Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 7615
Lid geworden op: 07 nov 2019, 02:55
Man/Vrouw: V
Locatie: Hanoi

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Petra »

Er is beweging in de Biblebelt
De weerstand tegen vaccinatie vanwege Goddelijke voorzienigheid is gekanteld lees ik.
Corona is geen vage verre ziekte maar gevaarlijk en dichtbij dat draagt eraan bij dat traditionele standpunten opnieuw worden geëvalueerd.


NRC: De Biblebelt laat zich nu toch maar inenten

Waarom weerstand tegen vaccinatie:
De weerstand tegen vaccinatie zit hem in het idee van Goddelijke voorzienigheid. God, en niet het toeval of noodlot, heeft alles voorbestemd. „Ik kende toen ik opgroeide mensen die nooit AOW hebben aangenomen, of een zorgverzekering namen”, zegt verpleeghuisdirecteur Van Bodegraven. „God zorgt voor je. Dus je hebt geen hulp nodig.”

„Mag je daarom wel of niet preventief iets aan een ziekte doen?”, legt huisarts Van Blijderveen uit. „Bloeddruk- of cholesterolverlagers en vitaminepreparaten zijn in zekere zin ook preventief. Daar heeft zelden iemand principiële bezwaren tegen. Het gaat er bij vaccinatie om dat je je lichaam eigenlijk ziek maakt, je immuunsysteem manipuleert, en daarmee ingrijpt op Gods handelen.”

Herbezinning:
Nergens worden minder kinderen gevaccineerd dan in Neder-Betuwe, in de Biblebelt. Maar veel bewoners halen nu wél een coronaprik. Volgens de lokale huisarts is er sprake van „een totale herbezinning op het onderwerp vaccinatie”.

„In de christelijke gezindte denken mensen anders over vaccinatie dan twintig jaar geleden”, zegt Dick van Bodegraven (63), directeur van protestants-christelijk zorgcentrum ’t Anker, in het Neder-Betuwse Kesteren. „De jongere generatie ziet dingen anders.” In 2018 nam de gemeente Neder-Betuwe een motie aan om voorlichting omtrent vaccinatie te verbeteren. In 2019 werd 49 procent van de kinderen ingeënt, in 2020 was dat percentage al 54,2.

Meer openheid van zaken en meer informatie lijken dus oorzaken voor de relatief hoge vaccinatiegraad. „Een andere verklaring is volgens mij dat we nu mídden in een pandemie zitten”, zegt NPV-directeur Van Dijk. „Het is geen vaag gevaar. Tegen zoiets concreets vinden mensen het geoorloofd actie te ondernemen.”

Noodzaak om standpunten te herzien:
„Bij iedereen is een deel van wat hij of zij doet gebaseerd op traditie”, zegt huisarts Van Blijderveen. „Bij wat je vroeger hebt meegekregen, ga je geen vraagtekens zetten. Als er geen pandemie is, is de noodzaak van het opnieuw evalueren van je standpunten niet zo heel groot.” Die noodzaak is er nu dus wel. „En dat is helemaal niet zo verkeerd”, zegt NPV-directeur Van Dijk. „Het kan heel gezond zijn om zelf eens goed je normen en waarden te overdenken, met de Bijbel als betrouwbaar kompas.”
Nooit te oud om te leren met gedachten te jongleren
@Possibilianism: comfortable with multiple ideas
Michelangelo
Berichten: 885
Lid geworden op: 03 jan 2021, 00:03
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Michelangelo »

Petra schreef: 24 aug 2021, 06:14 Er is beweging in de Biblebelt
De weerstand tegen vaccinatie vanwege Goddelijke voorzienigheid is gekanteld lees ik.
Corona is geen vage verre ziekte maar gevaarlijk en dichtbij dat draagt eraan bij dat traditionele standpunten opnieuw worden geëvalueerd.


NRC: De Biblebelt laat zich nu toch maar inenten

Waarom weerstand tegen vaccinatie:
De weerstand tegen vaccinatie zit hem in het idee van Goddelijke voorzienigheid. God, en niet het toeval of noodlot, heeft alles voorbestemd. „Ik kende toen ik opgroeide mensen die nooit AOW hebben aangenomen, of een zorgverzekering namen”, zegt verpleeghuisdirecteur Van Bodegraven. „God zorgt voor je. Dus je hebt geen hulp nodig.”

„Mag je daarom wel of niet preventief iets aan een ziekte doen?”, legt huisarts Van Blijderveen uit. „Bloeddruk- of cholesterolverlagers en vitaminepreparaten zijn in zekere zin ook preventief. Daar heeft zelden iemand principiële bezwaren tegen. Het gaat er bij vaccinatie om dat je je lichaam eigenlijk ziek maakt, je immuunsysteem manipuleert, en daarmee ingrijpt op Gods handelen.”

Herbezinning:
Nergens worden minder kinderen gevaccineerd dan in Neder-Betuwe, in de Biblebelt. Maar veel bewoners halen nu wél een coronaprik. Volgens de lokale huisarts is er sprake van „een totale herbezinning op het onderwerp vaccinatie”.

„In de christelijke gezindte denken mensen anders over vaccinatie dan twintig jaar geleden”, zegt Dick van Bodegraven (63), directeur van protestants-christelijk zorgcentrum ’t Anker, in het Neder-Betuwse Kesteren. „De jongere generatie ziet dingen anders.” In 2018 nam de gemeente Neder-Betuwe een motie aan om voorlichting omtrent vaccinatie te verbeteren. In 2019 werd 49 procent van de kinderen ingeënt, in 2020 was dat percentage al 54,2.

Meer openheid van zaken en meer informatie lijken dus oorzaken voor de relatief hoge vaccinatiegraad. „Een andere verklaring is volgens mij dat we nu mídden in een pandemie zitten”, zegt NPV-directeur Van Dijk. „Het is geen vaag gevaar. Tegen zoiets concreets vinden mensen het geoorloofd actie te ondernemen.”

Noodzaak om standpunten te herzien:
„Bij iedereen is een deel van wat hij of zij doet gebaseerd op traditie”, zegt huisarts Van Blijderveen. „Bij wat je vroeger hebt meegekregen, ga je geen vraagtekens zetten. Als er geen pandemie is, is de noodzaak van het opnieuw evalueren van je standpunten niet zo heel groot.” Die noodzaak is er nu dus wel. „En dat is helemaal niet zo verkeerd”, zegt NPV-directeur Van Dijk. „Het kan heel gezond zijn om zelf eens goed je normen en waarden te overdenken, met de Bijbel als betrouwbaar kompas.”
Een inenting weigeren om religieuze redenen begrijp ik niet. Volgens mij ondersteunt de bijbel dat idee nergens.
Snelheid
Berichten: 10829
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Snelheid »

Het zich niet laten prikken op religieuze gronden komt alleen in Nederland voor maar er is een meervoud van niet gelovigen die ook prikweigeraar zijn,tja en dat is niet voor niets,daar kan niet aan voorbij gegaan worden,wellicht hebben zijn daar heel goede redenen voor.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10114
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Messenger »

Snelheid schreef: 24 aug 2021, 08:29 Het zich niet laten prikken op religieuze gronden komt alleen in Nederland voor maar er is een meervoud van niet gelovigen die ook prikweigeraar zijn,tja en dat is niet voor niets,daar kan niet aan voorbij gegaan worden,wellicht hebben zijn daar heel goede redenen voor.
Besmet raken met corona en een plek op de IC bezet houden voor alle overige zorg die vanwege prikweigeren wordt uitgesteld. Is dat een goede reden?
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
peda
Berichten: 20633
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door peda »

Messenger schreef: 24 aug 2021, 10:11
Snelheid schreef: 24 aug 2021, 08:29 Het zich niet laten prikken op religieuze gronden komt alleen in Nederland voor maar er is een meervoud van niet gelovigen die ook prikweigeraar zijn,tja en dat is niet voor niets,daar kan niet aan voorbij gegaan worden,wellicht hebben zijn daar heel goede redenen voor.
Besmet raken met corona en een plek op de IC bezet houden voor alle overige zorg die vanwege prikweigeren wordt uitgesteld. Is dat een goede reden?
Eigen recht gaat altijd voor het recht van de ander, het is de praktijk, of je het als helaas bestempelt of welke andere benaming er aan geeft, het is de praktijk van het leven. Daarom zijn er met de mond zovele wereldverbeteraars, terwijl in de praktijk van de eindeloze stoet aan verbeteraars nauwelijks iemand zichtbaar is. C' est la vie.
Snelheid
Berichten: 10829
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Snelheid »

peda schreef: 24 aug 2021, 10:31
Messenger schreef: 24 aug 2021, 10:11
Besmet raken met corona en een plek op de IC bezet houden voor alle overige zorg die vanwege prikweigeren wordt uitgesteld. Is dat een goede reden?
Eigen recht gaat altijd voor het recht van de ander, het is de praktijk, of je het als helaas bestempelt of welke andere benaming er aan geeft, het is de praktijk van het leven. Daarom zijn er met de mond zovele wereldverbeteraars, terwijl in de praktijk van de eindeloze stoet aan verbeteraars nauwelijks iemand zichtbaar is. C' est la vie.
Ware woorden @Peda.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Michelangelo
Berichten: 885
Lid geworden op: 03 jan 2021, 00:03
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Michelangelo »

thom schreef: 24 aug 2021, 18:21
Michelangelo schreef: 24 aug 2021, 18:20
Ik maak me ook zorgen over de veiligheid van het vaccin. Bovendien heb ik onlangs covid doorgemaakt. En toch wil men mij alsnog vaccineren. Waarom? Beats me.
Geef mijn vaccin maar aan Afrika. Daar hebben ze er te weinig.
Waarom? Hypnose.
Dat zou beter zijn zeiden ze. Terwijl je volgens mij de beste immuniteit krijgt door de ziekteverwekker zelf. Mijn immuniteit zou nu minstens een jaar okee moeten zijn. Sommigen beweren zelfs jaren.
Dus mijn idee is, risicogroepen vaccineren. Volgens mij al gedaan in NL. Daarna samenleving opengooien. Mijn kids gaan hier kapot aan.
Gaan we off topic???
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10114
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Messenger »

Mijn broer geloofde ook niet in vaccineren tegen Covid, hij is in coma gebracht en ligt op de IC aan de beademing.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Messenger schreef: 24 aug 2021, 19:30 Mijn broer geloofde ook niet in vaccineren tegen Covid, hij is in coma gebracht en ligt op de IC aan de beademing.
Het spijt me te horen van je broer.
Michelangelo
Berichten: 885
Lid geworden op: 03 jan 2021, 00:03
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Michelangelo »

Messenger schreef: 24 aug 2021, 19:30 Mijn broer geloofde ook niet in vaccineren tegen Covid, hij is in coma gebracht en ligt op de IC aan de beademing.
Ik zeg niet dat ik niet geloof in vaccineren. Ik ben juist voorstander. Maar dit mRNA spul is geen vaccin in de ware zin van het woord en is in no time ontwikkeld. Dat boezemt geen vertrouwen in. Ik sluit bij iedere vaccin ronde achteraan aan. In de hoop dat er een echt veilig/effectief vaccin op de markt komt.
Bonjour
Moderator
Berichten: 7708
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Bonjour »

[modbreak Bonjour] Hoop berichten verplaatst naar viewtopic.php?p=359790#p359790. Gaan we hier weer serieus verder.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Bonjour schreef: 24 aug 2021, 20:11 [modbreak Bonjour] Hoop berichten verplaatst naar viewtopic.php?p=359790#p359790. Gaan we hier weer serieus verder.
Serieus Bonjour?

Wat beweegt je dat te doen?

Gaan we hier weer serieus verder?

Tjonge..
Bonjour
Moderator
Berichten: 7708
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Bonjour »

[modbreak Bonjour] Jouw berichten kunnen mensen aan het twijfelen brengen. Ik heb het bekeken en heb vraagtekens bij de correctheid ervan. Ik wil niet dat deze berichten via GG één dode tot gevolg hebben.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Bonjour schreef: 24 aug 2021, 20:18 [modbreak Bonjour] Jouw berichten kunnen mensen aan het twijfelen brengen. Ik heb het bekeken en heb vraagtekens bij de correctheid ervan. Ik wil niet dat deze berichten via GG één dode tot gevolg hebben.
Tja..

Het is zo sneu om in een discussie over wat coronavaccinweigeraars beweegt de spuit niet te laten zetten, om die beweegredenen te censureren in de discussie want...

de berichten kunnen de mensen aan het twijfelen brengen..

Ik heb je al vaker gevraagd mij hier te bannen, maar dat doe of kan je niet.

Ban mij, want hier wil ik niet bij horen.
Snelheid
Berichten: 10829
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Snelheid »

Bonjour schreef: 24 aug 2021, 20:18 [modbreak Bonjour] Jouw berichten kunnen mensen aan het twijfelen brengen. Ik heb het bekeken en heb vraagtekens bij de correctheid ervan. Ik wil niet dat deze berichten via GG één dode tot gevolg hebben.


Dat er hier doden zullen vallen door berichten van @thom zal wel mee vallen,maar@Thom slaat een beetje door en doet of prikken levensgevaarlijk is,dat is ook weer niet zo;alleen veel mensen hebben vragen over het langer termijn van zo prik,is toch een redelijke gedachte en vraag.

Voorts moet iedereen zijn/haar eigen afweging maken in deze.

Voorts laat men zich gewoon aan de maatregelen houden die zijn gesteld zo dat aan deze pandemie een eind gaat komen.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Michelangelo
Berichten: 885
Lid geworden op: 03 jan 2021, 00:03
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Michelangelo »

Snelheid schreef: 24 aug 2021, 20:33
Bonjour schreef: 24 aug 2021, 20:18 [modbreak Bonjour] Jouw berichten kunnen mensen aan het twijfelen brengen. Ik heb het bekeken en heb vraagtekens bij de correctheid ervan. Ik wil niet dat deze berichten via GG één dode tot gevolg hebben.


Dat er hier doden zullen vallen door berichten van @thom zal wel mee vallen,maar@Thom slaat een beetje door en doet of prikken levensgevaarlijk is,dat is ook weer niet zo;alleen veel mensen hebben vragen over het langer termijn van zo prik,is toch een redelijke gedachte en vraag.

Voorts moet iedereen zijn/haar eigen afweging maken in deze.

Voorts laat men zich gewoon aan de maatregelen houden die zijn gesteld zo dat aan deze pandemie een eind gaat komen.
Maar de titel van het topic is: Wat beweegt vaccin weigeraars?
Thom geeft daar zijn antwoord op.
Dan moet de titel veranderd worden. Bijvoorbeeld: In de bible belt laten zich steeds meer mensen vaccineren. Hoe kan dat?
Of zoiets.
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Michelangelo schreef: 24 aug 2021, 20:45
Snelheid schreef: 24 aug 2021, 20:33


Dat er hier doden zullen vallen door berichten van @thom zal wel mee vallen,maar@Thom slaat een beetje door en doet of prikken levensgevaarlijk is,dat is ook weer niet zo;alleen veel mensen hebben vragen over het langer termijn van zo prik,is toch een redelijke gedachte en vraag.

Voorts moet iedereen zijn/haar eigen afweging maken in deze.

Voorts laat men zich gewoon aan de maatregelen houden die zijn gesteld zo dat aan deze pandemie een eind gaat komen.
Maar de titel van het topic is: Wat beweegt vaccin weigeraars?
Thom geeft daar zijn antwoord op.
Dan moet de titel veranderd worden. Bijvoorbeeld: In de bible belt laten zich steeds meer mensen vaccineren. Hoe kan dat?
Of zoiets.
Exact.

Samen keuvelen over 1 kant van de medaille kom je als groep heel ver; groepskracht ontstaat daaruit, en is heel veilig.

Maar dan de andere kant bespreken.. help.. het was zo saamhorig hier.. gaan nadenken, onderzoeken.. aftasten ..aaghh :cry: :roll:
Snelheid
Berichten: 10829
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Snelheid »

thom schreef: 24 aug 2021, 20:53
Michelangelo schreef: 24 aug 2021, 20:45
Maar de titel van het topic is: Wat beweegt vaccin weigeraars?
Thom geeft daar zijn antwoord op.
Dan moet de titel veranderd worden. Bijvoorbeeld: In de bible belt laten zich steeds meer mensen vaccineren. Hoe kan dat?
Of zoiets.
Exact.

Samen keuvelen over 1 kant van de medaille kom je als groep heel ver; groepskracht ontstaat daaruit, en is heel veilig.

Maar dan de andere kant bespreken.. help.. het was zo saamhorig hier.. gaan nadenken, onderzoeken.. aftasten ..aaghh :cry: :roll:
Of het hier saamhorig is is nog maar de vraag,maar je hebt gelijk dat men moet onderzoeken en nagaan heeft de prik zin of niet,het is wel zo door de prik liggen de IC niet meer vol;waar het om gaat is wat vindt er plaats op langer termijn, en daar moet men over nadenken.Zo gek is dat niet.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Bonjour
Moderator
Berichten: 7708
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Bonjour »

Michelangelo schreef: 24 aug 2021, 20:45
Maar de titel van het topic is: Wat beweegt vaccin weigeraars?
Thom geeft daar zijn antwoord op.
Dan moet de titel veranderd worden. Bijvoorbeeld: In de bible belt laten zich steeds meer mensen vaccineren. Hoe kan dat?
Of zoiets.
[modbreak Bonjour] Goed punt, verwarde het even met het corona topic. Aan de andere kant geeft Thom geen antwoord, maar gooit meer twijfelachtige redenen in de discussie, Ik denk er nog eens over na
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 7615
Lid geworden op: 07 nov 2019, 02:55
Man/Vrouw: V
Locatie: Hanoi

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Petra »

Messenger schreef: 24 aug 2021, 19:30 Mijn broer geloofde ook niet in vaccineren tegen Covid, hij is in coma gebracht en ligt op de IC aan de beademing.
Wat erg, sterkte!

Waarom wilde hij geen vaccinatie ?
Nooit te oud om te leren met gedachten te jongleren
@Possibilianism: comfortable with multiple ideas
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10114
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Messenger »

Petra schreef: 25 aug 2021, 06:28
Messenger schreef: 24 aug 2021, 19:30 Mijn broer geloofde ook niet in vaccineren tegen Covid, hij is in coma gebracht en ligt op de IC aan de beademing.
Wat erg, sterkte!

Waarom wilde hij geen vaccinatie ?
Hij geloofde denk ik dat het een griepje was en leek te vertrouwen in Thierry Baudet.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Petra
Berichten: 7615
Lid geworden op: 07 nov 2019, 02:55
Man/Vrouw: V
Locatie: Hanoi

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Petra »

Messenger schreef: 25 aug 2021, 06:35
Petra schreef: 25 aug 2021, 06:28

Wat erg, sterkte!

Waarom wilde hij geen vaccinatie ?
Hij geloofde denk ik dat het een griepje was en leek te vertrouwen in Thierry Baudet.
Fake nieuws is gevaarlijk ja.
Nou maar hopen dat ie er weer bovenop komt. :flower1:
Nooit te oud om te leren met gedachten te jongleren
@Possibilianism: comfortable with multiple ideas
Vertrokken_user_6
Berichten: 587
Lid geworden op: 28 dec 2020, 09:18
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Vertrokken_user_6 »

Bonjour schreef: 24 aug 2021, 23:36
Michelangelo schreef: 24 aug 2021, 20:45
Maar de titel van het topic is: Wat beweegt vaccin weigeraars?
Thom geeft daar zijn antwoord op.
Dan moet de titel veranderd worden. Bijvoorbeeld: In de bible belt laten zich steeds meer mensen vaccineren. Hoe kan dat?
Of zoiets.
[modbreak Bonjour] Goed punt, verwarde het even met het corona topic. Aan de andere kant geeft Thom geen antwoord, maar gooit meer twijfelachtige redenen in de discussie, Ik denk er nog eens over na
Ik geef geen antwoord, maar gooi twijfelachtige redenen in de discussie?

Dat zijn nou juist de beweegredenen van iemand die antwoorden heeft over waarom hij het zogenaamde coronavaccin weigert.

Als je niet capabel bent, of angstig gemaakt door de hypnose door de kranten, radio en tv, zou ik ook zo reageren als jij doet.

Nou, red je forum en ban mij, dan kan er verder geslapen worden, en nog vele levens verwoest worden door de klonterprikmaffia.

Ogen dicht mensen, en mondkapje toe..
Laatst gewijzigd door Vertrokken_user_6 op 25 aug 2021, 07:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10114
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door Messenger »

Dankjewel! :flower1:
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3616
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Wat beweegt de coronavaccin­weigeraars?

Bericht door dingo »

thom schreef: 25 aug 2021, 07:44
Bonjour schreef: 24 aug 2021, 23:36
[modbreak Bonjour] Goed punt, verwarde het even met het corona topic. Aan de andere kant geeft Thom geen antwoord, maar gooit meer twijfelachtige redenen in de discussie, Ik denk er nog eens over na
Ik geef geen antwoord, maar gooi twijfelachtige redenen in de discussie?

Dat zijn nou juist de beweegredenen van iemand die antwoorden heeft over waarom hij het zogenaamde coronavaccin weigert.

Als je niet capabel bent, of angstig gemaakt door de hypnose door de kranten, radio en tv, zou ik ook zo reageren als jij doet.

Nou, red je forum en ban mij, dan kan er verder geslapen worden, en nog vele levens verwoest worden door de klonterprikmaffia.

Ogen dicht mensen, en mondkapje toe..
Mensen bang maken is niet zo moeilijk. Zoals onlangs gepubliceerd blijkt alle anti-vaccinatie nieuws te herleiden te zijn naar twaalf mensen op social media. Allemaal gevolgd en verder verspreidt door mensen die deze nepinformatie niet kan onderscheiden van wetenschappelijk onderbouwde informatie. En dan kom jij aanzetten met hypnose door kranten, radio en tv?
En vele levens verwoest door de klonterprikmaffia? Heb je de aantallen doden in de VS, India en Brazilië gezien tegenover een land met een hoge vaccinatiegraad zoals Israel.
Aan de ene kant zou ik graag zien dat je gebanned zou worden voor het verspreiden van valse informatie. Maar aangezien je dan de martelaar kan gaan uithangen in je bedenkelijke vriendenclubjes blijf ik je liever bestrijden. En nee youtube filmpjes zijn geen wetenschappelijk onderzoek of bewijs. Voordat je daar weer mee begint te zwaaien.
Spreuken 26:4