Wat is gerechtigheid?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Gebruikersavatar
Peter79
Berichten: 6613
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:46
Man/Vrouw: M

Re: Wat is gerechtigheid?

Bericht door Peter79 »

coby schreef: 03 nov 2018, 22:21
callista schreef: 03 nov 2018, 22:08 En als ze daar vandaan komen en teruggekeerd in Nederland zijn ze dan genezen?
Is dat te controleren?
Ik hoorde van wel. Dan zal de psychiater wel zeggen dat er niks meer aan de hand is, als ze er uberhaupt nog heengaan.
Lol net wilde m'n Amerikaanse vriend gezellig babbelen. Ik zeg: heb jij nog een filmpje van een demonisch bezeten weerwolf? Ze geloven me niet. :lol:
Het is ook voor de meeste gelovigen in NL moeilijk te geloven. Maar dichterbij huis moet het ook te vinden zijn, Amsterdam, Rotterdam,...(misschien bezetenheid niet, andere occulte zaken wel).

Het christendom heeft m.i. de duivel niet nodig. Het gaat om herstel van de relatie tussen mens en God, zonder dat een derde partij (duivel) daarmee iets van doen heeft. In Openbaring gaat het bij het beest om het getal van een mens. Het is de mensheid die tot verschrikkelijke dingen komt.

Verder zal de wetenschap altijd andere verklaringen zoeken dan demonen. Als er daadwerkelijk demonen zijn, dan zal dat door de wetenschap en de daarop geschoeide hulpverlening niet worden herkend. Het is in verband met deze blinde vlek dat ik alternatieve verklaringen niet op voorhand wil uitsluiten.
https://m.youtube.com/watch?v=ysEc8SdDLAs
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Wat is gerechtigheid?

Bericht door coby »

HJW schreef: 03 nov 2018, 22:24
coby schreef: 03 nov 2018, 22:21 Lol net wilde m'n Amerikaanse vriend gezellig babbelen. Ik zeg: heb jij nog een filmpje van een demonisch bezeten weerwolf? Ze geloven me niet. :lol:
Kijk je een beetje uit, Coby.
Ik vind het een tikkeltje ongezond worden.
Ja die was wat vergezocht die weerwolf, ik geloof te snel iets als ik iets lees. Die man heeft er al helemaal een bloedhekel aan, dat demonengedoe, dus dat vond ik wel grappig om 'm te vragen.
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Wat is gerechtigheid?

Bericht door coby »

callista schreef: 03 nov 2018, 22:28 Het is eigenlijk altijd oplichterij....
Fantastische verhalen, allemaal uit Verweggistan...
Ik vind het zeer bedenkelijk/
Een aantal jaren geleden waren er ook die leugenverhalen van de zg. blinden die genezen zouden zijn in Birma
Allemaal leugens gebleken.

Zo zet het christendom zichzelf te kijk en wordt steeds ongeloofwaardiger...
En dan die vreselijke heksenpraktijken in Nigeria...gedaan door christelijke evangelisten en pastors
Gelukkig ontmanteld....
Ja helaas moet je alles checken tegenwoordig. Ik nam altijd aan dat ze toch wel niet zouden liegen. Dit is een man die daar genezen is. Mijn moeder hoorde het gewoon van die mensen uit haar kerkje van 20 man, dus dat geloof ik wel en die film van T.B., ik kan me niet voorstellen dat die man voor gek gaat spelen om iedereen op te lichten.
https://www.youtube.com/watch?v=HA0hVBZKkWs
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Wat is gerechtigheid?

Bericht door callista »

coby schreef: 03 nov 2018, 22:56
callista schreef: 03 nov 2018, 22:28 Het is eigenlijk altijd oplichterij....
Fantastische verhalen, allemaal uit Verweggistan...
Ik vind het zeer bedenkelijk/
Een aantal jaren geleden waren er ook die leugenverhalen van de zg. blinden die genezen zouden zijn in Birma
Allemaal leugens gebleken.

Zo zet het christendom zichzelf te kijk en wordt steeds ongeloofwaardiger...
En dan die vreselijke heksenpraktijken in Nigeria...gedaan door christelijke evangelisten en pastors
Gelukkig ontmanteld....
Ja helaas moet je alles checken tegenwoordig. Ik nam altijd aan dat ze toch wel niet zouden liegen. Dit is een man die daar genezen is. Mijn moeder hoorde het gewoon van die mensen uit haar kerkje van 20 man, dus dat geloof ik wel en die film van T.B., ik kan me niet voorstellen dat die man voor gek gaat spelen om iedereen op te lichten.
https://www.youtube.com/watch?v=HA0hVBZKkWs
Geloof me...er zijn in dat wereldje meer mensen die liegen en je oplichten dan die de waarheid vertellen...

Later bekijk ik het filmpje nog...