Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3574
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door dingo »

Als je nu verwacht dat ik weer alle berichten van Xander etc. ga napluizen moet ik je teleurstellen. Een steekproef van 5 op 5 artikelen die ik eerder nageplozen heb was aantoonbaar onjuist of uit zijn verband gerukte citaten (Iets wat sommige bijbellezers ook graag doen). Voor mij is dat genoeg reden om dergelijke berichten naast me neer te leggen. Het enige wat mij nog overtuigd zijn publicaties van gedegen peer reviewed wetenschappelijk onderzoek. Er zijn te veel mensen die wat roepen maar hun onderbouwing niet op orde hebben.
Spreuken 26:4
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door hopper »

Xander is een waardeloze leugen fabriek, dat was voor corona al zo.
Daar wil een fatsoenlijk mens niet gevonden worden.
Snelheid
Berichten: 10755
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Snelheid »

Het geef te denken dat nu juist de meeste mensen zich hebben laten prikken de besmettingen de pan uit reizen.Dat zou niet kunnen,die coronavaccinweigeraars kunnen wel is gelijk hebben.
VERITAS VOS LIBERABIT.
ben db bd
Berichten: 377
Lid geworden op: 02 okt 2013, 15:36
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door ben db bd »

openbaar dank aan de moderator! ik zat op het verkeerde topic te zoeken en m'n vrouw was elders: sorry
hopper zei: Xander is een waardeloze leugen fabriek, dat was voor corona al zo.
Daar wil een fatsoenlijk mens niet gevonden worden.
Ja, horen bouwvakkers met emeritaat al bij fatsoenlijke mensen? ik laat het oordeel maar aan u hoor.
Maar ik val vaker met (h)erkenning terug op Xandernieuws, en heb ooit wel lang nodig gehad om van mijn vooroordeel af te komen, door steeds maar weer naar hem te luisteren, weken lang.
Zo word ik dus ook vaak,(soms 'schuimmondend') aangevallen door tegensprekers als hopper. (maar ook een leger 'stenigers' op Refoweb.) Echter altijd en nog meer dan 'eeuwig' zonder weerlegging, net als nu.
Kijk, u kunt Xander en dus mij proberen te 'verslaan' met de cijfers die we van de overheid krijgen, maar juist die valse cijfers worden door hem en >een tiental anderen onderuit gehaald. Vandaar dit topic!
Edoch, boven de ooit 5 voorbeelden van tegenspreken welke ik van dingo lees, (zal zeker waar zijn) nodig ik u en hem uit om de quote welke ik nu van xander aanhaalde te weerleggen. (niet slechts dom uitschelden dus!)

in afwachting kunnen we nog even snuffelen aan het zwikkie feiten van frontnieuws.
Kunt u zich daar wel in vinden? van de concentratiekampen zie ik al verschillende foto's.
Xander plaatste ooit een foto van het eerste kamp in Canada, maar werd door een inwoner tegengesproken, waarop hij twee dagen later keurig excuus aanbood (de boetes op fake-news zijn 'dodelijk' hè)
Nu lezen we dat in Australië reeds wordt toegegeven. (zie maar) We wachten dus maar weer even af.
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door hopper »

De wereld is als een spiegel voor u @Ben. U herkent zichzelf in Xander, het gif van Xander weerspiegelt in uw ziel en het doet u genoegen.
Meer heb ik er niet over te zeggen , ik hoop dat u ooit vrij van reflectie zult zijn. Maar dat is geheel aan u zelf......
Gebruikersavatar
Antoon51
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2020, 07:49
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Antoon51 »

ben db bd schreef: 01 dec 2021, 18:47 openbaar dank aan de moderator! ik zat op het verkeerde topic te zoeken en m'n vrouw was elders: sorry
hopper zei: Xander is een waardeloze leugen fabriek, dat was voor corona al zo.
Daar wil een fatsoenlijk mens niet gevonden worden.
Ja, horen bouwvakkers met emeritaat al bij fatsoenlijke mensen? ik laat het oordeel maar aan u hoor.
Maar ik val vaker met (h)erkenning terug op Xandernieuws, en heb ooit wel lang nodig gehad om van mijn vooroordeel af te komen, door steeds maar weer naar hem te luisteren, weken lang.
Zo word ik dus ook vaak,(soms 'schuimmondend') aangevallen door tegensprekers als hopper. (maar ook een leger 'stenigers' op Refoweb.) Echter altijd en nog meer dan 'eeuwig' zonder weerlegging, net als nu.
Kijk, u kunt Xander en dus mij proberen te 'verslaan' met de cijfers die we van de overheid krijgen, maar juist die valse cijfers worden door hem en >een tiental anderen onderuit gehaald. Vandaar dit topic!
Edoch, boven de ooit 5 voorbeelden van tegenspreken welke ik van dingo lees, (zal zeker waar zijn) nodig ik u en hem uit om de quote welke ik nu van xander aanhaalde te weerleggen. (niet slechts dom uitschelden dus!)

in afwachting kunnen we nog even snuffelen aan het zwikkie feiten van frontnieuws.
Kunt u zich daar wel in vinden? van de concentratiekampen zie ik al verschillende foto's.
Xander plaatste ooit een foto van het eerste kamp in Canada, maar werd door een inwoner tegengesproken, waarop hij twee dagen later keurig excuus aanbood (de boetes op fake-news zijn 'dodelijk' hè)
Nu lezen we dat in Australië reeds wordt toegegeven. (zie maar) We wachten dus maar weer even af.
Klopt ik walgde ook van die sites, toen ging ik de dingen op een rij zetten, duidelijkzulke sites zijn scherp maar zeggen hoe het is en zal worden.
Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 7580
Lid geworden op: 07 nov 2019, 02:55
Man/Vrouw: V
Locatie: Hanoi

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Petra »

ben db bd schreef: 01 dec 2021, 18:47 openbaar dank aan de moderator! ik zat op het verkeerde topic te zoeken en m'n vrouw was elders: sorry
Ach, dat is toch best begrijpelijk als er in meerdere topic over hetzelfde doorgedramd wordt. :)
Nooit te oud om te leren met gedachten te jongleren
@Possibilianism: comfortable with multiple ideas
Barnabas
Berichten: 1654
Lid geworden op: 16 dec 2020, 14:12
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Barnabas »

Snelheid schreef: 01 dec 2021, 02:53 Het geef te denken dat nu juist de meeste mensen zich hebben laten prikken de besmettingen de pan uit reizen.Dat zou niet kunnen,die coronavaccinweigeraars kunnen wel is gelijk hebben.
In Urk waren weinig gevallen van corona en tegelijkertijd weinig gevaccineerden. Er is dus een andere mogelijkheid om verspreiding tegen te gaan. Men zou eens moeten onderzoeken hoe zij dat voor elkaar gekregen hebben.
De bijbel geeft ook voorschriften ten aanzien van wassen en jezelf schoon houden. Allerlei hygiënische voorschriften. Een kuis leven.
Urk is een aan God getrouwe gemeenschap, misschien hebben zij deze regels in acht genomen.
Gebruikersavatar
MagereHein
Berichten: 2498
Lid geworden op: 14 nov 2021, 17:16
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door MagereHein »

Barnabas schreef: 03 dec 2021, 11:49
Snelheid schreef: 01 dec 2021, 02:53 Het geef te denken dat nu juist de meeste mensen zich hebben laten prikken de besmettingen de pan uit reizen.Dat zou niet kunnen,die coronavaccinweigeraars kunnen wel is gelijk hebben.
In Urk waren weinig gevallen van corona en tegelijkertijd weinig gevaccineerden. Er is dus een andere mogelijkheid om verspreiding tegen te gaan. Men zou eens moeten onderzoeken hoe zij dat voor elkaar gekregen hebben.
De bijbel geeft ook voorschriften ten aanzien van wassen en jezelf schoon houden. Allerlei hygiënische voorschriften. Een kuis leven.
Urk is een aan God getrouwe gemeenschap, misschien hebben zij deze regels in acht genomen.
Proef ik toch weer de Bolsonaro-aanpak. Die werkte overduidelijk niet. En teveel je handen wassen en te rein zijn is ook niet goed.
https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... 84/sterfte
I love being wrong because that means in that instant I learned something new that day
Gebruikersavatar
Tin
Beheerder
Berichten: 7378
Lid geworden op: 08 mar 2013, 19:20
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Tin »

Barnabas schreef: 03 dec 2021, 11:49
In Urk waren weinig gevallen van corona en tegelijkertijd weinig gevaccineerden. Er is dus een andere mogelijkheid om verspreiding tegen te gaan. Men zou eens moeten onderzoeken hoe zij dat voor elkaar gekregen hebben.
De bijbel geeft ook voorschriften ten aanzien van wassen en jezelf schoon houden. Allerlei hygiënische voorschriften. Een kuis leven.
Urk is een aan God getrouwe gemeenschap, misschien hebben zij deze regels in acht genomen.
Urk laagste vaccinatiegraad van Nederland:
https://www.ad.nl/binnenland/urk-heeft- ... ~aa547731/

Urk hoogste aantal besmettingen in Nederland:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... 6-november
Sebastiaan.

Niets is wat het lijkt.
Bonjour
Moderator
Berichten: 7634
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Bonjour »

En dan nog de relatieve hoge sterfte
viewtopic.php?p=372086#p372086
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vreugdevol »

Bonjour schreef: 03 dec 2021, 12:37 En dan nog de relatieve hoge sterfte
viewtopic.php?p=372086#p372086
Dat is onzin, is niet meee dan het gemiddelde
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vreugdevol »

Tin schreef: 03 dec 2021, 12:20
Barnabas schreef: 03 dec 2021, 11:49
In Urk waren weinig gevallen van corona en tegelijkertijd weinig gevaccineerden. Er is dus een andere mogelijkheid om verspreiding tegen te gaan. Men zou eens moeten onderzoeken hoe zij dat voor elkaar gekregen hebben.
De bijbel geeft ook voorschriften ten aanzien van wassen en jezelf schoon houden. Allerlei hygiënische voorschriften. Een kuis leven.
Urk is een aan God getrouwe gemeenschap, misschien hebben zij deze regels in acht genomen.
Urk laagste vaccinatiegraad van Nederland:
https://www.ad.nl/binnenland/urk-heeft- ... ~aa547731/

Urk hoogste aantal besmettingen in Nederland:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... 6-november
Type voor de grap ede eens in, vaccinatie graad 80% :w
Zo bizar zijn de verschillen niet.
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)