Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Snelheid
Berichten: 10829
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door Snelheid »

De zogenaamde mensenrechten en waardigheid in Nederland zijn zeer en zeer relatief of eigenlijk helemaal afwezig,vraag maar aan de mensen in Groningen aardbevings gebied vraag maar aan de mensen die door de belasting van fraude beschuldigd werden en kapot gemaakt zijn enz enz,Mensen rechten in NL we moeten dan hier met zijn alleen in huis altijd hartelijk :lol: :lol: :lol:
Wat triest allemaal hier in dit land.
VERITAS VOS LIBERABIT.
HJW
Berichten: 6028
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door HJW »

Snelheid schreef: 08 jan 2022, 10:54 De zogenaamde mensenrechten en waardigheid in Nederland zijn zeer en zeer relatief of eigenlijk helemaal afwezig,vraag maar aan de mensen in Groningen aardbevings gebied vraag maar aan de mensen die door de belasting van fraude beschuldigd werden en kapot gemaakt zijn enz enz,Mensen rechten in NL we moeten dan hier met zijn alleen in huis altijd hartelijk :lol: :lol: :lol:
Wat triest allemaal hier in dit land.
Ga dan lekker terug naar Rusland.
Snelheid
Berichten: 10829
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door Snelheid »

HJW schreef: 08 jan 2022, 11:04
Snelheid schreef: 08 jan 2022, 10:54 De zogenaamde mensenrechten en waardigheid in Nederland zijn zeer en zeer relatief of eigenlijk helemaal afwezig,vraag maar aan de mensen in Groningen aardbevings gebied vraag maar aan de mensen die door de belasting van fraude beschuldigd werden en kapot gemaakt zijn enz enz,Mensen rechten in NL we moeten dan hier met zijn alleen in huis altijd hartelijk :lol: :lol: :lol:
Wat triest allemaal hier in dit land.
Ga dan lekker terug naar Rusland.
Heerlijk :D zo,n domme Hollandse reactie,stuk voor stuk hebben ze buitenlanderhaat tja...... mag hoor.het bevestigd mijn bijdrage maar weer.

[modbreak Trajecto] Nou nou, stuk voor stuk hebben Hollanders buitenlanderhaat? Dat soort dingen hier neerschrijven gaat niet.
VERITAS VOS LIBERABIT.
HJW
Berichten: 6028
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door HJW »

Snelheid schreef: 08 jan 2022, 11:07
HJW schreef: 08 jan 2022, 11:04

Ga dan lekker terug naar Rusland.
Heerlijk :D zo,n domme Hollandse reactie,stuk voor stuk hebben ze buitenlanderhaat tja...... mag hoor.het bevestigd mijn bijdrage maar weer.
De buitenlanderhaat zit bij jou. Haat tegen Hollanders.
Alle Hollanders hebben buitenlanderhaat….zieke geest.
Snelheid
Berichten: 10829
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door Snelheid »

HJW schreef: 08 jan 2022, 11:11
Snelheid schreef: 08 jan 2022, 11:07
Heerlijk :D zo,n domme Hollandse reactie,stuk voor stuk hebben ze buitenlanderhaat tja...... mag hoor.het bevestigd mijn bijdrage maar weer.
De buitenlanderhaat zit bij jou. Haat tegen Hollanders.
Alle Hollanders hebben buitenlanderhaat….zieke geest.
:lol: :lol: :lol: Heerlijk wat een onmacht echt een Hollander die denkt dat hij boven iedereen verheven is,zeg je wat over de grote misstanden in zijn land Nl gaan ze huilen maar wel elk ander land de maat nemen, beetje dom zou de Argentijnse zeggen. tja :w

[modbreak Trajecto] Ja, ja..., voortgaan met de sfeer bederven. Dit moet toch echt ophouden. Zo niet dan komt echt een maatregel.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door Zolderworm »

Snelheid schreef: 08 jan 2022, 11:14
HJW schreef: 08 jan 2022, 11:11
De buitenlanderhaat zit bij jou. Haat tegen Hollanders.
Alle Hollanders hebben buitenlanderhaat….zieke geest.
:lol: :lol: :lol: Heerlijk wat een onmacht echt een Hollander die denkt dat hij boven iedereen verheven is,zeg je wat over de grote misstanden in zijn land Nl gaan ze huilen maar wel elk ander land de maat nemen, beetje dom zou de Argentijnse zeggen. tja :w
Pas maar op. Je zit weer in de gevarenzone. Als gevolg van rare uitspraken. Voor je het weet krijg je weer vakantie.
Only dead fish go with the flow
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door hopper »

Ik stel voor dat we de heer Snelheid "laten zijn". Een kind begrijpt nog wel dat het met de mensenrechten in Nederland (gelukkig) een stuk beter is gesteld dan in een dictatuur als Rusland waar kerk en Kremlin gezamenlijk burgers onderdrukken. (En vermoorden, maar dat doet de kerk daar niet voor zover mij bekend.)
Snelheid
Berichten: 10829
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door Snelheid »

hopper schreef: 08 jan 2022, 11:56 Ik stel voor dat we de heer Snelheid "laten zijn". Een kind begrijpt nog wel dat het met de mensenrechten in Nederland (gelukkig) een stuk beter is gesteld dan in een dictatuur als Rusland waar kerk en Kremlin gezamenlijk burgers onderdrukken. (En vermoorden, maar dat doet de kerk daar niet voor zover mij bekend.)
Heer @Hopper Rusland is nooit een democratie geweest zal het ook nooit worden bij alle Slavische landen niet,Oost Europa is een geheel ander Europa dan West Europa.
Alleen in Rusland weet men waar men aan toe is hier in NL niet vraag aan de mensen in het aarbevingsgebied Groningen,vraag het aan de mensen die vals beschuldigd zijn belastingfraude en kapot gemaakt zijn,wat nou mensen rechten beter in NL ...............vergeet het maar.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door Zolderworm »

Snelheid schreef: 08 jan 2022, 12:25
hopper schreef: 08 jan 2022, 11:56 Ik stel voor dat we de heer Snelheid "laten zijn". Een kind begrijpt nog wel dat het met de mensenrechten in Nederland (gelukkig) een stuk beter is gesteld dan in een dictatuur als Rusland waar kerk en Kremlin gezamenlijk burgers onderdrukken. (En vermoorden, maar dat doet de kerk daar niet voor zover mij bekend.)
Heer @Hopper Rusland is nooit een democratie geweest zal het ook nooit worden bij alle Slavische landen niet,Oost Europa is een geheel ander Europa dan West Europa.
Alleen in Rusland weet men waar men aan toe is hier in NL niet vraag aan de mensen in het aarbevingsgebied Groningen,vraag het aan de mensen die vals beschuldigd zijn belastingfraude en kapot gemaakt zijn,wat nou mensen rechten beter in NL ...............vergeet het maar.
Aangezien er in Rusland geen mensenrechten zijn, kun je niet zeggen dat de mensenrechten daar beter zijn. In Rusland wordt iedereen die het niet eens is met de crimineel Poetin achtervolgd met de gifspuit.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Mart
Berichten: 9135
Lid geworden op: 10 aug 2016, 15:54
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door Mart »

HJW schreef: 08 jan 2022, 12:31De man wil bewust niet deugen en is een pathologische leugenaar.
Maakt en passant even alle Nederlanders uit voor xenofoben.
Loopt te zieken om het zieken.
Snelheid heeft bovendien het record langdurige bans op z'n naam. Ik snap niet wat hij hier op het forum doet, aangezien z'n reacties vrijwel nooit inhoudelijk zijn en hij nooit een inhoudelijke discussie aangaat. Wat hij zegt wordt niet serieus meer genomen, waarmee hij (net als voorheen kamaraad A) indirect de functie vervult de visie die hij omhelst publiekelijk belachelijk te maken.
Snelheid schreef: 08 jan 2022, 11:07
Heerlijk :D zo,n domme Hollandse reactie,stuk voor stuk hebben ze buitenlanderhaat tja...... mag hoor.het bevestigd mijn bijdrage maar weer.
... zieke geest.
Ik vermoed dat je daar wel eens gelijk aan kunt hebben.
Als je een ander volgt, zul je nooit jezelf vinden. (Krishnamurti)
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door hopper »

Mart schreef: 08 jan 2022, 12:39 Snelheid heeft bovendien het record langdurige bans op z'n naam. Ik snap niet wat hij hier op het forum doet, aangezien z'n reacties vrijwel nooit inhoudelijk zijn en hij nooit een inhoudelijke discussie aangaat. Wat hij zegt wordt niet serieus meer genomen, waarmee hij (net als voorheen kamaraad A) indirect de functie vervult de visie die hij omhelst publiekelijk belachelijk te maken.
Dat is toch juist goed? Ik begin langzamerhand de toegevoegde waarde van de heer Snelheid te begrijpen.
GG verenigt zich als een polarisatie van wat de heer Snelheid ter berde brengt.

Helaas dan weer wel in tegenspraak met Prediker 2. In die polarisatie zijn 'wij' de 'goedmensen'. En dat is dan weer ijdelheid.
Hopper kan geen 'goed mens' zijn omdat iemand anders zijn visie belachelijk maakt.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door Zolderworm »

hopper schreef: 08 jan 2022, 13:07
Mart schreef: 08 jan 2022, 12:39 Snelheid heeft bovendien het record langdurige bans op z'n naam. Ik snap niet wat hij hier op het forum doet, aangezien z'n reacties vrijwel nooit inhoudelijk zijn en hij nooit een inhoudelijke discussie aangaat. Wat hij zegt wordt niet serieus meer genomen, waarmee hij (net als voorheen kamaraad A) indirect de functie vervult de visie die hij omhelst publiekelijk belachelijk te maken.
Dat is toch juist goed? Ik begin langzamerhand de toegevoegde waarde van de heer Snelheid te begrijpen.
GG verenigt zich als een polarisatie van wat de heer Snelheid ter berde brengt.

Helaas dan weer wel in tegenspraak met Prediker 2. In die polarisatie zijn 'wij' de 'goedmensen'. En dat is dan weer ijdelheid.
Hopper kan geen 'goed mens' zijn omdat iemand anders zijn visie belachelijk maakt.
Snelheid is natuurlijk ook voor Zolder een psychologisch onderzoeksobject. Dat moeten we ook niet vergeten. Wat ook geldt voor Trajecto. Want hoe bestaat het dat een moderator een figuur als Snelheid telkens weer laat terugkeren? Ook dat is een stukje psychologie. Ik heb wel een vermoeden. Maar dit spreek ik hier niet uit.
Only dead fish go with the flow
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door hopper »

Zolderworm schreef: 08 jan 2022, 13:38
hopper schreef: 08 jan 2022, 13:07

Dat is toch juist goed? Ik begin langzamerhand de toegevoegde waarde van de heer Snelheid te begrijpen.
GG verenigt zich als een polarisatie van wat de heer Snelheid ter berde brengt.

Helaas dan weer wel in tegenspraak met Prediker 2. In die polarisatie zijn 'wij' de 'goedmensen'. En dat is dan weer ijdelheid.
Hopper kan geen 'goed mens' zijn omdat iemand anders zijn visie belachelijk maakt.
Snelheid is natuurlijk ook voor Zolder een psychologisch onderzoeksobject. Dat moeten we ook niet vergeten. Wat ook geldt voor Trajecto. Want hoe bestaat het dat een moderator een figuur als Snelheid telkens weer laat terugkeren? Ook dat is een stukje psychologie. Ik heb wel een vermoeden. Maar dit spreek ik hier niet uit.
Misschien speelt de heer Snelheid bewust deze rol? Het valt niet te zeggen. In het Hopperisme is het verschijnsel (de persoon) de acteur in het spel.
We spelen allemaal de persoon welke we zijn. Wellicht speelt de heer Snelheid een karakter welke de toorn van vrijwel het gehele forum over zich afroept, zodat 95% van het forum verenigd blijft wegens het gedachtengoed van de heer Snelheid?

Dan is het ook een tactische zet van Trajecto.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door Zolderworm »

hopper schreef: 08 jan 2022, 13:44
Zolderworm schreef: 08 jan 2022, 13:38
Snelheid is natuurlijk ook voor Zolder een psychologisch onderzoeksobject. Dat moeten we ook niet vergeten. Wat ook geldt voor Trajecto. Want hoe bestaat het dat een moderator een figuur als Snelheid telkens weer laat terugkeren? Ook dat is een stukje psychologie. Ik heb wel een vermoeden. Maar dit spreek ik hier niet uit.
Misschien speelt de heer Snelheid bewust deze rol? Het valt niet te zeggen. In het Hopperisme is het verschijnsel (de persoon) de acteur in het spel.
We spelen allemaal de persoon welke we zijn. Wellicht speelt de heer Snelheid een karakter welke de toorn van vrijwel het gehele forum over zich afroept, zodat 95% van het forum verenigd blijft wegens het gedachtengoed van de heer Snelheid?

Dan is het ook een tactische zet van Trajecto.
Snelheid is eigenlijk mijn conceptie. Inderdaad om de eenheid binnen het forum te bevorderen.
Only dead fish go with the flow
hopper
Berichten: 14441
Lid geworden op: 19 jan 2020, 17:06
Man/Vrouw: M

Re: Menselijke waardigheid en mensenrechten in Nederland.

Bericht door hopper »

Zolderworm schreef: 08 jan 2022, 18:34
hopper schreef: 08 jan 2022, 13:44

Misschien speelt de heer Snelheid bewust deze rol? Het valt niet te zeggen. In het Hopperisme is het verschijnsel (de persoon) de acteur in het spel.
We spelen allemaal de persoon welke we zijn. Wellicht speelt de heer Snelheid een karakter welke de toorn van vrijwel het gehele forum over zich afroept, zodat 95% van het forum verenigd blijft wegens het gedachtengoed van de heer Snelheid?

Dan is het ook een tactische zet van Trajecto.
Snelheid is eigenlijk mijn conceptie. Inderdaad om de eenheid binnen het forum te bevorderen.
Dan zijn we het er over eens dat de heer Snelheid dient te blijven. Zodat de heer Snelheid met zijn reacties 'de rest' weer bij elkaar herdert.
Eigenlijk spéélt de heer Snelheid de kwaaie pier maar, hij offert zichzelf op. Hij is de goede herder, maar wij herkennen hem niet wegens de rol die hij speelt.

Niks is wat het lijkt......