Hoe om te gaan met FVD?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Mullog
Berichten: 3785
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Mullog »

small brother schreef: 02 mar 2022, 14:40 ... Russische propaganda...
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Gebruikersavatar
Inktvlam
Berichten: 2524
Lid geworden op: 07 jan 2014, 20:16
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Inktvlam »

Nog een tegeltjeswijsheid:
“Een feit is pas een feit als het Kremlin het heeft ontkend".
Journalisten in Rusland mogen de woorden "oorlog" en "invasie" niet meer gebruiken.
Beluister Hubert Smeets.
https://twitter.com/Nieuwsuur/status/14 ... 9987351554
Evolutionist: iemand die gelooft dat de natuur zichzelf gemaakt heeft.
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door hopper »

Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door callista »

:thumb1: :D
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door hopper »

https://www.trouw.nl/binnenland/thierry ... ~bea226c3/
Zembla onthulde in 2020 meer details over de Russische contacten van Baudet. Zo zou hij al sinds het referendum over het associatieverdrag in Oekraïne in 2016 contact hebben met – in Baudets eigen woorden – ‘een Rus die werkt voor Poetin’. Deze Kornilov is een Rus met een Oekraïens paspoort die jaren in het oosten (Donetsk) van Oekraïne woonde, en via verschillende denktanks en zijn politieke netwerk pro-Kremlinstandpunten uitdraagt. Het Oekraïne-referendum en de sterke anti-Europese sentimenten die mede daardoor werden aangeboord, vormde de politieke doorbraak van Baudet en zijn Forum voor Democratie, die het jaar erop in de Tweede Kamer werden verkozen. Harde financiële banden met Russische contacten kon Zembla destijds niet aantonen, en zijn door Baudet altijd ontkend.
Baudet is boven komen drijven dankzij dat Oekraïne referendum (Waar slechts 30% van het volk kwam opdagen).
Wat we zien is een gewiekst politicus die anti-EU sentimenten heeft gebruikt om zichzelf te etaleren.
Nu onder invloed van de derde wereldvrede de EU aan kracht wint is het voorspelbaar dat Baudet nog meer in de contramine zal gaan.
small brother
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 okt 2021, 17:01
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door small brother »

hopper schreef: 02 mar 2022, 17:24 Baudet is boven komen drijven dankzij dat Oekraïne referendum (Waar slechts 30% van het volk kwam opdagen).
Wat we zien is een gewiekst politicus die anti-EU sentimenten heeft gebruikt om zichzelf te etaleren.
Nu onder invloed van de derde wereldvrede de EU aan kracht wint is het voorspelbaar dat Baudet nog meer in de contramine zal gaan.
Tja. Net zoals Biden kon voorspellen, dat Rusland zou gaan invallen,
kun jij voorspellen dat Baudet de Nederlandse politiek gaat opschudden/domineren.
Dat is het effect, als hij samen met de onafwendbaarheden wordt geïsoleerd.
De uitkomsten worden dan niet alleen voorspelbaar en onafwendbaar,
maar ze worden ook nog eens concreet verbonden met hem.
Jammer hoor. Ook jij had die inzichten kunnen winnen.
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door hopper »

small brother schreef: 02 mar 2022, 17:37
hopper schreef: 02 mar 2022, 17:24 Baudet is boven komen drijven dankzij dat Oekraïne referendum (Waar slechts 30% van het volk kwam opdagen).
Wat we zien is een gewiekst politicus die anti-EU sentimenten heeft gebruikt om zichzelf te etaleren.
Nu onder invloed van de derde wereldvrede de EU aan kracht wint is het voorspelbaar dat Baudet nog meer in de contramine zal gaan.
Tja. Net zoals Biden kon voorspellen, dat Rusland zou gaan invallen,
kun jij voorspellen dat Baudet de Nederlandse politiek gaat opschudden/domineren.
Dat is het effect, als hij samen met de onafwendbaarheden wordt geïsoleerd.
De uitkomsten worden dan niet alleen voorspelbaar en onafwendbaar,
maar ze worden ook nog eens concreet verbonden met hem.
Jammer hoor. Ook jij had die inzichten kunnen winnen.
Tot dusver speelt Baudet niks klaar. Telkens splitsen zich weer fracties af. En God zag dat het goed was.....
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Zolderworm »

hopper schreef: 02 mar 2022, 20:06
small brother schreef: 02 mar 2022, 17:37 Tja. Net zoals Biden kon voorspellen, dat Rusland zou gaan invallen,
kun jij voorspellen dat Baudet de Nederlandse politiek gaat opschudden/domineren.
Dat is het effect, als hij samen met de onafwendbaarheden wordt geïsoleerd.
De uitkomsten worden dan niet alleen voorspelbaar en onafwendbaar,
maar ze worden ook nog eens concreet verbonden met hem.
Jammer hoor. Ook jij had die inzichten kunnen winnen.
Tot dusver speelt Baudet niks klaar. Telkens splitsen zich weer fracties af. En God zag dat het goed was.....
Na z'n Poetin-uitlatingen zie je dat Baudet geen poot meer aan de grond krijgt. Alleen de gekken zijn nog voor hem.
Only dead fish go with the flow
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

Zolderworm schreef: 03 mar 2022, 13:27
hopper schreef: 02 mar 2022, 20:06

Tot dusver speelt Baudet niks klaar. Telkens splitsen zich weer fracties af. En God zag dat het goed was.....
Na z'n Poetin-uitlatingen zie je dat Baudet geen poot meer aan de grond krijgt. Alleen de gekken zijn nog voor hem.
Baudet is gewoon aan het rellen,niet zo verstandig als je op weg ben de grootste leden partij van NL te worden,tja vreemd.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Zolderworm »

Snelheid schreef: 03 mar 2022, 13:32
Zolderworm schreef: 03 mar 2022, 13:27
Na z'n Poetin-uitlatingen zie je dat Baudet geen poot meer aan de grond krijgt. Alleen de gekken zijn nog voor hem.
Baudet is gewoon aan het rellen,niet zo verstandig als je op weg ben de grootste leden partij van NL te worden,tja vreemd.
Er zijn best wel wat leden vertrokken door zijn Poetin-uitlatingen.
Only dead fish go with the flow
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door hopper »

Zolderworm schreef: 03 mar 2022, 13:27
hopper schreef: 02 mar 2022, 20:06

Tot dusver speelt Baudet niks klaar. Telkens splitsen zich weer fracties af. En God zag dat het goed was.....
Na z'n Poetin-uitlatingen zie je dat Baudet geen poot meer aan de grond krijgt. Alleen de gekken zijn nog voor hem.
Het is een van de voordelen van de Oekraïne oorlog: extreemrechts staat in zijn hempie.
Baudet is zo van het padje af dat hij zelfs dat nog niet door heeft.
Mullog
Berichten: 3785
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Mullog »

hopper schreef: 03 mar 2022, 19:53
Zolderworm schreef: 03 mar 2022, 13:27
Na z'n Poetin-uitlatingen zie je dat Baudet geen poot meer aan de grond krijgt. Alleen de gekken zijn nog voor hem.
Het is een van de voordelen van de Oekraïne oorlog: extreemrechts staat in zijn hempie.
Baudet is zo van het padje af dat hij zelfs dat nog niet door heeft.
Reken je niet rijk. Rechts zal dat niet zo ervaren en Baudet zal dat nooit doorkrijgen.
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door hopper »

Mullog schreef: 04 mar 2022, 07:40
hopper schreef: 03 mar 2022, 19:53

Het is een van de voordelen van de Oekraïne oorlog: extreemrechts staat in zijn hempie.
Baudet is zo van het padje af dat hij zelfs dat nog niet door heeft.
Reken je niet rijk. Rechts zal dat niet zo ervaren en Baudet zal dat nooit doorkrijgen.
Extreemrechts in Europa begint te draaien in haar opinie omtrent Rusland.
Rusland was i.m.o. de voedingsbodem van extreemrechts de afgelopen 20 jaar.

Het beeld kantelt momenteel volledig. We hebben gezien hoe mensen hysterisch reageerden op aanslagen van een paar verdwaalde moslims.
Maar al die aanslagen verzinken in het niets bij de orgie van geweld welke we Rusland nu zien plegen.
Russen zijn christenen voor de goede orde, waar in Rusland kerk en staat nog samen regeren.

In feite staat onze (Europese) manier van samenleven op het spel.
Baudet is net zo wappie als Poetin zelf. Verbannen naar een rustige plek zonder media zou het beste voor hem zijn.
Gebruikersavatar
MagereHein
Berichten: 2498
Lid geworden op: 14 nov 2021, 17:16
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door MagereHein »

FvD is het niet geworden. Groen links wel.
De gemeenteraadsverkiezingen. Heb een stemwijzer voor mijn gemeente ingevuld.
Benieuwd naar t stemgedrag hier, wilde ik een poll starten, maar dat lukt me niet.

Dus: wat stem je de komende gemeenteraadsverkiezingen?
I love being wrong because that means in that instant I learned something new that day
Gebruikersavatar
king qwerty
Berichten: 160
Lid geworden op: 23 jan 2022, 11:19
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door king qwerty »

MagereHein schreef: 06 mar 2022, 06:51 Groen links
Niet zo verwonderlijk met alle kabouteristen. Een typisch verschijnsel van deze tijd. Omdat kabouters van oudsher te boek staan als natuurwezens, worden ze gretig geadopteerd door de ‘groene’ beweging. En daarbinnen bestaat een spirituele stroming die zich er niet bij wil neerleggen dat kabouters verzinsels zijn. Het geloof in kabouters is niet eens zo onbegrijpelijk. Kabouters zijn de hoeders van het ongerepte groen. Ze verzorgen de aarde die mensen zo schandelijk verwaarlozen. Wie in contact staat met kabouters, is de redenering, staat zelf ook dichter bij de natuur. Wie niet in contact staat of wil staan met kabouters, krijgt te maken met de schizofrene kabouter die, zijn ware aard tonend, als een echte kwelgeest je op andere gedachtes zal proberen te brengen. Het maakt weinig uit waar je bent, want ze zijn overal. Zo zijn daar de huiskabouters, tuinkabouters, boskabouters, enz... Waar je ook bent, is er vast ook wel een kabouter.

Zo hebben een aantal van die kabouters het voor elkaar weten te krijgen dat de prong (een prikketting) verboden is in Nederland. Rare kabouters hoor, want het werkt uitstekend is mijn ervaring en de mijne komt dan ook uit België, waar ze ook hele mooie hondjes hebben weten te ontwikkelen overigens. Tja, heel andersgezinde kabouters daarzo hoor. Maar ook hier bestaan er genoeg kabouters die goed in de gaten houden waar men de hond mee uitlaat. De BOA zal wel een boomkabouter zijn, en zich kenbaar maken als mijn hond de buurt weer eens aan het markeren is en ik het weiger om op te rapen.
Laatst gewijzigd door king qwerty op 06 mar 2022, 08:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik bid ook voor bruine bonen.
Gebruikersavatar
MagereHein
Berichten: 2498
Lid geworden op: 14 nov 2021, 17:16
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door MagereHein »

Vage wazige inhoudloze post, dus dubbel maakt weinig uit.

[modbreak Trajecto] Dubbele post van king qwerty inmiddels verwijderd.
I love being wrong because that means in that instant I learned something new that day
Snelheid
Berichten: 10753
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Snelheid »

De BOA zal wel een boomkabouter zijn, en zich kenbaar maken als mijn hond de buurt weer eens aan het markeren is en ik het weiger om op te rapen.
Zijn dat niet die mensen die denken dat ze agent zijn maar het helemaal niet zijn,ja ze lopen in een soort kabouter pak,en ze zijn groter dan een kabouter.

Maar wat heeft dat met het FVD te maken de grootste leden partij van Nederland nu.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 7580
Lid geworden op: 07 nov 2019, 02:55
Man/Vrouw: V
Locatie: Hanoi

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Petra »

MagereHein schreef: 06 mar 2022, 06:51 FvD is het niet geworden. Groen links wel.
De gemeenteraadsverkiezingen. Heb een stemwijzer voor mijn gemeente ingevuld.
Benieuwd naar t stemgedrag hier, wilde ik een poll starten, maar dat lukt me niet.

Dus: wat stem je de komende gemeenteraadsverkiezingen?
Ik heb nog geen stemwijzer gedaan.
Maar meestal wel in de richting van Groen links, SP, D66, CDA..

Wat zeg ik... ik ga ff de stemwijzer doen.....
https://amsterdam-gemeente.stemwijzer.n ... windmolens

Et voila.. (Ken Uzelve ;) :) !)
Groen links aan top met 57%
SP op 54 %
en..... zegt mij niks, maar klinkt Goed! :lol: DFP (de feestpartij) ook op 54%

VVD en D66 staan daaronder op 50%
CDA op 37%

(FVD zag ik niet en SGP stond helemaal onderop)
Laatst gewijzigd door Petra op 06 mar 2022, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Nooit te oud om te leren met gedachten te jongleren
@Possibilianism: comfortable with multiple ideas
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door callista »

Wat zijn er toch veel partijen.... :shock:
Ik stem zoals al jaren weer op de Partij voor de Dieren.....de dieren hebben mijn prioriteit...die kunnen n.l. niet voor zichzelf opkomen...
Laatst gewijzigd door callista op 06 mar 2022, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 7580
Lid geworden op: 07 nov 2019, 02:55
Man/Vrouw: V
Locatie: Hanoi

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door Petra »

callista schreef: 06 mar 2022, 19:34 Wat zijn er toch veel partijen.... :shock:
Ik stem zoals al jaren weer op de Partij voor de Dieren.....de dieren hebben mijn prioriteit...
Verhip... ja dat is dat Gouden Hartje van jou...

Wacht... ik heb 't nog open staan... ff zoeken....



Partij voor de Dieren op 40 %

PHEW...trots op MiJ! ik was al bang dat ik helemaal verkeerd ging hier. ;)
Laatst gewijzigd door Petra op 06 mar 2022, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Nooit te oud om te leren met gedachten te jongleren
@Possibilianism: comfortable with multiple ideas
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door callista »

Heeee...goed van jou! :thumb1: :flower1:
Gebruikersavatar
king qwerty
Berichten: 160
Lid geworden op: 23 jan 2022, 11:19
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door king qwerty »

Snelheid schreef: 06 mar 2022, 18:49
De BOA zal wel een boomkabouter zijn, en zich kenbaar maken als mijn hond de buurt weer eens aan het markeren is en ik het weiger om op te rapen.
Zijn dat niet die mensen die denken dat ze agent zijn maar het helemaal niet zijn,ja ze lopen in een soort kabouter pak,en ze zijn groter dan een kabouter.

Maar wat heeft dat met het FVD te maken de grootste leden partij van Nederland nu.
In principe van hetzelfde slag als de kabouterbeweging 1969-1974: provocerend.
Ik bid ook voor bruine bonen.
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3574
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door dingo »

Geen stemwijzer hier maar wel een kieskompas en tot mijn verbazing toch de Christenunie. Dat terwijl ik daar afgelopen keren niet op gestemd heb omdat ik ze te veel naar de pijpen van de VVD vond dansen. Ik sta het verst af van VVD, D66 en de SP. PvD en FvD doen hier niet mee.
Spreuken 26:4
Gebruikersavatar
MagereHein
Berichten: 2498
Lid geworden op: 14 nov 2021, 17:16
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door MagereHein »

king qwerty schreef: 06 mar 2022, 19:54
Snelheid schreef: 06 mar 2022, 18:49
Zijn dat niet die mensen die denken dat ze agent zijn maar het helemaal niet zijn,ja ze lopen in een soort kabouter pak,en ze zijn groter dan een kabouter.

Maar wat heeft dat met het FVD te maken de grootste leden partij van Nederland nu.
In principe van hetzelfde slag als de kabouterbeweging 1969-1974: provocerend.
Wat het verderfelijke consumentisme betreft hadden ze absoluut een punt. We zitten nl mooi opgescheept met Russisch gas en goedkope producten uit China
I love being wrong because that means in that instant I learned something new that day
Gebruikersavatar
king qwerty
Berichten: 160
Lid geworden op: 23 jan 2022, 11:19
Man/Vrouw: M

Re: Hoe om te gaan met FVD?

Bericht door king qwerty »

MagereHein schreef: 06 mar 2022, 20:06Wat het verderfelijke consumentisme betreft hadden ze absoluut een punt. We zitten nl mooi opgescheept met Russisch gas en goedkope producten uit China
Als het aan de Groningers ligt niet lang meer begrijp ik. De gaskabouter mag zijn gang weer gaan onder bepaalde voorwaarden, althans volgens een nipte meerderheid. Gas uit Rusland zal wel niet lang meer duren en is mij overigens wat te koud. Producten uit China zijn niet altijd rommel en worden steeds beter m.i.
Ik bid ook voor bruine bonen.