Jezus leeft... in Siberië !

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Biker
Berichten: 3086
Lid geworden op: 17 jan 2015, 09:00
Man/Vrouw: M
Locatie: kl597

Re: Jezus leeft... in Siberië !

Bericht door Biker »

Anja schreef:
Rechtuit schreef:
pyro schreef:
Rechtuit schreef:De Tsaar en Raspoetin hadden een ding gemeen ,ze dronken allebei Vodka van een een merk keizerlijk goed gekeurd door de toenmalige Tsaar Peter. Wat wil een Rus nog meer. :shock: :shock: :P
Tsarskaya vodka bedoel je?
Afbeelding
Wel jammer dat dit medicijn de volgende dag bijwerkingen heeft
Afbeelding
De bijwerking is altijd weg te werken met groene thee met citroen.
Ook met cola en droge kaakjes (Mariakaakjes bijvoorbeld :D ).

Niet dat ik daar ervaring mee heb (ben vrijwel -op zeer sporadische uitzonderingen na - geheelonthouder, maar niet om religieuze redenen) maar een studiegenote van me vertelde dit eens. Cola schijnt zo goed te zijn vanwege het hoge citrusgehalte erin. Het haalt immers zelfs roest van je fiets :P . Als ik vroeger last had van mijn gal, dan hielp cola ook. Het hoge citrusgehalte erin breekt vet af. Groene thee met citroen is natuurlijk gezonder. Maar wij hebben altijd nog steevast 1 litertje cola in koelkast, voor medicinale doeleinden. :smile:

Waarom die (Maria)kaakjes erbij gegeten moesten, heb ik niet onthouden. Had ook een reden.
Die zuigen die cola op zodat deze langer in de maag blijft en daar zijn werk langer doet.
maagperforatie komt dan ook geregeld voor bij mensen die b.v. witbrood wegspoelen met cola.
Levensgevaarlijke combinatie.
Snelheid
Berichten: 10788
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Jezus leeft... in Siberië !

Bericht door Snelheid »

pyro schreef: 13 jul 2015, 20:26 Jezus leeft in Siberië, als we deze volkomen betrouwbare documentaire mogen geloven tenminste :ugeek:
https://www.youtube.com/watch?v=W2Cv5hZfOmk
Dat soort zaken zal je altijd houden en mensen die er achter aan lopen zo als ze achter een popidool lopen ,allemaal hol en leeg.Zo zijn er pak weg 3 of 4 tegen pausen, en ook daar zijn er aanhangers terwijl men kan zien het klopt niet en het kan niet.
VERITAS VOS LIBERABIT.