Grassroots en duurzaamheid

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Grassroots en duurzaamheid

Bericht door doemdenker »

Ik heb zelf mijn bedenkingen bij deze Ocasio Cortez. Als mensen over "Groen" en "duurzaam" beginnen dat vertrouw ik de zaak al niet meer. Ocasio maakt deel uit van een grassroots beweging die van onderop een revolutie moet bewerkstelligen. De geschiedenis leert dat revolutionairen de nieuwe tirannen worden. Bijbels gezien komt een verandering altijd vanuit de hemel. In Kolossenzen 1:16-17 lezen we dat Christus het brandpunt van elke oecumene is. Christus is niet alleen de opgestane Jezus maar ook Zijn lichaam. Bij geklets over duurzaamheid heb ik ook mijn reserves. Duurzaamheid gaat voorbij aan het Bijbelse principe van de aionen. Elke aion heeft een deadline.

https://www.huffingtonpost.com/entry/al ... 0a1f30761d
Gebruikersavatar
Jerommel
Berichten: 11309
Lid geworden op: 10 mar 2013, 00:53
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag

Re: Grassroots en duurzaamheid

Bericht door Jerommel »

Er is niks grassroots aan globalistische zaken.
Allemaal van boven af, betaald, fake.
Inmiddels wel veel mensen gebrainwashed...

Tja, "duurzaam" is een heel erg veel gebezigd woord nu weer.
Net als "groen" en "klimaat" en "broeikas".
Allemaal angst indoctrinatie om ons te doen gehoorzamen aan Agenda 21 achtige ideeën.
Inmiddels wel veel mensen gebrainwashed...

De waarheid er achter is vrij simpel en aantoonbaar, en bij een groeiende minderheid (vaak al jaren lang) bekend.

Megalomane pedofiele satanistische globalistische elites die de aarde voor hen zelf willen of zo sick in the head zijn dat ze alles gewoon liever naar de knoppen zien gaan.

Wie dit wil wegvegen met de woorden "komplot theorieën" bewijzen alleen maar dat ze
- niet opletten
- niets weten
- het kennelijk wel best vinden
https://www.youtube.com/playlist?list=PLzXkVr_R6Kg30l25sDsjipQRpUMQXVi9W