Reizigers Kleine Catechismus

In dit subforum bestuderen we de christelijke leer en praten we erover wat het betekent in ons leven.
In dit subforum geldt de Apostolische Geloofsbelijdenis.
:!: In dit subforum kunnen forummers meedoen en posten die daarvoor toestemming hebben.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
Afbeelding
» viewtopic.php?f=120&t=4024
Daar vind je de richtlijnen en informatie over
hoe de toelating om hier te posten geregeld is.

Geen tekst uit berichten hier kopiëren naar andere subforums.
Reiziger
Man/Vrouw: M

Re: Reizigers Kleine Catechismus

Bericht door Reiziger »

Mijn voortdurend gebed …

… is voor de leden van de Gemeente of het Lichaam van Christus Jezus, die in ons ‘heden’ nog altijd ontwikkelt in het Koninkrijk van God. Zowel in kwantiteit als in kwaliteit.

Om die reden buig ik voor de Vader van wie elke familie in de hemel en op aarde haar naam ontleent:
  • opdat Hij haar leden, naar de rijkdom van Zijn heerlijkheid, met kracht moge sterken door Zijn Geest in hun innerlijke mens,
  • opdat Christus door het geloof in hun harten zou wonen, opdat zij geworteld en gegrondvest zou zijn in de liefde,
  • opdat zij met alle heiligen kan begrijpen wat de breedte en lengte en hoogte en diepte is en de liefde van Christus kan kennen die de kennis te boven gaat,
  • opdat zij vervuld wordt tot alle volheid van God.
Hem (God de Vader) nu, die oneindig veel meer kan doen dan ik kan vragen of denken, overeenkomstig de kracht die Hij reeds in de leden werkt, Hem zij de eer in de Kerk en in Christus Jezus, tot in alle eeuwigheid.

Amen.
Plaats reactie