Israel verdeeld - Jona Lendering

Als je een tip wil geven over een bepaald boek, dan kan dat hier in het topic "Boekentips".
Wil je uitgebreid een boek gaan bespreken open er dan een apart topic voor. Dan kun je het uitgebreid bespreken en erover in discussie gaan.
Forumregels
Als je een tip wil geven over een bepaald boek, dan kan dat hier in het topic "Boekentips".
Wil je uitgebreid een boek gaan bespreken open er dan een apart topic voor. Dan kun je het uitgebreid bespreken en erover in discussie gaan.
BdO
Berichten: 7728
Lid geworden op: 14 jul 2014, 22:04
Man/Vrouw: M

Re: Israel verdeeld - Jona Lendering

Bericht door BdO »

Piebe 2.2 schreef:
BdO schreef:
Piebe 2.2 schreef: De TS wil het graag over zijn boek hebben, is dat zo lastig te begrijpen? Het laatste wat ik er hier over zeg
:roll:

Dat is echt een hele interessante discussie, ook echt veel te interessant om niet nog net een "laatste" iets over te zeggen, maar als het gaat over hoe dat soort dingen zitten, zou je daar dan een apart topic over willen openen? Zet je hier een link neer daarnaar toe, dan kan iedereen daar gewoon aanhaken.
Nee, ik maak geen nieuwe topics aan i.v.m. de wachtrij
Wat jij wil.
Is deze 'golf' het 2e beest dat de macht van het 1e verkreeg? Is Jerusalem de vrouw die het berijdt?
Gebruikersavatar
Piebe Paulusma
Berichten: 23534
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:36
Man/Vrouw: M
Locatie: Nieuw Jeruzalem

Re: Israel verdeeld - Jona Lendering

Bericht door Piebe Paulusma »

Wat ik wil? Nou, dat is geen wachtrij. ;)
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
BdO
Berichten: 7728
Lid geworden op: 14 jul 2014, 22:04
Man/Vrouw: M

Re: Israel verdeeld - Jona Lendering

Bericht door BdO »

Piebe 2.2 schreef:Wat ik wil? Nou, dat is geen wachtrij. ;)
Mag je willen. Die smaak zit er alleen niet bij. Zullen we het nu weer over het boek hebben?

Ik denk overigens dat het een boek is wat aansluit bij jouw interesses aansluit, het is lekker dik en kost 20 euro. Had je je verlanglijstje voor Sint al op orde?
Is deze 'golf' het 2e beest dat de macht van het 1e verkreeg? Is Jerusalem de vrouw die het berijdt?
Gebruikersavatar
Jerommel
Berichten: 11309
Lid geworden op: 10 mar 2013, 00:53
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag

Re: Israel verdeeld - Jona Lendering

Bericht door Jerommel »

Israël verdeelt....

(maar da's ook off-topic)
https://www.youtube.com/playlist?list=PLzXkVr_R6Kg30l25sDsjipQRpUMQXVi9W