Hoe om te gaan met FVD?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Gebruikersavatar
MagereHein
Berichten: 2498
Lid geworden op: 14 nov 2021, 17:16
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door MagereHein »

king qwerty schreef: 06 mar 2022, 20:17
MagereHein schreef: 06 mar 2022, 20:06Wat het verderfelijke consumentisme betreft hadden ze absoluut een punt. We zitten nl mooi opgescheept met Russisch gas en goedkope producten uit China
Als het aan de Groningers ligt niet lang meer begrijp ik. De gaskabouter mag zijn gang weer gaan onder bepaalde voorwaarden, althans volgens een nipte meerderheid. Gas uit Rusland zal wel niet lang meer duren en is mij overigens wat te koud. Producten uit China zijn niet altijd rommel en worden steeds beter m.i.
Het ging me om de relatie consumentisme en China als autocratische wereldmacht. We hebben hier in Europa heel veel aan innovatieve ed weggegeven aan China.
Tip: ga nooit in zee met dictators , tenzij je ze wilt verzuipen
I love being wrong because that means in that instant I learned something new that day
Gebruikersavatar
king qwerty
Berichten: 160
Lid geworden op: 23 jan 2022, 11:19
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door king qwerty »

MagereHein schreef: 06 mar 2022, 20:52Tip: ga nooit in zee met dictators , tenzij je ze wilt verzuipen
Ik zal de brunch afzeggen. Verzuipen gaat me wat te ver.
Ik bid ook voor bruine bonen.
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

king qwerty schreef: 06 mar 2022, 20:59
MagereHein schreef: 06 mar 2022, 20:52Tip: ga nooit in zee met dictators , tenzij je ze wilt verzuipen
Ik zal de brunch afzeggen. Verzuipen gaat me wat te ver.
Jammer dat je de brunch af moet zeggen met Vladimir Poetin tja hij heeft het druk,ach je kan altijd nog een pannenkoek gaan eten in het bos waar wel wel uitspanningen te vinden zijn :D
En zwemmen in de natuur is ook niks water te koud. :o
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
king qwerty
Berichten: 160
Lid geworden op: 23 jan 2022, 11:19
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door king qwerty »

Snelheid schreef: 06 mar 2022, 22:52
king qwerty schreef: 06 mar 2022, 20:59

Ik zal de brunch afzeggen. Verzuipen gaat me wat te ver.
Jammer dat je de brunch af moet zeggen met Vladimir Poetin tja hij heeft het druk,ach je kan altijd nog een pannenkoek gaan eten in het bos waar wel wel uitspanningen te vinden zijn :D
En zwemmen in de natuur is ook niks water te koud. :o
Dat zullen dan een soort van poffertjes worden, met al die kabouterpannekoeken. Kan ik wellicht daar wel luisteren naar de liedjes die de Russen niet mogen zingen op het songfestival, terwijl de overige corrupte landen elkaar schijnheilig toejubelen in Italië.
Ik bid ook voor bruine bonen.
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

king qwerty schreef: 07 mar 2022, 08:12
Snelheid schreef: 06 mar 2022, 22:52

Jammer dat je de brunch af moet zeggen met Vladimir Poetin tja hij heeft het druk,ach je kan altijd nog een pannenkoek gaan eten in het bos waar wel wel uitspanningen te vinden zijn :D
En zwemmen in de natuur is ook niks water te koud. :o
Dat zullen dan een soort van poffertjes worden, met al die kabouterpannekoeken. Kan ik wellicht daar wel luisteren naar de liedjes die de Russen niet mogen zingen op het songfestival, terwijl de overige corrupte landen elkaar schijnheilig toejubelen in Italië.
:D tja................. inderdaad.
VERITAS VOS LIBERABIT.
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door hopper »

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/03/07/ba ... e-a4098390
Verschrikkelijk wat er in Oekraïne gebeurt, zei Thierry Baudet vorige week in het Tweede Kamerdebat over de Russische inval. Maar de oorlog veroordelen? Als enige partij in de Tweede Kamer wilde Baudets Forum voor Democratie dat niet doen. „Het Westen heeft dit veroorzaakt en dat Rusland nu reageert, is maar al te voorspelbaar”, zei Baudet al op de ochtend van de inval in een filmpje.
We zitten opgescheept met een partij die oorlog goed praat en nepnieuws (Lees rechtstreekse Kremlin-propaganda) verspreid.
De vraag is of het Kremlin geld nodig heeft om in Baudet een bondgenoot te vinden – aan harde bewijzen van betalingen ontbreekt het vooralsnog. Baudet, en met hem veel andere radicaal-rechtse politici in Europa, ziet in Poetins Rusland een ideologische en geopolitieke verwant in de strijd om Europa. „Poetin toont zich steeds duidelijker de leider van conservatief Europa”, twitterde Baudet toen Russische troepen al langs de grens stonden. „Prachtige vent.”
We moeten dit conservatisme niet verwarren met het VVD-liberalisme wat soms ook wat conservatief is.
De VVD staat geen homo of vrouwen onderdrukking voor.
Poetin en radicaal-rechtse partijen delen een „oppervlakkig geloof over het verval van Europa en een geloof in traditionele waarden”, zegt Alina Polyakova. De directeur van denktank The Center for European Policy Analysis deed veel onderzoek naar de band tussen radicaal-rechts en Poetin.

Europa is volgens dat geloof onthecht geraakt van haar christelijke wortels. Europese landen, zei Poetin eens, „verwerpen hun wortels, inclusief de christelijke waarden die de basis zijn van de Westerse beschaving.” Baudet deelt die analyse.
Laten we ons niet vergissen. Of Baudet christelijk is, is twijfelachtig. Maar het gaat ze om conservatieve waarden welke diametraal staan op wat we gewend zijn in onze samenleving. En FVD ziet daarbij herkenning in de macht in Rusland. In hun wereldbeeld moet aan al die vrijzinnigheid een einde komen.
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

Wat is vrijzinnig het FVD is behoorlijk vrijzinnig in hun kraam en wat te pas komt.Baudet heeft wellicht nog nooit een Kerk van binnen gezien maar gewoon een cultuur Christen.Ook de Sovjet dachten dat ze vrijzinnig waren en vrijheids bevorderend waren,maar wel in hun eigen straatje enz enz enz.Je weet mijn standpunt heer@Hopper; politieke partijen zouden niet moeten bestaan zowel links niet als rechts niet,en dan kan men pas vrij van zin zijn.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Yours
Berichten: 1784
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:15
Man/Vrouw: V

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Yours »

Snelheid schreef: 09 mar 2022, 17:37 Je weet mijn standpunt heer@Hopper; politieke partijen zouden niet moeten bestaan zowel links niet als rechts niet,en dan kan men pas vrij van zin zijn.
Ik zou zeggen: geef eens een alternatief om landen goed te besturen.
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

Yours schreef: 09 mar 2022, 17:49
Snelheid schreef: 09 mar 2022, 17:37 Je weet mijn standpunt heer@Hopper; politieke partijen zouden niet moeten bestaan zowel links niet als rechts niet,en dan kan men pas vrij van zin zijn.
Ik zou zeggen: geef eens een alternatief om landen goed te besturen.
Als je je Vaderlandse Geschiedenis zou kennen zou je het kunnen weten.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Yours
Berichten: 1784
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:15
Man/Vrouw: V

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Yours »

Snelheid schreef: 09 mar 2022, 17:53
Yours schreef: 09 mar 2022, 17:49
Ik zou zeggen: geef eens een alternatief om landen goed te besturen.
Als je je Vaderlandse Geschiedenis zou kennen zou je het kunnen weten.
Kortom: jij weet het ook niet.
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door hopper »

Snelheid schreef: 09 mar 2022, 17:37 Wat is vrijzinnig het FVD is behoorlijk vrijzinnig in hun kraam en wat te pas komt.Baudet heeft wellicht nog nooit een Kerk van binnen gezien maar gewoon een cultuur Christen.Ook de Sovjet dachten dat ze vrijzinnig waren en vrijheids bevorderend waren,maar wel in hun eigen straatje enz enz enz.Je weet mijn standpunt heer@Hopper; politieke partijen zouden niet moeten bestaan zowel links niet als rechts niet,en dan kan men pas vrij van zin zijn.
Ik beschouw de democratie zoals wij die kennen als de beste staatsvorm die er is.
Beter gezegd: de minst slechte.

Verder ben ik van mening dat oorzaak en gevolg haar eigen gang toch wel gaat, wat wij er ook van vinden.
Dus ik zie weinig hoop voor de mensheid. En dat is mede omdat in een vrij land als het onze toch nog mensen extreemrechts stemmen en nepnieuws geloven. Het was een leuk experiment, het verschijnsel mens, maar het zou me verbazen als we over 200 jaar nog bestaan.
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

Hopper schreef;Ik beschouw de democratie zoals wij die kennen als de beste staatsvorm die er is.
Beter gezegd: de minst slechte.
Er is inderdaad mee te leven,dat is waar.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Bonjour
Moderator
Berichten: 7634
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Bonjour »

Snelheid schreef: 09 mar 2022, 17:53 Als je je Vaderlandse Geschiedenis zou kennen zou je het kunnen weten.
Ok, ik hap. Vertel maar eens wat jij de ideale periode vond in onze Vaderlandse Geschiedenis.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

Bonjour schreef: 11 mar 2022, 09:00
Snelheid schreef: 09 mar 2022, 17:53 Als je je Vaderlandse Geschiedenis zou kennen zou je het kunnen weten.
Ok, ik hap. Vertel maar eens wat jij de ideale periode vond in onze Vaderlandse Geschiedenis.
Niet happen drink een mok koffie;maar de ideale periode in de VG tja wat voor de een ideaal is is voor de andere een verschrikking.Kortom schep zelf je ideaal met je eigen plan te trekken.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Maria K
Berichten: 2887
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Maria K »

Snelheid schreef: 27 jan 2023, 08:15
Bonjour schreef: 11 mar 2022, 09:00
Ok, ik hap. Vertel maar eens wat jij de ideale periode vond in onze Vaderlandse Geschiedenis.
Niet happen drink een mok koffie;maar de ideale periode in de VG tja wat voor de een ideaal is is voor de andere een verschrikking.Kortom schep zelf je ideaal met je eigen plan te trekken.
Als je onze Vaderlandse Geschiedenis zou kennen zou je kunnen weten, dat de gemiddelde Nederlander het nooit zo goed heeft gehad als de laatste 50 jaar.
Ook al is die vooruitgang voor een fiks aantal van de zwaksten onder ons wel weer geslonken, is het juist voor deze groep het meest duidelijk, dat zij het beter hebben dan ooit voor die tijd.
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

Maria K schreef: 27 jan 2023, 11:55
Snelheid schreef: 27 jan 2023, 08:15

Niet happen drink een mok koffie;maar de ideale periode in de VG tja wat voor de een ideaal is is voor de andere een verschrikking.Kortom schep zelf je ideaal met je eigen plan te trekken.
Als je onze Vaderlandse Geschiedenis zou kennen zou je kunnen weten, dat de gemiddelde Nederlander het nooit zo goed heeft gehad als de laatste 50 jaar.
Ook al is die vooruitgang voor een fiks aantal van de zwaksten onder ons wel weer geslonken, is het juist voor deze groep het meest duidelijk, dat zij het beter hebben dan ooit voor die tijd.
Moet je is gaan vertellen met je linkse retoriek aan mensen die zich drie slagen in de rondte werken en nog niet rond kunnen komen of bij de oude van dagen die hun medicijnen niet kunnen betalen of hen die de kinderen uit huis geplaatst zijn om dat ze de belasting tilde wat niet het geval was; tja hoe gehersenspoeld kan je zijn om te zeggen dat de mensen het zo goed hebben NIET dus.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Maria K
Berichten: 2887
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Maria K »

Snelheid schreef: 27 jan 2023, 17:07
Maria K schreef: 27 jan 2023, 11:55 Als je onze Vaderlandse Geschiedenis zou kennen zou je kunnen weten, dat de gemiddelde Nederlander het nooit zo goed heeft gehad als de laatste 50 jaar.
Ook al is die vooruitgang voor een fiks aantal van de zwaksten onder ons wel weer geslonken, is het juist voor deze groep het meest duidelijk, dat zij het beter hebben dan ooit voor die tijd.
Moet je is gaan vertellen met je linkse retoriek aan mensen die zich drie slagen in de rondte werken en nog niet rond kunnen komen of bij de oude van dagen die hun medicijnen niet kunnen betalen of hen die de kinderen uit huis geplaatst zijn om dat ze de belasting tilde wat niet het geval was; tja hoe gehersenspoeld kan je zijn om te zeggen dat de mensen het zo goed hebben NIET dus.
Linkse retoriek?
Geen idee wat je in dit verband hieronder verstaat.
Denk je zelf dan rechts of is dit een opmerking voor alles, waar je het niet mee eens bent?

Je hebt helemaal gelijk als het gaat om mensen, die buiten hun schuld aan de onderkant van onze welvarende samenleving moeten leven.
Je kunt je eigen mening hebben, op basis van wat je om je heen ziet.
Geschiedenis is echter niet een mening over een bepaalde tijd van een aantal jaren en kun je ook niet veranderen.
Snelheid schreef: 09 mar 2022, 17:53 Als je je Vaderlandse Geschiedenis zou kennen zou je het kunnen weten.
Maar kom niet met dit soort opmerking.
Bonjour schreef: 11 mar 2022, 09:00 Ok, ik hap. Vertel maar eens wat jij de ideale periode vond in onze Vaderlandse Geschiedenis.
En je hebt niet eens een antwoord gegeven op de vraag van Bonjour.
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Mullog
Berichten: 3785
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Mullog »

Snelheid schreef: 27 jan 2023, 17:07
Maria K schreef: 27 jan 2023, 11:55

Als je onze Vaderlandse Geschiedenis zou kennen zou je kunnen weten, dat de gemiddelde Nederlander het nooit zo goed heeft gehad als de laatste 50 jaar.
Ook al is die vooruitgang voor een fiks aantal van de zwaksten onder ons wel weer geslonken, is het juist voor deze groep het meest duidelijk, dat zij het beter hebben dan ooit voor die tijd.
Moet je is gaan vertellen met je linkse retoriek aan mensen die zich drie slagen in de rondte werken en nog niet rond kunnen komen of bij de oude van dagen die hun medicijnen niet kunnen betalen of hen die de kinderen uit huis geplaatst zijn om dat ze de belasting tilde wat niet het geval was; tja hoe gehersenspoeld kan je zijn om te zeggen dat de mensen het zo goed hebben NIET dus.
Toevallig eergisteren een bij De Slimste Mens voorbeeld van linkse retoriek gezien. Hans Wiegel die over Den Uyl zegt "Sinterklaas, hij bestaat, daar zit hij". De rechtse retoriek is ook van Wiegel afkomstig. Ik herinner mij een stikker met het hoofd van Wiegel en de tekst "bla.. bla.. bla.. zijn gehaktballen dan niet goed genoeg voor jullie... bla...bla...bla..".

Rechts en links, retoriek of niet, je kompas staat misschien niet helemaal goed.
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

Maria K schreef: 27 jan 2023, 18:37
Snelheid schreef: 27 jan 2023, 17:07

Moet je is gaan vertellen met je linkse retoriek aan mensen die zich drie slagen in de rondte werken en nog niet rond kunnen komen of bij de oude van dagen die hun medicijnen niet kunnen betalen of hen die de kinderen uit huis geplaatst zijn om dat ze de belasting tilde wat niet het geval was; tja hoe gehersenspoeld kan je zijn om te zeggen dat de mensen het zo goed hebben NIET dus.
Linkse retoriek?
Geen idee wat je in dit verband hieronder verstaat.
Denk je zelf dan rechts of is dit een opmerking voor alles, waar je het niet mee eens bent?

Je hebt helemaal gelijk als het gaat om mensen, die buiten hun schuld aan de onderkant van onze welvarende samenleving moeten leven.
Je kunt je eigen mening hebben, op basis van wat je om je heen ziet.
Geschiedenis is echter niet een mening over een bepaalde tijd van een aantal jaren en kun je ook niet veranderen.
Snelheid schreef: 09 mar 2022, 17:53 Als je je Vaderlandse Geschiedenis zou kennen zou je het kunnen weten.
Maar kom niet met dit soort opmerking.
Bonjour schreef: 11 mar 2022, 09:00 Ok, ik hap. Vertel maar eens wat jij de ideale periode vond in onze Vaderlandse Geschiedenis.
En je hebt niet eens een antwoord gegeven op de vraag van Bonjour.
Wat ik voor opmerkingen plaats bepaal ik helemaal zelf, en met jou heb ik niets mee van doen.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

Mullog schreef: 27 jan 2023, 18:58
Snelheid schreef: 27 jan 2023, 17:07

Moet je is gaan vertellen met je linkse retoriek aan mensen die zich drie slagen in de rondte werken en nog niet rond kunnen komen of bij de oude van dagen die hun medicijnen niet kunnen betalen of hen die de kinderen uit huis geplaatst zijn om dat ze de belasting tilde wat niet het geval was; tja hoe gehersenspoeld kan je zijn om te zeggen dat de mensen het zo goed hebben NIET dus.
Toevallig eergisteren een bij De Slimste Mens voorbeeld van linkse retoriek gezien. Hans Wiegel die over Den Uyl zegt "Sinterklaas, hij bestaat, daar zit hij". De rechtse retoriek is ook van Wiegel afkomstig. Ik herinner mij een stikker met het hoofd van Wiegel en de tekst "bla.. bla.. bla.. zijn gehaktballen dan niet goed genoeg voor jullie... bla...bla...bla..".

Rechts en links, retoriek of niet, je kompas staat misschien niet helemaal goed.
Maak je je nou maar druk om je eigen kompas dan heb je nog heel wat te ijken aan dat kompas.
Doe je best zou van Obdam zeggen.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Maria K
Berichten: 2887
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Maria K »

Snelheid schreef: 27 jan 2023, 21:08 Wat ik voor opmerkingen plaats bepaal ik helemaal zelf, en met jou heb ik niets mee van doen.
Helemaal prima hoor. :) .
Dat geldt dan voor ons allemaal en is dan ook waarop wordt gereageerd.
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Mullog
Berichten: 3785
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Mullog »

Snelheid schreef: 27 jan 2023, 21:24
Mullog schreef: 27 jan 2023, 18:58
Toevallig eergisteren een bij De Slimste Mens voorbeeld van linkse retoriek gezien. Hans Wiegel die over Den Uyl zegt "Sinterklaas, hij bestaat, daar zit hij". De rechtse retoriek is ook van Wiegel afkomstig. Ik herinner mij een stikker met het hoofd van Wiegel en de tekst "bla.. bla.. bla.. zijn gehaktballen dan niet goed genoeg voor jullie... bla...bla...bla..".

Rechts en links, retoriek of niet, je kompas staat misschien niet helemaal goed.
Maak je je nou maar druk om je eigen kompas dan heb je nog heel wat te ijken aan dat kompas.
Doe je best zou van Obdam zeggen.
ach, zolang JIJ het gevoel heb op koers te liggen hoef JIJ je niet druk te maken om anderen.... toch. Wanneer krijgen we weer een fotootje van een heerlijk etentje en een lekker wijntje, zonder wroeging van over de ellende van al die armoedzaaiers?
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

Mullog schreef: 27 jan 2023, 22:28
Snelheid schreef: 27 jan 2023, 21:24
Maak je je nou maar druk om je eigen kompas dan heb je nog heel wat te ijken aan dat kompas.
Doe je best zou van Obdam zeggen.
ach, zolang JIJ het gevoel heb op koers te liggen hoef JIJ je niet druk te maken om anderen.... toch. Wanneer krijgen we weer een fotootje van een heerlijk etentje en een lekker wijntje, zonder wroeging van over de ellende van al die armoedzaaiers?
Doe jij maar nou maar je kompas ijken en voor de rest :w :w

In ieder geval ga ik weer een heerlijk glas rood in schenken.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Mullog
Berichten: 3785
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Mullog »

Snelheid schreef: 27 jan 2023, 22:38
Mullog schreef: 27 jan 2023, 22:28
ach, zolang JIJ het gevoel heb op koers te liggen hoef JIJ je niet druk te maken om anderen.... toch. Wanneer krijgen we weer een fotootje van een heerlijk etentje en een lekker wijntje, zonder wroeging van over de ellende van al die armoedzaaiers?
Doe jij maar nou maar je kompas ijken en voor de rest :w :w

In ieder geval ga ik weer een heerlijk glas rood in schenken.
Ik mis het fotootje ;)
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

Mullog schreef: 28 jan 2023, 09:34
Snelheid schreef: 27 jan 2023, 22:38

Doe jij maar nou maar je kompas ijken en voor de rest :w :w

In ieder geval ga ik weer een heerlijk glas rood in schenken.
Ik mis het fotootje ;)
:D Trek nou maar een fles rood open en geniet is van het leven ;)
VERITAS VOS LIBERABIT.