Gele hesjes gaan tekeer tegen Vrijmetselaars loge in Parijs

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Gebruikersavatar
Eliyahu
Berichten: 2850
Lid geworden op: 29 jul 2014, 17:39
Man/Vrouw: M
Locatie: Judea

Re: Gele hesjes gaan tekeer tegen Vrijmetselaars loge in Parijs

Bericht door Eliyahu »

Mart schreef: 13 mar 2019, 13:17
Zolderworm schreef: 13 mar 2019, 13:09 Je bedoelt te zeggen: omdat ik zeg dat ik het vernielen van een stukje cultureel erfgoed niet goedkeur, vind ik de onmenselijkheid en het leed dat we over de gehele wereld zien, niet belangrijk.
Ik had het niet over jou. Sterker, wat betreft het stukje erfgoed zijn we het simpelweg eens, maar aangezien de twee zaken niet op gelijke voet staan, is het redelijker de ogen te richten op onmenselijkheid dan een relatief geringe misstap te blijven benadrukken.
Bs"d

En wat doe jij om die tienduizenden kinderen te redden?

Ook vrijmetselaars in elkaar slaan?
Van al het gehoorde is het slotwoord: Vrees God en onderhoud Zijn geboden!
Pred 12:13
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Gele hesjes gaan tekeer tegen Vrijmetselaars loge in Parijs

Bericht door coby »

Eliyahu schreef: 07 mei 2019, 19:19
Mart schreef: 13 mar 2019, 13:17
Zolderworm schreef: 13 mar 2019, 13:09 Je bedoelt te zeggen: omdat ik zeg dat ik het vernielen van een stukje cultureel erfgoed niet goedkeur, vind ik de onmenselijkheid en het leed dat we over de gehele wereld zien, niet belangrijk.
Ik had het niet over jou. Sterker, wat betreft het stukje erfgoed zijn we het simpelweg eens, maar aangezien de twee zaken niet op gelijke voet staan, is het redelijker de ogen te richten op onmenselijkheid dan een relatief geringe misstap te blijven benadrukken.
Bs"d

En wat doe jij om die tienduizenden kinderen te redden?

Ook vrijmetselaars in elkaar slaan?
Eliyahu we zijn nu bezig met doeslief op dit forum.
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Gele hesjes gaan tekeer tegen Vrijmetselaars loge in Parijs

Bericht door Snelheid »

De gele Hesjes ze hebben hun jubileum gevierd dat ze al een paar jaar de straat op gaan om dat ze het niet pikken hard werken en haast niets verdienen enz enz enz.Het zou gewone hard werkende burgers die Gele Hesjes.
Dat ze in aantal zeer mogen toe nemen de Gele Hesjes.Ze hebben gelijk dat ze op komen voor een basaal bestaan .


En of ze te keer gaan tegen de vrijmetselaars ,waar dan? en laten we wel wezen de vrijmetselarij is nou ook niet een club van o o wat fantastisch;het zijn heren in goede doen die elkaar in het zadel houden.
VERITAS VOS LIBERABIT.