Israelische politiek

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Gebruikersavatar
Eliyahu
Berichten: 2850
Lid geworden op: 29 jul 2014, 17:39
Man/Vrouw: M
Locatie: Judea

Re: Israelische politiek

Bericht door Eliyahu »

Messenger schreef: 02 dec 2022, 13:59 Ik heb al gezegd hoe christelijk mensen werden vervolgd, gemarteld en gedood uit naam van de christelijke God. En heden ten dage nog steeds.
Bs"d

Kan je is wat voorbeelden geven van mensen die onlangs vermoord zijn in naam van het christendom?
Van al het gehoorde is het slotwoord: Vrees God en onderhoud Zijn geboden!
Pred 12:13
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 9981
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Messenger »

Eliyahu schreef: 02 dec 2022, 13:37
Messenger schreef: 02 dec 2022, 13:33
Dat heb ik van God.
Bs"d

Heeft God je die boodschap zelf gegeven? Sprak God met je?

Of was het een engel van God die met je sprak?

Kan je wat gedetailleerder uitleggen hoe je die boodschap van God gekregen hebt?
God heeft met mij gecommuniceerd, daar ben ik persoonlijk van overtuigd. En dat duurt nog altijd voort.
Ik ga niet uitleggen op welke wijze, want dan zou ik mezelf misschien moeten verdedigen omdat mijn ervaringen niet serieus worden genomen en bespot.
Neale Donald Walsch heeft een boekje geschreven over 'Ontmoetingen met God. Daar staan diverse verschillende ervaringen in en die van mij zou erin opgenomen kunnen zijn.https://www.deslegte.com/ontmoetingen-met-god-404484/
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Vreugdevol »

Maria K schreef: 02 dec 2022, 13:52 Je mist op deze manier de essentie van wat er geschreven staat en waar het om gaat in de Bijbeltekst, die ik aanhaalde.
De essentie hij zorgt voor zijn naaste op een wijze manier.

Dat is toch niet moeilijk, voor God de hoogste gradatie in liefde, voor je naasten ook, maar de liefde voor God behoort oneindig hoger te zijn.

Dat betekent wat er ook gebeurd dat als je vrouw en je kinderen tegen je keren, God bovenaan staat en behoort te staan.
Maria K schreef: 02 dec 2022, 13:52 Je draait het om.
Zo staat het er niet.
Je bedoelt ik accepteer de christelijk uitleg niet van de christelijke bijbel in het algemeen. :lol:

Vermakelijk en treurig tegelijk.
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Israelische politiek

Bericht door callista »

Heel veel christenen weten weinig van het christendom helaas.....ze lezen alleen de Bijbelteksten en dan denken ze er al te zijn...... :?
En gaan dat overal verkondigen als een blijde boodschap...
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 9981
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Messenger »

Eliyahu schreef: 02 dec 2022, 14:03
Messenger schreef: 02 dec 2022, 13:59 Ik heb al gezegd hoe christelijk mensen werden vervolgd, gemarteld en gedood uit naam van de christelijke God. En heden ten dage nog steeds.
Bs"d

Kan je is wat voorbeelden geven van mensen die onlangs vermoord zijn in naam van het christendom?
Ik weet dat homoseksuelen in Rusland (en andere Oostbloklanden) worden vervolgd. In Uganda wordt de doodstraf gegeven voor homoseksualiteit. Dorpsgenoten steken bedrijf en woning van homoseksuelen in de fik en lynchen ze, en men noemt zich daar christelijk.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 9981
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Messenger »

callista schreef: 02 dec 2022, 14:07 Heel veel christenen weten weinig van het christendom helaas.....ze lezen alleen de Bijbelteksten en dan denken ze er al te zijn...... :?
En gaan dat overal verkondigen als een blijde boodschap...
Ze begrijpen het concept pure liefde vaak niet eens.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Maria K
Berichten: 2887
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Israelische politiek

Bericht door Maria K »

Eliyahu schreef: 02 dec 2022, 14:01
Maria K schreef: 02 dec 2022, 13:57 Misschien moet je het NT en de parabels van Jezus niet met een joods hart lezen. ;)
Bs"d

Ik denk dat je een parabel niet moet lezen alsof het een echte gebeurtenis was.
Een parabel heeft de bedoeling mensen iets te leren.
Maar het beste in termen, die ze ook begrijpen, omdat het ze aanspreekt, omdat we allemaal in dit soort situatie kunnen belanden.
En de parabel van de barmhartige Samaritaan is prima te begrijpen voor iedereen, ook de meest eenvoudige mens.
En dat is wat de voorwaarde is voor een gelijkenis.
In dit geval over wie onze naaste is.
Lukas 10
26En Hij zei tegen hem: Wat staat er in de Wet geschreven? Wat leest u daar?
27Hij antwoordde en zei: U zult de Heere, uw God, liefhebben met heel uw hart, met heel uw ziel, met heel uw kracht en met heel uw verstand, en uw naaste als uzelf.
28Hij zei tegen hem: U hebt juist geantwoord. Doe dat en u zult leven.
29Maar hij wilde zichzelf rechtvaardigen en zei tegen Jezus: Wie is mijn naaste?
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Vreugdevol »

Vreugdevol schreef: 02 dec 2022, 14:05
Dat is toch niet moeilijk, voor God de hoogste gradatie in liefde, voor je naasten ook, maar de liefde voor God behoort oneindig hoger te zijn.

Dat betekent wat er ook gebeurd dat als je vrouw en je kinderen tegen je keren, God bovenaan staat en behoort te staan.
Maria K schreef: 02 dec 2022, 13:52 Je draait het om.
Zo staat het er niet.
Je bedoelt ik accepteer de christelijk uitleg niet van de christelijke bijbel in het algemeen. :lol:

Vermakelijk en treurig tegelijk.

Grappig dat je dit stuk ineens weet te vinden en te quoten, die heeft namelijk betrekking op het bovenstaande stuk.
Maria K schreef: 02 dec 2022, 13:52 26En Hij zei tegen hem: Wat staat er in de Wet geschreven? Wat leest u daar?
27Hij antwoordde en zei: U zult de Heere, uw God, liefhebben met heel uw hart, met heel uw ziel, met heel uw kracht en met heel uw verstand, en uw naaste als uzelf.
28Hij zei tegen hem: U hebt juist geantwoord. Doe dat en u zult leven.
29Maar hij wilde zichzelf rechtvaardigen en zei tegen Jezus: Wie is mijn naaste?
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Maria K
Berichten: 2887
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Israelische politiek

Bericht door Maria K »

Eliyahu schreef: 02 dec 2022, 12:45
Maria K schreef: 02 dec 2022, 11:41

Als jij 3300 jaar terug wil gaan, dan zou ik je willen voorstellen nog verder terug te gaan tot de tijd dat het volk van Israel volgens de Bijbel deze gebieden veroverde op de oorspronkelijke bewoners in de tijd 40 jaar na de uittocht uit Egypte.
Zogenaamd, omdat God dit land aan hen gaf.
En met de opdracht alles en iedereen, die daartegen protesteerde te onderdrukken of uit de weg te ruimen.
Bs"d

Dus jij gelooft in de bijbel, en je gelooft dat dat land al 3300 jaar geleden Joods land was?

Fijn, dan boeken we vooruitgang.
Na de eerste 100 jaar na Christus hebben de joden daar ter plekke geen enkele noemenswaardige rol gespeeld in die gebieden.
En nu, na bijna 2000 jaar in ballingschap, heeft God de Joden weer teruggebracht naar het land wat Hij aan hun voorvaderen gegeven heeft.

Is dat nou niet wonderbaarlijk? Dit is zonder enig precedent in de geschiedenis. Ook hierin zien we weer de hand van God.
Dit verhaal kenmerkt het gedrag van de leiders van volkeren sinds de oertijd volgens het recht van de sterkste of met behulp van de sterkste bondgenoten.
Dit laatste is het geval na de tweede wereldoorlog.
Met de steun van het christelijke Westen tot in de huidige tijd.

Ga de algemene geschiedenis maar na en niet alleen die van de laatste 150 jaar, waarin het zionisme zich pas begon te ontwikkelen.
Eerst met land kopen voor een schijntje van de oorspronkelijke bewoners.
Ga je nou beweren dat het illegaal is om land te kopen?

Of is het alleen illegaal als Joden land kopen?
En later denken, dat als je land bezit, door koop of door bezetting, je jezelf ook tot natie kunt uitroepen en dat uitbreiden.
Wel, het uitroepen van de natie was helemaal in overeenstemming met het daar aan voorafgaande besluit van de volkenbond, de voorloper van de Verenigde Naties, om in het Britse mandaatgebied Palestina een Joods thuisland te vestigen.

En het besluit om die natie uit te roepen is bevestigd door de Verenigde Naties, dus dat uitroepen en vestigen van de Joodse staat was volkomen legaal en helemaal in overeenstemming met het internationaal recht.

Dat jij het er niet mee eens bent dat doet daar verder niks aan af.
en dat uitbreiden.
Israel heeft dat niet uitgebreid, Israel stemde helemaal in met het verdelingsplan van de VN, en accepteerde dat. Het waren de arabieren die dat niet accepteerden en toen een vernietigingsoorlog tegen de Joden, voornamelijk holocaustoverlevenden, begonnen, om af te maken wat de nazi's begonnen waren. Hun bedoelingen werden duidelijk gemaakt door Azzam Pasha, Secretary-General of the Arab League, die zei: “It will be a war of annihilation. It will be a momentous massacre in history that will be talked about like the massacres of the Mongols or the Crusades.”

En toen verloren de arabieren hun genocidaire oorlog tegen de Joden, en toen had Israel meer land dan de VN had voorgesteld, maar dat was dus niet de schuld van Israel, maar van de moordzuchtige arabieren.

En toen vielen in '67 Jordanië weer Israel aan, en toen veroverde Israel Judea en Samaria op Jordanië, wat die gebieden in 1948 in een aanvalsoorlog veroverd had, en het sindsdien illegaal bezet hield.

Dus het is niet dat Israel op een trip is om meer land te veroveren, integendeel, Israel wordt steeds kleiner omdat Israel keer op keer land opgeeft voor vrede: http://tinyurl.com/Isr-shrink

Israel heeft de arabieren in Israel die zich "palestijnen" noemen keer op keer op keer Judea en Samaria aangeboden voor een eigen staat in ruil voor vrede, en keer op keer op keer hebben die arabieren dat geweigerd: http://tinyurl.com/pal-answ
Waarom weigeren ze een eigen staat? Omdat ze helemaal geen eigen staat willen, maar het enige wat ze willen is het vernietigen van Israel en het uitmoorden van alle Joden.

Daar maken ze zelf ook helemaal geen geheim van, ze schreeuwen dat van de daken, alleen europa stopt daarvoor z'n kop in het zand: http://tinyurl.com/73-kill-Jews

Dus Israel is niet de bad guy, het zijn de godsdienstwaanzinnige arabieren die alle Joden willen uitmoorden omdat dat moet van hun geloof, die voor de problemen zorgen.
Je legt me woorden in de mond, die ik niet schreef.
Kwestie van begrijpend lezen, als je me serieus wil nemen.
Voor mij en bijna de hele rest van de wereld gelden de grenzen, die bij monde van de VN zijn vastgelegd in 1947.
Wat daarna is gebeurd zou steeds tijdelijk zijn en ter bescherming van de grenzen.
Het is echter een permanente toestand geworden, vooral door het bouwen van steeds meer joodse nederzettingen in bezet Palestijns gebied
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Maria K
Berichten: 2887
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Israelische politiek

Bericht door Maria K »

Eliyahu schreef: 02 dec 2022, 14:03
Messenger schreef: 02 dec 2022, 13:59 Ik heb al gezegd hoe christelijk mensen werden vervolgd, gemarteld en gedood uit naam van de christelijke God. En heden ten dage nog steeds.
Bs"d

Kan je is wat voorbeelden geven van mensen die onlangs vermoord zijn in naam van het christendom?
De ene keer kom je met duizenden jaar oude gegevens voor de argumenten.
En nu moeten ze actueel zijn????

Voor de tegenwoordige tijd:
Wereldwijd 245 miljoen christenen vervolgd vanwege hun geloof
website van Opendoors
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Vreugdevol »

Maria K schreef: 02 dec 2022, 15:26
Eliyahu schreef: 02 dec 2022, 14:03

Bs"d

Kan je is wat voorbeelden geven van mensen die onlangs vermoord zijn in naam van het christendom?
De ene keer kom je met duizenden jaar oude gegevens voor de argumenten.
En nu moeten ze actueel zijn????

Voor de tegenwoordige tijd:
Wereldwijd 245 miljoen christenen vervolgd vanwege hun geloof
website van Opendoors
Meschien ligt het aan mij, maar je komt nogal verwart over. Is er wat met?
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 9981
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Messenger »

Vreugdevol schreef: 02 dec 2022, 15:45
Meschien ligt het aan mij, maar je komt nogal verwart over. Is er wat met?
Voor de goede orde is het Misschien en verward.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Maria K
Berichten: 2887
Lid geworden op: 27 feb 2016, 12:40
Man/Vrouw: V

Re: Israelische politiek

Bericht door Maria K »

Vreugdevol schreef: 02 dec 2022, 14:05
Maria K schreef: 02 dec 2022, 13:52 Je mist op deze manier de essentie van wat er geschreven staat en waar het om gaat in de Bijbeltekst, die ik aanhaalde.
De essentie hij zorgt voor zijn naaste op een wijze manier.
Gaat het nu nog steeds over de barmhartige Samaritaan en de vraag wie onze naaste is? :?
Dat is toch niet moeilijk, voor God de hoogste gradatie in liefde, voor je naasten ook, maar de liefde voor God behoort oneindig hoger te zijn.

Dat betekent wat er ook gebeurd dat als je vrouw en je kinderen tegen je keren, God bovenaan staat en behoort te staan.
Maria K schreef: 02 dec 2022, 13:52 Je draait het om.
Zo staat het er niet.
Je bedoelt ik accepteer de christelijk uitleg niet van de christelijke bijbel in het algemeen. :lol:

Vermakelijk en treurig tegelijk.
Lach je nu jezelf uit?
Het wordt zo wel hilarisch ja. ;)

Ik citeerde de Bijbel:
Maria K schreef: 02 dec 2022, 13:02 Lukas 14:26
Als iemand tot Mij komt en niet haat zijn eigen vader en moeder en vrouw en kinderen en broers en zusters, ja, ook zelfs zijn eigen leven, die kan Mijn discipel niet zijn.
Jij schrijft:
Dat betekent wat er ook gebeurd dat als je vrouw en je kinderen tegen je keren, God bovenaan staat en behoort te staan.
Een nieuwe lente een nieuw geluid.
Gorter.
peda
Berichten: 20457
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door peda »

In het dubbel gebod wordt de liefde voor God wel het eerst genoemd. Inderdaad is dan de conclusie snel getrokken dat voor de betreffende gelovigen de liefde voor God prevaleert boven de liefde voor een schepsel, hoe na het schepsel ook bij een ander schepsel moge staan. Kortom de Schepper boven een schepsel. Voor de naturalist doet God in het leven helemaal niet mee. Liefde voor God boven de liefde voor de naaste, is aldaar een Onzin postulaat. Verschil in basis-overtuiging, wat ook in de zeer realistische Israëlische politiek volop terug te vinden is.
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Vreugdevol »

peda schreef: 02 dec 2022, 16:16 In het dubbel gebod wordt de liefde voor God wel het eerst genoemd. Inderdaad is dan de conclusie snel getrokken dat voor de betreffende gelovigen de liefde voor God prevaleert boven de liefde voor een schepsel, hoe na het schepsel ook bij een ander schepsel moge staan. Kortom de Schepper boven een schepsel.
Exact, dat is ook de context van Lucas 14, God boven alles.

En wordt bevestigd in matheüs 10

37 Die vader of moeder liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig; en die zoon of dochter liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig.
Laatst gewijzigd door Vreugdevol op 02 dec 2022, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Gebruikersavatar
Mart
Berichten: 9132
Lid geworden op: 10 aug 2016, 15:54
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Mart »

Vreugdevol schreef: 02 dec 2022, 16:30God boven alles.
En dat is het geniepige van godsdienst -- je kunt je goden laten zeggen wat je wilt, waarmee je de autoriteit buiten jezelf schept om onmenselijke daden te begaan en het excuus de verantwoordelijkheid elders te leggen.
Als je een ander volgt, zul je nooit jezelf vinden. (Krishnamurti)
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Vreugdevol »

Mart schreef: 02 dec 2022, 16:51
Vreugdevol schreef: 02 dec 2022, 16:30God boven alles.
En dat is het geniepige van godsdienst: laat je god zeggen wat je wilt, waarmee je de autoriteit buiten jezelf schept om onmenselijke daden te begaan en het excuus de verantwoordelijkheid elders te leggen.
Dat is juist het atheïsme dan ben jij je eigen god en denk je nergens geen rekenschap voor af hoeft te leggen.

Christendom en zeker de christelijke God draagt zijn schepsels niet op zich te misdragen, maar goed te zijn voor iedereen.
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Israelische politiek

Bericht door callista »

Wat een bekrompenheid; angst en onwetendheid.....beetje ziekelijk..... :geek:
Wat ben ik blij dat ik het christendom achter me heb gelaten....

Gelukkig zijn er ook uitzonderingen....maar de fundamenten ervan verdienen geen schoonheidsprijs.....hele culturen hebben die missionarissen vernietigd.....gruwelijk door o.a. de kerstening etc...is bekend.

Dat jullie het Laatste Oordeel angstig tegemoetzien lijkt me nog niet zo gek...toch een aanrader.
Gebruikersavatar
Mart
Berichten: 9132
Lid geworden op: 10 aug 2016, 15:54
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Mart »

Vreugdevol schreef: 02 dec 2022, 16:55
Mart schreef: 02 dec 2022, 16:51 En dat is het geniepige van godsdienst: laat je god zeggen wat je wilt, waarmee je de autoriteit buiten jezelf schept om onmenselijke daden te begaan en het excuus de verantwoordelijkheid elders te leggen.
Dat is juist het atheïsme dan ben jij je eigen god en denk je nergens geen rekenschap voor af hoeft te leggen.
Als atheïst neem ik m'n eigen verantwoordelijkheid.
Als je een ander volgt, zul je nooit jezelf vinden. (Krishnamurti)
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Vreugdevol »

Mart schreef: 02 dec 2022, 17:07
Vreugdevol schreef: 02 dec 2022, 16:55
Dat is juist het atheïsme dan ben jij je eigen god en denk je nergens geen rekenschap voor af hoeft te leggen.
Als atheïst neem ik m'n eigen verantwoordelijkheid.
Iedereen doet dat hoop ik, en is een nobel streven tot op een zeker punt. Maar daarmee hebben we nog niet de ultieme waarheid en gerechtigheid voor iedereen.
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Vreugdevol »

Hup Israël, voor Israël tegen die Arabische joden haters. Hup Israël.

Van mij mogen die Israël uitgeschopt worden ze hebben land zat daar in het midden-oosten die Arabieren.

Stelletje laffe bully's
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 9981
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Messenger »

Vreugdevol schreef: 02 dec 2022, 17:32
Mart schreef: 02 dec 2022, 17:07
Als atheïst neem ik m'n eigen verantwoordelijkheid.
Iedereen doet dat hoop ik, en is een nobel streven tot op een zeker punt. Maar daarmee hebben we nog niet de ultieme waarheid en gerechtigheid voor iedereen.
De ultieme waarheid is volgens mij dat er niet wordt geoordeeld en dat alle leed, verdriet en pijn wordt geheeld en genezen en dus iedereen in de hemel komt.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Vreugdevol »

Messenger schreef: 02 dec 2022, 18:00
Vreugdevol schreef: 02 dec 2022, 17:32

Iedereen doet dat hoop ik, en is een nobel streven tot op een zeker punt. Maar daarmee hebben we nog niet de ultieme waarheid en gerechtigheid voor iedereen.
De ultieme waarheid is volgens mij dat er niet wordt geoordeeld en dat alle leed, verdriet en pijn wordt geheeld en genezen en dus iedereen in de hemel komt.
Zonde is de oorzaak van leed, zonder oordeel daarover geen genezing.
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 9981
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Messenger »

Vreugdevol schreef: 02 dec 2022, 17:53 Hup Israël, voor Israël tegen die Arabische joden haters. Hup Israël.

Van mij mogen die Israël uitgeschopt worden ze hebben land zat daar in het midden-oosten die Arabieren.

Stelletje laffe bully's
Wat een liefdevolle christelijke opmerking is dit weer.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Vreugdevol
Berichten: 1288
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Israelische politiek

Bericht door Vreugdevol »

Messenger schreef: 02 dec 2022, 18:02
Vreugdevol schreef: 02 dec 2022, 17:53 Hup Israël, voor Israël tegen die Arabische joden haters. Hup Israël.

Van mij mogen die Israël uitgeschopt worden ze hebben land zat daar in het midden-oosten die Arabieren.

Stelletje laffe bully's
Wat een liefdevolle christelijke opmerking is dit weer.
Enige liefdevolle oplossing, Palestijnen willen geen vrede maar joden uitroeien.

Enige kleine stukje land daar zuiveren van Arabieren, en terug sturen naar de halve wereld die ze bezitten.
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)