Foto echte Man in Black

In dit subforum gelden ruime regels.
(In dit subforum kunnen kerkelijke leer, dogma's etc. worden besproken zonder aanname dat ze waar zijn, vooraf.)
Moderator: - -
Forumregels
Richtlijnen subforum

Wil je een nieuw topic starten, dan kun je hier een topic-start plaatsen.

Moderator: - -
doemdenker
Man/Vrouw: M

Foto echte Man in Black

Bericht door doemdenker » 18 mar 2019, 13:45

theologen zullen hier rode oortjes van krijgen. Voor zover ik weet is deze tweede foto de enige foto van een echte Man In Black, aka een vazal van satan. Ik heb nog een andere foto gezien maar die is erg onduidelijk wat op zich wel veelzeggend is. Veelzeggend is het ook dat deze foto bij een ufo congres gemaakt werd. Toegegeven, wel door een zeer alerte bezoeker.

https://tausirhasirim.livejournal.com/116220.html

Mart

Re: Foto echte Man in Black

Bericht door Mart » 19 mar 2019, 14:06

Je bedoelt die meneer met de witte hoed? Wat zijn je bewijzen dat het hier een vazal van satan zou betreffen?

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 19 mar 2019, 15:02

Mart schreef:
19 mar 2019, 14:06
Je bedoelt die meneer met de witte hoed? Wat zijn je bewijzen dat het hier een vazal van satan zou betreffen?
Omdat hij een witte hoed draagt en een donkere bril! Dat je dat niet begrijpt? Dit moet gewoon een vazal van de satan zijn. Dat kan niet anders. Wie zou er anders een witte hoed en een donkere bril dragen?
Horseflowers for the horses

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 19 mar 2019, 22:10

callista
Man/Vrouw: V

Bericht door callista » 19 mar 2019, 22:46

Nou leuk Zolder dat je mijn foto hier plaatst :)
Laatst gewijzigd door callista op 19 mar 2019, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 19 mar 2019, 22:49

callista schreef:
19 mar 2019, 22:46
Nou leuk Zolder dat je mijn foto hier plaatst :D
Ja, ik zie die palmbomen wel in je bril. Jij maar weer lekker genieten in een tropisch land.

callista

Bericht door callista » 19 mar 2019, 22:51

Zolderworm schreef:
19 mar 2019, 22:49
callista schreef:
Ja, ik zie die palmbomen wel in je bril. Jij maar weer lekker genieten in een tropisch land.
Ja..dat is het masker om mijn ware aard te verbergen
Izebel the partner in crime van Satan
Ik boek een vliegticket voor jou om me te vergezellen
Op mijn kosten
Laatst gewijzigd door callista op 19 mar 2019, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 19 mar 2019, 22:52

callista schreef:
19 mar 2019, 22:51
Zolderworm schreef:
19 mar 2019, 22:49
callista schreef:
Ja..dat is het masker om mijn ware aard te verbergen
Izebel the partner in crime van Satan
:lol:

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 19 mar 2019, 23:01

Nou, ik had een keer een UFO gezien. Kom ik daarna in een hotel. Zitten daar twee vrouwen met de vreemdste hoofddeksel die ik ooit gezien had. Een soort gebreide kousen tot aan hun middel. Ze waren nogal zigeuner-achtig, maar ook weer niet. En er zat een man in een zwart pak, met een soort gouden ogen. Hij had alle tijdschriften terwijl ik er ook een wou. Vreemd genoeg zijn dat precies de figuren die John Keel beschreef als behorend bij UFO-verschijnselen. Maar ik denk niet dat ze van de Satan waren. De Satan bestaat niet.
Laatst gewijzigd door Zolderworm op 19 mar 2019, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.

callista

Bericht door callista » 19 mar 2019, 23:12

Zolderworm schreef:
19 mar 2019, 23:01
Nou, ik had een keer een UFO gezien. Kom ik daarna in een hotel. Zitten daar twee vrouwen met de vreemdste hoofddeksel die ik ooit gezien had. Een soort gebreide kousen tot aan hun middel. Ze waren nogal zigeuner-achtig, maar ook weer niet. En er zat een man in een zwart pak, met een soort gouden ogen. Hij had alle tijdschriften terwijl ik er ook een wou.

Vreemd genoeg zijn dat precies de figuren die John Keel beschreef als behorend bij UFO-verschijnselen. Maar ik denk niet dat ze van de Satan waren. De Satan bestaat niet.
Wat apart en interessant ook
Nou.....ik heb ook allerlei hoofddeksels ...eentje heb je er gezien, maar ook zo'n hoed en ook andere hoeden en baretten.
Het verhaal gaat dat iemand van mijn voorouders iets had met een zigeuner of een indiaan...

Nee Satan is het symbool van het kwaad dwz vanuit christelijk oogpunt of verzinsel of liever gezegd dogma
In het jodendom is Ha'satan een procureur aan het hof van God......die god overal toestemming voor moet vragen zoals in het bijbelboek Job wordt vermeld.

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 20 mar 2019, 10:28

callista schreef:
19 mar 2019, 23:12
Zolderworm schreef:
19 mar 2019, 23:01
Nou, ik had een keer een UFO gezien. Kom ik daarna in een hotel. Zitten daar twee vrouwen met de vreemdste hoofddeksel die ik ooit gezien had. Een soort gebreide kousen tot aan hun middel. Ze waren nogal zigeuner-achtig, maar ook weer niet. En er zat een man in een zwart pak, met een soort gouden ogen. Hij had alle tijdschriften terwijl ik er ook een wou.

Vreemd genoeg zijn dat precies de figuren die John Keel beschreef als behorend bij UFO-verschijnselen. Maar ik denk niet dat ze van de Satan waren. De Satan bestaat niet.
Wat apart en interessant ook
Nou.....ik heb ook allerlei hoofddeksels ...eentje heb je er gezien, maar ook zo'n hoed en ook andere hoeden en baretten.
Het verhaal gaat dat iemand van mijn voorouders iets had met een zigeuner of een indiaan...

Nee Satan is het symbool van het kwaad dwz vanuit christelijk oogpunt of verzinsel of liever gezegd dogma
In het jodendom is Ha'satan een procureur aan het hof van God......die god overal toestemming voor moet vragen zoals in het bijbelboek Job wordt vermeld.
Ja, het is wel jammer dat Doemdenker zelf zich feitelijk helemaal niet voor het onderwerp interesseert. Hij wil alleen zijn ei kwijt.

callista

Bericht door callista » 20 mar 2019, 10:32

Klopt.
Hij zet het een na het andere neer van nogal vreemde sites en gelooft het dan verder meestal wel.
Een soort evangelisatie ...

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 20 mar 2019, 10:45

callista schreef:
20 mar 2019, 10:32
Klopt.
Hij zet het een na het andere neer van nogal vreemde sites en gelooft het dan verder meestal wel.
Nou, laatst in dat hotel in Coevorden wou ik ook meteen mijn ei kwijt.Tjonge wat een smerig ei was dat.

callista

Bericht door callista » 20 mar 2019, 10:50

Zolderworm schreef:
20 mar 2019, 10:45
callista schreef:
Klopt.
Nou, laatst in dat hotel in Coevorden wou ik ook meteen mijn ei kwijt.
Tjonge wat een smerig ei was dat.

Getver.. :roll: ...dan loog je dat het daar zo geweldig was in allerlei opzichten....
Maar heerlijk dat je dat ei met ons wilt delen. :flower1:

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 20 mar 2019, 10:56

callista schreef:
20 mar 2019, 10:50
Zolderworm schreef:
20 mar 2019, 10:45
callista schreef:
Klopt.
Nou, laatst in dat hotel in Coevorden wou ik ook meteen mijn ei kwijt.
Tjonge wat een smerig ei was dat.
Getver.. :roll: ...dan loog je dat het daar zo geweldig was in allerlei opzichten....
Maar heerlijk dat je dat ei met ons wilt delen. :flower1:
Verder was alles prima. Alleen is Coevorden niet echt een aantrekkelijk dorp.

https://www.mupload.nl/img/i9goinslzy.jpg

Ik moet wel zeggen dat het diner daar in dat hotel echt voortreffelijk was.

callista

Bericht door callista » 20 mar 2019, 11:01

Wij zijn er vroeger vaak geweest en toen zei mijn man al dat daar de meest armoedige en onverzorgde mensen rondliepen in altmodische kleding etc..
Niet bepaald gezellig ook
Ook veel dikke mensen....
Een beetje zoals in Duitsland.....niet zo verwonderlijk want daar zit je vlakbij

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 20 mar 2019, 11:06

callista schreef:
20 mar 2019, 11:01
Wij zijn er vroeger vaak geweest en toen zei mijn man al dat daar de meest armoedige en onverzorgde mensen rondliepen in altmodische kleding etc..
Niet bepaald gezellig ook
Ook veel dikke mensen....
Een beetje zoals in Duitsland.....niet zo verwonderlijk want daar zit je vlakbij
O, ik dacht dat al die dikke vrouwen daar zwanger waren. Nou ja, op de mensen heb ik niet zo gelet.

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 20 mar 2019, 19:35

Maar even verder met de mannen in het zwart. Die mensen daar in dat hotel trokken mij ook de astrale sfeer in. Dat was duidelijk te merken. Ik zag daarna vooral de kleuren heel helder, en raakte in een soort trance. Het was ook eigenlijk bizar dat die man een beetje een groenige huidskleur had. Precies zoals John Keel het beschrijft. En dus een soort gouden ogen. Dus ja, ik ben er helemaal van overtuigd dat ze bestaan, die mannen in het zwart.
Alleen heeft de filmwereld er een soort kolder van gemaakt, met als gevolg dat de echte mannen in het zwart iets anders moeten bedenken.
Doemdenker heeft het over vazallen van de Satan. Maar dat is het volgens mij niet. Het gaat gewoon om astrale wezens.

callista

Bericht door callista » 20 mar 2019, 19:45

Zolderworm schreef:
20 mar 2019, 19:35
Maar even verder met de mannen in het zwart. Die mensen daar in dat hotel trokken mij ook de astrale sfeer in. Dat was duidelijk te merken. Ik zag daarna vooral de kleuren heel helder, en raakte in een soort trance. Het was ook eigenlijk bizar dat die man een beetje een groenige huidskleur had. Precies zoals John Keel het beschrijft. En dus een soort gouden ogen. Dus ja, ik ben er helemaal van overtuigd dat ze bestaan, die mannen in het zwart.
Alleen heeft de filmwereld er een soort kolder van gemaakt, met als gevolg dat de echte mannen in het zwart iets anders moeten bedenken.
Doemdenker heeft het over vazallen van de Satan. Maar dat is het volgens mij niet. Het gaat gewoon om astrale wezens.
Denk je dat je toen ontvoerd bent door aliens?

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 20 mar 2019, 20:56

callista schreef:
20 mar 2019, 19:45
Zolderworm schreef:
Neeee! Zo erg was het nou ook weer niet. Die UFO was een zich vreemd bewegend licht onder de wolken. Hij maakte rechte hoeken en zo, en ging, volgens mij, sneller dan een vliegtuig. Die vreemde figuren ontmoette ik pas de volgende avond. Maar die avond hebben nog steeds andere mensen UFO's gezien. Dus het was nog aan de gang. Ik raakte toen in een soort toestand die ik ook wel had in perioden dat ik uittredingen had. De kleuren worden dan heel helder en de dimensies veranderen. Iets wat dichtbij is lijkt ver weg en omgekeerd. Maar ik ben niet buiten bewustzijn geweest of zo. Dat niet. Het voelde me wel haast euforisch. Ik kan me voorstellen dat sommige drugs ook dit soort toestanden veroorzaken. Maar ik had alleen een kop koffie gedronken. Maar ja, misschien werkte er ook zo'n figuur in de keuken.

callista

Bericht door callista » 20 mar 2019, 22:44

Zolderworm schreef:
20 mar 2019, 20:56
callista schreef:
Zolderworm schreef:
Neeee! Zo erg was het nou ook weer niet. Die UFO was een zich vreemd bewegend licht onder de wolken. Hij maakte rechte hoeken en zo, en ging, volgens mij, sneller dan een vliegtuig. Die vreemde figuren ontmoette ik pas de volgende avond. Maar die avond hebben nog steeds andere mensen UFO's gezien. Dus het was nog aan de gang. Ik raakte toen in een soort toestand die ik ook wel had in perioden dat ik uittredingen had. De kleuren worden dan heel helder en de dimensies veranderen. Iets wat dichtbij is lijkt ver weg en omgekeerd. Maar ik ben niet buiten bewustzijn geweest of zo. Dat niet. Het voelde me wel haast euforisch. Ik kan me voorstellen dat sommige drugs ook dit soort toestanden veroorzaken. Maar ik had alleen een kop koffie gedronken. Maar ja, misschien werkte er ook zo'n figuur in de keuken.

Heel bijzonder Zolder

Voelde je je ook vervreemd van jezelf of juist niet?
En heb je dat 1 keer meegemaakt?
Heeft die bepaalde toestand lang geduurd en hoe voelde je je toen alles weer "normaal" werd?
Had je toen misschien een soort van heimwee, eenzaamheid of misschien verwardheid daarna?

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 21 mar 2019, 11:17

callista schreef:
20 mar 2019, 22:44
Zolderworm schreef:
20 mar 2019, 20:56
callista schreef:
Zolderworm schreef:
Heel bijzonder Zolder
Mmmm, niet overdrijven.
Voelde je je ook vervreemd van jezelf of juist niet?
Nee, geen last van.
En heb je dat 1 keer meegemaakt?
Nee, in die tijd wel vaker. Nu niet meer.
Heeft die bepaalde toestand lang geduurd en hoe voelde je je toen alles weer "normaal" werd?
Dat kan ik me niet zo goed herinneren. Ik denk tot ik ging slapen.
Had je toen misschien een soort van heimwee, eenzaamheid of misschien verwardheid daarna?
Nee, dat niet. Maar, de volgende dag was het erg regenachtig. Ik ging toen weer naar huis. Het was feitelijk derde kerstdag: 27 december 1976. Ik liep toen langs een soort Bruna en zag in het krantenrek op de voorkant van de Telegraaf een groot bericht over militairen op het vliegveld Deelen, die die nacht nogal bang waren geweest, omdat er een tijdje aan het eind van de startbaan "vliegende schotels" hadden rondgevlogen. Toen wist ik dat ik niet de enige was geweest. Maar het bleken uiteindelijk geen vliegende schotels, maar lichten in verschillende kleuren.

callista

Bericht door callista » 21 mar 2019, 15:25

Dankjewel Zolder :)
Nou, dus eigenlijk blijft het een mysterie.....in mijn optiek.
Geen vliegende schotels....maar lichten in verschillende kleuren, maar ja waar komen die dan weer vandaan?
Wordt het zo niet afgedaan als een zinsbegoocheling?
Of zou het iets te maken kunnen hebben met het Noorderlicht o.i.d.?
Of varianten daarvan....wat denk jij?

Of toch een kijkje in een andere "wereld" voor wie daar gevoelig voor is......
Of misschien wel uitverkoren om ze te zien....

Zolderworm

Bericht door Zolderworm » 21 mar 2019, 15:56

callista schreef:
21 mar 2019, 15:25
Dankjewel Zolder :)
Nou, dus eigenlijk blijft het een mysterie.....in mijn optiek.
Geen vliegende schotels....maar lichten in verschillende kleuren, maar ja waar komen die dan weer vandaan?
Wordt het zo niet afgedaan als een zinsbegoocheling?
Of zou het iets te maken kunnen hebben met het Noorderlicht o.i.d.?
Of varianten daarvan....wat denk jij?

Of toch een kijkje in een andere "wereld" voor wie daar gevoelig voor is......
Of misschien wel uitverkoren om ze te zien....
Meer een verschijning in onze wereld. Want iedereen kan ze zien, als hij of zij geluk heeft. Wat ik zag, gewoon lekker wakker in de kou lopend, was geen zinsbegoocheling, maar een wit licht dat onder de wolken rare bewegingen maakte en volgens mij sneller ging dan een vliegtuig.
Ik denk niet dat het iets te maken heeft met het Noorderlicht. Dat is geheel iets anders. Sommigen denken wel dat het natuurlijk verschijnsel is, zoals een soort oplichtend gas. Iets wat we nog niet kennen.
Maar een mailvriendin van mij had ze eens in haar huis. Er vlogen toen urenlang allerlei witte bollen in haar kamer rond, die een soort zoemend geluid gaven.
Op kerstnacht in 1976 reden twee families in twee auto's op de A28 van Amersfoort naar Zwolle. Het was daar toen 's nachts nog heel stil op de A28. De auto's werden toen achtervolgd door drie lichten, die in de lucht vlogen, maar niet erg hoog. Ze zijn toen doodsbang met topsnelheid naar Zwolle gereden. Kort voor Zwolle vertrokken de lichten weer. Een dochter heeft daar een fobie voor vuurtorens aan over gehouden.

doemdenker

Bericht door doemdenker » 21 mar 2019, 16:47

De MIB is een stagiair of MIB in opleiding. Wel is het contrast tussen de witte hoed en de zwarte zonnebril herkenbaar in de moslims die Mohammed in de zevende hemel zag. Ze droegen zwartwitte tunieken. In onze tijd denk ik aan het contrast tussen sint en piet.

Plaats reactie