Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Zolderworm »

Bonjour schreef: 27 okt 2021, 12:01 We leven in een staat waar mensen hele gevaarlijke keuzes maken. Hoe meer mensen ziek zijn, hoe groter de kans op de volgende mutatie en het risico dat het vaccin niet meer gaat werken. Russische Roulette met het pistool op iedereen gericht. Onverantwoordelijk.
Precies. Daarom alle ongevaccineerden naar een strafkamp. En elkaar besmetten maar.
Only dead fish go with the flow
Maria K
Berichten: 2888
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Maria K »

Antoon51 schreef: 27 okt 2021, 11:20 Ik heb nog nooit een aanmerking gemaakt over rook en drug verslaafden en veel vreters die de budgetten van de zorg opslokken, als ik het wel zou doen heb ik ook meer recht van spreken, ik doe het niet, het is nu eenmaal een gegeven, .............
Ik heb nog niet meegedaan in deze discussie, omdat ieder voor zich denkt de waarheid in pacht te hebben.
En degenen, die de juiste info hebben principieel niet worden gehoord door hen, die dat ontkennen.

Maar één ding moet me nu wel van het hart.
Je spreekt onwaarheid (ipv. ander woord), dat het gedrukt staat: Nu letterlijk.
Vergeef me, maar ik zeg dat nu bewust zo hart in de hoop dat het doorkomt.
Het erge is, dat je op punten niet eens lijkt te beseffen, wat je zelf zegt.
Dan maakt het dat alleen maar erger voor alles, wat je verder inbrengt.
En maak je jezelf, ook voor wat betreft je andere argumenten, volslagen ongeloofwaardig.

Dan lijkt het ook, dat je niet eens begrijpt wat hiermee bedoeld wordt.
Als dat aan gebrek aan begripsvermogen ligt........het zij je vergeven.
Bonjour schreef: 27 okt 2021, 12:01 We leven in een staat waar mensen hele gevaarlijke keuzes maken. Hoe meer mensen ziek zijn, hoe groter de kans op de volgende mutatie en het risico dat het vaccin niet meer gaat werken. Russische Roulette met het pistool op iedereen gericht. Onverantwoordelijk.
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door hopper »

Antoon51 schreef: 27 okt 2021, 10:30 Onderwijl is meer dan 80% van het volk gevaccineerd en dat deel heeft geen trek om te lijden onder het juk van de ongevaccineerden.
Veel mensen kunnen niet terecht in de ziekenhuizen momenteel. (Ik ken ze ook) volgens Wopper


Geen onzin aub. niemand heeft te lijden onder het juk van de ongevaccineerden. het is een juk van de regering en verkeerde maatregelen en net zo goed als van gevaccineerden die ook besmettingen veroorzaken.
Allemaal zitten we in hetzelfde schuitje en ik heb het gevoel dat de zgn. Wappies meer aan hun gezondheid doen.

Je of men zou ook eens bij Maurice de Hond kunnen kijken daar worden cijfers door deskundigen netjes beschouwd en indien nodig rechtgetrokken, het is nu niet direct een complot site, vergeet ook niet dat dat daar wel normale deskundige gezondheid adviezen gegeven worden, ik ben ze in de MSM niet tegengekomen of het is heel summier weergegeven.

Wopper is van mening dat de zorg op haar tandvlees loopt. Wopper is ook van mening dat de MSM feiten weergeeft en dat de ziekenhuizen volstromen met voornamelijk ongevaccineerden. Wopper is dus van mening dat de zorg momenteel kraakt onder het juk van de ongevaccineerden.
Gebruikersavatar
Antoon51
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2020, 07:49
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Antoon51 »

Maria K schreef: 27 okt 2021, 12:51
Antoon51 schreef: 27 okt 2021, 11:20 Ik heb nog nooit een aanmerking gemaakt over rook en drug verslaafden en veel vreters die de budgetten van de zorg opslokken, als ik het wel zou doen heb ik ook meer recht van spreken, ik doe het niet, het is nu eenmaal een gegeven, .............
Ik heb nog niet meegedaan in deze discussie, omdat ieder voor zich denkt de waarheid in pacht te hebben.
En degenen, die de juiste info hebben principieel niet worden gehoord door hen, die dat ontkennen.

Maar één ding moet me nu wel van het hart.
Je spreekt onwaarheid (ipv. ander woord), dat het gedrukt staat: Nu letterlijk.
Vergeef me, maar ik zeg dat nu bewust zo hart in de hoop dat het doorkomt.
Het erge is, dat je op punten niet eens lijkt te beseffen, wat je zelf zegt.
Dan maakt het dat alleen maar erger voor alles, wat je verder inbrengt.
En maak je jezelf, ook voor wat betreft je andere argumenten, volslagen ongeloofwaardig.

Dan lijkt het ook, dat je niet eens begrijpt wat hiermee bedoeld wordt.
Als dat aan gebrek aan begripsvermogen ligt........het zij je vergeven.
Bonjour schreef: 27 okt 2021, 12:01 We leven in een staat waar mensen hele gevaarlijke keuzes maken. Hoe meer mensen ziek zijn, hoe groter de kans op de volgende mutatie en het risico dat het vaccin niet meer gaat werken. Russische Roulette met het pistool op iedereen gericht. Onverantwoordelijk.
Alleen roepen dat ik ongelijk hebt is geen claim, je zal moeten komen met dingen waar ik het helemaal onjuist zie, dan kunnen we verder, overigens kan ik Maria K vaag herinneren als iemand met wie het goed praten is, helaas nu mis je geheel en al het spoor, het zij je veregeven.
Gebruikersavatar
Antoon51
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2020, 07:49
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Antoon51 »

Wopper is van mening dat de zorg op haar tandvlees loopt. Wopper is ook van mening dat de MSM feiten weergeeft en dat de ziekenhuizen volstromen met voornamelijk ongevaccineerden. Wopper is dus van mening dat de zorg momenteel kraakt onder het juk van de ongevaccineerden.

Wat is dat met Wopper, ik ken wel iemand als Hopper, maar goed, als WHopper de MSM wil geloven dan moet je het zelf weten, het is je goed recht, maar hou er rekenning mee dat zij weleens ongelijk kunnen hebben
Spelfout over Hopper is mijn schuld excuses
Laatst gewijzigd door Antoon51 op 27 okt 2021, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Antoon51
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2020, 07:49
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Antoon51 »

Bonjour schreef: 27 okt 2021, 12:01 We leven in een staat waar mensen hele gevaarlijke keuzes maken. Hoe meer mensen ziek zijn, hoe groter de kans op de volgende mutatie en het risico dat het vaccin niet meer gaat werken. Russische Roulette met het pistool op iedereen gericht. Onverantwoordelijk.
Het vaccin blijkt inderdaad niet langer te werken dan enkele maanden, het is geen oplossing.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Zolderworm »

Antoon51 schreef: 27 okt 2021, 14:08
Bonjour schreef: 27 okt 2021, 12:01 We leven in een staat waar mensen hele gevaarlijke keuzes maken. Hoe meer mensen ziek zijn, hoe groter de kans op de volgende mutatie en het risico dat het vaccin niet meer gaat werken. Russische Roulette met het pistool op iedereen gericht. Onverantwoordelijk.
Het vaccin blijkt inderdaad niet langer te werken dan enkele maanden, het is geen oplossing.
Dat is helemaal nog niet vastgesteld. Op dit moment werken de vaccins nog goed. Wat onder meer blijkt uit het feit dat voornamelijk niet-gevaccineerden in het ziekenhuis belanden. Waarschijnlijk zullen we wel volgend jaar een vervolginjectie moeten krijgen.
Only dead fish go with the flow
Bonjour
Moderator
Berichten: 7667
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Bonjour »

Antoon51 schreef: 27 okt 2021, 14:08
Bonjour schreef: 27 okt 2021, 12:01 We leven in een staat waar mensen hele gevaarlijke keuzes maken. Hoe meer mensen ziek zijn, hoe groter de kans op de volgende mutatie en het risico dat het vaccin niet meer gaat werken. Russische Roulette met het pistool op iedereen gericht. Onverantwoordelijk.
Het vaccin blijkt inderdaad niet langer te werken dan enkele maanden, het is geen oplossing.
Dat is niet waar en dat is ook niet wat ik bedoel.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Willempie
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 okt 2021, 07:17
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Willempie »

Zolderworm schreef: 27 okt 2021, 14:52
Antoon51 schreef: 27 okt 2021, 14:08

Het vaccin blijkt inderdaad niet langer te werken dan enkele maanden, het is geen oplossing.
Dat is helemaal nog niet vastgesteld. Op dit moment werken de vaccins nog goed. Wat onder meer blijkt uit het feit dat voornamelijk niet-gevaccineerden in het ziekenhuis belanden. Waarschijnlijk zullen we wel volgend jaar een vervolginjectie moeten krijgen.
De bestuursvoorzitter van het UMC Maastricht beweert dat het aantal opgenomen gevaccineerden nu tachtig procent bedraagt. Zie mijn voorgaande link. Als dit juist is, en ik zie geen reden om daaraan te twijfelen, worden we dus gewoon massaal voor het lapje gehouden.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Zolderworm »

Willempie schreef: 27 okt 2021, 15:17
Zolderworm schreef: 27 okt 2021, 14:52
Dat is helemaal nog niet vastgesteld. Op dit moment werken de vaccins nog goed. Wat onder meer blijkt uit het feit dat voornamelijk niet-gevaccineerden in het ziekenhuis belanden. Waarschijnlijk zullen we wel volgend jaar een vervolginjectie moeten krijgen.
De bestuursvoorzitter van het UMC Maastricht beweert dat het aantal opgenomen gevaccineerden nu tachtig procent bedraagt. Zie mijn voorgaande link. Als dit juist is, en ik zie geen reden om daaraan te twijfelen, worden we dus gewoon massaal voor het lapje gehouden.
Dat klopt landelijk beschouwd dus helemaal niet. https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-CO ... vaccineerd
Only dead fish go with the flow
Bonjour
Moderator
Berichten: 7667
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Bonjour »

Willempie schreef: 27 okt 2021, 15:17
Zolderworm schreef: 27 okt 2021, 14:52
Dat is helemaal nog niet vastgesteld. Op dit moment werken de vaccins nog goed. Wat onder meer blijkt uit het feit dat voornamelijk niet-gevaccineerden in het ziekenhuis belanden. Waarschijnlijk zullen we wel volgend jaar een vervolginjectie moeten krijgen.
De bestuursvoorzitter van het UMC Maastricht beweert dat het aantal opgenomen gevaccineerden nu tachtig procent bedraagt. Zie mijn voorgaande link. Als dit juist is, en ik zie geen reden om daaraan te twijfelen, worden we dus gewoon massaal voor het lapje gehouden.
Zij zegt ook dat het anders is dan het rest van het land.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Willempie
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 okt 2021, 07:17
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Willempie »

Zolderworm schreef: 27 okt 2021, 15:47
Willempie schreef: 27 okt 2021, 15:17

De bestuursvoorzitter van het UMC Maastricht beweert dat het aantal opgenomen gevaccineerden nu tachtig procent bedraagt. Zie mijn voorgaande link. Als dit juist is, en ik zie geen reden om daaraan te twijfelen, worden we dus gewoon massaal voor het lapje gehouden.
Dat klopt landelijk beschouwd dus helemaal niet. https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-CO ... vaccineerd
Ze zegt dat dit zo in Limburg is, op dit moment.
Willempie
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 okt 2021, 07:17
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Willempie »

Bonjour schreef: 27 okt 2021, 16:06
Willempie schreef: 27 okt 2021, 15:17

De bestuursvoorzitter van het UMC Maastricht beweert dat het aantal opgenomen gevaccineerden nu tachtig procent bedraagt. Zie mijn voorgaande link. Als dit juist is, en ik zie geen reden om daaraan te twijfelen, worden we dus gewoon massaal voor het lapje gehouden.
Zij zegt ook dat het anders is dan het rest van het land.
Correct.
Bonjour
Moderator
Berichten: 7667
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Bonjour »

Maar laten we eens aannemen dat de overheid geen correcte cijfers verstrekt. Dan zijn er mensen bij het RIVM die van de leugens weten. Bij de ziekenhuizen, gemeentes. ambulancepersoneel. Een leger ambtenaren in Den Haag die moeten werken. Duizenden, ellicht tienduizenden. En die houden allemaal netjes hun mond.
Reguliere kranten vallen rustig het kabinet aan op toeslagen gebied, aardbevingen en weet ik veel, maar op corona gebied lopen ze netjes in de pas.

Weet er trouwens iemand hoe ik de 5g chips in mijn vaccin kan koppelen aan mijn telefoon?
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3592
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door dingo »

Bonjour schreef: 27 okt 2021, 16:22 [.....]

Weet er trouwens iemand hoe ik de 5g chips in mijn vaccin kan koppelen aan mijn telefoon?
Ja ik dacht ook te besparen op een smartwatch door die 5g vaccinchip te gebruiken maar tot zover is het nog niet gelukt.
Spreuken 26:4
Bonjour
Moderator
Berichten: 7667
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Bonjour »

dingo schreef: 27 okt 2021, 16:31 Ja ik dacht ook te besparen op een smartwatch door die 5g vaccinchip te gebruiken maar tot zover is het nog niet gelukt.
Dat grafeen schijnt goed geleidend te zijn. Een geleider rond een straler neutraliseert. Dat kan dus in de weg zitten.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Willempie
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 okt 2021, 07:17
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Willempie »

Bonjour schreef: 27 okt 2021, 16:22 Maar laten we eens aannemen dat de overheid geen correcte cijfers verstrekt. Dan zijn er mensen bij het RIVM die van de leugens weten. Bij de ziekenhuizen, gemeentes. ambulancepersoneel. Een leger ambtenaren in Den Haag die moeten werken. Duizenden, ellicht tienduizenden. En die houden allemaal netjes hun mond.
Reguliere kranten vallen rustig het kabinet aan op toeslagen gebied, aardbevingen en weet ik veel, maar op corona gebied lopen ze netjes in de pas.

Weet er trouwens iemand hoe ik de 5g chips in mijn vaccin kan koppelen aan mijn telefoon?
Niet iedereen houdt zijn mond. En v.w.b. de media: Van wie zijn die?
Maria K
Berichten: 2888
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Maria K »

Antoon51 schreef: 27 okt 2021, 14:02 Alleen roepen dat ik ongelijk hebt is geen claim, je zal moeten komen met dingen waar ik het helemaal onjuist zie, dan kunnen we verder,
Ik ga niet deze discussie overdoen.
Er zijn al 13 blz. argumentaties en elke dag is er weer nieuw nieuws.
Je kunt van me aannemen, dat ik 100% voorstander ben voor vaccinatie, zo gauw die beschikbaar is.
En dat ik me heel goed realiseer, dat dit niet afdoende zal zijn om voor iedereen afdoende genezend te zijn.

Ook aan de toekomst denkend, daar de varianten al om zich heen grijpen, omdat we niet in staat zijn gebleken het virus in toom te houden.
En net als bij de griep, elk jaar uit voorzorg een nieuwe vaccinatie voor de nieuwe variant virus voor de kwetsbaren nodig zal gaan blijken voor minstens kwetsbare personen.
Er zijn al mensen met een 3e prik.
overigens kan ik Maria K vaag herinneren als iemand met wie het goed praten is, helaas nu mis je geheel en al het spoor, het zij je veregeven.
Ik weet dat ik je niet direct zal kunnen overtuigen, maar neem je conclusies vanuit het verleden gewoon mee. ;)
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door hopper »

Antoon51 schreef: 27 okt 2021, 14:06
Spelfout over Hopper is mijn schuld excuses
Ik vond het wel eens leuk om een Wopper te zijn;-)
Bonjour
Moderator
Berichten: 7667
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Bonjour »

Paar verschillende eigenaren. Dat samen met de omroepen geeft ook weer duizenden mensen die hun mond moeten houden.
Toch onlogisch?
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Bonjour
Moderator
Berichten: 7667
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Bonjour »

hopper schreef: 27 okt 2021, 17:27
Antoon51 schreef: 27 okt 2021, 14:06
Spelfout over Hopper is mijn schuld excuses
Ik vond het wel eens leuk om een Wopper te zijn;-)
Ik had het niet door, anders had ik een tik op vingers gegeven. Ik hou niet van verbasteringen. Maar vergissing kan natuurlijk. Mooi dat er excuses gemaakt zijn.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Maria K
Berichten: 2888
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Maria K »

Willempie schreef: 27 okt 2021, 11:04 Bijzonder. Nepnieuws? Of worden we massaal een beetje voor het lapje gehouden? Zoals immunoloog Pierre Capel al een tijd beweert.

https://youtu.be/o-kPNFzhZXg
Een paar zinnen uitgelicht uit een totaal interview

Het eerste wat ik me dan afvraag is: Hoe zou dat komen?
En ga op zoek naar de originele echte info.
Niet moeilijk, dat zou jij dus ook moeten doen.
Dit is alleen stemmingmakerij op basis van een paar woorden.
En zou zelfs misleiding genoemd kunnen worden.

En ja hoor, heel eenvoudig gevonden met steekwoorden Maastricht UMC+.
https://www.mumc.nl/actueel/nieuws/toel ... vaccinatie
In de (social) media is momenteel veel aandacht voor het feit dat er in het Maastricht UMC+ relatief veel gevaccineerde patiënten zijn opgenomen met een COVID-besmetting. Vorige week waren gemiddeld acht op de tien patiënten op een gewone (niet IC) corona-afdeling gevaccineerd.

Dat lijkt op het eerste oog een relatief hoog percentage dat verbazing oproept en nadere duiding verdient.

De corona-besmette patiënten op de verpleegafdeling hebben vrijwel allemaal een hoge leeftijd: 90% is ouder dan 70 jaar, 60% is 80 jaar of ouder. In vrijwel alle gevallen betreft het patiënten met andere onderliggende aandoeningen of in enkele gevallen onvoldoende immuunrespons door medicatie.

Volgens medisch moleculair microbioloog prof. dr. Paul Savelkoul wordt de hoge vaccinatiegraad bij de opgenomen coronapatiënten verklaard door de relatief oude patiëntenpopulatie in het Maastricht UMC+: “Bij een hoge vaccinatiegraad worden jongeren niet zo ziek dat ze in het ziekenhuis belanden, gevaccineerde ouderen met onderliggend lijden wel.
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Mullog
Berichten: 3842
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Mullog »

Antoon51 schreef: 27 okt 2021, 14:06 Wopper is van mening dat de zorg op haar tandvlees loopt. Wopper is ook van mening dat de MSM feiten weergeeft en dat de ziekenhuizen volstromen met voornamelijk ongevaccineerden. Wopper is dus van mening dat de zorg momenteel kraakt onder het juk van de ongevaccineerden.

Wat is dat met Wopper, ik ken wel iemand als Hopper, maar goed, als WHopper de MSM wil geloven dan moet je het zelf weten, het is je goed recht, maar hou er rekenning mee dat zij weleens ongelijk kunnen hebben
Spelfout over Hopper is mijn schuld excuses
Ben je een beetje begonnen met radicaliseren Antoon? Voorheen was je vooral van het vitamine D en buiten gezond wandelen zodat je immuunsysteem je kon beschermen. Maar je klinkt nu radicaler.
Gebruikersavatar
Mart
Berichten: 9133
Lid geworden op: 10 aug 2016, 15:54
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Mart »

Bonjour schreef: 27 okt 2021, 17:30 Ik had het niet door, anders had ik een tik op vingers gegeven. Ik hou niet van verbasteringen. Maar vergissing kan natuurlijk. Mooi dat er excuses gemaakt zijn.
Het is geen spelfout, noch betreffen het oprechte excuses, aangezien de frase ''Spelfout over Hopper is mijn schuld excuses'' erin geschreven is in plaats van de 'spelfout' er gewoon uit te halen. Bovendien wordt er geschreven: ''Wat is dat met Wopper, ik ken wel iemand als Hopper'', waarmee hij nogmaals aangeeft dat het geen spelfout is, omdat hij duidelijk maakt Hopper correct van ''Wopper'' te kunnen onderscheiden. Meteen daarna bewijst hij nogmaals dat het geen schrijffout betreft door beide namen waarvan hij aangeeft ze te kunnen onderscheiden, nogmaals te verbasteren tot ''WHopper'', de naam van de MacDonalds burger. Het lijdt geen twijfel dat dit allemaal opzettelijk is.
Als je een ander volgt, zul je nooit jezelf vinden. (Krishnamurti)
Gebruikersavatar
Antoon51
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2020, 07:49
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Antoon51 »

Mart schreef: 27 okt 2021, 23:46
Bonjour schreef: 27 okt 2021, 17:30 Ik had het niet door, anders had ik een tik op vingers gegeven. Ik hou niet van verbasteringen. Maar vergissing kan natuurlijk. Mooi dat er excuses gemaakt zijn.
Het is geen spelfout, noch betreffen het oprechte excuses, aangezien de frase ''Spelfout over Hopper is mijn schuld excuses'' erin geschreven is in plaats van de 'spelfout' er gewoon uit te halen. Bovendien wordt er geschreven: ''Wat is dat met Wopper, ik ken wel iemand als Hopper'', waarmee hij nogmaals aangeeft dat het geen spelfout is, omdat hij duidelijk maakt Hopper correct van ''Wopper'' te kunnen onderscheiden. Meteen daarna bewijst hij nogmaals dat het geen schrijffout betreft door beide namen waarvan hij aangeeft ze te kunnen onderscheiden, nogmaals te verbasteren tot ''WHopper'', de naam van de MacDonalds burger. Het lijdt geen twijfel dat dit allemaal opzettelijk is.
Dat lijkt zo maar is het absoluut niet.
ik was in de war met een letter, pas op het laatst had ik het door en wijzigde/toevoegde aan mijn bericht het excuses.
Mijn advies is: trek niet meteen een conclusie maar let op de nuances, dat doe ik mijn leven lang al en het heeft mij voordeel opgeleverd