ET, engelen/demonen of aardse tech?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Fundamenteel
Berichten: 1263
Lid geworden op: 30 aug 2016, 13:55
Man/Vrouw: M

Re: ET, engelen/demonen of aardse tech?

Bericht door Fundamenteel »

Zolderworm schreef: 22 nov 2019, 18:34
Fundamenteel schreef: 22 nov 2019, 18:28
Zolderworm schreef: 22 nov 2019, 13:06 De de Phoenix lights waren inderdaad flares. Dat is inmiddels aangetoond. Ze verdwenen een voor een achter een bergrug en het leek daarom erop dat ze een voor een uitdoofden. Maar de Belgian Triangle is inderdaad een raadsel.
Maar neen gij, Phoenix lights waren geen flares! In Contact kwam dat aan bod. Dat was het cover up verhaal. Die gouverneur heeft dat zelfs belachelijk gemaakt, maar is dan later toch uit de kast gekomen en heeft bekend.
https://www.youtube.com/watch?v=v1Fh0g5wJ7A

Gedenk dat deze man een ex piloot is he.
Ik weet helaas de titel niet meer van die documentaire waarin glashard werd aangetoond dat de Phoenix lights flares waren. In ieder geval werd een foto bij licht genomen gelegd over de filmopnamen, en je ziet dan dat ze precies achter een bergrug wegzakken als ze verdwijnen. Dat was ook de plek waar de flares werden gedropt.
Er zullen wel flares geschoten zijn, op andere dagen. Die Phoenix lights waren echt, wellicht was het 1 groot schip. Ze mengen altijd fake materiaal om zoiets te ontkrachten. Of als er een beweging komt die veel blootstelt, dan komen er cover ups die daar vals materiaal tussen mengen.
Dit thema vraagt een zeer scherpe geest en veel heel veel research.
The bible -> It is written | Theory of evil lucion -> It is rewritten
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: ET, engelen/demonen of aardse tech

Bericht door Zolderworm »

Fundamenteel schreef: 22 nov 2019, 18:34
Zolderworm schreef: 22 nov 2019, 12:48 Ik zou zeker het boek "UFO's, operatie paard van Troje" van John Keel eens lezen. Nog steeds voor een paar euro tweedehands te koop. De dingen die jij vertelt, worden daar ook in beschreven. Ik denk niet zozeer dat het om demonen gaat, maar om astrale entiteiten. Demonen zijn er ook, maar die zijn van een andere orde. In ieder geval bezit jij er een sterke gevoeligheid voor. Ik moet ook zeggen dat ik erg nieuwsgierig ben wat dat betreft en ook naar ontmoetingen verlang. Die geven het leven een soort extra dimensie en maken het extra interessant. Maar aan de andere kant wil ik dit ook op afstand houden, zoals ik mijn uittredingen uit het lichaam niet meer wil. Ook dat was zeer boeiend, maar werd beangstigend toen ik werd aangevallen.
Ik ga dat zeker lezen, zo'n boek geef ik zeker de kans. Want het topic boeit me wel zeer.
Demonen is een groot woord, maar als ze ons tegen elkaar opzetten, is dat wat met demonen bedoeld wordt. De engelen (goede) zijn veel subtieler en komen er niet zo abrupt uit. Misschien vergis ik me hierin, maar what's in a name? Mensen benoemen datgene ze niet kunnen verklaren.

Je moet er wel mee oppassen, ze lokken je met magische gevoelens, maar eens binnen gaan de poppen aan het dansen.
Remote view kan ik zelf niet, maar ik ken wel iemand die dat heel goed kan. Enfin, ik hield me er nooit mee bezig. Langs een andere kant, denk ik er veel aan om nog eens alles open te smijten en enkele antwoorden eruit halen die ik wil. De antwoorden van toen stonden mij niet aan, maar het was wat het was zonder dat ze rond de pot draaiden. Ook lang overwogen zoiets in een boek te schrijven, maar ga het toch maar mee in het graf nemen denk ik. Kwestie van nabestaanden niet in het belachelijke te trekken.

Tegen die aanvallen kan je je beschermen, maar waar leren we zoiets he? Het is niet dat wij nog in contact worden gebracht met onze spiritualiteit, eerder maken ze ons onmachtig door afleidingen en frequenties die zelfs ons DNA alteren. Die frequenties zijn massaal aanwezig in popmuziek en ik denk dat die telefoonmasten er ook parten in spelen. Maar daar heb ik zero bewijs van. Just a hunch.
Ik zie niet zozeer aan de ene kant demonen en aan de andere kant engelen, maar ook van alles daartussenin. Dat boek zou ik zeker gaan schrijven. Ik zou de eerste zijn die het koopt.
Only dead fish go with the flow
Fundamenteel
Berichten: 1263
Lid geworden op: 30 aug 2016, 13:55
Man/Vrouw: M

Re: ET, engelen/demonen of aardse tech

Bericht door Fundamenteel »

Zolderworm schreef: 22 nov 2019, 18:40 Ik zie niet zozeer aan de ene kant demonen en aan de andere kant engelen, maar ook van alles daartussenin. Dat boek zou ik zeker gaan schrijven. Ik zou de eerste zijn die het koopt.
En dan geridiculiseerd worden of erger? Neen, dit is geen wereld waar zulke verhalen op prijs gesteld worden. Ik heb eens een boek geschreven "gebruikerssporen", nooit uitgebracht echter. Ik werd er in gezogen en had geen oog meer voor de omgeving, maar het plaatste wel veel van mijn innerlijke demonen. Die heb ik daarmee helpen verwerken.

Zou het niet kunnen dat mensen uit oudere culturen er wel naar verwezen als engelen en demonen? Terwijl het gewoon intergalactische reizigers waren? Waar ik die nacht mee bezig was was interdimensioneel. Onze haren werden statisch geladen en al. Mijn vader is kort daarna in het ziekenhuis beland en heeft de schrik van zijn leven gepakt. Was een kettingroker, rookt sindsdien geen enkele sigaret meer. Wat hij ervoer wil hij tot op vandaag met niemand delen.
The bible -> It is written | Theory of evil lucion -> It is rewritten
Gebruikersavatar
Mart
Berichten: 9134
Lid geworden op: 10 aug 2016, 15:54
Man/Vrouw: M

Re: ET, engelen/demonen of aardse tech

Bericht door Mart »

Fundamenteel schreef: 22 nov 2019, 18:43 Zou het niet kunnen dat mensen uit oudere culturen er wel naar verwezen als engelen en demonen? Terwijl het gewoon intergalactische reizigers waren?
Het is zeker een interessante gedachte, maar ik vind persoonlijk slechts de beelden relevant die officieel zijn vrijgegeven door het Amerikaanse ministerie van Defensie: vaste objecten, bevestigd door radar, infrarood, camera en professionele getuigen. Het is een toenemend enigma waarvan men gelukkig recentelijk eerlijk heeft toegegeven er niet goed mee uit de voeten te kunnen. En als gezegd, wordt de buitenaardse hypothese het strekst geacht door o.a. de Franse overheid, gezien het enorme aantal aan planeten waarop leven kan zijn ontstaan en het relatief eenvoudig te stellen is dat enkele daarvan beschavingen hebben voortgebracht vele miljoenen jaren voorafgaand aan de mens. Maar het is nog te vroeg voor eindconclusies.
peda schreef: 22 nov 2019, 10:00 Het blijft maar gissen en speculeren.
Ja, heerlijk toch? In ieder geval betreft het een levensecht fenomeen dat we nu moeilijk kunnen negeren.
Ik houd mij bij "' meten is weten "' en laat de talloze speculaties maar wat deze zijn, namelijk speculaties.
Dat we niet weten wat het is, betekent niet dat het niet zinvol zou zijn te discussiëren over de aannemelijkste interpretatie ervan -- dat doen we met de kwantummechanica ook (de Kopenhaagse interpretatie, veel-werelden-interpretatie, Bohm's interpretatie, etc).
Als ik een buiten-aardse zou zijn met enorme technische mogelijkheden, zou ik radio en tv kanalen op aarde afluisteren en bekijken, dat is heel wat simpeler om een indruk te krijgen wat zich hier afspeelt als het maken van enorme reizen en vervolgens snel wegwezen. Maar wie ben ik.
Waarom zou een verder ontwikkelde beschaving naar onze radio willen luisteren? Ze komen hier in ieder geval niet voor onze techniek, of voor de grondstoffen (die ook op andere onbewoonde planeten te krijgen zijn), of om de aarde te veroveren. Mocht het een niet-aardse beschaving betreffen, zijn ze hier blijkbaar naartoe gekomen en zullen daar ongetwijfeld een reden voor hebben -- al is het duidelijk niet om te helpen. Waarom hier fysiek naartoe komen? Wellicht bestaat er enige belangstelling voor de onderliggende genetische structuur van het leven hier. Het enige dat we zeker weten is, dat het echte bevestigde beelden van vaste anticiperende objecten zijn die de capaciteiten van onze tech ogenschijnlijk ver te boven gaan. Voor de rest blijft het natuurlijk speculeren, maar daar lijkt me erg weinig mis mee.
Als je een ander volgt, zul je nooit jezelf vinden. (Krishnamurti)
Fundamenteel
Berichten: 1263
Lid geworden op: 30 aug 2016, 13:55
Man/Vrouw: M

Re: ET, engelen/demonen of aardse tech

Bericht door Fundamenteel »

Mart schreef: 22 nov 2019, 23:19
Fundamenteel schreef: 22 nov 2019, 18:43 Zou het niet kunnen dat mensen uit oudere culturen er wel naar verwezen als engelen en demonen? Terwijl het gewoon intergalactische reizigers waren?
Het is zeker een interessante gedachte, maar ik vind persoonlijk slechts de beelden relevant die officieel zijn vrijgegeven door het Amerikaanse ministerie van Defensie: vaste objecten, bevestigd door radar, infrarood, camera en professionele getuigen. Het is een toenemend enigma waarvan men gelukkig recentelijk eerlijk heeft toegegeven er niet goed mee uit de voeten te kunnen. En als gezegd, wordt de buitenaardse hypothese het strekst geacht door o.a. de Franse overheid, gezien het enorme aantal aan planeten waarop leven kan zijn ontstaan en het relatief eenvoudig te stellen is dat enkele daarvan beschavingen hebben voortgebracht vele miljoenen jaren voorafgaand aan de mens. Maar het is nog te vroeg voor eindconclusies.
Tjah, het is wellicht niet van deze aarde. Ze luisteren niet alleen naar de radio, ze weten alles van ons. Ze waren erbij toen de eerste man in orbit rond de aarde ging, ze waren erbij met de landing op de maan. Kijk maar eens goed naar het interview van die astronauten vlak na hun landing. Ze hebben daar iets zeer ongewoon meegemaakt. Dat is af te lezen op hun gezicht, geruchten gaan dat er schotels gezien zijn.

Ze hebben volgens mij de biologie van de mens aangepast. En net zoals we hier verschillende partijen hebben, zal dat “daarboven” niet anders zijn. Ze zijn nu wel massaal aanwezig hier en als ze de mensheid stuurden en beïnvloeden, ziet het er niet goed uit. Indien ze hier al duizenden jaren aanwezig zijn (wat zo lijkt), schuwen ze geen massa extinctie van de mens. De aarde is een heilige graal en wij zijn de uitgezaaide kanker.
The bible -> It is written | Theory of evil lucion -> It is rewritten
Gebruikersavatar
Uranopolitis
Berichten: 794
Lid geworden op: 08 jul 2020, 19:56
Man/Vrouw: M
Locatie: Noord-Brabant

Re: ET, engelen/demonen of aardse tech?

Bericht door Uranopolitis »

Echte demonen (in een materiële lichaam) zijn opgevangen in Iran. Het is voor mij een raadsel hoe de onlichamelijke boze geesten deze lichamen konden voor zichzelf maken en ermee bewegen. Ze zijn het minst verschrikkelijk in vergelijking met andere demonische verschijnselen. Kijk maar:

https://www.youtube.com/watch?v=je5OyBT ... yBanisaeid
🕊️ Moge de Heer u zegenen vanuit Sion, moogt gij het welzijn van Jeruzalem zien al uw levensdagen🕊️
Maria K
Berichten: 2888
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: ET, engelen/demonen of aardse tech?

Bericht door Maria K »

Uranopolitis schreef: 29 okt 2021, 22:16 Echte demonen (in een materiële lichaam) zijn opgevangen in Iran. Het is voor mij een raadsel hoe de onlichamelijke boze geesten deze lichamen konden voor zichzelf maken en ermee bewegen. Ze zijn het minst verschrikkelijk in vergelijking met andere demonische verschijnselen. Kijk maar:
Is niet echt on topic hier.
Maar wel interessant onderwerp, omdat zoveel mensen lijken te geloven in fantasie, ook nu weer.
Zo oud als de mensheid kun je haast wel zeggen.

Misschien is het wel een trol, die deze video de wereld in heeft gestuurd.
Duidelijk "aardse tech".

Tja.. kabouters blijven internationaal tot de verbeelding spreken.
Je hebt ze internationaal in allerlei soorten.
Afbeelding

Deze op de video lijkt het meest op een goblin.
De Hobbith figuren zijn bijzonder knap gemaakt.
Gollum/Sméagol is de meest beroemde en wereldbekende goblin

Afbeelding
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Gebruikersavatar
Uranopolitis
Berichten: 794
Lid geworden op: 08 jul 2020, 19:56
Man/Vrouw: M
Locatie: Noord-Brabant

Re: ET, engelen/demonen of aardse tech?

Bericht door Uranopolitis »

Dit alles - UFO's, buitenaardse wezens en leven op andere planeten - zijn fantastische, demonische dingen. Er is geen leven op een andere planeet...
De demonen willen ons doen geloven in al deze onzin.

viewtopic.php?p=379469#p379469
🕊️ Moge de Heer u zegenen vanuit Sion, moogt gij het welzijn van Jeruzalem zien al uw levensdagen🕊️
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10090
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: ET, engelen/demonen of aardse tech?

Bericht door Messenger »

Uranopolitis schreef: 13 jan 2022, 10:44 Dit alles - UFO's, buitenaardse wezens en leven op andere planeten - zijn fantastische, demonische dingen. Er is geen leven op een andere planeet...
De demonen willen ons doen geloven in al deze onzin.
Dat is wat jij gelooft maar wat ik zeker niet geloof.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.