Geesten

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Geesten

Bericht door callista »

Snelheid schreef: 14 mei 2023, 20:34
callista schreef: 14 mei 2023, 19:44 Ik vind het maar een vreemd verhaal alsof je kunt zien dat die twee meisjes demonen waren.
Het komt op mij beschuldigend en tevens verziekt over.
Ik denk dat Zolderworm zelf een probleem heeft...
Het zijn inderdaad vreemde verhalen,maar @Zolderworm heeft het gelijk aan zijn kant,men kan soms inderdaad zien dat er in een persoon een demoon gevaren of een demoom is,velen geloven dat allemaal niet maar het is wel een realiteit zo ook het uit treden en dan weer terug in het lichaam.

Voorts van demonen moet men heel heel ver vandaan blijven.
Nee hoor...Zolderworm vertelt een verhaaltje...ik zie het als een waan...of z.g. een beetje interessant doen...
Je kunt nooit zien aan twee meisjes of het demonen zijn...dat zit in zijn eigen hoofd.
Gebruikersavatar
Yours
Berichten: 1785
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:15
Man/Vrouw: V

Re: Geesten

Bericht door Yours »

Vooralsnog zie ik geen reden om te twijfelen aan wat Zolderworm schreef; ik zie zijn antwoord in dezen met belangstelling tegemoet.
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Zolderworm »

Dat_beloof_ik schreef: 14 mei 2023, 05:16
Zolderworm schreef: 13 mei 2023, 08:23
Terugkeer gaat geheel vanzelf.
Maar als dat dan razendsnel gaat, dan merk je dus wél de overgang, dat kan niet anders?
Je merkt dat je weer terug bent in je lichaam en weer in het normale dagelijkse bewustzijn. Maar dat is niet echt een proces van het overgaan van het een naar het ander.
Wel gebeurt het wel eens, als je op bed ligt terwijl je terugkomt, of op de bank, dat je het plafond voor je ziet. Op een of andere manier heeft het lichaam dan nog even tijd nodig om je positie te bepalen. En dat kan soms even een wat paniekerige toestand zijn.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Zolderworm »

Yours schreef: 14 mei 2023, 06:23
Zolderworm schreef: 13 mei 2023, 08:23 Terugkeer gaat geheel vanzelf. Je hoeft dus niet terug in je lichaam te kruipen. En als het moet gaat het razendsnel. Zo kwam ik een keer twee schattige meisjes tegen. Ze hadden hun haar in staartjes. Maar ik voelde meteen aan dat het niet pluis zat. Ze waren eigenlijk demonisch. Ik dacht: ik moet weg wezen, terug m'n lichaam in. Dat ging ook razendsnel. Het was een soort vluchtreflex. En ik zat toen razendsnel weer in m'n lichaam. Daar hoefde ik niets voor te doen.
Ik zag nog wel, in de gauwigheid, dat de meisjes zich op mij stortten. Maar ze waren te laat. Ik was weg voordat ze mij konden bereiken.
Zulke wezens proberen zich aan je vast te zuigen om te voorkomen dat je je lichaam weer in gaat.
Dag Zolderworm,

Uittreden lijkt een gevaarlijke bezigheid. Want wat zou er gebeurd zijn als het die 2 demonische meisjes gelukt was om zich aan je astrale lichaam vast te zuigen? Kun je dan niet meer terug in je lichaam? Of kun je dan wel terug in je lichaam, maar kan dat dan alleen maar mèt die demonen? En wat heeft dat dan voor gevolgen? Ontstaat daardoor dan ‘demonische bezetenheid’ waar wel over gesproken wordt?

Het gevoel lijkt in dezen trouwens een belangrijke rol te spelen. Want ondanks de ‘schattige’ vermomming van deze demonen/geesten voelde je dat het niet pluis was. Je zou blijkbaar te laat geweest zijn als je erover was gaan nadenken.
Wat dat laatste betreft weet ik natuurlijk niet hoe dat werkt. Je ervaart het gewoon. En dat is maar goed ook.
Wat het eerste betreft: het is inderdaad gevaarlijk. Als je, zoals ik, geen beschermende begeleiding krijgt. De reden waarom ik er alweer jaren geleden mee gestopt ben. Nadat ik door een wezen was aangevallen wie het wel is gelukt zich aan mij vast te kleven. Een wezen dat twee keer van vorm veranderde, maar nooit een echt gezicht toonde. Het was toen een hele strijd om me los te maken en weer in m'n lichaam terug te keren.
Overigens ontmoette ik niet lang daarna iemand die ik niet kende, die zomaar spontaan zei dat hij mij iets moest vertellen. Hij zei: "Jij hebt uittredingen uit het lichaam", wat ik bevestigde. Vervolgens: "Je moet ermee stoppen, want het wordt gevaarlijk." Enzovoort. Ik ben er toen mee gestopt. Als het daarna spontaan gebeurde ging ik weer snel terug m'n lichaam in. Het gebeurt nu slechts nog een hoogst enkele keer.
Only dead fish go with the flow
Snelheid
Berichten: 10755
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Snelheid »

Zolderworm schreef: 15 mei 2023, 12:04
Dat_beloof_ik schreef: 14 mei 2023, 05:16

Maar als dat dan razendsnel gaat, dan merk je dus wél de overgang, dat kan niet anders?
Je merkt dat je weer terug bent in je lichaam en weer in het normale dagelijkse bewustzijn. Maar dat is niet echt een proces van het overgaan van het een naar het ander.
Wel gebeurt het wel eens, als je op bed ligt terwijl je terugkomt, of op de bank, dat je het plafond voor je ziet. Op een of andere manier heeft het lichaam dan nog even tijd nodig om je positie te bepalen. En dat kan soms even een wat paniekerige toestand zijn.
Klopt @Zolderworm heb het ook een keer mee gemaakt het is even wat gebeurd er nu maar op zich niet iets om bang voor de te zijn je gaat uit en je komt weer terug in het lichaam gaat geheel van zelf,vond het een pracht ervaring.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Yours
Berichten: 1785
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:15
Man/Vrouw: V

Re: Geesten

Bericht door Yours »

Zolderworm schreef: 15 mei 2023, 12:14
Yours schreef: 14 mei 2023, 06:23
Dag Zolderworm,

Uittreden lijkt een gevaarlijke bezigheid. Want wat zou er gebeurd zijn als het die 2 demonische meisjes gelukt was om zich aan je astrale lichaam vast te zuigen? Kun je dan niet meer terug in je lichaam? Of kun je dan wel terug in je lichaam, maar kan dat dan alleen maar mèt die demonen? En wat heeft dat dan voor gevolgen? Ontstaat daardoor dan ‘demonische bezetenheid’ waar wel over gesproken wordt?

Het gevoel lijkt in dezen trouwens een belangrijke rol te spelen. Want ondanks de ‘schattige’ vermomming van deze demonen/geesten voelde je dat het niet pluis was. Je zou blijkbaar te laat geweest zijn als je erover was gaan nadenken.
Wat dat laatste betreft weet ik natuurlijk niet hoe dat werkt. Je ervaart het gewoon. En dat is maar goed ook.
Wat het eerste betreft: het is inderdaad gevaarlijk. Als je, zoals ik, geen beschermende begeleiding krijgt. De reden waarom ik er alweer jaren geleden mee gestopt ben. Nadat ik door een wezen was aangevallen wie het wel is gelukt zich aan mij vast te kleven. Een wezen dat twee keer van vorm veranderde, maar nooit een echt gezicht toonde. Het was toen een hele strijd om me los te maken en weer in m'n lichaam terug te keren.
Overigens ontmoette ik niet lang daarna iemand die ik niet kende, die zomaar spontaan zei dat hij mij iets moest vertellen. Hij zei: "Jij hebt uittredingen uit het lichaam", wat ik bevestigde. Vervolgens: "Je moet ermee stoppen, want het wordt gevaarlijk." Enzovoort. Ik ben er toen mee gestopt. Als het daarna spontaan gebeurde ging ik weer snel terug m'n lichaam in. Het gebeurt nu slechts nog een hoogst enkele keer.
Dank voor je antwoord, Zolderworm.

Bescherming lijkt inderdaad hard nodig. En als je die niet hebt lijkt het een no-go, teneinde ‘ongelukken’ te voorkomen.

Het is trouwens wel bijzonder dat je door iemand die je in het geheel niet kende gewaarschuwd werd er mee te stoppen.
Dat moet dan iets van ‘helderziendheid’ o.i.d. zijn geweest…..
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Zolderworm »

Yours schreef: 15 mei 2023, 13:29 Dank voor je antwoord, Zolderworm.

Bescherming lijkt inderdaad hard nodig. En als je die niet hebt lijkt het een no-go, teneinde ‘ongelukken’ te voorkomen.

Het is trouwens wel bijzonder dat je door iemand die je in het geheel niet kende gewaarschuwd werd er mee te stoppen.
Dat moet dan iets van ‘helderziendheid’ o.i.d. zijn geweest…..
Volgens hem hadden geesten aan hem gevraagd mij dat te vertellen. Dus dat ik ermee moest stoppen omdat het gevaarlijk werd. Wat de visie van umit weerspreekt dat geesten feitelijk altijd jinns zijn. En dus niet het goede met ons voor hebben.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Yours
Berichten: 1785
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:15
Man/Vrouw: V

Re: Geesten

Bericht door Yours »

Zolderworm schreef: 16 mei 2023, 07:45
Yours schreef: 15 mei 2023, 13:29 Dank voor je antwoord, Zolderworm.

Bescherming lijkt inderdaad hard nodig. En als je die niet hebt lijkt het een no-go, teneinde ‘ongelukken’ te voorkomen.

Het is trouwens wel bijzonder dat je door iemand die je in het geheel niet kende gewaarschuwd werd er mee te stoppen.
Dat moet dan iets van ‘helderziendheid’ o.i.d. zijn geweest…..
Volgens hem hadden geesten aan hem gevraagd mij dat te vertellen. Dus dat ik ermee moest stoppen omdat het gevaarlijk werd. Wat de visie van umit weerspreekt dat geesten feitelijk altijd jinns zijn. En dus niet het goede met ons voor hebben.
Zoals je weet denk ik dat reïncarnatie bestaat en dat de mens dus keer op keer (re-)incarneert.
De mens maakt elke keer de keus voor ‘het goede’ dan wel ‘het kwade’. Hij/zij sterft en leeft dan tot de volgende incarnatie verder in ‘de ongeziene wereld’ noem ik het maar even.

Er zijn dan dus enerzijds ‘kwade geesten’ (demonen of jinns) in die ongeziene wereld die bijvoorbeeld bezit kunnen nemen van mensen. En anderzijds ‘goede geesten’ (engelen) die bijvoorbeeld de jou waarschuwende persoon inspireerden.

Dat jij (en ook Snelheid) in elk geval uit je lichaam kunt treden geeft aan dat er in elk geval een bestaan is buiten het lichaam. En dat dat iets is waar je je wel degelijk bewust van kunt zijn.
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
peda
Berichten: 20461
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door peda »

Yours schreef: 16 mei 2023, 09:39

Dat jij (en ook Snelheid) in elk geval uit je lichaam kunt treden geeft aan dat er in elk geval een bestaan is buiten het lichaam. En dat dat iets is waar je je wel degelijk bewust van kunt zijn.
Dat er een vorm van bewustzijn bestaat dat los van het fysieke lichaam kan existeren, dat sluit ik zeker niet uit.
Bekend is wel in dit verband het "' zilveren koord "' dat ook in de bijbel in Prediker 12 vers 6/7 wordt genoemd en door sommigen wordt geduid als de verbinding tussen het fysieke en geestelijke lichaam. In het spirituele domein wordt het "' zilveren koord "" regelmatig genoemd en ook bij de uittreding. Wordt bij uittreding het zilveren koord verbroken, dan sterft het biologische lichaam. Een "' zombie "" toestand ( een biologisch lichaam zonder het geestelijk lichaam ) is m.i. niet de main-stream opvatting in de spirituele beleving.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 9982
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Messenger »

peda schreef: 16 mei 2023, 10:04Een "' zombie "" toestand ( een biologisch lichaam zonder het geestelijk lichaam ) is m.i. niet de main-stream opvatting in de spirituele beleving.
Wordt dat niet beschreven in Openbaringen, dat Jezus de graven gaat openen en dat de doden dan weer levend worden? Volgens mij dé inspiratiebron voor zombiefilms en series.
De beschrijving in Openbaringen is toch ook de reden dat christenen zich willen laten begraven in een 1-persoonsgraf? Cremeren is voor velen uit den boze.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Yours
Berichten: 1785
Lid geworden op: 15 feb 2020, 15:15
Man/Vrouw: V

Re: Geesten

Bericht door Yours »

peda schreef: 16 mei 2023, 10:04
Yours schreef: 16 mei 2023, 09:39

Dat jij (en ook Snelheid) in elk geval uit je lichaam kunt treden geeft aan dat er in elk geval een bestaan is buiten het lichaam. En dat dat iets is waar je je wel degelijk bewust van kunt zijn.
Dat er een vorm van bewustzijn bestaat dat los van het fysieke lichaam kan existeren, dat sluit ik zeker niet uit.
Bekend is wel in dit verband het "' zilveren koord "' dat ook in de bijbel in Prediker 12 vers 6/7 wordt genoemd en door sommigen wordt geduid als de verbinding tussen het fysieke en geestelijke lichaam. In het spirituele domein wordt het "' zilveren koord "" regelmatig genoemd en ook bij de uittreding. Wordt bij uittreding het zilveren koord verbroken, dan sterft het biologische lichaam.
Hiermee is de cirkel rond. :thumb1:
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
peda
Berichten: 20461
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door peda »

Messenger schreef: 16 mei 2023, 10:31
peda schreef: 16 mei 2023, 10:04Een "' zombie "" toestand ( een biologisch lichaam zonder het geestelijk lichaam ) is m.i. niet de main-stream opvatting in de spirituele beleving.
Wordt dat niet beschreven in Openbaringen, dat Jezus de graven gaat openen en dat de doden dan weer levend worden? Volgens mij dé inspiratiebron voor zombiefilms en series.
De beschrijving in Openbaringen is toch ook de reden dat christenen zich willen laten begraven in een 1-persoonsgraf? Cremeren is voor velen uit den boze.
Zowel bij joden, christenen als moslims is er vooral in de orthodoxe hoek inderdaad niet veel interesse voor cremeren. Zombie en Frankenstein films stoelen niet op een spirituele basis. Het "' zilveren koord "" daarentegen kom je m.i. best wel als grootste deler in een veelheid van overtuigingen tegen. Zoals gezegd zelfs in de bijbel tref je een "' zilveren koord "' passage aan. Verbreking van het "' zilveren koord ""'heeft wel desastreuze gevolgen, daarom dient de "" uittreder "" er wel op bedacht zijn dat het "' zilveren koord "' met het fysieke lichaam niet verbroken wordt. Bij verbreking is dan de opvatting dat terugkeer naar/ in het fysisch lichaam niet meer mogelijk is. Ga je technische vragen stellen rond/ over de "' substantie "" van het zilveren koord, dan maak je het "' zilveren-koord-verhaal "' snel kapot.
Mullog
Berichten: 3785
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Mullog »

Messenger schreef: 16 mei 2023, 10:31 ... De beschrijving in Openbaringen is toch ook de reden dat christenen zich willen laten begraven in een 1-persoonsgraf? Cremeren is voor velen uit den boze.
Circa twee derde van de overledene wordt tegenwoordig in Nederland gecremeerd. Zegt dat dan ook wat over het geloof in Nederland?
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Geesten

Bericht door callista »

Mullog schreef: 16 mei 2023, 17:20
Messenger schreef: 16 mei 2023, 10:31 ... De beschrijving in Openbaringen is toch ook de reden dat christenen zich willen laten begraven in een 1-persoonsgraf? Cremeren is voor velen uit den boze.
Circa twee derde van de overledene wordt tegenwoordig in Nederland gecremeerd. Zegt dat dan ook wat over het geloof in Nederland?
Zwaar orthodoxe christenen zijn er toch meestal tegen
Mijn man is gecremeerd en toen vroeg zo'n iemand uit mijn familie waar dat "spulletje" [zwaar respectloos] nou stond.
Ik zeg : Naast mijn bed, zo is hij altijd bij me"..
Heerlijk die christenen... :x :?
Snelheid
Berichten: 10755
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Snelheid »

Mullog schreef: 16 mei 2023, 17:20
Messenger schreef: 16 mei 2023, 10:31 ... De beschrijving in Openbaringen is toch ook de reden dat christenen zich willen laten begraven in een 1-persoonsgraf? Cremeren is voor velen uit den boze.
Circa twee derde van de overledene wordt tegenwoordig in Nederland gecremeerd. Zegt dat dan ook wat over het geloof in Nederland?
Zegt helemaal niets als je goed op de hoogte zou zijn.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 9982
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Messenger »

Mullog schreef: 16 mei 2023, 17:20
Messenger schreef: 16 mei 2023, 10:31 ... De beschrijving in Openbaringen is toch ook de reden dat christenen zich willen laten begraven in een 1-persoonsgraf? Cremeren is voor velen uit den boze.
Circa twee derde van de overledene wordt tegenwoordig in Nederland gecremeerd. Zegt dat dan ook wat over het geloof in Nederland?
Ik denk het wel. Nederland is veel minder gelovig dan vroeger.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Geesten

Bericht door callista »

Klopt...ik vermoed dat tevens de misstanden in de kerken daarbij een rol hebben gespeeld.
Snelheid
Berichten: 10755
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Snelheid »

Messenger schreef: 16 mei 2023, 18:20
Mullog schreef: 16 mei 2023, 17:20
Circa twee derde van de overledene wordt tegenwoordig in Nederland gecremeerd. Zegt dat dan ook wat over het geloof in Nederland?
Ik denk het wel. Nederland is veel minder gelovig dan vroeger.
Gevolg veel leegheid en geestelijke armoede,en de kerk met name de protestantse en al die groepen hier in NL hebben daar aan bij gedragen jammer genoeg; aan de andere kant is het wel een goede zuivering die over blijven en de Vreugde van het Geloof kennen en die in de Vrijheid daarvan staan zullen de Kerk in NL weer doen groeien,er zijn nu al weer parochies met veel jonge mensen hoog en goed opgeleid die niet de belasting hebben van de vorige generaties die je hier ook op het forum vindt haat en oudzeer die jonge generaties doen de Kerk in NL weer doen groeien.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Mullog
Berichten: 3785
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Mullog »

Snelheid schreef: 16 mei 2023, 20:23
Messenger schreef: 16 mei 2023, 18:20
Ik denk het wel. Nederland is veel minder gelovig dan vroeger.
Gevolg veel leegheid en geestelijke armoede,en de kerk met name de protestantse en al die groepen hier in NL hebben daar aan bij gedragen jammer genoeg; aan de andere kant is het wel een goede zuivering die over blijven en de Vreugde van het Geloof kennen en die in de Vrijheid daarvan staan zullen de Kerk in NL weer doen groeien,er zijn nu al weer parochies met veel jonge mensen hoog en goed opgeleid die niet de belasting hebben van de vorige generaties die je hier ook op het forum vindt haat en oudzeer die jonge generaties doen de Kerk in NL weer doen groeien.
Is dat op Rottumerplaat?
Snelheid
Berichten: 10755
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Snelheid »

Mullog schreef: 17 mei 2023, 07:30
Snelheid schreef: 16 mei 2023, 20:23

Gevolg veel leegheid en geestelijke armoede,en de kerk met name de protestantse en al die groepen hier in NL hebben daar aan bij gedragen jammer genoeg; aan de andere kant is het wel een goede zuivering die over blijven en de Vreugde van het Geloof kennen en die in de Vrijheid daarvan staan zullen de Kerk in NL weer doen groeien,er zijn nu al weer parochies met veel jonge mensen hoog en goed opgeleid die niet de belasting hebben van de vorige generaties die je hier ook op het forum vindt haat en oudzeer die jonge generaties doen de Kerk in NL weer doen groeien.
Is dat op Rottumerplaat?
Als je niet serieus in discussie kan gaan zeg dan niks,wel zo verstandig.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Mullog
Berichten: 3785
Lid geworden op: 27 jan 2020, 20:01
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Mullog »

Snelheid schreef: 17 mei 2023, 11:20
Mullog schreef: 17 mei 2023, 07:30
Is dat op Rottumerplaat?
Als je niet serieus in discussie kan gaan zeg dan niks,wel zo verstandig.
Feitelijk is het een serieuze opmerking. Het beeld dat jij schetst heeft geen enkele relatie met de Nederlandse werkelijkheid. Dat is wat ik op een wat ludieke manier aangeef.
peda
Berichten: 20461
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door peda »

Ik vind het allemaal prima. Wie naar de koninkrijkzaal wil, die houd ik niet tegen. Met een RK Kerk parochie meeleven, prima. Een esoterische bijeenkomst bijwonen, waarom niet. Naar de synagoge of naar de moskee gaan en daar een geestrijke boodschap aanhoren, niets op tegen. Verre weg blijven van alle "" zweverij"" , eveneens een goede eigen invulling. Kortom het is in mijn optiek aan een ieder zelve, het eigen leven gestalte te geven.
Gewoon zelf bepalen wat al of niet past bij de eigen aard en opgedane levenswijsheid en vervolgens het persoonlijk passen volgen. Voor mij een goede zaak.
Gebruikersavatar
Robert Frans
Berichten: 1467
Lid geworden op: 11 apr 2013, 14:58
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Robert Frans »

Zolderworm schreef: 21 apr 2023, 11:09Ik heb weinig vertrouwen in mensen die het allemaal precies denken te weten.
Ik constateer echter dat je na het plaatsen van deze opmerking hier verschillende posts met allerlei vrij gedetailleerde informatie over het lot van overledenen na hun dood schrijft en ook tegenargumenten van anderen weerlegt. Daar jij het dus ook allemaal in elk geval vrij goed denkt te weten, in elk geval voldoende om tegeninformatie met counterargumenten te kunnen weerspreken, kan ik dan er vanuit gaan dat je ook weinig vertrouwen in jezelf hebt?
Na Pasen weer actief

Vrede en alle goeds
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Geesten

Bericht door Zolderworm »

Robert Frans schreef: 17 mei 2023, 12:05
Zolderworm schreef: 21 apr 2023, 11:09Ik heb weinig vertrouwen in mensen die het allemaal precies denken te weten.
Ik constateer echter dat je na het plaatsen van deze opmerking hier verschillende posts met allerlei vrij gedetailleerde informatie over het lot van overledenen na hun dood schrijft en ook tegenargumenten van anderen weerlegt. Daar jij het dus ook allemaal in elk geval vrij goed denkt te weten, in elk geval voldoende om tegeninformatie met counterargumenten te kunnen weerspreken, kan ik dan er vanuit gaan dat je ook weinig vertrouwen in jezelf hebt?
Er is een verschil tussen een heilig boek uit je hoofd leren en zelf op onderzoek gaan.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Geesten

Bericht door callista »

Kijk aan...de grote bijbelonderzoeker... :shock: :lol: :w
Ik kan daar trouwens weinig van merken......maar dit terzijde... :geek: