Hoe om te gaan met FVD?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Barnabas
Berichten: 1654
Lid geworden op: 16 dec 2020, 14:12
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Barnabas »

HJW schreef: 18 jan 2022, 12:46
Barnabas schreef: 18 jan 2022, 12:23
Redelijk lijkt mij om niet over anderen te praten. Maar over zaken die jezelf aangaan en waar je zelf bij betrokken bent. Redelijk is om vanuit je eigen belang te spreken. Dan kunnen anderen hun mening geven. Ook vanuit hun eigen belang en betrokkenheid.
Praten doe je vrijwel altijd ook over anderen. Zo praat jij ook over vrouwen en homo´s.
Ik ben betrokken bij dit forum en de daarbij vermeende censuur, het gaat mij dus aan.
Voor je eigen belang spreken lijkt mij nogal egoïstisch danwel egocentrisch. Naastenliefde houdt in dat je ook vanuit andermans belang spreekt en die belangen laat meewegen.
Het is heel lovenswaardig om het belang van anderen mee te wegen. Machtsmisbruik doet dat juist niet en daar is de bijbel fel tegen. De bijbel gaat echter over relaties en betrokkenheid waarbij je rekening met de ander dient te houden. Er niet voor jezelf zijn maar voor de ander.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Zolderworm »

Barnabas schreef: 21 jan 2022, 16:11
HJW schreef: 18 jan 2022, 12:46
Praten doe je vrijwel altijd ook over anderen. Zo praat jij ook over vrouwen en homo´s.
Ik ben betrokken bij dit forum en de daarbij vermeende censuur, het gaat mij dus aan.
Voor je eigen belang spreken lijkt mij nogal egoïstisch danwel egocentrisch. Naastenliefde houdt in dat je ook vanuit andermans belang spreekt en die belangen laat meewegen.
Het is heel lovenswaardig om het belang van anderen mee te wegen. Machtsmisbruik doet dat juist niet en daar is de bijbel fel tegen. De bijbel gaat echter over relaties en betrokkenheid waarbij je rekening met de ander dient te houden. Er niet voor jezelf zijn maar voor de ander.
Het hangt er vanaf welk deel van de bijbel.
Only dead fish go with the flow
Barnabas
Berichten: 1654
Lid geworden op: 16 dec 2020, 14:12
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Barnabas »

HJW schreef: 18 jan 2022, 12:50
hopper schreef: 18 jan 2022, 12:48
Hè...daar heb je een goed punt. Dus een christen kan nooit extreemrechts stemmen (PVV, JA21, FVD enz) want bij die partijen is het "eigen volk eerst".
(Egoisme)
En dat gaat helemaal in tegen de leer van Jezus!
Dat klopt. Gaat volledig tegen Jezus in. Ik snap ook de christenen niet die massaal op Trump stemmen. De man treedt alle christelijke waarden met voeten.
Onbegrijpelijk.
Ik denk dat jij Jezus niet goed begrijpt. Ooit van het laatste oordeel gehoord?
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Zolderworm »

Barnabas schreef: 21 jan 2022, 16:41
HJW schreef: 18 jan 2022, 12:50

Dat klopt. Gaat volledig tegen Jezus in. Ik snap ook de christenen niet die massaal op Trump stemmen. De man treedt alle christelijke waarden met voeten.
Onbegrijpelijk.
Ik denk dat jij Jezus niet goed begrijpt. Ooit van het laatste oordeel gehoord?
Ja, dat laatste oordeel is natuurlijk helemaal onzin. God behandelt mensen niet als objecten die je in de hel kunt werpen of vernietigen. Voor God is de mens altijd een mens. God houdt zich niet bezig met tot-object-making van de mens. Hij is niet de strenge schoolmeester die kinderen beoordeelt. Dat te denken beschouw ik als een belediging van God. Iets waar mensen die strikt de bijbel volgen zich geregeld schuldig aan maken.
Only dead fish go with the flow
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door hopper »

Zolderworm schreef: 21 jan 2022, 16:57
Barnabas schreef: 21 jan 2022, 16:41

Ik denk dat jij Jezus niet goed begrijpt. Ooit van het laatste oordeel gehoord?
Ja, dat laatste oordeel is natuurlijk helemaal onzin. God behandelt mensen niet als objecten die je in de hel kunt werpen of vernietigen. Voor God is de mens altijd een mens. God houdt zich niet bezig met tot-object-making van de mens. Hij is niet de strenge schoolmeester die kinderen beoordeelt. Dat te denken beschouw ik als een belediging van God. Iets waar mensen die strikt de bijbel volgen zich geregeld schuldig aan maken.
Bewustzijn oordeelt niet. Dus het 'laatste oordeel' is afkomstig van de Adam-mens. De Adam-mens die zichzelf oordeelt met het oordelen zelf.
HJW
Berichten: 5806
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door HJW »

Barnabas schreef: 21 jan 2022, 16:41
HJW schreef: 18 jan 2022, 12:50

Dat klopt. Gaat volledig tegen Jezus in. Ik snap ook de christenen niet die massaal op Trump stemmen. De man treedt alle christelijke waarden met voeten.
Onbegrijpelijk.
Ik denk dat jij Jezus niet goed begrijpt. Ooit van het laatste oordeel gehoord?
Wat heeft dat ermee te maken ?
Bedoel je dat al die christenen die zo Jezus’ leer met voeten treden niet door het oordeel zullen komen ?
HJW
Berichten: 5806
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door HJW »

Barnabas schreef: 21 jan 2022, 16:11 Het is heel lovenswaardig om het belang van anderen mee te wegen. Machtsmisbruik doet dat juist niet en daar is de bijbel fel tegen. De bijbel gaat echter over relaties en betrokkenheid waarbij je rekening met de ander dient te houden. Er niet voor jezelf zijn maar voor de ander.
Dat is ook lovenswaardig. Op 18 januari meldde desondanks dat het heel redelijk is om vanuit eigenbelang te redeneren.
Tja…..
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Zolderworm »

hopper schreef: 21 jan 2022, 17:00
Zolderworm schreef: 21 jan 2022, 16:57
Ja, dat laatste oordeel is natuurlijk helemaal onzin. God behandelt mensen niet als objecten die je in de hel kunt werpen of vernietigen. Voor God is de mens altijd een mens. God houdt zich niet bezig met tot-object-making van de mens. Hij is niet de strenge schoolmeester die kinderen beoordeelt. Dat te denken beschouw ik als een belediging van God. Iets waar mensen die strikt de bijbel volgen zich geregeld schuldig aan maken.
Bewustzijn oordeelt niet. Dus het 'laatste oordeel' is afkomstig van de Adam-mens. De Adam-mens die zichzelf oordeelt met het oordelen zelf.
Precies. Om te kunnen oordelen moet je de mens tot object maken. Object van oordeel. Zoals een beoordeling van een nieuw type auto. Dan kom je terecht in de menselijke beperktheid.
Only dead fish go with the flow
Barnabas
Berichten: 1654
Lid geworden op: 16 dec 2020, 14:12
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Barnabas »

HJW schreef: 21 jan 2022, 17:31
Barnabas schreef: 21 jan 2022, 16:11 Het is heel lovenswaardig om het belang van anderen mee te wegen. Machtsmisbruik doet dat juist niet en daar is de bijbel fel tegen. De bijbel gaat echter over relaties en betrokkenheid waarbij je rekening met de ander dient te houden. Er niet voor jezelf zijn maar voor de ander.
Dat is ook lovenswaardig. Op 18 januari meldde desondanks dat het heel redelijk is om vanuit eigenbelang te redeneren.
Tja…..
Het goede evenwicht is de truc.
HJW
Berichten: 5806
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door HJW »

Barnabas schreef: 21 jan 2022, 21:22
Het goede evenwicht is de truc.
Tuurlijk…..dream on.
Barnabas
Berichten: 1654
Lid geworden op: 16 dec 2020, 14:12
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Barnabas »

HJW schreef: 21 jan 2022, 17:28
Barnabas schreef: 21 jan 2022, 16:41

Ik denk dat jij Jezus niet goed begrijpt. Ooit van het laatste oordeel gehoord?
Wat heeft dat ermee te maken ?
Bedoel je dat al die christenen die zo Jezus’ leer met voeten treden niet door het oordeel zullen komen ?
Je spreekt over de bijbel alsof je Christus in je broekzak hebt en gebruikt Zijn woord om te argumenteren tegen christenen. Dat is hypocriet.
HJW
Berichten: 5806
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door HJW »

Barnabas schreef: 21 jan 2022, 21:58
Je spreekt over de bijbel alsof je Christus in je broekzak hebt en gebruikt Zijn woord om te argumenteren tegen christenen. Dat is hypocriet.
Ik vraag je gewoon wat je bedoelt met het laatste oordeel in relatie tot de christenen die op Trump stemmen, terwijl die alle christelijke waarden vertrapt.
En dan komt er geen antwoord…..
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

Hoe om te gaan met FVD?

Voorlopig hebben ze meer dan 60.000 leden en groeien nog steeds tja........ zo ziet men maar :)

Dus een van de grootste politieke partijen van NL.

En de VVD maar zetels verliezen volgens de peilingen.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Barnabas
Berichten: 1654
Lid geworden op: 16 dec 2020, 14:12
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Barnabas »

HJW schreef: 21 jan 2022, 22:01
Barnabas schreef: 21 jan 2022, 21:58
Je spreekt over de bijbel alsof je Christus in je broekzak hebt en gebruikt Zijn woord om te argumenteren tegen christenen. Dat is hypocriet.
Ik vraag je gewoon wat je bedoelt met het laatste oordeel in relatie tot de christenen die op Trump stemmen, terwijl die alle christelijke waarden vertrapt.
En dan komt er geen antwoord…..
Je hebt je antwoord al gehad en brengt zelf nieuwe aspecten in waarop je vervolgens zegt geen antwoord te krijgen. Maar je hebt je antwoord al gehad, maar dat accepteer je niet. Dus als je antwoord wilt: Nee , er komt geen antwoord op je nieuwe inbreng maar ik koppel terug op het begin. En dat is het antwoord.
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door hopper »

Barnabas schreef: 21 jan 2022, 21:58
HJW schreef: 21 jan 2022, 17:28

Wat heeft dat ermee te maken ?
Bedoel je dat al die christenen die zo Jezus’ leer met voeten treden niet door het oordeel zullen komen ?
Je spreekt over de bijbel alsof je Christus in je broekzak hebt en gebruikt Zijn woord om te argumenteren tegen christenen. Dat is hypocriet.
Christus is geen eigendom van de christenen. Ergo: in mijn optiek misbruiken vele christenen Christus. Hetgeen uiteraard hun goed recht is.
HJW
Berichten: 5806
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door HJW »

Barnabas schreef: 22 jan 2022, 17:19 Je hebt je antwoord al gehad en brengt zelf nieuwe aspecten in waarop je vervolgens zegt geen antwoord te krijgen. Maar je hebt je antwoord al gehad, maar dat accepteer je niet. Dus als je antwoord wilt: Nee , er komt geen antwoord op je nieuwe inbreng maar ik koppel terug op het begin. En dat is het antwoord.
Geen antwoord gehad op de vraag. Je loopt weer eens weg.
Gebruikersavatar
MagereHein
Berichten: 2498
Lid geworden op: 14 nov 2021, 17:16
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door MagereHein »

Snelheid schreef: 22 jan 2022, 14:42 Hoe om te gaan met FVD?

Voorlopig hebben ze meer dan 60.000 leden en groeien nog steeds tja........ zo ziet men maar :)

Dus een van de grootste politieke partijen van NL.

En de VVD maar zetels verliezen volgens de peilingen.
En hebben we het dan over leden die op de inhoud van de partijprogramma's stemmen om de domme massa die achter een charismatische sensatie zoekende flutleider aanlopen?
I love being wrong because that means in that instant I learned something new that day
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

MagereHein schreef: 22 jan 2022, 19:24
Snelheid schreef: 22 jan 2022, 14:42 Hoe om te gaan met FVD?

Voorlopig hebben ze meer dan 60.000 leden en groeien nog steeds tja........ zo ziet men maar :)

Dus een van de grootste politieke partijen van NL.

En de VVD maar zetels verliezen volgens de peilingen.
En hebben we het dan over leden die op de inhoud van de partijprogramma's stemmen om de domme massa die achter een charismatische sensatie zoekende flutleider aanlopen?
Dat vindt jij ja; echt zo linkse reactie;politiek zelf inzicht ho maar;D66 is daar een goed voorbeeld van en Mark Rutte zelf.
En vooralsnog heeft die flutleider in veel zaken gelijk gekregen tja.............. en die FVD maar groeien.

Zelf heb ik het standpunt dat er geen politieke partijen zouden moeten bestaan ze zijn een ramp voor een land.
[modbreak Bonjour, 7:29] Je houdt er wel een hele rare definitie van links op na als D66 en Rutte eronder vallen. Doe meer politieke kennis op voor je meer berichten post.
VERITAS VOS LIBERABIT.
HJW
Berichten: 5806
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door HJW »

Ze hebben nu ook al een digitale knokploeg:

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/01/21/de ... e-a4081361

Via chatapp Telegram uiten aanhangers van Forum voor Democratie bedreigingen richting politieke tegenstanders. Ook delen ze adresgegevens.

De beheerders van FvD Geluiden plaatsen zijn foto en stellen daarbij de vraag: „Wat moeten we doen met Ernst Kuipers. Weet jij het? Laat je reactie dan achter onder dit bericht”. Dreigende reacties zoals „lynchen!” laten ze staan.

Groepsbeheerder en partijcoördinator Alkasid lijkt gewelddadige acties te steunen. Zo deelt hij in november een filmpje van Italiaanse demonstranten die een politiebus omver proberen te duwen. Alkasid noemt hun actie „geweldig”, met een emo van een spierbal erachter. Op 14 januari prijst hij Bulgaarse demonstranten die het parlementsgebouw bestormen. „Zij zwichten niet voor tirannen, integendeel tot veel Nederlanders.”

Daarnaast valt de hoeveelheid antisemitische uitlatingen op binnen de chatgroep. De beheerders tonen zich daar dubbelzinnig in. Enerzijds feliciteren ze joodse leden van de Telegramgroep met hun feestdagen. Tegelijkertijd worden Joden via het kanaal voortdurend verdacht gemaakt als verraders en leugenaars en onderdeel van een wereldwijd complot.

Voor de buitenwereld trekt de coördinator zich terug.
Maar het is helder in welk troebel water de FVD zijn aanhang heeft.
Gebruikersavatar
MagereHein
Berichten: 2498
Lid geworden op: 14 nov 2021, 17:16
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door MagereHein »

Snelheid schreef: 22 jan 2022, 19:30
MagereHein schreef: 22 jan 2022, 19:24

En hebben we het dan over leden die op de inhoud van de partijprogramma's stemmen om de domme massa die achter een charismatische sensatie zoekende flutleider aanlopen?
Dat vindt jij ja; echt zo linkse reactie;politiek zelf inzicht ho maar;D66 is daar een goed voorbeeld van en Mark Rutte zelf.
En vooralsnog heeft die flutleider in veel zaken gelijk gekregen tja.............. en die FVD maar groeien.

Zelf heb ik het standpunt dat er geen politieke partijen zouden moeten bestaan ze zijn een ramp voor een land.
Waar heeft die uil gelijk in gekregen?
I love being wrong because that means in that instant I learned something new that day
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

HJW schreef: 22 jan 2022, 19:35 Ze hebben nu ook al een digitale knokploeg:

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/01/21/de ... e-a4081361

Via chatapp Telegram uiten aanhangers van Forum voor Democratie bedreigingen richting politieke tegenstanders. Ook delen ze adresgegevens.

De beheerders van FvD Geluiden plaatsen zijn foto en stellen daarbij de vraag: „Wat moeten we doen met Ernst Kuipers. Weet jij het? Laat je reactie dan achter onder dit bericht”. Dreigende reacties zoals „lynchen!” laten ze staan.

Groepsbeheerder en partijcoördinator Alkasid lijkt gewelddadige acties te steunen. Zo deelt hij in november een filmpje van Italiaanse demonstranten die een politiebus omver proberen te duwen. Alkasid noemt hun actie „geweldig”, met een emo van een spierbal erachter. Op 14 januari prijst hij Bulgaarse demonstranten die het parlementsgebouw bestormen. „Zij zwichten niet voor tirannen, integendeel tot veel Nederlanders.”

Daarnaast valt de hoeveelheid antisemitische uitlatingen op binnen de chatgroep. De beheerders tonen zich daar dubbelzinnig in. Enerzijds feliciteren ze joodse leden van de Telegramgroep met hun feestdagen. Tegelijkertijd worden Joden via het kanaal voortdurend verdacht gemaakt als verraders en leugenaars en onderdeel van een wereldwijd complot.

Voor de buitenwereld trekt de coördinator zich terug.
Maar het is helder in welk troebel water de FVD zijn aanhang heeft.
Niet bewezen nepbericht van de linkse NRC...................... tja ook hier weer de kogel komt altijd van links en nu een koekje van eigen deeg;als het allemaal waar is heeft links dat zelf allemaal opgeroepen.

[modbreak Bonjour] Je kan niet een alom gerespecteerde krant zo even als links wegzetten en dan "de kogel komt altijd van links".
VERITAS VOS LIBERABIT.
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door hopper »

Snelheid schreef: 22 jan 2022, 19:52
HJW schreef: 22 jan 2022, 19:35 Ze hebben nu ook al een digitale knokploeg:

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/01/21/de ... e-a4081361

Via chatapp Telegram uiten aanhangers van Forum voor Democratie bedreigingen richting politieke tegenstanders. Ook delen ze adresgegevens.

De beheerders van FvD Geluiden plaatsen zijn foto en stellen daarbij de vraag: „Wat moeten we doen met Ernst Kuipers. Weet jij het? Laat je reactie dan achter onder dit bericht”. Dreigende reacties zoals „lynchen!” laten ze staan.

Groepsbeheerder en partijcoördinator Alkasid lijkt gewelddadige acties te steunen. Zo deelt hij in november een filmpje van Italiaanse demonstranten die een politiebus omver proberen te duwen. Alkasid noemt hun actie „geweldig”, met een emo van een spierbal erachter. Op 14 januari prijst hij Bulgaarse demonstranten die het parlementsgebouw bestormen. „Zij zwichten niet voor tirannen, integendeel tot veel Nederlanders.”

Daarnaast valt de hoeveelheid antisemitische uitlatingen op binnen de chatgroep. De beheerders tonen zich daar dubbelzinnig in. Enerzijds feliciteren ze joodse leden van de Telegramgroep met hun feestdagen. Tegelijkertijd worden Joden via het kanaal voortdurend verdacht gemaakt als verraders en leugenaars en onderdeel van een wereldwijd complot.

Voor de buitenwereld trekt de coördinator zich terug.
Maar het is helder in welk troebel water de FVD zijn aanhang heeft.
Niet bewezen nepbericht van de linkse NRC...................... tja ook hier weer de kogel komt altijd van links en nu een koekje van eigen deeg;als het allemaal waar is heeft links dat zelf allemaal opgeroepen.
Ik verzoek je om dergelijke vuilspuiterij op het complotdraadje te plaatsen. Deze thread heeft als vraagstelling hoe om te gaan met FVD.

NRC is geen hoaxbron zoals je gewend bent, maar gerespecteerde onderzoeksjournalistiek.
Gebruikersavatar
MagereHein
Berichten: 2498
Lid geworden op: 14 nov 2021, 17:16
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door MagereHein »

Stel je voor: Baudet, minister president.

Het kan niet! Totaal belachelijk. Evenals met Geert. En dit zijn ook de enigen (hoewel Kerrelleijijn en Sylvana ook te gek voor woorden zou zijn.
Heb ik nog liever Kees!!
I love being wrong because that means in that instant I learned something new that day
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

MagereHein schreef: 22 jan 2022, 22:44 Stel je voor: Baudet, minister president.

Het kan niet! Totaal belachelijk. Evenals met Geert. En dit zijn ook de enigen (hoewel Kerrelleijijn en Sylvana ook te gek voor woorden zou zijn.
Heb ik nog liever Kees!!
Het is allemaal niks @Hein dat in acht genomen...........
zou Kees zo gek nog niet zijn,maar bewindslieden die politiek gebonden zijn een land schiet er niets mee op.Met de VVD nu als machtspartij is het land er niet op vooruit gegaan de laatste 10 jaar.Het is niet alleen hoe gaat men om met de de partij FVD maar met al die partijen.............. opheffen en afschaffen is de enige remedie.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
MagereHein
Berichten: 2498
Lid geworden op: 14 nov 2021, 17:16
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door MagereHein »

Snelheid schreef: 22 jan 2022, 23:04
MagereHein schreef: 22 jan 2022, 22:44 Stel je voor: Baudet, minister president.

Het kan niet! Totaal belachelijk. Evenals met Geert. En dit zijn ook de enigen (hoewel Kerrelleijijn en Sylvana ook te gek voor woorden zou zijn.
Heb ik nog liever Kees!!
Het is allemaal niks @Hein dat in acht genomen...........
zou Kees zo gek nog niet zijn,maar bewindslieden die politiek gebonden zijn een land schiet er niets mee op.Met de VVD nu als machtspartij is het land er niet op vooruit gegaan de laatste 10 jaar.Het is niet alleen hoe gaat men om met de de partij FVD maar met al die partijen.............. opheffen en afschaffen is de enige remedie.
Het blijft natuurlijk: meeste stemmen gelden. We leven in een democratie.
Maar een partij die niets toevoegt, wat moet je daarmee? Een partij die floreert op reuring? Eerst hadden we Geert, die niet eens zou willen/kunnen regeren, nu komt daar Thierry bij.
I love being wrong because that means in that instant I learned something new that day