Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Bonjour
Moderator
Berichten: 7667
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Bonjour »

[modbreak Bonjour] Dicht voor moderatie
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Bonjour
Moderator
Berichten: 7667
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Bonjour »

[modbreak Bonjour] Ik open het topic weer, maar wil toch een beperking opleggen. Het bespreken van stukken die binnen de complotwereld horen, is dit topic: Covid-19, De Grote Reset, Het WEF en Het Nieuwe Normaal.
viewtopic.php?f=14&t=4380

Het lijkt mij zinvoller om hier een gesprek te hebben over hoe de weigeraar beïnvloed wordt. Anders valt dit weg onderwerp tussen de stukken van "Kijk dit wondermiddel" en "nee, dat klopt ook niet".
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 7613
Lid geworden op: 07 nov 2019, 02:55
Man/Vrouw: V
Locatie: Hanoi

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Petra »

thom schreef: 25 aug 2021, 15:59
peda schreef: 25 aug 2021, 15:53 De harde corona weigeraar, weigert onder alle omstandigheden vrijwillig de vaccinatie. De basis overtuiging is primair, de argumentatie is secundair, Wanneer de argumentatie aangevallen wordt, wordt de argumentatie aangepast. De basis overtuiging wordt gevolgd, de argumentatie volgt de basis overtuiging.
Waar heb ik het meer meegemaakt dat de basis overtuiging niet kan worden aangepast ?
Is er een reden dat men een coronavaccinatie moet nemen, vrijwillig of gedwongen?

Beschermt het ergens tegen of voor?

Ik ben benieuwd naar je overtuiging en argumentatie.
Als er aantoonbaar minder ziekenhuisopnames zijn en dat degenen die wel op de IC terechtkomen niet gevaccineerd zijn, wat heb je dan voor reden of voordeel om je niet te laten vaccineren?
Nooit te oud om te leren met gedachten te jongleren
@Possibilianism: comfortable with multiple ideas
Mullog
Berichten: 3842
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Mullog »

Petra schreef: 28 aug 2021, 07:57
thom schreef: 25 aug 2021, 15:59

Is er een reden dat men een coronavaccinatie moet nemen, vrijwillig of gedwongen?

Beschermt het ergens tegen of voor?

Ik ben benieuwd naar je overtuiging en argumentatie.
Als er aantoonbaar minder ziekenhuisopnames zijn en dat degenen die wel op de IC terechtkomen niet gevaccineerd zijn, wat heb je dan voor reden of voordeel om je niet te laten vaccineren?
Het is een enorm ingewikkeld probleem. Ik probeer al tijden te achterhalen waarom mensen dit soort eenvoudige logica niet toepassen maar ik kan er geen vinger achter krijgen.

Bijvoorbeeld, 11 augustus 2021
(bron) 11 augustus is de dag dat miljoenen mensen zullen sterven, althans daar zijn complotdenkers heilig van overtuigd. Woensdag wordt '5G' geactiveerd in de lichamen van mensen die gevaccineerd zijn tegen corona en worden zij allemaal 'gemicrowaved'
Ik ben gevaccineerd en het is 28 augustus en ik zit toch dit bericht te typen. 11 augustus is op dezelfde manier voorbij gegaan als alle eindtijd voorspellingen van de JG, zonder ook maar een incident. Maar ik durf te wedden dat er de komende tijd weer iets vergelijkbaars voorspeld gaat worden en een hype wordt in complotland. Ik begrijp niet hoe iemand zichzelf in zo een enge beangstigende bubbel kan begraven.
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Petra schreef: 28 aug 2021, 07:57
thom schreef: 25 aug 2021, 15:59

Is er een reden dat men een coronavaccinatie moet nemen, vrijwillig of gedwongen?

Beschermt het ergens tegen of voor?

Ik ben benieuwd naar je overtuiging en argumentatie.
Als er aantoonbaar minder ziekenhuisopnames zijn en dat degenen die wel op de IC terechtkomen niet gevaccineerd zijn, wat heb je dan voor reden of voordeel om je niet te laten vaccineren?
De ene kant van de medaille, dat zijn de kranten, radio en tv, laten inderdaad de voordelen van de prik zien. En behandelen de procedures welke ons, het volk, opgelegd wordt. Dat er kritische geluiden zijn, de andere kant van de medaille, komt het prikprogramma en zijn uitvoerders niet uit.

De cijfers die het volk via kranten, tv, radio en internet elke dag als een mantra te lezen en te horen krijgen, zijn de cijfers waarmee wij, het volk, mee op de hoogte worden gehouden. De cijfers zijn van 1 kant ingevuld, zonder de kritische kant, de andere kant van het verhaal, te willen bestuderen. Dat wordt niet toegelaten. En is er censuur, en is deze kant van de medaille die de mensheid voorstelling geeft van de dagelijkse situatie, zogenaamde propaganda.

En wordt er alles aan gedaan de kritiek, de andere kant van de medaille, te censureren, te manipuleren, verdacht te maken, belachelijk te maken, die mensen te vervolgen, te straffen, op te sluiten, te vermoorden.

Als in oorlogssituatie of als de aanloop daar naar toe.

De prik-oplossing als enige aanbieden, de zogenaamde oplossing voor een zogenaamd virus, mag niet eens gegeven worden zoals het programma nu draait, omdat er medicijnen zijn die werken tegen de verschijnselen die ontstaan door wat een virus genaamd wordt. Er is dus simpelweg medicatie voor, zoals dat artikel in Xandernieuws waarin Japan voor de medicatie kiest, dat wél helpt en geen onbekende substantie is wat in elk mens zou moeten worden ingespoten met voor niemand nog voorspelbaar resultaat. Omdat het zich in een testfase bevindt waarin de mensheid de proeftuin is.

Het vaccin, wat geen vaccin mag worden genoemd, is dus van een experimenteel gehalte, met een inhoud wat op genen-techniek is gebaseerd, niet op de standaard eiwitbasis van de 'normale vaccins'. Wat de gevolgen zijn van een techniek op nan-nivo wat elk orgaan manipuleren kan, wat klonters geeft in vloeistoffen, wat hartspierontstekingen geeft, welke een lijst van bijwerkingen heeft die alleen maar langer en dodelijker wordt.. wordt dus steeds luider aangetoond door de andere kant van de media, dat gecensureerd wordt, belachelijk gemaakt, verboten.


Kortom, het is voor mij een moeilijk gegeven, maar een volstrekt logisch gegeven in oorlogstijd, dat er een massa is wat goedgelovig de bevelen van de overheid opvolgt ten koste van het gezond verstand, het gezonde lichaam, én in de huidige ontwikkeling, van de mensheid waar een donkerrode code rood voor geldt.

Het niet kunnen zien wat er speelt, de slapende en volgzame massa die zich vrijwillig overgeeft aan een levensbedreigend experiment, er zelfs om smeekt, voordringt (Maarten van Rossum) of de ene de ander bespeelt als deze (BN-er)zich liever neutraal opstelt, en ieder voor zich uit moet zoeken wat wijsheid is(Wester vs Frans Bauer bij Humberto) , dat algemene gedachtengoed dat mensen, gezonde mensen, die zich niet laten meenemen in een programma van een zeer dubieus en mensbedreigend experiment, zich maar tóch laten moeten vaccineren.. het is schokkend. Telkens weer.

Welke grond, welk recht, welk idee heeft de gevaccineerde mens de ander te moeten overtuigen van een spuit dat niets en nergens kan bewijzen dat het werkt tegen een virus dat niemand kan bewijzen dat het bestaat omdat het getest wordt met een test dat dit niet kan aantonen dat het virus werkzaam is?

Verdiep je alsjeblieft door beide kanten te belichten.
Laatst gewijzigd door Vertrokken_user_6 op 28 aug 2021, 11:33, 3 keer totaal gewijzigd.
peda
Berichten: 20594
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door peda »

Wanneer ik persoonlijk voordeel zie in vaccinatie dan laat ik mij 2* prikken of wanneer er meer prikken nodig zijn dan haal ik meer prikken. Misschien behoor ik dan tot de te manipuleren, goedgelovige massa volgens een minderheid maar ik ben wel tevreden en lig niet in het ziekenhuis. Als ik niet geprikt zou zijn, lag ik er misschien ook niet, maar te weten valt het niet. In ieder geval wat ik wel zeker weet is dat ik van de vaccinatie geen last heb. Dat ik door ingespoten micro chips overal gevolgd kan worden, boeit mij ook niet. Ik leef sowieso gelukkig in de glazen kast met BSN nummer, verplichte zorgverzekering, stoppen voor rood bij het stoplicht, maximum snelheid, belasting betaling, mondkapje, Digid met sms controle en nog talloze beperkingen meer. Persoonlijk goed om kunnen gaan met opgelegde beperkingen in het maatschappelijk verkeer , daar draait het om en daar schiet het bij complotdenkers m.i. te kort. Het leven met beperkingen, maakt hen ongelukkig. Bij mij niet, gelukkig maar voor mij althans.
Laatst gewijzigd door peda op 28 aug 2021, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

peda schreef: 28 aug 2021, 10:53 Wanneer ik persoonlijk voordeel zie in vaccinatie dan laat ik mij 2* prikken of wanneer er meer prikken nodig zijn dan haal ik meer prikken. Misschien behoor ik dan tot de te manipuleren, goedgelovige massa volgens een minderheid maar ik ben wel tevreden en lig niet in het ziekenhuis. Als ik niet geprikt zou zijn, lag ik er misschien ook niet, maar te weten valt het niet. In ieder geval wat ik wel zeker weet is dat ik van de vaccinatie geen last heb. Dat ik door ingespoten micro chips overal gevolgd kan worden, boeit mij ook niet. Ik leef sowieso gelukkig in de glazen kast met BSN nummer, verplichte zorgverzekering, stoppen voor rood bij het stoplicht, maximum snelheid, belasting betaling en nog talloze beperkingen meer. Goed om kunnen gaan met beperkingen, daar draait het om en daar schiet het bij complotdenkers te kort. Het leven met beperkingen, maakt hen ongelukkig. Bij mij niet, gelukkig.
Tja.. ik denk dat het leven met beperkingen, dat dit voor iedereen geldt.

Maar een leven in vrijheid (van deze wereld) is zonder de bepaling dat een prikprogramma afdwingt.
Snelheid
Berichten: 10796
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Snelheid »

Xandernieuws of niet som heel verfrissend waar men kan lezen Japan gaat over op Ivermectine is niet zo gek.In Nederlands deden twee huisartsen al lang bij de eerst coronagolf werden natuurlijk veroordeeld het zal niet zo zijn,maar hun patiënten genazen in een mum van tijd............. tja :w

Wat zei Bredero ook al weer ............... het kan verkeren.

Er wordt heel veel geld verdiend aan deze pandemie, en met Ivermetine had men allang weer bij het normale normaal geweest.
VERITAS VOS LIBERABIT.
peda
Berichten: 20594
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door peda »

thom schreef: 28 aug 2021, 11:04
peda schreef: 28 aug 2021, 10:53 Wanneer ik persoonlijk voordeel zie in vaccinatie dan laat ik mij 2* prikken of wanneer er meer prikken nodig zijn dan haal ik meer prikken. Misschien behoor ik dan tot de te manipuleren, goedgelovige massa volgens een minderheid maar ik ben wel tevreden en lig niet in het ziekenhuis. Als ik niet geprikt zou zijn, lag ik er misschien ook niet, maar te weten valt het niet. In ieder geval wat ik wel zeker weet is dat ik van de vaccinatie geen last heb. Dat ik door ingespoten micro chips overal gevolgd kan worden, boeit mij ook niet. Ik leef sowieso gelukkig in de glazen kast met BSN nummer, verplichte zorgverzekering, stoppen voor rood bij het stoplicht, maximum snelheid, belasting betaling en nog talloze beperkingen meer. Goed om kunnen gaan met beperkingen, daar draait het om en daar schiet het bij complotdenkers te kort. Het leven met beperkingen, maakt hen ongelukkig. Bij mij niet, gelukkig.
Tja.. ik denk dat het leven met beperkingen, dat dit voor iedereen geldt.

Maar een leven in vrijheid (van deze wereld) is zonder de bepaling dat een prikprogramma afdwingt.
Thom,

Leven in volledige vrijheid in een samenleving is niet mogelijk. Een samenleving legt per definitie beperkingen op. Je krijgt geen paspoort of rijbewijs zonder BSN nummer. De belastingaangifte is gekoppeld aan het individuele BSN nummer en je ziet bij het vooraf ingevulde exemplaar reeds wat de belasting dienst niet allemaal van je weet. Via de mobiele telefoon is precies te achterhalen waar iemand zich bevond en op welk tijdstip precies. Gesprekken kunnen worden achterhaald en woordelijk afgespeeld. Het kenteken van de auto wordt via dienstvoertuigen automatisch aan scannen onderworpen en onmiddellijk is zichtbaar of iemand verzekerd is, parkeergeld heeft betaald en of er nog boetes openstaan. Kortom iedereen leeft in een glazen kooi. Een wereld vol met beperkingen. Voor kleine kinderen bestaat voor bepaalde infectie ziekten de mogelijkheid tot het opleggen van verplichte vaccinatie ( het Europees Hof heeft kortgeleden bepaald dat bij kinderen verplichte vaccinatie niet verboden is ). . Als JG hun kinderen geen bloedtransfusie willen laten geven, neemt de jeugdzorg de verantwoordelijkheid over en vindt er transfusie plaats. Zo kun je nog vele pagina's voortgaan met het opsommen van dwingend opgelegde beperkingen waar je je niet aan kunt onttrekken op straffe van....De corona vaccinatie is nog steeds niet verplicht en voor het testen hoeft nog niet betaald te worden, maar hoe lang blijft het gelden als te velen zich beroepen op hun recht van vrijheid ? De werkelijk vrije mens laat zich niet knechten, orakelt niet maar emigreert daarheen waar hij/zij de volledige persoonlijke vrijheid vindt, met als credo "" niet klagen, maar doen "".
Laatst gewijzigd door peda op 28 aug 2021, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3593
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door dingo »

Snelheid schreef: 28 aug 2021, 12:13 Xandernieuws of niet som heel verfrissend waar men kan lezen Japan gaat over op Ivermectine is niet zo gek.In Nederlands deden twee huisartsen al lang bij de eerst coronagolf werden natuurlijk veroordeeld het zal niet zo zijn,maar hun patiënten genazen in een mum van tijd............. tja :w

Wat zei Bredero ook al weer ............... het kan verkeren.

Er wordt heel veel geld verdiend aan deze pandemie, en met Ivermetine had men allang weer bij het normale normaal geweest.
Ivermectine is gewoon geen toegestaan geneesmiddel voor gebruik op mensen behalve in onderzoeksprojecten. Wat de EMA aan resultaten ontvangen heeft van betreffende onderzoeksprojecten is niet consistent genoeg om het grootschalig vrij te geven. Er zal gewoon meer onderzoek gedaan moeten worden en dan is het nog geen preventief middel zoals een vaccin dat wel is.
Zelf na te lezen bij de EMA.
Spreuken 26:4
Snelheid
Berichten: 10796
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Snelheid »

dingo schreef: 28 aug 2021, 12:53
Snelheid schreef: 28 aug 2021, 12:13 Xandernieuws of niet som heel verfrissend waar men kan lezen Japan gaat over op Ivermectine is niet zo gek.In Nederlands deden twee huisartsen al lang bij de eerst coronagolf werden natuurlijk veroordeeld het zal niet zo zijn,maar hun patiënten genazen in een mum van tijd............. tja :w

Wat zei Bredero ook al weer ............... het kan verkeren.

Er wordt heel veel geld verdiend aan deze pandemie, en met Ivermetine had men allang weer bij het normale normaal geweest.
Ivermectine is gewoon geen toegestaan geneesmiddel voor gebruik op mensen behalve in onderzoeksprojecten. Wat de EMA aan resultaten ontvangen heeft van betreffende onderzoeksprojecten is niet consistent genoeg om het grootschalig vrij te geven. Er zal gewoon meer onderzoek gedaan moeten worden en dan is het nog geen preventief middel zoals een vaccin dat wel is.
Zelf na te lezen bij de EMA.
Toegestaan of niet als het mensen geneest moet het gewoon toe gediend worden en voor de rest geen gezeur al men daar mee levens kan redden.voorts is het gewoon te koop bij de grote zaken die ook anderen medicijnen verkopen.Wel verstandig contact op te nemen met een arts die wel mensen levens willen redden en doen waar ze arts voor geworden zijn mensen GENEZEN :!: :!: :!: Zo gek is dat niet.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Antoon51
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2020, 07:49
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Antoon51 »

Er wordt heel veel geld verdiend aan deze pandemie, en met Ivermetine had men allang weer bij het normale normaal geweest.
Dat is zeker maar er zit niet zo een groot verdien model aan medicijnen, dat zal meespelen
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Bonjour schreef: 28 aug 2021, 07:07 [modbreak Bonjour] Ik open het topic weer, maar wil toch een beperking opleggen. Het bespreken van stukken die binnen de complotwereld horen, is dit topic: Covid-19, De Grote Reset, Het WEF en Het Nieuwe Normaal.
viewtopic.php?f=14&t=4380

Het lijkt mij zinvoller om hier een gesprek te hebben over hoe de weigeraar beïnvloed wordt. Anders valt dit weg onderwerp tussen de stukken van "Kijk dit wondermiddel" en "nee, dat klopt ook niet".
Ook dat suggestieve; '' over hoe de weigeraar beïnvloed wordt''.

Beter is; hoe de mens beïnvloed wordt door de media.
Gebruikersavatar
Antoon51
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2020, 07:49
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Antoon51 »

Ook dat suggestieve; '' over hoe de weigeraar beïnvloed wordt''.
Beter is; hoe de mens beïnvloed wordt door de media.
Daar zit inderdaad een wereld van verschil tussen, ik wilde het al aansnijden, de media bepaalt, in dit geval is de media behoorlijk pro vaccinatie, dus ik kan alleen maar zeggen, wat je ook besluit, beslis allemaal aub voor jezelf
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

peda schreef: 28 aug 2021, 12:40
thom schreef: 28 aug 2021, 11:04

Tja.. ik denk dat het leven met beperkingen, dat dit voor iedereen geldt.

Maar een leven in vrijheid (van deze wereld) is zonder de bepaling dat een prikprogramma afdwingt.
Thom,

Leven in volledige vrijheid in een samenleving is niet mogelijk. Een samenleving legt per definitie beperkingen op. Je krijgt geen paspoort of rijbewijs zonder BSN nummer. De belastingaangifte is gekoppeld aan het individuele BSN nummer en je ziet bij het vooraf ingevulde exemplaar reeds wat de belasting dienst niet allemaal van je weet. Via de mobiele telefoon is precies te achterhalen waar iemand zich bevond en op welk tijdstip precies. Gesprekken kunnen worden achterhaald en woordelijk afgespeeld. Het kenteken van de auto wordt via dienstvoertuigen automatisch aan scannen onderworpen en onmiddellijk is zichtbaar of iemand verzekerd is, parkeergeld heeft betaald en of er nog boetes openstaan. Kortom iedereen leeft in een glazen kooi. Een wereld vol met beperkingen. Voor kleine kinderen bestaat voor bepaalde infectie ziekten de mogelijkheid tot het opleggen van verplichte vaccinatie ( het Europees Hof heeft kortgeleden bepaald dat bij kinderen verplichte vaccinatie niet verboden is ). . Als JG hun kinderen geen bloedtransfusie willen laten geven, neemt de jeugdzorg de verantwoordelijkheid over en vindt er transfusie plaats. Zo kun je nog vele pagina's voortgaan met het opsommen van dwingend opgelegde beperkingen waar je je niet aan kunt onttrekken op straffe van....De corona vaccinatie is nog steeds niet verplicht en voor het testen hoeft nog niet betaald te worden, maar hoe lang blijft het gelden als te velen zich beroepen op hun recht van vrijheid ?

De werkelijk vrije mens laat zich niet knechten, orakelt niet maar emigreert daarheen waar hij/zij de volledige persoonlijke vrijheid vindt, met als credo "" niet klagen, maar doen "".
De werkelijk vrije mens laat zich niet knechten, orakelt niet maar emigreert daarheen waar hij/zij de volledige persoonlijke vrijheid vindt, met als credo "" niet klagen, maar doen "".

?

Naar de maan?
Laatst gewijzigd door Vertrokken_user_6 op 28 aug 2021, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Antoon51 schreef: 28 aug 2021, 14:04
Ook dat suggestieve; '' over hoe de weigeraar beïnvloed wordt''.
Beter is; hoe de mens beïnvloed wordt door de media.
Daar zit inderdaad een wereld van verschil tussen, ik wilde het al aansnijden, de media bepaalt, in dit geval is de media behoorlijk pro vaccinatie, dus ik kan alleen maar zeggen, wat je ook besluit, beslis allemaal aub voor jezelf
Precies Antoon; onderzoek alles en behoud het goede.
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3593
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door dingo »

[complotmode aan]Er gaan nu veel meer niet-gevaccineerde mensen dood aan corona dan gevaccineerden. Dat is een complot van de regering|illumati|Russen|Amerikanen|media|overigen (doorhalen wat niet gewenst is) om mensen die voor vrijheid en tegen vaccinatie zijn uit te roeien.[complotmode uit]

Dit soort uitspraken kun je gewoon vinden op sociale media en dan met de vinger wijzen naar de "gewone" media?
Spreuken 26:4
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

dingo schreef: 28 aug 2021, 14:27 [complotmode aan]Er gaan nu veel meer niet-gevaccineerde mensen dood aan corona dan gevaccineerden. Dat is een complot van de regering|illumati|Russen|Amerikanen|media|overigen (doorhalen wat niet gewenst is) om mensen die voor vrijheid en tegen vaccinatie zijn uit te roeien.[complotmode uit]

Dit soort uitspraken kun je gewoon vinden op sociale media en dan met de vinger wijzen naar de "gewone" media?
Nog nooit gelezen, het is eerder andersom; de gevaccineerden zijn het haasje aan het worden.

Wat een onzin Dingo.

Dat de mensheid gedecimeerd moet worden, is wel in steen gebeiteld. Dus dat is ''prima voor de aarde'' toch?
Laatst gewijzigd door Vertrokken_user_6 op 28 aug 2021, 14:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Mullog
Berichten: 3842
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Mullog »

Snelheid schreef: 28 aug 2021, 13:02
dingo schreef: 28 aug 2021, 12:53
Ivermectine is gewoon geen toegestaan geneesmiddel voor gebruik op mensen behalve in onderzoeksprojecten. Wat de EMA aan resultaten ontvangen heeft van betreffende onderzoeksprojecten is niet consistent genoeg om het grootschalig vrij te geven. Er zal gewoon meer onderzoek gedaan moeten worden en dan is het nog geen preventief middel zoals een vaccin dat wel is.
Zelf na te lezen bij de EMA.
Toegestaan of niet als het mensen geneest moet het gewoon toe gediend worden en voor de rest geen gezeur al men daar mee levens kan redden.voorts is het gewoon te koop bij de grote zaken die ook anderen medicijnen verkopen.Wel verstandig contact op te nemen met een arts die wel mensen levens willen redden en doen waar ze arts voor geworden zijn mensen GENEZEN :!: :!: :!: Zo gek is dat niet.
Ik vind dit een beetje tegenstrijdig. De anti-vaxxers schreeuwen moord en brandt bij Pfizer, Astra Zenica, Moderna en Janssen omdat het niet voldoende getest is, te snel op de markt is gebracht, niet bekend is wat de toekomstige consequenties zijn maar Ivermectine zou wel mogen terwijl het nog niet getoetst is en er blijkbaar geen consistente resultaten zijn en niet bekend is wat de toekomstige consequenties zijn. De wereld op zijn kop. Het beste kunnen we misschien het advies van de heer Trump volgen en allemaal een glas bleekmiddel of chloor drinken, Het schijnt dat je daarna nergens meer last van hebt.
Mullog
Berichten: 3842
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Mullog »

thom schreef: 28 aug 2021, 13:57
Bonjour schreef: 28 aug 2021, 07:07 [modbreak Bonjour] Ik open het topic weer, maar wil toch een beperking opleggen. Het bespreken van stukken die binnen de complotwereld horen, is dit topic: Covid-19, De Grote Reset, Het WEF en Het Nieuwe Normaal.
viewtopic.php?f=14&t=4380

Het lijkt mij zinvoller om hier een gesprek te hebben over hoe de weigeraar beïnvloed wordt. Anders valt dit weg onderwerp tussen de stukken van "Kijk dit wondermiddel" en "nee, dat klopt ook niet".
Ook dat suggestieve; '' over hoe de weigeraar beïnvloed wordt''.

Beter is; hoe de mens beïnvloed wordt door de media.
Maar thom, dat probeer jij toch ook met je berichten op forums, mensen te beïnvloeden?
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Mullog schreef: 28 aug 2021, 14:43
thom schreef: 28 aug 2021, 13:57

Ook dat suggestieve; '' over hoe de weigeraar beïnvloed wordt''.

Beter is; hoe de mens beïnvloed wordt door de media.
Maar thom, dat probeer jij toch ook met je berichten op forums, mensen te beïnvloeden?
Elke reactie op een discussieforum doet dat Mullog.. dank voor deze bijdrage.. 8-)
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3593
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door dingo »

thom schreef: 28 aug 2021, 14:32
dingo schreef: 28 aug 2021, 14:27 [complotmode aan]Er gaan nu veel meer niet-gevaccineerde mensen dood aan corona dan gevaccineerden. Dat is een complot van de regering|illumati|Russen|Amerikanen|media|overigen (doorhalen wat niet gewenst is) om mensen die voor vrijheid en tegen vaccinatie zijn uit te roeien.[complotmode uit]

Dit soort uitspraken kun je gewoon vinden op sociale media en dan met de vinger wijzen naar de "gewone" media?
Nog nooit gelezen, het is eerder andersom; de gevaccineerden zijn het haasje aan het worden.
Toch wel jammer dat er voor die bewering geen bewijs is. Echt bewijs, niet iemand die op Youtube wat staat te beweren zonder enige link naar publicaties die wat hij beweert ook onderbouwen.
Wat een onzin Dingo.

Dat de mensheid gedecimeerd moet worden, is wel in steen gebeiteld. Dus dat is ''prima voor de aarde'' toch?
Dat is zeker prima voor de aarde. Voor de aarde is helaas ook niet erg als straks de anti-vaxxers gedecimeerd zijn door overlijden. Alleen een beetje jammer dat ze voor die tijd zoveel beslag leggen op de gezondheidszorg waardoor andere mensen niet behandeld kunnen worden.
Spreuken 26:4
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

dingo schreef: 28 aug 2021, 15:23
thom schreef: 28 aug 2021, 14:32

Nog nooit gelezen, het is eerder andersom; de gevaccineerden zijn het haasje aan het worden.
Toch wel jammer dat er voor die bewering geen bewijs is. Echt bewijs, niet iemand die op Youtube wat staat te beweren zonder enige link naar publicaties die wat hij beweert ook onderbouwen.
Wat een onzin Dingo.

Dat de mensheid gedecimeerd moet worden, is wel in steen gebeiteld. Dus dat is ''prima voor de aarde'' toch?
Dat is zeker prima voor de aarde. Voor de aarde is helaas ook niet erg als straks de anti-vaxxers gedecimeerd zijn door overlijden. Alleen een beetje jammer dat ze voor die tijd zoveel beslag leggen op de gezondheidszorg waardoor andere mensen niet behandeld kunnen worden.

https://www.frontnieuws.com/explosieve- ... accinatie/
https://www.frontnieuws.com/vaccinatief ... beschouwd/
https://www.frontnieuws.com/ongevaccine ... ins-falen/

Je hebt geen probleem met het decimeren van de mensheid, maar loopt wel te miepen over anti-vaxxers.. misschien begrijp je het woord decimeren niet, dan kan.

Eigenlijk ben ik wel klaar met je Dingo.
Laatst gewijzigd door Vertrokken_user_6 op 28 aug 2021, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Yours
Berichten: 1820
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:15
Man/Vrouw: V

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Yours »

Weiger jij als ongevaccineerde opname in een ziekenhuis/Intensive Care, mocht jij besmet raken met COVID-19, thom?
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Yours schreef: 28 aug 2021, 15:46 Weiger jij als ongevaccineerde opname in een ziekenhuis/Intensive Care, mocht jij besmet raken met COVID-19, thom?
Als ik intensive care nodig heb, dan zal ik dat gewoon moeten krijgen toch?

Maar of het de juiste intensive care is, daar zijn de meningen over verdeeld, omdat covid 19 nogal verschillend behandeld wordt met soms desastreuze resultaten.'

Dus wie mij met de juiste zorg behandelen kan, ja prima.