Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door doemdenker »

Was de Gatwick drone een ufo? Bedoeld om de drukte rond de kerst te verstoren,

https://www.earthfiles.com/2018/12/20/u ... ue-drones/
Bonjour
Moderator
Berichten: 7667
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door Bonjour »

Ja vast. Een ufo die de kerst verstoort. Dat betekent vast dat de buitenaardsen niet veel op hebben met het christendom.

Ik zie opeens een rare samenvoeging in een woord. Gek is dat. Nooit bij stil gestaan.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door doemdenker »

of ze proberen de chaos rond de Brexit groter te maken. Kerstmis is bovendien heidens.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door callista »

:lol:
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door doemdenker »

zie het Chicago O'Hare ufo incident, zelfs twee keer.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door Zolderworm »

Ja, ik weet niet. Ik kan nooit eens leuk met m'n drone spelen. Gelijk weer dat gezijk van ellenlange rijen mensen, die zogenaamd niet kunnen vertrekken.
Only dead fish go with the flow
Bonjour
Moderator
Berichten: 7667
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door Bonjour »

De mensen rond Schiphol weten nu in ieder gval wat ze moeten doen om komende zomer eens rustig te barbecueën.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door doemdenker »

Nick Pope denkt dat het gewoon een drone en geen ufo was. Nou vooruit dan maar.
Vertrokken user 5
Berichten: 2892
Lid geworden op: 14 dec 2018, 10:00
Man/Vrouw: V

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door Vertrokken user 5 »

Doctor :!: Claudia Albers legt het volgende uit: De autoriteiten beschikken over de technologie om de besturing van drones over te nemen en om het signaal te traceren dat naar de bestuurder leidt. Het feit dat ze dat niet hebben gedaan, suggereert dat de autoriteiten de drones zelf hebben bestuurd en deze hebben gebruikt als een excuus om het vliegveld te sluiten.

Waarom? Omdat de locatie van het vliegveld in het bereik ligt van de afstotende zwaartekracht-zone van een stellaire kern (de kern van een dode ster) ligt. Het vliegveld bevindt zich in het bereik van de zwaartekracht-golf van de stellaire kern, waar de zwaartekracht (van de stellaire kern) wordt omgekeerd, de luchtdichtheid toeneemt en objecten afgestoten worden, weg van de stellaire kern. Deze zwaartekracht-anomalie is ook de oorzaak van zich terugtrekkende oceanen, wanneer het de oceaan betreft. De omgekeerde zwaartekracht (dus de afstotende werking van de stellaire kern) zone zorgt ervoor, dat de zwaartekracht van de aarde in die regio lijkt toe te nemen en vliegtuigen die erin vliegen, zullen daarom neerstorten.

https://youtu.be/Q_8SWMIyFrg
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10090
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door Messenger »

Ik verwacht dat drones ook worden ingezet om te botsen tegen vliegtuigen. Niet alleen bij vliegvelden maar ook in de regio's daarvan waar de vliegtuigen laag overvliegen. Niet als een zwerm vogels, maar dan als een zwerm drones.

Vliegen werd altijd als betrekkelijk veilig gezien, maar dat kan wel eens veranderen vrees ik.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door doemdenker »

Claudia Albers heeft teveel Krishnamoetnie gelezen.

[modbreak Trajecto] Nou nee, zo'n woordgrap om iemand of iets af te kraken zien we niet graag.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door Zolderworm »

Anja schreef: 21 dec 2018, 22:00 Doctor :!: Claudia Albers legt het volgende uit: De autoriteiten beschikken over de technologie om de besturing van drones over te nemen en om het signaal te traceren dat naar de bestuurder leidt. Het feit dat ze dat niet hebben gedaan, suggereert dat de autoriteiten de drones zelf hebben bestuurd en deze hebben gebruikt als een excuus om het vliegveld te sluiten.

Waarom? Omdat de locatie van het vliegveld in het bereik ligt van de afstotende zwaartekracht-zone van een stellaire kern (de kern van een dode ster) ligt. Het vliegveld bevindt zich in het bereik van de zwaartekracht-golf van de stellaire kern, waar de zwaartekracht (van de stellaire kern) wordt omgekeerd, de luchtdichtheid toeneemt en objecten afgestoten worden, weg van de stellaire kern. Deze zwaartekracht-anomalie is ook de oorzaak van zich terugtrekkende oceanen, wanneer het de oceaan betreft. De omgekeerde zwaartekracht (dus de afstotende werking van de stellaire kern) zone zorgt ervoor, dat de zwaartekracht van de aarde in die regio lijkt toe te nemen en vliegtuigen die erin vliegen, zullen daarom neerstorten.

https://youtu.be/Q_8SWMIyFrg
Ze hebben de mensen die de drone hebben bestuurd inmiddels te pakken. Het gaat om een man en een vrouw. Ze vroegen hun waarom ze het hebben gedaan. Ze zeiden omdat de locatie van het vliegveld in het bereik ligt van de afstotende zwaartekracht-zone van een stellaire kern (de kern van een dode ster) ligt. Het vliegveld bevindt zich in het bereik van de zwaartekracht-golf van de stellaire kern, waar de zwaartekracht (van de stellaire kern) wordt omgekeerd, de luchtdichtheid toeneemt en objecten afgestoten worden, weg van de stellaire kern. Deze zwaartekracht-anomalie is ook de oorzaak van zich terugtrekkende oceanen, wanneer het de oceaan betreft. De omgekeerde zwaartekracht (dus de afstotende werking van de stellaire kern) zone zorgt ervoor, dat de zwaartekracht van de aarde in die regio lijkt toe te nemen en vliegtuigen die erin vliegen, zullen daarom neerstorten.
De politie zei toen: nee mensen, die smoesjes gaan we vandaag niet geloven.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door Zolderworm »

doemdenker schreef: 21 dec 2018, 20:02 Nick Pope denkt dat het gewoon een drone en geen ufo was. Nou vooruit dan maar.
Wie denk je dat er meer verstand van heeft: Nick Pope of jij?
Only dead fish go with the flow
peda
Berichten: 20591
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door peda »

Anja schreef: 21 dec 2018, 22:00 Doctor :!: Claudia Albers legt het volgende uit: De autoriteiten beschikken over de technologie om de besturing van drones over te nemen en om het signaal te traceren dat naar de bestuurder leidt. Het feit dat ze dat niet hebben gedaan, suggereert dat de autoriteiten de drones zelf hebben bestuurd en deze hebben gebruikt als een excuus om het vliegveld te sluiten.

Waarom? Omdat de locatie van het vliegveld in het bereik ligt van de afstotende zwaartekracht-zone van een stellaire kern (de kern van een dode ster) ligt. Het vliegveld bevindt zich in het bereik van de zwaartekracht-golf van de stellaire kern, waar de zwaartekracht (van de stellaire kern) wordt omgekeerd, de luchtdichtheid toeneemt en objecten afgestoten worden, weg van de stellaire kern. Deze zwaartekracht-anomalie is ook de oorzaak van zich terugtrekkende oceanen, wanneer het de oceaan betreft. De omgekeerde zwaartekracht (dus de afstotende werking van de stellaire kern) zone zorgt ervoor, dat de zwaartekracht van de aarde in die regio lijkt toe te nemen en vliegtuigen die erin vliegen, zullen daarom neerstorten.

https://youtu.be/Q_8SWMIyFrg
Helaas voor Claudia Albers is een natuurwet die een anti- zwaartekracht levert, nergens aangetoond in het immens grote waar te nemen deel van de kosmos. Overal vertoont het gedrag van ( bewegende ) materie de invloed van de "' normale "' zwaartekracht. Zie ook de bevindingen van Einstein, met zijn relativiteits theorie, waarbij materie zich, door de werking van de zwaartekracht, nooit sneller als het licht kan verplaatsen. Hoe meer materie tezamen komt, hoe sterker daar de zwaartekrachtwerking zichtbaar wordt, zie bijvoorbeeld de kosmische zwarte gaten. Sommige van deze zwarte gaten hebben miljarden zonmassa's materie verzameld en nooit is bij die vele zwarte gaten ergens het optreden van een ommekeer van de zwaartekracht geconstateerd. Bij anti-zwaartekracht kunnen zwarte gaten zelfs niet bestaan en ook geen sterren, planeten worden gevormd. Dat grotere hemellichamen min of meer een bolvorm hebben , is ook het gevolg van de zwaartekracht. De instrumenten die in gebruik zijn op aarde en in de ruimte zijn inmiddels zodanig verfijnd en registreren op zo veel verschillende golf lengtes dat de gecombineerde meetuitkomsten zeer betrouwbaar zijn. Als er ergens in het waarneembare gebied van de kosmos een anti zwaartekracht natuurwet zou bestaan dan zouden sporen daarvan snel gedetecteerd kunnen worden, door de invloed hiervan op de materie in de stellaire ruimte. Maar niets daarvan.
Vertrokken user 5
Berichten: 2892
Lid geworden op: 14 dec 2018, 10:00
Man/Vrouw: V

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door Vertrokken user 5 »

peda schreef: 22 dec 2018, 11:07
Anja schreef: 21 dec 2018, 22:00 Doctor :!: Claudia Albers legt het volgende uit: De autoriteiten beschikken over de technologie om de besturing van drones over te nemen en om het signaal te traceren dat naar de bestuurder leidt. Het feit dat ze dat niet hebben gedaan, suggereert dat de autoriteiten de drones zelf hebben bestuurd en deze hebben gebruikt als een excuus om het vliegveld te sluiten.

Waarom? Omdat de locatie van het vliegveld in het bereik ligt van de afstotende zwaartekracht-zone van een stellaire kern (de kern van een dode ster) ligt. Het vliegveld bevindt zich in het bereik van de zwaartekracht-golf van de stellaire kern, waar de zwaartekracht (van de stellaire kern) wordt omgekeerd, de luchtdichtheid toeneemt en objecten afgestoten worden, weg van de stellaire kern. Deze zwaartekracht-anomalie is ook de oorzaak van zich terugtrekkende oceanen, wanneer het de oceaan betreft. De omgekeerde zwaartekracht (dus de afstotende werking van de stellaire kern) zone zorgt ervoor, dat de zwaartekracht van de aarde in die regio lijkt toe te nemen en vliegtuigen die erin vliegen, zullen daarom neerstorten.

https://youtu.be/Q_8SWMIyFrg
Helaas voor Claudia Albers is een natuurwet die een anti- zwaartekracht levert, nergens aangetoond in het immens grote waar te nemen deel van de kosmos. Overal vertoont het gedrag van ( bewegende ) materie de invloed van de "' normale "' zwaartekracht. Zie ook de bevindingen van Einstein, met zijn relativiteits theorie, waarbij materie zich, door de werking van de zwaartekracht, nooit sneller als het licht kan verplaatsen. Hoe meer materie tezamen komt, hoe sterker daar de zwaartekrachtwerking zichtbaar wordt, zie bijvoorbeeld de kosmische zwarte gaten. Sommige van deze zwarte gaten hebben miljarden zonmassa's materie verzameld en nooit is bij die vele zwarte gaten ergens het optreden van een ommekeer van de zwaartekracht geconstateerd. Bij anti-zwaartekracht kunnen zwarte gaten zelfs niet bestaan en ook geen sterren, planeten worden gevormd. Dat grotere hemellichamen min of meer een bolvorm hebben , is ook het gevolg van de zwaartekracht. De instrumenten die in gebruik zijn op aarde en in de ruimte zijn inmiddels zodanig verfijnd en registreren op zo veel verschillende golf lengtes dat de gecombineerde meetuitkomsten zeer betrouwbaar zijn. Als er ergens in het waarneembare gebied van de kosmos een anti zwaartekracht natuurwet zou bestaan dan zouden sporen daarvan snel gedetecteerd kunnen worden, door de invloed hiervan op de materie in de stellaire ruimte. Maar niets daarvan.
Hallo Peda,

Ik denk dat je doctor Claudia Albers PhD niet helemaal begrepen hebt. Beluister de video zelf nog even, het kan zijn dat mijn samenvatting niet helemaal correct is verwoord, of dat jij de samenvatting gewoon niet begrijpt. Het gaat helemaal niet om anti-zwaartekracht, dat heb ik ook niet genoemd, maar om electromagnetische golven die de zwaartekracht van de aarde kracht bijzetten.

Mevrouw Doctor Claudia Albers is deeltjesfysica :!:

Omdat zij eerlijk bleef in haar vakgebied, is zij door de directie van haar universiteit kapot gemaakt. Zo ontstond een burnout, waarna zij met ontslag ging en haar kennis nu dan deelt met wie maar wil. Die dingen gebeuren :!: Ik heb het zelf meegemaakt. Zij het met expertise op een veel lager niveau dan het hare en op een ander vlak. Doch onderwijsland is geen rozengeur en maneschijn. Ook en zeker niet in de hoogste regionen. Toen ik studeerde was ik (gevraagd, niet gesolliciteerd maar gevraagd*) studentlid van de studierichtingscommissie en van het dagelijks bestuur van onze faculteit. Ook daar staan de heren en dames hoogleraren elkaar naar het figuurlijke leven. Allemaal egotripperij.

* overigens verbeeld ik mij niet dat ik gevraagd werd om mijn brein. Ook zeker niet om mijn uiterlijk. Ik ben waarschijnlijk gevraagd, vanwege mijn, toen nog, toegankelijke karakter. Een student die niet moeilijk doet. Anders gezegd, men dacht - en dat zag men destijds goed - dat men van mij alleen maar gemak zou hebben en geen last. Een typmiep zeg maar. Zelf zou ik nooit hebben gesolliciteerd op het "baantje".
peda
Berichten: 20591
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Gatwick drone om kerst drukte te verstoren

Bericht door peda »

Anja schreef: 22 dec 2018, 11:17
Hallo Peda,

Mevrouw Doctor Claudia Albers is deeltjesfysica :!:

Omdat zij eerlijk bleef in haar vakgebied, is zij door de directie van haar universiteit kapot gemaakt. Zo ontstond een burnout, waarna zij met ontslag ging en haar kennis nu dan deelt met wie maar wil. Die dingen gebeuren :!: Ik heb het zelf meegemaakt. Zij het met expertise op een veel lager niveau dan het hare en op een ander vlak. Doch onderwijsland is geen rozengeur en maneschijn. Ook en zeker niet in de hoogste regionen. Toen ik studeerde was ik (gevraagd, niet gesolliciteerd maar gevraagd*) studentlid van de studierichtingscommissie en van het dagelijks bestuur van onze faculteit. Ook daar staan de heren en dames hoogleraren elkaar naar het figuurlijke leven. Allemaal egotripperij.

* overigens verbeeld ik mij niet dat ik gevraagd werd om mijn brein. Ook zeker niet om mijn uiterlijk. Ik ben waarschijnlijk gevraagd, vanwege mijn, toen nog, toegankelijke karakter. Een student die niet moeilijk doet. Anders gezegd, men dacht - en dat zag men destijds goed - dat men van mij alleen maar gemak zou hebben en geen last. Een typmiep zeg maar. Zelf zou ik nooit hebben gesolliciteerd op het "baantje".
Ik ken Claudia Albers niet en weet ook te weinig van haar wetenschappelijke inzichten en werkomstandigheden. Uit de link die jij hebt gegeven en wat er in het internet over haar te vinden is, begrijp ik dat zij -bezien vanuit wetenschappelijk standpunt- een aantal zeer bijzondere inzichten volgt. Het is in mijn optiek zo dat werken in een omgeving waar je jezelf ten diepste (sterk) van hebt vervreemd, zeer moeilijk en veelal ook discutabel is. De ervaring leert dat wat de ene organisatie nog accepteert, voor de ander reeds als een rode grens overschrijding wordt gezien. Werken als natuurkundige bij een wetenschappelijk instituut en dat is een Universiteit, betekent wel dat je in een zekere consensus meedoet met datgene wat daar als geldende opvatting wordt uitgedragen. Wanneer iemand daarvan ter ver gaat afwijken, met inzichten die niet toetsbaar zijn, is het in mijn optiek meestal tijd om afscheid te nemen. Maar nogmaals organisaties zijn mensenwerk en de ene organisatie gedraagt zich penibeler als de andere. Maar misschien verdient Claudia met lezingen geven en publiceren nu wel meer dan vroeger als universitair medewerkster en is nog gelukkiger ook. Voor haar is het te hopen, dan wordt in haar persoon eerlijkheid beloont en dat overkomt menig "' klokkenluider "' niet. Overigens volg ik inhoudelijk het weinige dat ik van haar op astronomisch gebied gelezen heb, als vriend der wetenschap, geenszins, maar dat heeft met haar levensloop verder niets van doen.