Dat enge NCS is een dode partij;als deze regering valt is het afgelopen met het NSC prima weg er mee.Voorts de BBB zit ook in de gevarenzone.
Ik vind alles van de PVV eng. Als Wilders de stekker eruit trekt hoop ik dat hij erg klein wordt met zijn PVV.
Wie vindt jij nou niet eng alleen jij bent geweldig;;;;;;;;;;Wilders doet tenminste wat dat hij tegen wordt gewerkt door dat luizige NSC is niet zijn verwijt.
Voorts als Wilders de stekker er uit trekt zal hij groter worden dan ooit;hij had al veel eerder de stekker eruit moeten trekken.De mensen willen is dat er zaken op gelost worden dan het gehuilebalk van het NSC.
Wilders zakt in de peilingen weg, daarom zoekt hij ruzie met onmogelijke eisen om een kabinetscrisis te forceren. Dan kan hij weer campagne voeren met niet te realiseren beloftes en terug in de oppositie.
Radicaal-rechtse kiezers doorzien dat spelletje niet. Zij bevestigen mijn mening dat zelfzucht je dommer maakt.
Alzo dan een ieder van u, die niet verlaat alles wat hij heeft, die kan Mijn discipel niet zijn.
Bonjour schreef: 27 mei 2025, 12:00
Jaja. Eén of andere gek stelt onmogelijke eisen, die zijn eigen minister niet kan realiseren en de NSC heeft het dus gedaan. Dat is precies waarom die gek het op deze manier speelt. Als ie zelf maar niet de schuld krijgt.
Linkse retroriek van jou;het hoofdlijnen akkoord moet open gebroken worden om maatregelen te nemen maar ja zoals altijd de NSC ligt dwars echt het oude CDA.En als deze regering valt is dat inderdaad de schuld van het NSC.maar bij de val vallen hun ook zo dat ze niet meer in de 2 e kamer terug keren.
Oja en dat Faber slecht levert is bekend dus moet Wilders wel wat doen.en als jij vindt dat hij gek is werk je mee dat de man zich nog steeds niet vrij kan bewegen.
Je kan hoofdlijn akkoorden 10 keer open gooien, maar het moet wel door de kamers. Bovendien, de PVV ligt dwars als ze het hoofdlijnen akkoord open gooien, niet de NSC.
Enne, links komt op voor de mensen met kleinere portemonnee. De PVV zegt dat ze opkomen voor mensen met een kleinere portemonnee, maar als het erop aan komt, zeggen ze nee.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Linkse retroriek van jou;het hoofdlijnen akkoord moet open gebroken worden om maatregelen te nemen maar ja zoals altijd de NSC ligt dwars echt het oude CDA.En als deze regering valt is dat inderdaad de schuld van het NSC.maar bij de val vallen hun ook zo dat ze niet meer in de 2 e kamer terug keren.
Oja en dat Faber slecht levert is bekend dus moet Wilders wel wat doen.en als jij vindt dat hij gek is werk je mee dat de man zich nog steeds niet vrij kan bewegen.
Je kan hoofdlijn akkoorden 10 keer open gooien, maar het moet wel door de kamers. Bovendien, de PVV ligt dwars als ze het hoofdlijnen akkoord open gooien, niet de NSC.
Enne, links komt op voor de mensen met kleinere portemonnee. De PVV zegt dat ze opkomen voor mensen met een kleinere portemonnee, maar als het erop aan komt, zeggen ze nee.
Kijk waarde inderdaad de oude PvdA met mensen als Hans Spekman zo zijn er nog wel een paar ,maar nu????? Groen-Links allemaal goed bemiddeld wonen in de betere wijken is de ondergang voor de PvdA als ze daar mee verder gaan.
Maar goed hoofdlijn akkoord opengooien en dan door de kamers gaat allemaal te lang duren neen nu gelijk maatregelen nemen en dat kan gewoon alleen de onwil is bon ton.
PVV tja of ze opkomen voor de mens met kleine beurs zal nog moeten blijken.
Zoals je weet ................ zal het nog maar is een keer zeggen......................politieke partijen zouden niet moeten bestaan;voorts het kan anders alleen de geesten zijn nog niet zo ver.Mensen blijven maar vertrouwen op partijen links of rechts daar zouden ze is een keer van af moeten.
Messenger schreef: 27 mei 2025, 12:20
Ik vind alles van de PVV eng. Als Wilders de stekker eruit trekt hoop ik dat hij erg klein wordt met zijn PVV.
Wilders doet tenminste wat dat hij tegen wordt gewerkt door dat luizige NSC is niet zijn verwijt.
Ja hij doet tenminste wat, zoals het bewandelen van onbegaanbare wegen, tegen Europese verdragen en wetten willens en wetens vechten als een Don Quichotte. Roeptoeteren doet ie, eigenlijk net als jij.
Snelheid schreef:
Voorts als Wilders de stekker er uit trekt zal hij groter worden dan ooit;hij had al veel eerder de stekker eruit moeten trekken.De mensen willen is dat er zaken op gelost worden dan het gehuilebalk van het NSC.
Ik ben blij dat de huidige lijsttrekker van de NSC niet met de PVV mee gaat. Met het vertrek van Omtzigt twijfelen ze denk ik minder.
Hoe groter het aantal zetels van de PVV hoe dommer de Nederlander is naar mijn idee.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Snelheid schreef: 27 mei 2025, 12:29
Wilders doet tenminste wat dat hij tegen wordt gewerkt door dat luizige NSC is niet zijn verwijt.
Ja hij doet tenminste wat, zoals het bewandelen van onbegaanbare wegen, tegen Europese verdragen en wetten willens en wetens vechten als een Don Quichotte. Roeptoeteren doet ie, eigenlijk net als jij.
Snelheid schreef:
Ik ben blij dat de huidige lijsttrekker van de NSC niet met de PVV mee gaat. Met het vertrek van Omtzigt twijfelen ze denk ik minder.
Hoe groter het aantal zetels van de PVV hoe dommer de Nederlander is naar mijn idee.
Tja bij jou is iedereen dom die niet zo denkt als jij,wie is er nou dom