Binnengekomen oproep

In dit subforum gelden ruime regels.
(In dit subforum kunnen kerkelijke leer, dogma's etc. worden besproken zonder aanname dat ze waar zijn, vooraf.)
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
Richtlijnen subforum

Moderatie: het moderatieteam
Gesloten
Account beheer

Binnengekomen oproep

Bericht door Account beheer »

Hieronder een oproep waarvoor vandaag het verzoek binnen kwam, om deze te plaatsen.

Oproep:
Voor mijn opleiding Religiewetenschappen aan de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) doe ik onderzoek naar gebedsgenezing. Ik ben geïnteresseerd in de verschillende beweegredenen die mensen hebben om een gebedsgenezer of een gebedsgenezingsdienst te bezoeken in hun zoektocht naar genezing van fysieke en/of psychische gezondheidsklachten. Om deze vraag te kunnen beantwoorden ben ik op zoek naar ongeveer 10 mensen die ik kan interviewen over hoe zij tot hun keuze voor gebedsgenezing zijn gekomen.

Het interview duurt een uur tot anderhalf uur. De resultaten verwerk ik in mijn bachelorscriptie. Uiteraard blijven de geïnterviewden anoniem en sluiten we vooraf een overeenkomst af waarin staat aangeven hoe ik met je gegevens en de data omga.

Ken je iemand of lijkt het je zelf leuk om met mij hierover in gesprek te gaan? Dan kun je contact met me opnemen door te bellen, smsen of te appen naar: 06-40500716 of me te mailen op
doutsenheeringa@gmail.com.
forum Geloofsgesprek

Gesloten