Heb je überhaupt (ja is een moeilijk woord voor je, sorry) door dat het plaatje dat je deelde door A.I. is gegenereerd? En moet ik het woord 'gegenereerd' wellicht ook nog uitleggen of valt dat nog binnen je begripsvermogen?
Snelheid schreef: 08 mar 2025, 20:01
Zo nu wat lezen met een heerlijk kop thee; en hier muisstil in huis wat een woongenot.
Heerlijk, gewoon heerlijk. Tel uit je winst. Gelukkig is dit niet het echte leven. Heerlijk, gewoon heerlijk en echt heerlijk. Echt heerlijk? Ja ontzettend heerlijk. Tel uit je winst.
Heb je überhaupt (ja is een moeilijk woord voor je, sorry) door dat het plaatje dat je deelde door A.I. is gegenereerd? En moet ik het woord 'gegenereerd' wellicht ook nog uitleggen of valt dat nog binnen je begripsvermogen?
Vergeet je pillen niet te slikken wat je bent weer aan het schuimbekken hup nou naar je bedje en de deur op slot.
Bastiaan73 schreef: 08 mar 2025, 21:43
Vergeet je pillen niet te slikken wat je bent weer aan het schuimbekken hup nou naar je bedje en de deur op slot.
Gelukkig is dit niet het echte leven. Tel uit je winst. Gelukkig heb ik mijn zolderkamertje. Maar nu hup naar buiten. Tel uit je winst. Hup naar buiten om je winst te tellen. In het echte leven. Ik ben trots op mijn woordenschat. Maar ook op mijn vocabulaire. In het echte leven. Dus tel uit je winst.
Appelmoes. Heerlijk. Tel uit je winst. Echt heerlijk dit. Appelmoes. Gemaakt van appels. Appelen. Appelsen? Nou ja in elk geval: tel uit je winst. Heerlijk. En nog eens heerlijk. In een appel zit een klokhuis. Die is minder heerlijk. Maar voor de rest: heerlijk zo'n appel. En appelmoes is helemaal heerlijk. Dus tel uit je winst. Met die appelmoes. Gemaakt van echte appels. Heerlijk en nog eens heerlijk. De geëmancipeerde vrouwen zouden zeggen: damelijk. Maar ik zeg gewoon heerlijk. Gewoon omdat appels heerlijk zijn. Niet gewoon lekker nee; heerlijk. Dus tel uit je winst.
Had ik al gezegd dat appels heerlijk zijn? En appelmoes is helemaal heerlijk.
Er was is een appel. Die was heerlijk. Tel uit je winst. Die wilde is appelmoes worden. Tel uit je winst. Nou en toen werd tie is een keer appelmoes. Nou dat was heerlijk. En toen konden alle mensen in dit forumhuis is genieten van die appel en die appelmoes. Genieten geblazen, heerlijk. Tel is uit je winst. Die appel ambieerde is om deel uit te mogen maken van een heerlijke appeltaart. Tel uit je winst. Maar helaas was dat is maar nooit meer dus minder heerlijk. Nou en toen was dat een kwestie van wie de trek schoene paste hem aan. Dat was echt heerlijk. Dus uit winst je tel.
Gelukkig was het allemaal heerlijk daar, buiten mijn zolderkamertje. 'Hup' werd er heerlijk geroepen. Het echte leven. Was er maar is iemand die appels en appelmoes echt waardeerde omdat ze zo heerlijk zijn, in het echte leven uiteraard. Tel is uit je winst.
Gelukkig is dit niet het echte leven. Tel uit je winst. Gelukkig heb ik mijn zolderkamertje. Maar nu hup naar buiten. Tel uit je winst. Hup naar buiten om je winst te tellen. In het echte leven. Ik ben trots op mijn woordenschat. Maar ook op mijn vocabulaire. In het echte leven. Dus tel uit je winst.
Ben je nu weer aan het schuimbekken
Aankomende maandag ga je melden bij je hulp verlener GGZ.
Bastiaan73 schreef: 08 mar 2025, 22:09
Ben je nu weer aan het schuimbekken
Maandag is heerlijk. Tel uit je winst. Is er maandag ook appelmoes? Anders vinnik ut niet heerlijk. En nu is heerlijk naar buiten, daar is het heerlijk. Hup, van dat zolderkamertje af want daar is het niet heerlijk. Tijd voor een heerlijke boterham met heerlijke pindakaas. Ook al weet ik niet is zeker of dat wel mag tijdens het heerlijke vasten, blijft heerlijk. Dus tel uit je heerlijke winst.
Maandag is heerlijk. Tel uit je winst. Is er maandag ook appelmoes? Anders vinnik ut niet heerlijk. En nu is heerlijk naar buiten, daar is het heerlijk. Hup, van dat zolderkamertje af want daar is het niet heerlijk. Tijd voor een heerlijke boterham met heerlijke pindakaas. Ook al weet ik niet is zeker of dat wel mag tijdens het heerlijke vasten, blijft heerlijk. Dus tel uit je heerlijke winst.
laat je opnemen je wordt weer gevaarlijk want je moordneigingen komen weer boven hup neem je pillen in.
Was het ook maar zo in Forumland.
Gaan met slechts één koffer aan onderwerpen, maar terug met twee koffers vol met interessante onderwerpen.
Helaas is vanuit mijn optiek de "' gaan-optie "' in forum-land dominant en is de terugkeer-optie in forum-land wensdenken.
Geen stoeptegel-inbreng , wel een overdenking.
Laatst gewijzigd door peda op 10 mar 2025, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.