nieuwe Mars foto's

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

nieuwe Mars foto's

Bericht door doemdenker »

Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door Zolderworm »

Kijk jij ook zo graag naar Ancient Aliens, Doemdenker? Ik vraag me wel af hoe het zit: Ondersteun je de visie van John Keel dat het om demonen of astrale entiteiten gaat, die verschijnselen suggereren die ons doen geloven dat we aliens waarnemen. Of ben jij ervan overtuigd dat aliens werkelijk uit het universum komen? Dat is me toch niet duidelijk.
Only dead fish go with the flow
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door doemdenker »

aliens zijn buitenaardsen maar naar hun natuur zijn ze demonisch. Paulus noemt ze in efeze 6:12
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door doemdenker »

Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door Zolderworm »

doemdenker schreef: 03 mar 2019, 18:10 aliens zijn buitenaardsen maar naar hun natuur zijn ze demonisch. Paulus noemt ze in efeze 6:12
Je bedoelt dat jij denkt dat ze buitenaards zijn. En als ze buitenaards zijn, dan zijn ze gewoon van een andere planeet en niet per se demonisch. Het is of het een of het ander. Waarom zou John Keel geen gelijk hebben? Graag je antwoord.
Only dead fish go with the flow
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door doemdenker »

Tuurlijk had John Keel gelijk maar hij bekeek de zaak vanuit een atheïstische visie. Wat ik me kan herinneren is dat hij uit een document van Lynn Catoe citeerde. De Grays zijn zeker demonisch. Desalniettemin zijn ze daarom tevens buitenaards. Ik denk dat ze bases op de maan hebben. Paar jaar geleden waren er twee Groningse studenten die na een avond stappen onderweg in het weiland wilden pissen. Toen zagen ze een Gray Alien bij een houtwal staan. Het wezentje was nogal schuchter.
Gebruikersavatar
Mart
Berichten: 9132
Lid geworden op: 10 aug 2016, 15:54
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door Mart »

doemdenker schreef: 03 mar 2019, 21:36Paar jaar geleden waren er twee Groningse studenten die na een avond stappen onderweg in het weiland wilden pissen. Toen zagen ze een Gray Alien bij een houtwal staan. Het wezentje was nogal schuchter.
Zou ik ook zijn als ik honderd lichtjaar had afgelegd naar een planeet en dan twee Groningse studenten in een weiland zag pissen.
Lijken me eerder geërodeerde rotsen op het oppervlak. Je hoort overigens veel over de greys, maar de aanwijzingen voor hun bestaan zijn nogal van twijfelachtige kwaliteit. Er zal ongetwijfeld buitenaards leven bestaan en er zullen best legio intelligente beschavingen tussen zitten, maar het hele UFO-fenomeen is me te speculatief.
Als je een ander volgt, zul je nooit jezelf vinden. (Krishnamurti)
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door coby »

Mart schreef: 03 mar 2019, 22:31 Zou ik ook zijn als ik honderd lichtjaar had afgelegd naar een planeet en dan twee Groningse studenten in een weiland zag pissen.
:lol: :lol:
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door doemdenker »

tjonge jongen die Mart vindt ufo's speculatief. Tis maar goed dat die twee Groningse studenten Mart niet in het weiland zagen.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door Zolderworm »

doemdenker schreef: 03 mar 2019, 21:36 Tuurlijk had John Keel gelijk maar hij bekeek de zaak vanuit een atheïstische visie. Wat ik me kan herinneren is dat hij uit een document van Lynn Catoe citeerde. De Grays zijn zeker demonisch. Desalniettemin zijn ze daarom tevens buitenaards. Ik denk dat ze bases op de maan hebben. Paar jaar geleden waren er twee Groningse studenten die na een avond stappen onderweg in het weiland wilden pissen. Toen zagen ze een Gray Alien bij een houtwal staan. Het wezentje was nogal schuchter.
Als zich leven op een andere planeet ontwikkelt, zoals op de Aarde, dan is dat natuurlijk gewoon materieel leven. Dat heeft met religie of atheïsme niets te maken. Dat leven is dan uiteraard niet demonisch.
Als echter wezens vanuit de astrale sfeer het bestaan van UFO's suggereren, bijvoorbeeld via materialisatie-technieken, dan zou dat wel demonisch kunnen zijn.
Maar wat niet kan is dat materiële wezens (aliens) van een andere planeet demonisch zijn. Dat is gewoon onzin. Alleen astrale wezens zijn demonisch.
Ze kunnen er weliswaar een andere moraliteit op nahouden dan wij. Maar dat maakt hen nog niet tot demonisch.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door Zolderworm »

doemdenker schreef: 04 mar 2019, 00:19 tjonge jongen die Mart vindt ufo's speculatief. Tis maar goed dat die twee Groningse studenten Mart niet in het weiland zagen.
Graag een serieus gesprek over UFO's. En liever geen kinderachtige dommigheid. Ik heb er twee keer in m'n leven één gezien. Maar uiteraard zijn ze speculatief. Er is geen bewijs.
Only dead fish go with the flow
peda
Berichten: 20470
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door peda »

De echte ooggetuige was Adamski die met een vliegende schotel bemand met Venusianen naar Venus is gevlogen. Geen bewoners van een lichtjaren verre planeet, maar gewoon buurtgenoten die de aardelingen wel verre vooruit zijn in techniek. Ooggetuigen moet je gewoon geloven, dat was reeds het geval in bijbelse tijden en waarom zou het anno 2019 in wezen anders zijn. Venus brengt ons de verdere vooruitgang. Hiep, Hiep, Hieperdehiep :!:
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door doemdenker »

hoezo wezens van een andere planeet. Niemand weet wat Mars precies is. Elke steen op Mars lijkt een anomalie. En er zijn zwevende bollen waargenomen. Mars is zo demonisch als de pest.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door callista »

Een planeet die demonisch is....tja....
Ik val soms van de ene verbazing in de andere... :o
Waar haal jij dat allemaal vandaan?
Kun je daar eens wat duidelijker over worden?
Er is genoeg bekend van Mars

Trouwens...wie heeft die foto's gemaakt --
Ik zie ze voor het eerst....en ook n iet via de media of wat voor site dan ook

Zo is het niet meer dan kretologie...
peda
Berichten: 20470
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door peda »

Het lijkt mij vanzelfsprekend dat de UFO gebruikende Venusianen ook op Mars zijn geland en daar bewonerssporen hebben nagelaten.
Geen astrale, demonische wezens maar puur stoffelijke Venusianen die in puur stoffelijke UFO"s het heelal doorkruisen en Adamski hebben uitverkoren om hem hun wereld te tonen. Gelukkig heeft Adamski vervolgens niet gezwegen, maar ons zijn ooggetuigenverslag nagelaten. Hulde.
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door doemdenker »

In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door Zolderworm »

peda schreef: 04 mar 2019, 11:42 De echte ooggetuige was Adamski die met een vliegende schotel bemand met Venusianen naar Venus is gevlogen. Geen bewoners van een lichtjaren verre planeet, maar gewoon buurtgenoten die de aardelingen wel verre vooruit zijn in techniek. Ooggetuigen moet je gewoon geloven, dat was reeds het geval in bijbelse tijden en waarom zou het anno 2019 in wezen anders zijn. Venus brengt ons de verdere vooruitgang. Hiep, Hiep, Hieperdehiep :!:
Adamski was in ieder geval een bedrieger. Maar dat betekent niet dat iedere getuige dat is.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door Zolderworm »

doemdenker schreef: 05 mar 2019, 11:10 In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
We zitten weer met iemand die fantasie en werkelijkheid door elkaar haalt. Maar je bent hier niet de enige. Maar jij haalt vooral werkelijkheid en projectie vanuit het collectief onbewuste door elkaar.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door callista »

doemdenker schreef: 05 mar 2019, 11:10 In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
Ja...wat een fantasie :roll:
Ik zou iedereen aanraden geen mars meer te eten...
Mars was gewoon de naam van een Romeinse God
Vertrokken user 5
Berichten: 2892
Lid geworden op: 14 dec 2018, 10:00
Man/Vrouw: V

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door Vertrokken user 5 »

callista schreef: 05 mar 2019, 11:16
doemdenker schreef: 05 mar 2019, 11:10 In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
Ja...wat een fantasie :roll:
Ik zou iedereen aanraden geen mars meer te eten...
Mars was gewoon de naam van een Romeinse God
Ja, maar wel een oorlogsgod.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door callista »

Anja schreef: 05 mar 2019, 11:21
callista schreef: 05 mar 2019, 11:16
doemdenker schreef: 05 mar 2019, 11:10 In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
Ja...wat een fantasie :roll:
Ik zou iedereen aanraden geen mars meer te eten...
Mars was gewoon de naam van een Romeinse God
Ja, maar wel een oorlogsgod.
Dus net zo als Jahweh....de krijgsgod van de Abrahamitische religies.
Laatst gewijzigd door callista op 05 mar 2019, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Vertrokken user 5
Berichten: 2892
Lid geworden op: 14 dec 2018, 10:00
Man/Vrouw: V

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door Vertrokken user 5 »

callista schreef: 05 mar 2019, 11:22
Anja schreef: 05 mar 2019, 11:21
callista schreef: 05 mar 2019, 11:16
doemdenker schreef: 05 mar 2019, 11:10 In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
Ja...wat een fantasie :roll:
Ik zou iedereen aanraden geen mars meer te eten...
Mars was gewoon de naam van een Romeinse God
Ja, maar wel een oorlogsgod.
Dus net zo als Jahweh....de krijgsgod
Waar het om gaat is dat de associaties die Doemdenker legde niet zo gek zijn. Als men oorlog wil met zijn lichaam moet men vooral veel mars eten :lol: Als ik vroeger een glucosedip had rukte ik een mars uit de automaat. Tegenwoordig ruk ik dan een blikje ananas op eigen sap open. Dat bevalt stukken beter. :)
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door callista »

Ja..zoiets, maar het is toch absurd om tot die conclusie te komen door het gegoochel met letters en namen zoals doemdenker doet...dat slaat echt nergens op.
Geeft mij eerder de indruk van een fantast; een verwarde persoon of een complotdenker...
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door coby »

Oh door mijn galsteen laatst las ik dat je veel magnesium moet eten om niet doem te denken, maar wel magnesiumcitraat of zo. Dat hielp tegen doemdenken stond er.
Gebruikersavatar
Mart
Berichten: 9132
Lid geworden op: 10 aug 2016, 15:54
Man/Vrouw: M

Re: nieuwe Mars foto's

Bericht door Mart »

doemdenker schreef: 05 mar 2019, 11:10 In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
Mijn naam betekent in het Latijn ''van Mars'' of ''zoals Mars'' 8-)
Als je een ander volgt, zul je nooit jezelf vinden. (Krishnamurti)