Vragen/opmerkingen naar aanleiding van blogs van Uranopolitis

Gebruikersavatar
Trajecto
Site Admin
Berichten: 15540
Lid geworden op: 03 mar 2013, 18:07
Man/Vrouw: M
Locatie: midden van het land

Vragen/opmerkingen naar aanleiding van blogs van Uranopolitis

Bericht door Trajecto »

Dit is een plek voor opmerkingen en vragen naar aanleiding van de topics in Uranopolitis presenteert.
Om zijn topics overzichtelijk te houden doen we erover verder praten op een aparte plek.
Vragen/reacties, ze zijn hier welkom.

Let op: blijf on topic. Een vorige reeks werd gesloten omdat er voortdurend off-topic werd gepost.
Nulla aetas ad discendum sera
Snelheid
Berichten: 10755
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Vragen/opmerkingen naar aanleiding van blogs van Uranopolitis

Bericht door Snelheid »

Zelf heb ik geen enkele moeite met de bijdragen van @Uranopolitis en zeer zeker niet van uit zijn Orthodoxe Oosterse achtergrond waar ik zelf zeer goed bekend mee ben,vind zijn bijdragen een meerwaarde voor dit forum,alleen mijn vraag was en is ,wie leest zijn bijdragen en snapt ook zijn bijdragen en waarom kan er niet op gereageerd worden................... dit als vraag aan de forumbaas en moderatie.

Voorts op een forum moet gereageerd kunnen worden ander heeft het weinig zin.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Uranopolitis
Berichten: 787
Lid geworden op: 08 jul 2020, 19:56
Man/Vrouw: M
Locatie: Noord-Brabant

Re: Vragen/opmerkingen naar aanleiding van blogs van Uranopolitis

Bericht door Uranopolitis »

Hier is een positieve reactie van een bekende forumlid die dacht aanvankelijk dat mijn topics uit mijn eigen wijsheid voortkomen. ("Incognito" is niet zijn echt forumnaam, ik laat hem anoniem blijven). Maar alle wijsheid is van God, Hem zij alle eer, glorie en dank.
Incognito schreef:29 jul 2022, 07:01Dag Uranopolitis,

De levens van de heiligen voor elke dag is een leuke en boeiende rubriek. Hoe kom je aan al die wijsheid?

Met vriendelijke groet,
...
🕊️ Moge de Heer u zegenen vanuit Sion, moogt gij het welzijn van Jeruzalem zien al uw levensdagen🕊️
Gebruikersavatar
Trajecto
Site Admin
Berichten: 15540
Lid geworden op: 03 mar 2013, 18:07
Man/Vrouw: M
Locatie: midden van het land

Re: Vragen/opmerkingen naar aanleiding van blogs van Uranopolitis

Bericht door Trajecto »

Snelheid schreef: 22 sep 2022, 22:23 Zelf heb ik geen enkele moeite met de bijdragen van @Uranopolitis en zeer zeker niet van uit zijn Orthodoxe Oosterse achtergrond waar ik zelf zeer goed bekend mee ben,vind zijn bijdragen een meerwaarde voor dit forum,alleen mijn vraag was en is ,wie leest zijn bijdragen en snapt ook zijn bijdragen en waarom kan er niet op gereageerd worden................... dit als vraag aan de forumbaas en moderatie.

Voorts op een forum moet gereageerd kunnen worden ander heeft het weinig zin.
Voor het reageren erop is deze draad. Weliswaar zal eenieder duidelijk moeten aangeven op welk bericht van Uranopolitis hij/zij reageert, maar het is zo gedaan omdat de blogreeksen door allerlei commentaar en vragen tussen de diverse afleveringen in, storend kan werken voor degene die de reeksen volgt. Zo'n reeks is toch doorgaans een geheel en daar moet niet allerlei uitgebreid en eventueel off-topic gepraat tussen staan; en dat gebeurt gauw als er niet een technische regeling is die dat voorkomt.
Nulla aetas ad discendum sera
Snelheid
Berichten: 10755
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Vragen/opmerkingen naar aanleiding van blogs van Uranopolitis

Bericht door Snelheid »

Trajecto schreef: 23 sep 2022, 01:57
Snelheid schreef: 22 sep 2022, 22:23 Zelf heb ik geen enkele moeite met de bijdragen van @Uranopolitis en zeer zeker niet van uit zijn Orthodoxe Oosterse achtergrond waar ik zelf zeer goed bekend mee ben,vind zijn bijdragen een meerwaarde voor dit forum,alleen mijn vraag was en is ,wie leest zijn bijdragen en snapt ook zijn bijdragen en waarom kan er niet op gereageerd worden................... dit als vraag aan de forumbaas en moderatie.

Voorts op een forum moet gereageerd kunnen worden ander heeft het weinig zin.
Voor het reageren erop is deze draad. Weliswaar zal eenieder duidelijk moeten aangeven op welk bericht van Uranopolitis hij/zij reageert, maar het is zo gedaan omdat de blogreeksen door allerlei commentaar en vragen tussen de diverse afleveringen in, storend kan werken voor degene die de reeksen volgt. Zo'n reeks is toch doorgaans een geheel en daar moet niet allerlei uitgebreid en eventueel off-topic gepraat tussen staan; en dat gebeurt gauw als er niet een technische regeling is die dat voorkomt.
Juist; dat is de reden waarom men niet er op kan reageren,ben het er mee eens,dank voor de uitleg.
VERITAS VOS LIBERABIT.