebruiken. Van dat groepje moslims is slechts een klein deel echt bereid geweld te gebruiken.

Hoe dan ook betreft het een kleine groep primitieve lieden en zullen ze uitsterven of uiterst marginaal worden, waarbij homo's alleen maar geboren blijven worden.
En een klein groepje primitieve joden.......
Bs"d

Een klein groepje Joden die de wet van God serieus nemen.
Zoals in de USA de Amish-people. Die leven daar in een soort van zelfgekozen vorm van reservaat. Wie niet mee wil doen moet het reservaat verlaten, wat overigens ook regelmatig voorkomt. Niet iedereen is anno 2020 nog bereid om excessieve God-voorschriften te volgen. Interessant om mee te maken, maar niet ie lang. De culturen zijn te ver uit elkaar gegroeid.
HJW
Berichten: 6028
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door HJW »

Eliyahu schreef: 06 jan 2020, 14:35
Bs"d

Een klein groepje Joden die de wet van God serieus nemen.
Homosexualiteit mag dan niet. Liegen mag ook niet, maar dat doe je dan weer wel.
Zou je niet eerst eens zelf je aan de wet houden, voordat je anderen aanspreekt ?
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door callista »

Eliyahu schreef: 06 jan 2020, 14:48
callista schreef: 06 jan 2020, 14:47 Slaat nergens op :naughty: ...de homoseksuele mens te vergelijken met dictators en massamoordenaars.
Bs"d

Het gaat om jouw foutieve argument van "God heeft het geschapen en daarom moet het goed zijn".

Dat is hierbij dus weerlegd.
Onzin; geen vergelijk,,,...ik weet niet of jij kinderen hebt, maar stel dat je zoon of dochter homoseksueel zou zijn.
Ga je hem/haar dan ook stenigen?
En als je vrouw menstrueert sluit je haar dan ook tijdens die week op in een hok buiten je huis?
En raak je haar niet aan omdat ze onrein is?

Een vraag.
Waarom ben jij eigenlijk overgegaan tot het [ultra]orthodox jodendom van orthodox christen?
Wat sprak je aan?
Of wilde je tot het uitverkoren volk behoren misschien?
Tja..ik vraag maar wat...zoals het in me opkomt... 8-)
Omdat ik me blijf verbazen over jouw visie...
Gebruikersavatar
Mart
Berichten: 9135
Lid geworden op: 10 aug 2016, 15:54
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Mart »

Eliyahu schreef: 06 jan 2020, 13:22 Alle katholieken zijn tegen homoseksualiteit, en bijna 2 miljard moslims die gooien ze van hoge gebouwen af, of hangen ze op.
Van zwanen, albatrossen, ibissen, wilde eenden, pinguïns, gieren, duiven, dolfijnen, bizons, vleermuizen, olifanten, giraffen, marmotten, leeuwen, bunzings, bonobos, gorillas, makaken, orang-oetans, schapen, hyenas, hagedissen, schildpadden, libellen, vliegen, totaan bedmijten, hebben dieren homoseksuele relaties. Maar er bestaat nog steeds een diersoort waarvan enkele leden aan een eigen persoonlijke overtuiging aangaande een onbewezen doctrine meer waarde hechten dan aan de aantoonbare natuurlijke seksuele geaardheid van soortgenoten.
Als je een ander volgt, zul je nooit jezelf vinden. (Krishnamurti)
Gebruikersavatar
Eliyahu
Berichten: 2866
Lid geworden op: 29 jul 2014, 17:39
Man/Vrouw: M
Locatie: Judea

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Eliyahu »

Mart schreef: 06 jan 2020, 16:12
Eliyahu schreef: 06 jan 2020, 13:22 Alle katholieken zijn tegen homoseksualiteit, en bijna 2 miljard moslims die gooien ze van hoge gebouwen af, of hangen ze op.
Van zwanen, albatrossen, ibissen, wilde eenden, pinguïns, gieren, duiven, dolfijnen, bizons, vleermuizen, olifanten, giraffen, marmotten, leeuwen, bunzings, bonobos, gorillas, makaken, orang-oetans, schapen, hyenas, hagedissen, schildpadden, libellen, vliegen, totaan bedmijten, hebben dieren homoseksuele relaties. Maar er bestaat nog steeds een diersoort waarvan enkele leden aan een eigen persoonlijke overtuiging aangaande een onbewezen doctrine meer waarde hechten dan aan de aantoonbare natuurlijke seksuele geaardheid van soortgenoten.
Bs"d

Iemand die beesten als zijn voorbeeld neemt die zal beestachtig gedrag gaan vertonen.

Ik neem de wet van God als leidraad voor mijn leven.
[modbreak Bonjour]
Hier zijn excuses op zijn plaats. Ik draag deze voor voor een officiële waarschuwing.
Naschrift (21:54) Het is een officiële waarschuwing geworden. De tweede in de afgelopen 12 maanden.
Van al het gehoorde is het slotwoord: Vrees God en onderhoud Zijn geboden!
Pred 12:13
Gebruikersavatar
Mart
Berichten: 9135
Lid geworden op: 10 aug 2016, 15:54
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Mart »

Eliyahu schreef: 06 jan 2020, 18:27
Mart schreef: 06 jan 2020, 16:12
Eliyahu schreef: 06 jan 2020, 13:22 Alle katholieken zijn tegen homoseksualiteit, en bijna 2 miljard moslims die gooien ze van hoge gebouwen af, of hangen ze op.
Van zwanen, albatrossen, ibissen, wilde eenden, pinguïns, gieren, duiven, dolfijnen, bizons, vleermuizen, olifanten, giraffen, marmotten, leeuwen, bunzings, bonobos, gorillas, makaken, orang-oetans, schapen, hyenas, hagedissen, schildpadden, libellen, vliegen, totaan bedmijten, hebben dieren homoseksuele relaties. Maar er bestaat nog steeds een diersoort waarvan enkele leden aan een eigen persoonlijke overtuiging aangaande een onbewezen doctrine meer waarde hechten dan aan de aantoonbare natuurlijke seksuele geaardheid van soortgenoten.
Bs"d

Iemand die beesten als zijn voorbeeld neemt die zal beestachtig gedrag gaan vertonen.

Ik neem de wet van God als leidraad voor mijn leven.
[modbreak Bonjour]
Hier zijn excuses op zijn plaats. Ik draag deze voor voor een officiële waarschuwing
Toon me eerst je God, voordat je met je dogmatische voeten over daadwerkelijk bestaande kwetsbare emoties van medemensen heen baggert.
Als je een ander volgt, zul je nooit jezelf vinden. (Krishnamurti)
Bonjour
Moderator
Berichten: 7708
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Bonjour »

Eliyahu schreef: 06 jan 2020, 18:27 ...
Bs"d

Iemand die beesten als zijn voorbeeld neemt die zal beestachtig gedrag gaan vertonen.
...
[modbreak Bonjour]
Hier zijn excuses op zijn plaats. Ik draag deze voor voor een officiële waarschuwing.
Naschrift (21:54) Het is een officiële waarschuwing geworden. De tweede in de afgelopen 12 maanden.
[modbreak Bonjour]
Eliyahu heeft voor deze opmerking een officiële waarschuwing gekregen. Dit niveau is niet acceptabel op dit forum.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 7615
Lid geworden op: 07 nov 2019, 02:55
Man/Vrouw: V
Locatie: Hanoi

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Petra »

Er zijn ook niet gelovigen die tegen homoseksualiteit zijn.
Ik heb eens gelezen dat het vaak de mensen zijn die zichzelf seksueel aangetrokken voelen tot de eigen sekse en daar moeite mee hebben of zich voor schamen die het felst tekeer gaan tegen deze geaardheid.
Het heeft ook een naam..kan ik nu ff niet opkomen. Het heeft te maken met je willen distantieren van..
Het schijnt in ieder geval voor hen moeilijker te zijn om het te zien en van anderen te accepteren dan voor mensen die 100% hetero zijn.
Nooit te oud om te leren met gedachten te jongleren
@Possibilianism: comfortable with multiple ideas
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10107
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Messenger »

Petra schreef: 07 jan 2020, 01:59 Er zijn ook niet gelovigen die tegen homoseksualiteit zijn.
Ik heb eens gelezen dat het vaak de mensen zijn die zichzelf seksueel aangetrokken voelen tot de eigen sekse en daar moeite mee hebben of zich voor schamen die het felst tekeer gaan tegen deze geaardheid.
Het heeft ook een naam..kan ik nu ff niet opkomen. Het heeft te maken met je willen distantieren van..
Het schijnt in ieder geval voor hen moeilijker te zijn om het te zien en van anderen te accepteren dan voor mensen die 100% hetero zijn.
Vaak zijn homofobe mensen zelf latent homo. Stiekem komen ze - alleen - op ontmoetingsplaatsen voor hun seksuele ontlading, andere keren komen ze met andere homofobe lieden terug om homo's te beroven of te mishandelen. Meestal heeft de leider van zo'n groep lafaards die latente homoseksuele gevoelens en probeert hij zich te bewijzen als heteroseksuele leider.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Eliyahu
Berichten: 2866
Lid geworden op: 29 jul 2014, 17:39
Man/Vrouw: M
Locatie: Judea

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Eliyahu »

Messenger schreef: 07 jan 2020, 08:03 Vaak zijn homofobe mensen zelf latent homo. Stiekem komen ze - alleen - op ontmoetingsplaatsen voor hun seksuele ontlading, andere keren komen ze met andere homofobe lieden terug om homo's te beroven of te mishandelen. Meestal heeft de leider van zo'n groep lafaards die latente homoseksuele gevoelens en probeert hij zich te bewijzen als heteroseksuele leider.
Bs"d

Je bedoelt dat degenen die tegen homoseksualiteit zijn, dat dat de echte homo's zijn?
Van al het gehoorde is het slotwoord: Vrees God en onderhoud Zijn geboden!
Pred 12:13
Gebruikersavatar
Storm
Berichten: 4358
Lid geworden op: 10 mar 2013, 14:57
Man/Vrouw: V

Re: Homoseksuelen naar de hel?

Bericht door Storm »

@Eli,
Lees jij de Tora/ Tenach in alles letterlijk of alleen wat betreft het standpunt over homoseksualiteit?
The answer my friend is blowing in the wind, the answer is blowing in the wind.