Je bent in de war met jou eigen God, de heerser van deze wereld.Tiberius Claudius schreef: 19 aug 2025, 09:37Erger nog:peda schreef: 19 aug 2025, 09:10
De JG organisatie laat zien wat de BL opvatting is van wat de bijbel leert.
Het BL spreekt over de bijbel en de J G volgers klappen vervolgens in de handen.
De gezonde B L bijbelse leer.
Wie niet meeklapt, vliegt de organisatie uit.
Men wordt melaats verklaard, zelfs de naaste verwanten: Vrouw/Man , Kinderen , Ouders dienen elk contact met zo iemand te verbreken.
De God van de JG is overduidelijk een wrede God, niet verwonderlijk daar hij afstamt van een eveneens wrede woestijn God.
Johannes 17:
14 Ik heb uw woord aan hen doorgegeven, maar de wereld heeft hen gehaat, omdat ze geen deel van de wereld zijn, net zoals ik geen deel van de wereld ben.
15 Ik vraag u niet om hen uit de wereld weg te nemen, maar om over hen te waken vanwege de goddeloze.
16 Ze zijn geen deel van de wereld, net zoals ik geen deel van de wereld ben.
17 Heilig hen door de waarheid. Uw woord is waarheid.
Lasteraars kunnen Gods koninkrijk niet beërven.
2 Tim 3:
1 Maar weet dat er in de laatste dagen zware tijden zullen aanbreken die moeilijk te doorstaan zijn.
2 Want de mensen zullen alleen om zichzelf geven en om geld. Ze zullen verwaand zijn, arrogant, lasteraars, ongehoorzaam aan ouders, ondankbaar en ontrouw.
3 Ze zullen geen natuurlijke genegenheid hebben, voor geen enkele overeenkomst openstaan en kwaadsprekers zijn. Ze zullen onbeheerst en wreed zijn en geen liefde voor het goede hebben.
4 Ze zullen verraders zijn, roekeloos en opgeblazen van trots, met meer liefde voor genot dan liefde voor God.
5 Ze zullen een schijn van vroomheid hebben maar de kracht ervan niet blijken te bezitten. Keer je af van hen. NWV.