Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Snelheid »

peda schreef: 20 sep 2021, 11:37
Gait schreef: 20 sep 2021, 11:26 Verder is het vreemd dat niet gevaccineerden wel moeten testen, maar wij niet. Doe of iedereen wel of iedereen niet.

Afstand houden wordt volgende week afgeschaft trouwens.
Hier zie je m.i. een duidelijke verschuiving richting het een '' bonus "' geven voor vaccinatie. Denk aan het horeca bezoek binnen, daarvoor is een vaccinatie bewijs nodig. In andere landen is het inmiddels nog duidelijker zichtbaar. De niet-gevaccineerden zijn inmiddels een ( bewuste ) minderheid geworden en de meerderheidsgroep groep van gevaccineerden heeft merendeels geen trek in persoonlijke vrijheidsbeperking omdat een aantal overtuigden een andere voorkeur hebben. De bereidheid tot solidariteit bij het dragen van lasten, stopt op een bepaald moment. Het hebben van een overtuiging kan ongerief opleveren.
Met andere woorden jij bent voor uitsluiting,tweedeling, discriminatie, en met met voeten treden van de grondrechten............... Tja :naughty:
VERITAS VOS LIBERABIT.
peda
Berichten: 20456
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door peda »

Snelheid schreef: 20 sep 2021, 11:45
peda schreef: 20 sep 2021, 11:37

Hier zie je m.i. een duidelijke verschuiving richting het een '' bonus "' geven voor vaccinatie. Denk aan het horeca bezoek binnen, daarvoor is een vaccinatie bewijs nodig. In andere landen is het inmiddels nog duidelijker zichtbaar. De niet-gevaccineerden zijn inmiddels een ( bewuste ) minderheid geworden en de meerderheidsgroep groep van gevaccineerden heeft merendeels geen trek in persoonlijke vrijheidsbeperking omdat een aantal overtuigden een andere voorkeur hebben. De bereidheid tot solidariteit bij het dragen van lasten, stopt op een bepaald moment. Het hebben van een overtuiging kan ongerief opleveren.
Met andere woorden jij bent voor uitsluiting,tweedeling, discriminatie, en met met voeten treden van de grondrechten............... Tja :naughty:
Inderdaad, ik klap niet voor elke overtuiging in mijn handen. Wel volg ik de wet en als bij wet bepaalde handelingen ( bijvoorbeeld vaccinatie ) met een bonus worden beloond, dan volg ik, in dit geval met een zeker enthousiasme de wet. Het geven van een bonus onder bepaalde legitieme omstandigheden, is geen handelen tegen de grondwet. De volksvertegenwoordigers moeten natuurlijk wel goed opletten dat de bonus passend is, daarvoor zijn het ook volksvertegenwoordigers !!
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Snelheid »

peda schreef: 20 sep 2021, 11:50
Snelheid schreef: 20 sep 2021, 11:45

Met andere woorden jij bent voor uitsluiting,tweedeling, discriminatie, en met met voeten treden van de grondrechten............... Tja :naughty:
Inderdaad, ik klap niet voor elke overtuiging in mijn handen. Wel volg ik de wet en als bij wet bepaalde handelingen ( bijvoorbeeld vaccinatie ) met een bonus worden beloond, dan volg ik, in dit geval met een zeker enthousiasme de wet. Het geven van een bonus onder bepaalde legitieme omstandigheden, is geen handelen tegen de grondwet. De volksvertegenwoordigers moeten natuurlijk wel goed opletten dat de bonus passend is, daarvoor zijn het ook volksvertegenwoordigers !!
Met andere woorden als Nederland een dictatuur wordt met en dictator a la Stalin dan volg jij gewoon want dat is de wet nu;dat soort gedrag heeft al miljoenen mensen het leven gekost.
VERITAS VOS LIBERABIT.
peda
Berichten: 20456
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door peda »

Snelheid schreef: 20 sep 2021, 12:09
peda schreef: 20 sep 2021, 11:50

Inderdaad, ik klap niet voor elke overtuiging in mijn handen. Wel volg ik de wet en als bij wet bepaalde handelingen ( bijvoorbeeld vaccinatie ) met een bonus worden beloond, dan volg ik, in dit geval met een zeker enthousiasme de wet. Het geven van een bonus onder bepaalde legitieme omstandigheden, is geen handelen tegen de grondwet. De volksvertegenwoordigers moeten natuurlijk wel goed opletten dat de bonus passend is, daarvoor zijn het ook volksvertegenwoordigers !!
Met andere woorden als Nederland een dictatuur wordt met en dictator a la Stalin dan volg jij gewoon want dat is de wet nu;dat soort gedrag heeft al miljoenen mensen het leven gekost.
In de regel benoemt een dictatuur ( veelal met gebruik van het geweer ) zichzelf en heeft het proces geen democratisch verloop.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door callista »

Mijn mening is dat een ieder het maar zelf moet uitmaken...wel of niet vaccineren.

Wel moet ik zeggen dat een vaccinatiepas om overal toegelaten te worden ik een verkapte vorm van vaccinatieplicht vind.
Ook al wordt dat ontkend....
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Snelheid »

peda schreef: 20 sep 2021, 12:12
Snelheid schreef: 20 sep 2021, 12:09

Met andere woorden als Nederland een dictatuur wordt met en dictator a la Stalin dan volg jij gewoon want dat is de wet nu;dat soort gedrag heeft al miljoenen mensen het leven gekost.
In de regel benoemt een dictatuur ( veelal met gebruik van het geweer ) zichzelf en heeft het proces geen democratisch verloop.
Maar daar ben jij toch niet voor,jij bent voor uitsluiting en discriminatie en je hebt geen respect voor mensen die gewoon als vrije man en vrouw zelf bepalen of ze zich willen laten prikken of niet.Een meelopers die zeggen ja dat is de wet zijn levensgevaarlijke mensen.Tja politiek correct he.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Vertrokken user_7
Berichten: 1281
Lid geworden op: 12 aug 2021, 06:42
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Vertrokken user_7 »

peda schreef: 20 sep 2021, 11:37
Gait schreef: 20 sep 2021, 11:26 Verder is het vreemd dat niet gevaccineerden wel moeten testen, maar wij niet. Doe of iedereen wel of iedereen niet.

Afstand houden wordt volgende week afgeschaft trouwens.
Hier zie je m.i. een duidelijke verschuiving richting het een '' bonus "' geven voor vaccinatie. Denk aan het horeca bezoek binnen, daarvoor is een vaccinatie bewijs nodig. In andere landen is het inmiddels nog duidelijker zichtbaar. De niet-gevaccineerden zijn inmiddels een ( bewuste ) minderheid geworden en de meerderheidsgroep groep van gevaccineerden heeft merendeels geen trek in persoonlijke vrijheidsbeperking omdat een aantal overtuigden een andere voorkeur hebben. De bereidheid tot solidariteit bij het dragen van lasten, stopt op een bepaald moment. Het hebben van een overtuiging kan ongerief opleveren.
Dan vertrouwen ze te veel op het vaccin. 85 procent is gevaccineerd. Dat is voldoende dekking. Maar ook gevaccineerden kunnen ziek worden en anderen besmetten. Een overheid zou iedereen moeten verplichten te testen bij grote evenementen en horeca misschien volledig ontzien, tot de volgende golf komt.
Laatst gewijzigd door Vertrokken user_7 op 20 sep 2021, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Geboren om lief te hebben.
peda
Berichten: 20456
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door peda »

Snelheid schreef: 20 sep 2021, 12:18
peda schreef: 20 sep 2021, 12:12

In de regel benoemt een dictatuur ( veelal met gebruik van het geweer ) zichzelf en heeft het proces geen democratisch verloop.
Maar daar ben jij toch niet voor,jij bent voor uitsluiting en discriminatie en je hebt geen respect voor mensen die gewoon als vrije man en vrouw zelf bepalen of ze zich willen laten prikken of niet.Een meelopers die zeggen ja dat is de wet zijn levensgevaarlijke mensen.Tja politiek correct he.
Ik ben voor de legitieme bonus en niet voor uitsluiting en discriminatie. Bij mijn belastingaangifte probeer ik ook de "' bonussen "' er in mijn voordeel uit te halen. Allemaal legitiem. Wie geen mogelijkheid heeft om bonussen te incasseren, wordt niet gediscrimineerd.
Vertrokken user_7
Berichten: 1281
Lid geworden op: 12 aug 2021, 06:42
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Vertrokken user_7 »

Snelheid schreef: 20 sep 2021, 11:36
Gait schreef: 20 sep 2021, 11:26

Wellicht omdat het in de buitenlucht is. Maar er zijn ook andere verhalen. Bij de test Events ging het niet altijd goed. Ik verwacht dat het verkeerd gaat in de komende herfst.
Verder is het vreemd dat niet gevaccineerden wel moeten testen, maar wij niet. Doe of iedereen wel of iedereen niet.

Afstand houden wordt volgende week afgeschaft trouwens.
Het is inderdaad waar de meeste besmettingen vinden thuis plaats,maar op zich is de pandemie op zijn retour.Het afstand houden hoef niet meer niet zo verstandig, een goede maatregel voorlopig zouden ze die moeten handhaven.Het mooie van dit alles het handen schudden zal wel niet meer terug komen ;heerlijk.
Ik schud nog handen. En ik voorspel. De herfst begint. Corona komt volop terug
Geboren om lief te hebben.
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Snelheid »

Gait schreef: 20 sep 2021, 12:24
Snelheid schreef: 20 sep 2021, 11:36

Het is inderdaad waar de meeste besmettingen vinden thuis plaats,maar op zich is de pandemie op zijn retour.Het afstand houden hoef niet meer niet zo verstandig, een goede maatregel voorlopig zouden ze die moeten handhaven.Het mooie van dit alles het handen schudden zal wel niet meer terug komen ;heerlijk.
Ik schud nog handen. En ik voorspel. De herfst begint. Corona komt volop terug
Het zou kunnen,nou ja men zal het af moeten wachten.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 9979
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Messenger »

peda schreef: 20 sep 2021, 12:12
Snelheid schreef: 20 sep 2021, 12:09

Met andere woorden als Nederland een dictatuur wordt met en dictator a la Stalin dan volg jij gewoon want dat is de wet nu;dat soort gedrag heeft al miljoenen mensen het leven gekost.
In de regel benoemt een dictatuur ( veelal met gebruik van het geweer ) zichzelf en heeft het proces geen democratisch verloop.
Zoals nu ook weer in Rusland waar Poetin de verkiezingsfraude gebruikt om herkozen te worden.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Vertrokken user_7
Berichten: 1281
Lid geworden op: 12 aug 2021, 06:42
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Vertrokken user_7 »

Snelheid schreef: 20 sep 2021, 12:29
Gait schreef: 20 sep 2021, 12:24
Ik schud nog handen. En ik voorspel. De herfst begint. Corona komt volop terug
Het zou kunnen,nou ja men zal het af moeten wachten.
Lijkt me redelijk voorspelbaar :clown:
Geboren om lief te hebben.
Bonjour
Moderator
Berichten: 7634
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Bonjour »

Gait schreef: 20 sep 2021, 15:10 Lijkt me redelijk voorspelbaar
Maar jij verwerpt evolutie, dus blijft het virus hetzelfde, dus zijn we door de vaccinaties wel gedekt.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Vertrokken user_7
Berichten: 1281
Lid geworden op: 12 aug 2021, 06:42
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Vertrokken user_7 »

Bonjour schreef: 20 sep 2021, 15:27
Gait schreef: 20 sep 2021, 15:10 Lijkt me redelijk voorspelbaar
Maar jij verwerpt evolutie, dus blijft het virus hetzelfde, dus zijn we door de vaccinaties wel gedekt.
Wat ik verwerp doet er niet toe. De overheid heeft zoals gewoon te slap gehandeld en dus zitten we binnen 6 weken diep in de rode cijfers
Geboren om lief te hebben.
Bonjour
Moderator
Berichten: 7634
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Bonjour »

Gait schreef: 20 sep 2021, 16:13 Wat ik verwerp doet er niet toe.
Ik vind het vreemd als je in het ene topic iets anders zegt dan in het andere topic. Zolang het virus niet verder muteert zitten we wel goed.
Gait schreef: 20 sep 2021, 16:13 De overheid heeft zoals gewoon te slap gehandeld en dus zitten we binnen 6 weken diep in de rode cijfers
Denk het niet. De cijfers zijn de afgelopen weken weer aardig de goede kant op gebogen. Stijging van vaccinatiegraad helpt. Ondertussen zijn ook vele kinderen tussen 12 en 25 gevaccineerd. Als het virus niet muteert zitten we aardig goed. Hoeven alleen de mensen die niet gevaccineerd zijn er nog over in te zitten.
Verder, zolang het virus niet verdwijnt uit de wereld, krijg je ook niet uit Nederland. Dus verdere lockdown heeft weinig zin.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Vertrokken user_7
Berichten: 1281
Lid geworden op: 12 aug 2021, 06:42
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Vertrokken user_7 »

Bonjour schreef: 20 sep 2021, 16:22
Gait schreef: 20 sep 2021, 16:13 Wat ik verwerp doet er niet toe.
Ik vind het vreemd als je in het ene topic iets anders zegt dan in het andere topic. Zolang het virus niet verder muteert zitten we wel goed.
Vanwege de zondeval bestaan dit soort zaken. Voor ons is het geen evolutie, maar eerder aftakeling van Gods schepping en het werk van de duisternis. Op welke manier dan ook, want dat weet ik niet. Ik spreek bewust in algemene termen. Inktvlam is hier de verdediger van de oude aarde creationisme en dat laat ik graag aan hem over. Ieder zijn vak :)

Gait schreef: 20 sep 2021, 16:13 De overheid heeft zoals gewoon te slap gehandeld en dus zitten we binnen 6 weken diep in de rode cijfers
Denk het niet. De cijfers zijn de afgelopen weken weer aardig de goede kant op gebogen. Stijging van vaccinatiegraad helpt. Ondertussen zijn ook vele kinderen tussen 12 en 25 gevaccineerd. Als het virus niet muteert zitten we aardig goed. Hoeven alleen de mensen die niet gevaccineerd zijn er nog over in te zitten.
Verder, zolang het virus niet verdwijnt uit de wereld, krijg je ook niet uit Nederland. Dus verdere lockdown heeft weinig zin.
Daar heb ik dus geen vertrouwen in. Ook vorig jaar was de Corona in de zomer door het ventileren bijna weg en kwam het in de herfst terug. We weten inmiddels ook dat gevaccineerden Corona kunnen krijgen. Ook de virologen betwijfelen of de huidige maatregelen goed zijn en houden hun hart vast. Verder vrezen de ziekenhuizen nu al volle ic's en dat terwijl veel personeel overspannen thuis zitten of vertrokken zijn.
Geboren om lief te hebben.
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3574
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door dingo »

Bonjour schreef: 20 sep 2021, 15:27
Gait schreef: 20 sep 2021, 15:10 Lijkt me redelijk voorspelbaar
Maar jij verwerpt evolutie, dus blijft het virus hetzelfde, dus zijn we door de vaccinaties wel gedekt.
Het wachten is op het moment dat het virus naar een bacterie evolueert zodat we antibiotica kunnen gebruiken.
Spreuken 26:4
peda
Berichten: 20456
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door peda »

dingo schreef: 20 sep 2021, 16:51
Bonjour schreef: 20 sep 2021, 15:27
Maar jij verwerpt evolutie, dus blijft het virus hetzelfde, dus zijn we door de vaccinaties wel gedekt.
Het wachten is op het moment dat het virus naar een bacterie evolueert zodat we antibiotica kunnen gebruiken.
Dat zou wel een enorm sterk hard bewijs voor evolutie zijn. Voor de ogen van de wetenschappers de bewezen overgang van een virus naar een eencellige bacterie. Ook T E op de proefstand, hoe konden de noodzakelijke evolutionaire mutatie stappen gerealiseerd worden zonder T sturing. Kortom een baanbrekend grote doorbraak in het waarnemen van processen in de natuur. Hiep, hiep, hieper de hiep !!!
Vertrokken user_7
Berichten: 1281
Lid geworden op: 12 aug 2021, 06:42
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Vertrokken user_7 »

dingo schreef: 20 sep 2021, 16:51
Bonjour schreef: 20 sep 2021, 15:27
Maar jij verwerpt evolutie, dus blijft het virus hetzelfde, dus zijn we door de vaccinaties wel gedekt.
Het wachten is op het moment dat het virus naar een bacterie evolueert zodat we antibiotica kunnen gebruiken.
:clown:
Geboren om lief te hebben.
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Vreugdevol »

https://americasfrontlinedoctors.org/fr ... or-others/

World Health Organization European Advisory Group of Experts in Immunization former Vice President Professor Christian Perronne yesterday said that all vaccinated people must quarantine over the winter months or risk serious illness.

Perronne specializes in tropical pathologies and emerging infectious diseases. He was Chairman of the Specialized Committee on Communicable Diseases of the High Council of Public Health.

Confirming the rapidly deteriorating situation in Israel and the UK, the infectious disease expert stated: “Vaccinated people should be put in quarantine, and should be isolated from the society.”

He went on to say: “Unvaccinated people are not dangerous; vaccinated people are dangerous for others. It’s proven in Israel now – I’m in contact with many physicians in Israel – they’re having big problems, severe cases in the hospitals are among vaccinated people, and in UK also, you have the larger vaccination program and also there are problems.”

Interessant om te lezen voor degene die er belang bij hebben
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
peda
Berichten: 20456
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door peda »

Het goede met zulke statements is dat de praktijk het gelijk cq het ongelijk zal gaan aantonen. De grote groep gevaccineerden gaat niet in quarantaine en vervolgens zal de praktijk aantonen wat er met deze groep gaat gebeuren. Kommer en kwel voor de gevaccineerden , of vrolijk rondlopend door een wereld zonder persoonlijke beperkingen. Over een paar maanden is de uitslag bekend.
Mullog
Berichten: 3785
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Mullog »

Snelheid schreef: 20 sep 2021, 11:45
peda schreef: 20 sep 2021, 11:37

Hier zie je m.i. een duidelijke verschuiving richting het een '' bonus "' geven voor vaccinatie. Denk aan het horeca bezoek binnen, daarvoor is een vaccinatie bewijs nodig. In andere landen is het inmiddels nog duidelijker zichtbaar. De niet-gevaccineerden zijn inmiddels een ( bewuste ) minderheid geworden en de meerderheidsgroep groep van gevaccineerden heeft merendeels geen trek in persoonlijke vrijheidsbeperking omdat een aantal overtuigden een andere voorkeur hebben. De bereidheid tot solidariteit bij het dragen van lasten, stopt op een bepaald moment. Het hebben van een overtuiging kan ongerief opleveren.
Met andere woorden jij bent voor uitsluiting,tweedeling, discriminatie, en met met voeten treden van de grondrechten............... Tja :naughty:
Is dat niet het grote omkeren wat hier gebeurt?

Ik sluit mij uit door mijn eigen keuze en dat is jou schuld en daarom ben jij anti-democratisch want hoe haal je het in je hoofd dat jij mij dwingt tot iets wat ik niet wil om zelf minder risico te lopen. En dan ook nog niet voor mijn keuze om me af te zonderen willen betalen ook, vuile egoïst!!! :twisted:

Zoiets, dus.... :mrgreen:
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Vreugdevol »

peda schreef: 20 sep 2021, 17:43 Het goede met zulke statements is dat de praktijk het gelijk cq het ongelijk zal gaan aantonen. De grote groep gevaccineerden gaat niet in quarantaine en vervolgens zal de praktijk aantonen wat er met deze groep gaat gebeuren. Kommer en kwel voor de gevaccineerden , of vrolijk rondlopend door een wereld zonder persoonlijke beperkingen. Over een paar maanden is de uitslag bekend.
We gaan het meemaken aankomende winter, ik ben benieuwd.
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Mullog
Berichten: 3785
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door Mullog »

Vreugdevol schreef: 20 sep 2021, 17:33 https://americasfrontlinedoctors.org/fr ... or-others/

<knip...knip>

Interessant om te lezen voor degene die er belang bij hebben
Volgens mij doen ze het om de omzet te verhogen, die America's Frontline Doctors. Laten je medicijnen bestellen, en vooral betalen, om daarna niet te leveren, zie How 'America's Frontline Doctors' Sold Access to Bogus COVID-19 Treatments—and Left Patients in the Lurch
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3574
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Hoe willen wel- en niet - gevaccineerden met elkaar samenleven?

Bericht door dingo »

Vreugdevol schreef: 20 sep 2021, 17:33 https://americasfrontlinedoctors.org/fr ... or-others/

World Health Organization European Advisory Group of Experts in Immunization former Vice President Professor Christian Perronne yesterday said that all vaccinated people must quarantine over the winter months or risk serious illness.

Perronne specializes in tropical pathologies and emerging infectious diseases. He was Chairman of the Specialized Committee on Communicable Diseases of the High Council of Public Health.

Confirming the rapidly deteriorating situation in Israel and the UK, the infectious disease expert stated: “Vaccinated people should be put in quarantine, and should be isolated from the society.”

He went on to say: “Unvaccinated people are not dangerous; vaccinated people are dangerous for others. It’s proven in Israel now – I’m in contact with many physicians in Israel – they’re having big problems, severe cases in the hospitals are among vaccinated people, and in UK also, you have the larger vaccination program and also there are problems.”

Interessant om te lezen voor degene die er belang bij hebben
Beweringen van deze meneer zijn factchecked en als valse claims beoordeeld https://www.logically.ai/factchecks/library/ff3a5e49
Spreuken 26:4