Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3574
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door dingo »

thom schreef: 28 aug 2021, 15:33
dingo schreef: 28 aug 2021, 15:23
Toch wel jammer dat er voor die bewering geen bewijs is. Echt bewijs, niet iemand die op Youtube wat staat te beweren zonder enige link naar publicaties die wat hij beweert ook onderbouwen.

Dat is zeker prima voor de aarde. Voor de aarde is helaas ook niet erg als straks de anti-vaxxers gedecimeerd zijn door overlijden. Alleen een beetje jammer dat ze voor die tijd zoveel beslag leggen op de gezondheidszorg waardoor andere mensen niet behandeld kunnen worden.

https://www.frontnieuws.com/explosieve- ... accinatie/
https://www.frontnieuws.com/vaccinatief ... beschouwd/
https://www.frontnieuws.com/ongevaccine ... ins-falen/

Je hebt geen probleem met het decimeren van de mensheid, maar loopt wel te miepen over anti-vaxxers.. misschien begrijp je het woord decimeren niet, dan kan.

Eigenlijk ben ik wel klaar met je Dingo.
Ik ben allang klaar met jou maar je blijft ongefundeerde zaken roepen. In je eerste de beste link staat duidelijk
De studie is in dit stadium alleen als voorpublicatie gepubliceerd en is niet aan peer review onderworpen.
En aangezien het onderzoeksresultaat strijdig is met andere wel peer reviewed onderzoeken die ik gelezen heb, heb ik mijn twijfels over de juistheid van deze voorpublicatie.
Spreuken 26:4
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

dingo schreef: 28 aug 2021, 15:55
thom schreef: 28 aug 2021, 15:33


https://www.frontnieuws.com/explosieve- ... accinatie/
https://www.frontnieuws.com/vaccinatief ... beschouwd/
https://www.frontnieuws.com/ongevaccine ... ins-falen/

Je hebt geen probleem met het decimeren van de mensheid, maar loopt wel te miepen over anti-vaxxers.. misschien begrijp je het woord decimeren niet, dan kan.

Eigenlijk ben ik wel klaar met je Dingo.
Ik ben allang klaar met jou maar je blijft ongefundeerde zaken roepen. In je eerste de beste link staat duidelijk
De studie is in dit stadium alleen als voorpublicatie gepubliceerd en is niet aan peer review onderworpen.
En aangezien het onderzoeksresultaat strijdig is met andere wel peer reviewed onderzoeken die ik gelezen heb, heb ik mijn twijfels over de juistheid van deze voorpublicatie.
Er is betreft het coronavaccin alles nog in testfase 3.

Als je zo gefocussed bent op peer revieuw onderzoek, zou ik een toontje lager zingen als het doordringt dat het vaccin nog helemaal niet klaar is met peer revieuwd onderzoek, en is de mensheid onderdeel van een luguber experiment waarvan de uitkomst zeer ongewis is.

Dus peer, revieuw maar met een ander.
Gebruikersavatar
Yours
Berichten: 1784
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:15
Man/Vrouw: V

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Yours »

thom schreef: 28 aug 2021, 15:49
Yours schreef: 28 aug 2021, 15:46 Weiger jij als ongevaccineerde opname in een ziekenhuis/Intensive Care, mocht jij besmet raken met COVID-19, thom?
Als ik intensive care nodig heb, dan zal ik dat gewoon moeten krijgen toch?

Maar of het de juiste intensive care is, daar zijn de meningen over verdeeld, omdat covid 19 nogal verschillend behandeld wordt met soms desastreuze resultaten.'

Dus wie mij met de juiste zorg behandelen kan, ja prima.
Wat is volgens jou de juiste zorg van COVID-19 op de Intensive Care, thom? En in welk ziekenhuis/welke ziekenhuizen geven ze die?
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3574
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door dingo »

thom schreef: 28 aug 2021, 15:59
dingo schreef: 28 aug 2021, 15:55
Ik ben allang klaar met jou maar je blijft ongefundeerde zaken roepen. In je eerste de beste link staat duidelijk
En aangezien het onderzoeksresultaat strijdig is met andere wel peer reviewed onderzoeken die ik gelezen heb, heb ik mijn twijfels over de juistheid van deze voorpublicatie.
Er is betreft het coronavaccin alles nog in testfase 3.

Als je zo gefocussed bent op peer revieuw onderzoek, zou ik een toontje lager zingen als het doordringt dat het vaccin nog helemaal niet klaar is met peer revieuwd onderzoek, en is de mensheid onderdeel van een luguber experiment waarvan de uitkomst zeer ongewis is.

Dus peer, revieuw maar met een ander.
Heb je de reviews van de EMA van de vaccins al gelezen? We maken al een poosje vaccins hoor en als je eventueel iets tegen Pfizer of Moderna hebt vanwege mRNA kun je altijd nog AstraZenica of Janssen nemen die zijn gebaseerd op dezelfde technieken als griepvaccins. (Hebben daardoor ook meer bijwerkingen overigens)
Spreuken 26:4
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Yours schreef: 28 aug 2021, 16:14
thom schreef: 28 aug 2021, 15:49

Als ik intensive care nodig heb, dan zal ik dat gewoon moeten krijgen toch?

Maar of het de juiste intensive care is, daar zijn de meningen over verdeeld, omdat covid 19 nogal verschillend behandeld wordt met soms desastreuze resultaten.'

Dus wie mij met de juiste zorg behandelen kan, ja prima.
Wat is volgens jou de juiste zorg van COVID-19 op de Intensive Care, thom? En in welk ziekenhuis/welke ziekenhuizen geven ze die?
Het handigste is een link te plaatsen met een voorbeeld hoe het gaat en hoe het moet.
https://www.ninefornews.nl/een-persoonl ... n-sterven/
Gebruikersavatar
Yours
Berichten: 1784
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:15
Man/Vrouw: V

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Yours »

thom schreef: 28 aug 2021, 16:28
Yours schreef: 28 aug 2021, 16:14
Wat is volgens jou de juiste zorg van COVID-19 op de Intensive Care, thom? En in welk ziekenhuis/welke ziekenhuizen geven ze die?
Het handigste is een link te plaatsen met een voorbeeld hoe het gaat en hoe het moet.
https://www.ninefornews.nl/een-persoonl ... n-sterven/
Maar je hebt toch geen enkele garantie dat jij in het ziekenhuis in Nederland waar jij terecht komt de juiste behandeling krijgt?
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Yours schreef: 28 aug 2021, 16:31
thom schreef: 28 aug 2021, 16:28

Het handigste is een link te plaatsen met een voorbeeld hoe het gaat en hoe het moet.
https://www.ninefornews.nl/een-persoonl ... n-sterven/
Maar je hebt toch geen enkele garantie dat jij in het ziekenhuis in Nederland waar jij terecht komt de juiste behandeling krijgt?
Dus als ik de juiste behandeling krijg, weiger ik die niet.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door callista »

@thom

En wat versta jij onder "de juiste behandeling"?
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

callista schreef: 28 aug 2021, 16:35 En wat versta jij onder "de juiste behandeling"?
zie link.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door callista »

https://www.ninefornews.nl/een-persoonl ... n-sterven/

Daar zal je het niet mee redden denk ik...
Ongeveer van hetzelfde laken een pak als die andere complotsites die je allemaal hebt opgenoemd...
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

callista schreef: 28 aug 2021, 16:39 https://www.ninefornews.nl/een-persoonl ... n-sterven/

Daar zal je het niet mee redden denk ik...
Ongeveer van hetzelfde laken een pak als die andere complotsites die je allemaal hebt opgenoemd...
Tja.. peer revieuw het maar 8-)
Gebruikersavatar
Yours
Berichten: 1784
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:15
Man/Vrouw: V

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Yours »

Uit de link: "Na lang aandringen kreeg haar man hoge doses vitamine C toegediend. Ook kreeg hij vitamine D.".
In welk ziekenhuis in Nederland volgen ze op de IC dit protocol?
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Yours schreef: 28 aug 2021, 16:41 Uit de link: "Na lang aandringen kreeg haar man hoge doses vitamine C toegediend. Ook kreeg hij vitamine D.".
In welk ziekenhuis in Nederland volgen ze op de IC dit protocol?
Geen idee.

Ik heb nog nooit longontsteking gehad waardoor ik opgenomen moest worden.

Doe een belrondje.

Ik moet de aandacht even verdelen tussen een dreinend kleinkind, 2 onrustige honden die eruit moeten, een vrouw die zich al menigmaal afvraagt wat ik in hemelsnaam nog op dat forum doe, en gericht antwoorden.

Voor de rest neem ik vanmiddag maar vrijaf. Gegroet.
Laatst gewijzigd door Vertrokken_user_6 op 28 aug 2021, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door callista »

Ja..jij ook gegroet. :thumb1:
En lees eens wat meer wetenschappelijke en serieuze lectuur i.p.v. die meuk waar men mensen van alles probeert wijs te maken
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

callista schreef: 28 aug 2021, 16:48 Ja..jij ook gegroet. :thumb1:
En lees eens wat meer wetenschappelijke en serieuze lectuur i.p.v. die meuk waar men mensen van alles probeert wijs te maken
Zucht..
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door callista »

Vitamine C en D etc...is altijd goed....zeker op oudere leeftijd, maar geen garantie tegen Covid-19
Als jij er zelf van overtuigd bent dat het allemaal helpt....prima!!
Dan doe je dat...no problem..

Maar probeer het niet als DE Waarheid en DE beste remedie tegen Covid-19 aan de man te te brengen.
Dat gaat een brug te ver. m.i.

Op zich is het wel goed te lezen wat er allemaal op het internet voorbij komt... :geek:
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door callista »

Ik moet wel zeggen wat niet meehelpt is dat ook M. Koopmans en andere virologen en epidemiologen meerdere malen hebben gevraagd naar meer onderzoek over de oorsprong van het virus en dat China dat weigert..
Mijn vermoeden is dat zulks ook meer complottheorieën in de hand kan werken..
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3574
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door dingo »

callista schreef: 28 aug 2021, 17:14 Ik moet wel zeggen wat niet meehelpt is dat ook M. Koopmans en andere virologen en epidemiologen meerdere malen hebben gevraagd naar meer onderzoek over de oorsprong van het virus en dat China dat weigert..
Mijn vermoeden is dat zulks ook meer complottheorieën in de hand kan werken..
Dat helpt zeker niet.
Aan de andere kant verliezen mensen al jaren het vertrouwen in de politiek en overheid. Zo'n toeslagenaffaire versterkt dat nog een keer extra.
Tegelijkertijd snap ik niet dat mensen een random meneer of mevrouw op internet die wat beweren zonder enige onderbouwing dan wel vertrouwen.
Spreuken 26:4
Mullog
Berichten: 3785
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Mullog »

thom schreef: 28 aug 2021, 16:41
callista schreef: 28 aug 2021, 16:39 https://www.ninefornews.nl/een-persoonl ... n-sterven/

Daar zal je het niet mee redden denk ik...
Ongeveer van hetzelfde laken een pak als die andere complotsites die je allemaal hebt opgenoemd...
Tja.. peer revieuw het maar 8-)
Kate Dalley is een Amerikaanse presentatrice. Het enige wat ik kon vinden is
(bron) Kate's husband recently went to hospital with pneumonia which led to a covid diagnosis. He was given oxygen and doctors wanted to ventilate him. Kate fought them and demanded intravenous high dose C, D and Zinc consistent with her research particularly from America's Frontline Doctors. The medical team treating her husband resisted but Kate's efforts eventually led to her husband recovering and leaving hospital in 3 1/2 days. If she hadn't researched, Doctors would have ventilated him and dosed him with a cocktail of medicines that in her belief, would have led to his death. Knowledge is power.

Het speelt zich dus af op een Amerikaans IC en Kate heeft iets doorgedrukt. Ongetwijfeld zal ze tig formulieren moeten hebben ondertekenen om de aansprakelijkheid van het (overigens niet genoemde) ziekenhuis te voorkomen. Het is zo summier dat je geen uitspraak kunt doen over wat er werkelijk gebeurd is.

Ze baseert zich op op America's Frontline Doctors. Enig googlen brengt al snel links als deze (op klikken) tevoorschijn. Hierin staat dat ze groot voorstander zijn van ivermectin en bereid zijn dit voor te schrijven voor $ 90. Het verhaal gaat over een Amerikaanse veteraan die hiermee geholpen wilde worden maar na het betalen van de rekening nooit meer iets gehoord heeft en het gaat over honderden van dit soort gevallen. Nog even los van ivermectin, wat dus letterlijk en figuurlijk een paardenmiddel is met ernstige risico's op bijwerkingen bij de dosis die nodig lijkt om iets tegen Covid te doen (elders op dit forum te vinden) lijkt het allemaal niet erg betrouwbaar.

Maar ja, ninefornews brengt het, dus in tegenstelling tot de kritische houding ten opzicht van de msm kunnen we het als een blind paard(enmiddel) vertrouwen.
EdVaessen
Berichten: 1792
Lid geworden op: 01 nov 2020, 19:06
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door EdVaessen »

thom schreef: 28 aug 2021, 15:33
dingo schreef: 28 aug 2021, 15:23
Toch wel jammer dat er voor die bewering geen bewijs is. Echt bewijs, niet iemand die op Youtube wat staat te beweren zonder enige link naar publicaties die wat hij beweert ook onderbouwen.

Dat is zeker prima voor de aarde. Voor de aarde is helaas ook niet erg als straks de anti-vaxxers gedecimeerd zijn door overlijden. Alleen een beetje jammer dat ze voor die tijd zoveel beslag leggen op de gezondheidszorg waardoor andere mensen niet behandeld kunnen worden.

https://www.frontnieuws.com/explosieve- ... accinatie/
https://www.frontnieuws.com/vaccinatief ... beschouwd/
https://www.frontnieuws.com/ongevaccine ... ins-falen/

Je hebt geen probleem met het decimeren van de mensheid, maar loopt wel te miepen over anti-vaxxers.. misschien begrijp je het woord decimeren niet, dan kan.

Eigenlijk ben ik wel klaar met je Dingo.
Het is duidelijk dat jij je laat beinvloeden door onwetenschappelijke informatie.
EdVaessen
Berichten: 1792
Lid geworden op: 01 nov 2020, 19:06
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door EdVaessen »

callista schreef: 28 aug 2021, 16:48 Ja..jij ook gegroet. :thumb1:
En lees eens wat meer wetenschappelijke en serieuze lectuur i.p.v. die meuk waar men mensen van alles probeert wijs te maken
:thumb1:
EdVaessen
Berichten: 1792
Lid geworden op: 01 nov 2020, 19:06
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door EdVaessen »

Bonjour schreef: 28 aug 2021, 07:07 [modbreak Bonjour] Ik open het topic weer, maar wil toch een beperking opleggen. Het bespreken van stukken die binnen de complotwereld horen, is dit topic: Covid-19, De Grote Reset, Het WEF en Het Nieuwe Normaal.
viewtopic.php?f=14&t=4380

Het lijkt mij zinvoller om hier een gesprek te hebben over hoe de weigeraar beïnvloed wordt. Anders valt dit weg onderwerp tussen de stukken van "Kijk dit wondermiddel" en "nee, dat klopt ook niet".
Wat weigeraars beweegt is een cultuur van wantrouwen tegen een maatschappij waarin ze zich niet thuis voelen. Het is een reactie op een gevoel van verlies van grip op de ontwikkelingen van een steeds complexer wordende maatschappij. Dat is bijvoorbeeld ook wat maakt dat zoiets als creationisme het zo goed doet in de Bijbelgordel, waar men in essentie terug wil naar de goede oude tijd van de jaren 50, toen men nog 'wist hoe het hoorde'.
Het is ook goed te vergelijken met het lastig vallen van ambulancepersoneel door omstanders in een achterstandswijk. Die ambulance en dat personeel zijn gewoon iets van de 'anderen'.
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3574
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door dingo »

Een steeds groter deel van de bevolking voelt zich in de steek gelaten door politiek en overheid. En ze hebben voor een groot deel gelijk want de politiek en overheid zijn er niet meer voor de burger. De politieke ideologie is al meer dan twintig jaar dat iedereen zich zelf maar moet redden. En als je al die regelingen die er zijn niet begrijpt dan heb je gewoon pech. En als je een rechtszaak wil aanspannen en je hebt geen geld en geen rechtsbijstand heb je weer pech. Heb je wel geld of rechtsbijstand maar de tegenpartij diepere zakken dan jij, heb je nog meer pech.

Dus ja het wantrouwen tegen de overheid en zijn instituten komt niet uit de lucht vallen. Tegelijkertijd zou dat alles reden moeten zijn om de bronnen van je informatie nog beter te controleren. Maar dat gebeurt dus niet.
Spreuken 26:4
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Snelheid »

thom schreef: 28 aug 2021, 16:33
Yours schreef: 28 aug 2021, 16:31
Maar je hebt toch geen enkele garantie dat jij in het ziekenhuis in Nederland waar jij terecht komt de juiste behandeling krijgt?
Dus als ik de juiste behandeling krijg, weiger ik die niet.
Inderdaad maar waar;heel de medische stand in NL zit gegoten in beton,dus het beste is zelf de regie in handen te houden.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Snelheid »

dingo schreef: 28 aug 2021, 19:28 Een steeds groter deel van de bevolking voelt zich in de steek gelaten door politiek en overheid. En ze hebben voor een groot deel gelijk want de politiek en overheid zijn er niet meer voor de burger. De politieke ideologie is al meer dan twintig jaar dat iedereen zich zelf maar moet redden. En als je al die regelingen die er zijn niet begrijpt dan heb je gewoon pech. En als je een rechtszaak wil aanspannen en je hebt geen geld en geen rechtsbijstand heb je weer pech. Heb je wel geld of rechtsbijstand maar de tegenpartij diepere zakken dan jij, heb je nog meer pech.

Dus ja het wantrouwen tegen de overheid en zijn instituten komt niet uit de lucht vallen. Tegelijkertijd zou dat alles reden moeten zijn om de bronnen van je informatie nog beter te controleren. Maar dat gebeurt dus niet.
Inderdaad; en dat wantrouwen zal steeds groter worden tot het tot botsingen gaat komen.
VERITAS VOS LIBERABIT.