Forumregels Vertel hier in topic "Naar welke muziek luister je?" over de muziek waarnaar je luistert en plaats eventueel een link naar een Youtube-muziekfilmpje.
>>Bij muziek met tekst moet de tekst van nummers die je hierin noemt voldoen aan criteria zoals ze ook voor forumberichten gelden.
Vloeken en straattaal e.d. zijn niet toegestaan ; platvloerse/schunnige teksten evenmin.
Wij hebben een arsenaal aan x-box live spelletjes aangeschaft; hebben met zoon en dochter afgesproken om zo de kerstdagen toch samen door te brengen. Videobellen aan en allemaal op de x-box.
Kol Nidrej (''Alle geloften'' - Sidoer van Amram Gaon, joods gebedenboek; orchestratie: Max Bruch, celliste: Jacqueline du Pre).
Mooie bijdragen allemaal
Deze kreeg ik toen ik ca. 18 was op vinyl en bij de Sinai-kliniek werkte.
Ik heb hem dolgedraaid....werkelijk prachtig!!
Blijft me ontroeren.
Wij hebben een arsenaal aan x-box live spelletjes aangeschaft; hebben met zoon en dochter afgesproken om zo de kerstdagen toch samen door te brengen. Videobellen aan en allemaal op de x-box.
De zanger is gereformeerd heb ik uit betrouwbare bron, dus is dit christelijke muziek! Klik en geniet van die lekkere beat!
Als hij gereformeerd is zal ik het gedogen.
Dat heb je me zelf geschreven toen ik het je vroeg!
Stel dat Bennie inderdaad christelijk is en over aardse dingen (i.e. niet christelijke zaken) zingt en een niet christen zingt een christelijk lied. Wat is dan christelijke muziek?
De zanger is gereformeerd heb ik uit betrouwbare bron, dus is dit christelijke muziek! Klik en geniet van die lekkere beat!
Als hij gereformeerd is zal ik het gedogen.
Dat heb je me zelf geschreven toen ik het je vroeg!
Stel dat Bennie inderdaad christelijk is en over aardse dingen (i.e. niet christelijke zaken) zingt en een niet christen zingt een christelijk lied. Wat is dan christelijke muziek?
O dat. Ik weet dat hij vroeger veel de bijbel las en protestants is. Hij was er heel druk mee. Ik ben hierin niet zo heel zwart wit. Ik laat de waarheid aan God over. Ik zoek vooral veel de stilte thuis en christelijke muziek tijdens stille tijd met God. Een enkele keer meditatiemuziek om tot rust te komen of instrumentale versus Alpenmuziek voor de Fun.
Een deepfake met de Britse koningin en een leuk deuntje met een dansje op het eind. Indien ze de stem beter hadden gedaan, zou het niet meer te onderscheiden zijn geweest van de echte koningin: https://www.youtube.com/watch?v=IvY-Abd2FfM