Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Gebruikersavatar
Bastiaan73
Berichten: 2874
Lid geworden op: 28 okt 2020, 08:48
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Bastiaan73 »

Maria K schreef: 11 mar 2022, 11:08
Bastiaan73 schreef: 11 mar 2022, 10:44 De hoeveelheid berichten in dit topic is ineens drastisch afgenomen :D
Ja, en mijn studie vanochtend over Baphomet is ook foetsie.
Had ik er toch maar een ander onderwerp voor gemaakt.
Je zou aan Trajecto kunnen vragen of die reactie daadwerkelijk definitief is verwijderd of alleen 'achter de schermen' staat. In het laatste geval zou je er op de een of andere manier misschien alsnog een nieuw topic over aan kunnen maken.
τὸ γεγεννημένον ἐκ τῆς σαρκὸς σάρξ ἐστιν, καὶ τὸ γεγεννημένον ἐκ τοῦ πνεύματος πνεῦμά ἐστιν.
Gebruikersavatar
Bastiaan73
Berichten: 2874
Lid geworden op: 28 okt 2020, 08:48
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Bastiaan73 »

Maria K schreef: 11 mar 2022, 10:31
Maria K schreef: 10 mar 2022, 13:53 viewtopic.php?p=393128#p393128

Je kunt fantaseren zoveel je wil en ook aan bijgeloof doen, als je het niet kunt laten, zolang een ander daar geen last van heeft.
Maar bij alles wat je zegt of doet zit er een intentie achter en die zit vaak in een klein woordje.
Het gewraakte bericht met de laster en de foto's van oa. Amerikaanse presidenten en ook van Rutte, die het teken met de intentie van "Het gaat je goed" maken, is weggezet door Bonjour.

viewtopic.php?p=393471#p393471
Re: Over de duivel (uit geestelijke ervaringen van de asceten)
bericht door Uranopolitis » 6 minuten geleden

Dank u. Als u zeker weet dat het een fake is, dan ben ik daar opgelucht van. Maar ook als het echt is, dan toch was het een fout van mij om die lelijke foto's te plakken hier. Ik deed het toen ik geestelijk niet helemaal helder was vanwege de ziekte van hoge temperatuur, waardoor ik in bed moest blijven liggen. Dus ik ben blij dat het weg is, ik kon het zelf na 1 of half uur niet meer wijzigen.
Maar waar slaat deze reactie nu weer op?
"Als u zeker weet..........?"

Er is geen enkel besef, dat de info weleens heel erg fout kan zijn.
Als dat niet het geval was, dan is het toch geen laster en hoefde het toch niet verwjderd te worden. Toch........?

Daarbij een verontschuldiging, van niet helder in je hoofd bent vanwege ziekte ?
Is er dan geen verantwoordelijkheid?
Niet meer kunnen wijzigen na anderhalf uur.......ook niet kunnen rechtzetten in een volgemd bericht of melden en vragen aan moderatie?

Ik hoop trouwens, dat je je nu beter voelt. :)
Citaat:
17. Gedurende 2½ uur kan men de eigen berichten nog wijzigen en zolang als een bericht het laatste in het topic is, kan het eventueel ook verwijderd worden. Let op bij wijzigen als er reeds reacties zijn dat de draad niet onduidelijk wordt.
Het is niet toestaan in een draad waar men meeforumt bij een heleboel eigen berichten naderhand de tekst eruit te halen.
Bron: viewtopic.php?f=3&t=5
τὸ γεγεννημένον ἐκ τῆς σαρκὸς σάρξ ἐστιν, καὶ τὸ γεγεννημένον ἐκ τοῦ πνεύματος πνεῦμά ἐστιν.
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3592
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door dingo »

Maria K schreef: 11 mar 2022, 11:08
Bastiaan73 schreef: 11 mar 2022, 10:44 De hoeveelheid berichten in dit topic is ineens drastisch afgenomen :D
Ja, en mijn studie vanochtend over Baphomet is ook foetsie.
Had ik er toch maar een ander onderwerp voor gemaakt.
Ja ik zie dat mijn reactie op jouw bericht ook verdwenen is. Jammer.
Spreuken 26:4
Maria K
Berichten: 2888
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Maria K »

Bastiaan73 schreef: 11 mar 2022, 11:19
Maria K schreef: 11 mar 2022, 11:08 Ja, en mijn studie vanochtend over Baphomet is ook foetsie.
Had ik er toch maar een ander onderwerp voor gemaakt.
Je zou aan Trajecto kunnen vragen of die reactie daadwerkelijk definitief is verwijderd of alleen 'achter de schermen' staat. In het laatste geval zou je er op de een of andere manier misschien alsnog een nieuw topic over aan kunnen maken.
Al gedaan en Trajecto was zo vriendelijk 2 berichten met de info en links te sturen.
Waarvoor dank :flower1:
Ook jou voor de tip.
dingo schreef: 11 mar 2022, 11:54 Ja ik zie dat mijn reactie op jouw bericht ook verdwenen is. Jammer.
Misschien ga ik het nog gebruiken, maar dan los van de bestaande berichten.
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Zolderworm »

Maria K schreef: 11 mar 2022, 12:08
Bastiaan73 schreef: 11 mar 2022, 11:19

Je zou aan Trajecto kunnen vragen of die reactie daadwerkelijk definitief is verwijderd of alleen 'achter de schermen' staat. In het laatste geval zou je er op de een of andere manier misschien alsnog een nieuw topic over aan kunnen maken.
Al gedaan en Trajecto was zo vriendelijk 2 berichten met de info en links te sturen.
Waarvoor dank :flower1:
Ook jou voor de tip.
dingo schreef: 11 mar 2022, 11:54 Ja ik zie dat mijn reactie op jouw bericht ook verdwenen is. Jammer.
Misschien ga ik het nog gebruiken, maar dan los van de bestaande berichten.

(...)


[modbreak Trajecto]
Tekst verwijderd. Zie
viewtopic.php?p=393503#p393503
Only dead fish go with the flow
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door hopper »

Messenger schreef: 11 mar 2022, 09:54
Darwin1986 schreef: 10 mar 2022, 21:09

Het bespotten van andere religies is typisch bijbels hoor, en dan door profeten die meenden namens God te spreken. Mijn ouders zijn gelovig (net als mijn hele familie, ik ben het zwarte schaap :clown: ) en laatst las ik tijdens het avondeten met hen mee. Ging over Jesaja.. Toen had ik de neiging van tafel weg te lopen, zo spottend over andere religies en dan zelf zeggen "ik ben de Enige, er is niemand buiten Mij".
Jesaja 45 vers 5 t/m 7:
5 Ik ben de HEERE, en niemand meer, buiten Mij is er geen God; Ik zal u gorden, hoewel gij Mij niet kent.

6 Opdat men wete, van den opgang der zon en van den ondergang, dat er buiten Mij niets is, Ik ben de HEERE, en niemand meer.

7 Ik formeer het licht, en schep de duisternis; Ik maak den vrede en schep het kwaad, Ik, de HEERE, doe al deze dingen.
Het leuke van deze tekst is wel dat de Heere alle schuld op Zich neemt, Hij is het die de duisternis en het kwaad schept en de Heere zelf ontkent daarmee het bestaan van Satan.
En als de Heere alles zelf doet, is Satan dus ook boventallig en daarmee mosterd na de maaltijd.

Uranopolitus maakt zich dus druk om niets.

Bijbel lezen is nog een kunst op zich. Dat wat God licht noemt, dat formeert hij.
De duisternis echter schept God
Waaruit blijkt dat alles wat 'geschapen' is duisternis is en tevens het Kwaad is.

Alle mensen zijn 'geschapen', dus alle mensen zijn in de geschapen vorm ook het Kwaad....
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door callista »

Zolderworm schreef: 11 mar 2022, 12:52
Trajecto heeft Bastiaan een waarschuwing gegeven naar aanleiding van een bericht dat hij zelf niet gezien had. Ik heb hem daarop gewezen en hij vond, met mij, dat dit bericht echt niet kon.
Flinkerd... :x
Dat staat er gelukkig niet meer!!! :thumb1: :flower1:

Fijn weekend.... :w
Laatst gewijzigd door callista op 11 mar 2022, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
peda
Berichten: 20585
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door peda »

Een goede reactie van diegenen die met de christelijke God niets aan de hoed hebben. Het is een Kwaadaardige God, die Kwaad en Duisternis schept, dit is nu precies de Demiurg-God volgens de gnostiek. Duidelijk is dat de christenen, deze gnostische zienswijze volledig van de hand wijzen en derhalve met een geheel ander verhaal komen. God schept aldaar helemaal niet het Kwaad, niets daarvan, maar God schept de best mogelijke wereld en dat is een wereld waar de schepselen geen robots zijn, maar beschikken over een vrije wil. En een vrije wil kan verkeerd gebruikt worden en precies dit verkeerde gebruik is de reden van het tevoorschijn komen van het Kwaad. Zouden de schepselen hun vrije wil goed gebruiken dan was er ook geen Kwaad. Demiurg of de christelijke God, 2 totaal verschillende God-visies, en dus werelden van verschil.
Maria K
Berichten: 2888
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Maria K »

Zolderworm schreef: 11 mar 2022, 12:52
Maria K schreef: 11 mar 2022, 12:08 Al gedaan en Trajecto was zo vriendelijk 2 berichten met de info en links te sturen.
Waarvoor dank :flower1:
Ook jou voor de tip.
Misschien ga ik het nog gebruiken, maar dan los van de bestaande berichten.

(...)


[modbreak Trajecto]
Tekst verwijderd. Zie
viewtopic.php?p=393503#p393503
Ik zou als ik jou was hetgeen achter de schermen gebeurt achter de schermen houden.
Doe ik ook zoveel mogelijk.
Daarbij is dit, nu Trajecto het behandeld heeft, verder oude koek.

Een nieuwe lente een nieuw geluid. :flower1:

[modbreak Trajecto] Inderdaad: zaak opgeschoond en maatregelen rondom het verwijderde gebeuren zijn vervallen.
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10088
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Messenger »

peda schreef: 11 mar 2022, 13:12 Een goede reactie van diegenen die met de christelijke God niets aan de hoed hebben. Het is een Kwaadaardige God, die Kwaad en Duisternis schept, dit is nu precies de Demiurg-God volgens de gnostiek. Duidelijk is dat de christenen, deze gnostische zienswijze volledig van de hand wijzen en derhalve met een geheel ander verhaal komen. God schept aldaar helemaal niet het Kwaad, niets daarvan, maar God schept de best mogelijke wereld en dat is een wereld waar de schepselen geen robots zijn, maar beschikken over een vrije wil. En een vrije wil kan verkeerd gebruikt worden en precies dit verkeerde gebruik is de reden van het tevoorschijn komen van het Kwaad. Zouden de schepselen hun vrije wil goed gebruiken dan was er ook geen Kwaad. Demiurg of de christelijke God, 2 totaal verschillende God-visies, en dus werelden van verschil.
Een vrije wil kan niet misbruikt worden, want daarom is die wil vrij, God pakt de vrije wil nooit af.

'Goed' en 'kwaad' zijn menselijke bewoordingen. En deze verschillen van plaats tot plaats en van tijd tot tijd.

In Rusland vinden mensen het best dat de [poetinretoriek] neonazi's en homo's[/poetinretoriek] in Oekraïne worden aangevallen terwijl een groot deel van de wereld dit afkeurt,

Ketters werden in Europa ooit op de brandstapel gezet en tegenwoordig vinden we dat niet meer goed.

De parameters van juist/verkeerd, goed/slecht etc. worden dus door de mens bepaald en niet door God.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
peda
Berichten: 20585
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door peda »

Ik ben ook geen liefhebber van het openlijk benadrukken van persoonlijke mogelijkheden tot beïnvloeding van de moderatie. Omdat Trajecto zich bij zulke ontboezemingen onthoudt van het geven van commentaar, blijft het onduidelijk welke grote, kleine, nul komma fles rol Zolder inneemt. Misschien is het niet meer dan een door hem gebrachte cabaret achtige grol.
peda
Berichten: 20585
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door peda »

Messenger schreef: 11 mar 2022, 13:39
peda schreef: 11 mar 2022, 13:12 Een goede reactie van diegenen die met de christelijke God niets aan de hoed hebben. Het is een Kwaadaardige God, die Kwaad en Duisternis schept, dit is nu precies de Demiurg-God volgens de gnostiek. Duidelijk is dat de christenen, deze gnostische zienswijze volledig van de hand wijzen en derhalve met een geheel ander verhaal komen. God schept aldaar helemaal niet het Kwaad, niets daarvan, maar God schept de best mogelijke wereld en dat is een wereld waar de schepselen geen robots zijn, maar beschikken over een vrije wil. En een vrije wil kan verkeerd gebruikt worden en precies dit verkeerde gebruik is de reden van het tevoorschijn komen van het Kwaad. Zouden de schepselen hun vrije wil goed gebruiken dan was er ook geen Kwaad. Demiurg of de christelijke God, 2 totaal verschillende God-visies, en dus werelden van verschil.
Een vrije wil kan niet misbruikt worden, want daarom is die wil vrij, God pakt de vrije wil nooit af.

'Goed' en 'kwaad' zijn menselijke bewoordingen. En deze verschillen van plaats tot plaats en van tijd tot tijd.

In Rusland vinden mensen het best dat de [poetinretoriek] neonazi's en homo's[/poetinretoriek] in Oekraïne worden aangevallen terwijl een groot deel van de wereld dit afkeurt,

Ketters werden in Europa ooit op de brandstapel gezet en tegenwoordig vinden we dat niet meer goed.

De parameters van juist/verkeerd, goed/slecht etc. worden dus door de mens bepaald en niet door God.
Hallo Messenger,

M.i. heeft jouw reactie niet van doen met de grote door mij genoemde tegenstelling tussen gnostiek ( God schept het Kwaad ) en christendom ( het schepsel veroorzaakt het Kwaad ).
Maria K
Berichten: 2888
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Maria K »

peda schreef: 11 mar 2022, 13:43
Messenger schreef: 11 mar 2022, 13:39
Een vrije wil kan niet misbruikt worden, want daarom is die wil vrij, God pakt de vrije wil nooit af.

'Goed' en 'kwaad' zijn menselijke bewoordingen. En deze verschillen van plaats tot plaats en van tijd tot tijd.

In Rusland vinden mensen het best dat de [poetinretoriek] neonazi's en homo's[/poetinretoriek] in Oekraïne worden aangevallen terwijl een groot deel van de wereld dit afkeurt,

Ketters werden in Europa ooit op de brandstapel gezet en tegenwoordig vinden we dat niet meer goed.

De parameters van juist/verkeerd, goed/slecht etc. worden dus door de mens bepaald en niet door God.
Hallo Messenger,

M.i. heeft jouw reactie niet van doen met de grote door mij genoemde tegenstelling tussen gnostiek ( God schept het Kwaad ) en christendom ( het schepsel veroorzaakt het Kwaad ).
Ik denk dat het grote verschil zit in het feit, dat de één het algemene overzicht probeert te houden en de ander recht voor zijn raap en openhartig voor zijn eigen geloof/mening gaat.

Het ene karakter komt met de ideeën en het enthousiasme, waar hij zelf voor staat en wil ook gehoord worden. Daarbij het grote geheel wel eens doel/vergetend.
Al dan niet door enthousiasme, weigerend zich te laten intimideren, retoriek of juist slachtofferrol als hij niet wordt gehoord.

De ander zou een goede voorzitter of gespreksleider kunnen zijn. Bij veel verschillende meningen.
Maar ook een rem als de discussie verhit wordt.
Hij selecteert de rode draad van het gesprek en dempt al te groot enthousiasme van meerdere mensen met ideeën en van het doordrijven van het eigen ik van één van de andere personen.
Met als collatwral dammage het overruled worden door sterkere karakters of een zich terugtrekken van inivatieve mensen.
Zo ook als de voorzitter, niet ingaat op te sterke polariseringen om toch tot een oplossing/conclusie te komen.

Ook hier weer: In een gemêleerd gezelschap heeft ieder zijn bestaansrecht.
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Zolderworm »

Maria K schreef: 11 mar 2022, 13:24
Zolderworm schreef: 11 mar 2022, 12:52
(...)[/color]

[modbreak Trajecto]
Tekst verwijderd. Zie
viewtopic.php?p=393503#p393503
Ik zou als ik jou was hetgeen achter de schermen gebeurt achter de schermen houden.
Doe ik ook zoveel mogelijk.
Daarbij is dit, nu Trajecto het behandeld heeft, verder oude koek.

Een nieuwe lente een nieuw geluid. :flower1:

[modbreak Trajecto] Inderdaad: zaak opgeschoond en maatregelen rondom het verwijderde gebeuren zijn vervallen.
Trajecto is bang dat iedereen nu denkt dat hij bij mij onder de plak zit. Daarom houdt hij het zelf allemaal stiekem. Dat is ook wat mensen gesuggereerd hebben. En je moet er niet aan denken dat iedereen dat ziet.
Laatst gewijzigd door Zolderworm op 11 mar 2022, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door callista »

Joh.....als je nog enigszins serieus en betrouwbaar genomen wilt worden zou ik als ik jou was maar eens stoppen met dat kinderachtige gedrag van je.
Verder weet iedereen hier onderhand wel hoe het in elkaar steekt..
Ze kunnen allemaal lezen....

BOT.....schluss dus met dat gemekker...
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Zolderworm »

callista schreef: 11 mar 2022, 14:41 Joh.....als je nog enigszins serieus en betrouwbaar genomen wilt worden zou ik als ik jou was maar eens stoppen met dat kinderachtige gedrag van je.
Verder weet iedereen hier onderhand wel hoe het in elkaar steekt..
Ze kunnen allemaal lezen....

BOT.....schluss dus met dat gemekker...
Je hebt het er maar druk mee.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door callista »

Ja....iemand moet het doen....neem het maar eens ter harte... :thumb1:
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Zolderworm »

callista schreef: 11 mar 2022, 14:43 Ja....iemand moet het doen....neem het maar eens ter harte... :thumb1:
Dus je bent de enige?
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door callista »

Verveel me niet langer met je flauwekul...je haalt jezelf steeds meer naar beneden....
Het is bijna weekend...ga eens wat hapjes klaarmaken...dan maak je weer een goede indruk........zucht...
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Zolderworm »

callista schreef: 11 mar 2022, 15:05 Verveel me niet langer met je flauwekul...je haalt jezelf steeds meer naar beneden....
Het is bijna weekend...ga eens wat hapjes klaarmaken...dan maak je weer een goede indruk........zucht...
Nee, hapjes maak ik niet klaar. Ik ben wel alvast aan het koken. Het ruikt hier lekker. Dit naar aanleiding van de topics van Uranopolitus.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door callista »

Nou, alvast eet smakelijk !! :thumb1:
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Zolderworm »

callista schreef: 11 mar 2022, 15:09 Nou, alvast eet smakelijk !! :thumb1:
Je kunt eens gezellig hier komen eten.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door callista »

Zolderworm schreef: 11 mar 2022, 15:10
callista schreef: 11 mar 2022, 15:09 Nou, alvast eet smakelijk !! :thumb1:
Je kunt eens gezellig hier komen eten.
Ach toch....opeens een uitnodiging? :shock:
Ik pak even het vlugzout...
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Zolderworm »

callista schreef: 11 mar 2022, 15:13
Zolderworm schreef: 11 mar 2022, 15:10
Je kunt eens gezellig hier komen eten.
Ach toch....opeens een uitnodiging? :shock:
Ik pak even het vlugzout...
Wat een gemopper weer. Dit naar aanleiding van de topics van Uranopolitus.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Inktvlam
Berichten: 2544
Lid geworden op: 07 jan 2014, 20:16
Man/Vrouw: M

Re: Gesprek naar aanleiding van topics van Uranopolitis

Bericht door Inktvlam »

Zolderworm schreef: 11 mar 2022, 15:08
callista schreef: 11 mar 2022, 15:05 Verveel me niet langer met je flauwekul...je haalt jezelf steeds meer naar beneden....
Het is bijna weekend...ga eens wat hapjes klaarmaken...dan maak je weer een goede indruk........zucht...
Nee, hapjes maak ik niet klaar. Ik ben wel alvast aan het koken. Het ruikt hier lekker. Dit naar aanleiding van de topics van Uranopolitus.
Heeft Zolderworm een geslachtsverandering ondergaan? Hij ziet er anders uit en hij kookt. Straks gaat ie nog uitgebreid vertellen dat ie zijn gordijnen heeft gewassen.
Evolutionist: iemand die gelooft dat de natuur zichzelf gemaakt heeft.