Ja, lekker makkelijk voor jou,want dan kan je alles wat hij heeft gezegd over het topic onderwerp afwijzen, ook al kan je er geen speld tussen krijgen.JW88 schreef:Nou ik wilde het net zeggen, waar gaat dit in vredesnaam nog over? Planten die kunnen denken hahahaRechtuit schreef:Waar gaat deze draad nog over;radio,s komen voorbij;planten die kunnen denken;occulte zaken;landbouw professor die met plantjespraat;kirilan foto,s geen wetenschap natuurlijk;nog even en dan komt kabouter Plob ook om de hoek kijken, en iedereen denkt dat hij gelijk heeft.
![]()
Voorts de Schepping is een feit. Evolutie is een verandering die we dagelijks kunnen zien ,zeer goed waarneembaar aan de vogels zo nog meer dieren.![]()
Hou toch aub op! En dan wil Elihayu ook nog dat we hem serieus nemen met zijn eindeloze gebrabbel over ID, wat een grap.....
Lekker makkelijk dus,want je hebt kennelijk niets van de argumenten gelezen of begrepen.
Ik snap werkelijk niet dat het zo moeilijk is om gewoon toe te geven dat ID niet meer is dan een veronderstelling gebaseerd op meningen en aannames.
Kijk, JW, dat "wel niet" is dus een teken van onwetendheid en blindheid, met als gevolg dat soort inschattings- / beoordelingsfouten.Als iemand zegt, kijk eens hoe complex de natuur wel niet is
De levende natuur en de voorwaarden voor het voortbestaan er van, is een werkend geheel, dat van zonnestelsel tot celkern het meest ingwikkelde geheel is dat we kennen, en we (de wetenschap) kennen er nog lang niet alles van.
Maar met de moderne micro-scopie ontdekt men vooralsnog alleen maar toename van complexiteit.
Nano-technologie, op moleculair niveau.
Dus als je daar schamper over doet, dan besef je kennelijk niet hoe complex het WEL is.
Inderdaad, je negeert gewoon alles, zoals ik elke keer weer tot mijn spijt moet vaststellen..Hoewel er nog veel onderzoek gedaan wordt en er op details onzekerheden zijn, waar onderzoekers graag de nadruk op leggen, staat de evolutietheorie zelf als een huis.