JW88 schreef:Jerommel schreef:^ Da's een stuk beter verwoord...
sorry, JW88.
Het is mijn teleurstelling in de hoop die ik soms heb, als je goeie vragen stelt.
Jij bent nu voor mij een beetje de belichaming van de doofheid waar ik bij velen, ook naasten, stuk op loop.
Mijn reaktie daar op helpt natuurlijk helemaal niet...
Wederom mijn excuses dus, JW88.
Desalniettemin, ik ben de enige niet die er het nut niet meer van in ziet.
J.
Jij bent gewoon een recidivist, eerst beledigingen uitdelen en dan vervolgens weer excuses maken....
Ik weet eerlijk iet wat een recidivist is...
Misschien ben ik dat, maar ik meen het wel. Ik sta tussen 2 vuren, zoals men wel zegt.
Misschien ook een beetje te openhartig soms, zeker via dit medium...
Jij doet net als zoals jij het noemt ''met de meute meelopen'' iets negatiefs is, dat is het dus totaal niet.
In zoverre, dat je nauwelijks zelf nadenkt, maar je verschuilt achter een groep.
Jij wilt gewoon graag anders zijn, tegen de stroom inzwemmen, nou ik vind het prima hoor, maar verwacht dat niet dat mensen je serieus nemen of geen kritiek op je leveren.
Waar baseer je dit nu eigenlijk op? Nergens op he?
Je zit hier elke dag op dit forum als koning Jerommel die overal een mening over heeft en ook overal verstand van lijkt te hebben, misschien moet je hier eens wat minder tijd besteden en bijvoorbeeld wat meer tijd steken in solliciteren en het vinden van een baan, zodat je nog wat bijdraagt aan de maatschappij, want dat doe je niet door de hele dagen op een forum een beetje mensen uit te schelden en je mening te lopen verkondigen, eigenlijk vertoon jij heel veel troll gedrag.
Waar haal je toch die arrogantie vandaan, elke keer?
Goed, ik lok het misschien uit, maar bij anderen doe je het ook.
Ik denk dat je je veilig en correct waant, omdat jij gelooft dat de Waarheid iets democratisch is ofzo.
En jij zit bij een grote partij (in onze cultuur dan).
JIJ waant je dus koning.
Daarom ben JIJ de troll, met stropoppen en gebrek aan rede.
Ik ben maar een loser die toevallig zijn best heeft gedaan om de waarheid te achterhalen.
Daarom ben je ook telkens nergens in de discussie, omdat jij jouw mening gewoon rechtstreeks over neemt van de heersende consensus.
EN DAT GEEFT ALLEMAAL NIKS !
Maar je snapt ook wel dat het dan logisch is dat je dan dingen over het hoofd hebt gezien, als ze niet aan bod komen in de "wereldse leringen".
De geschiedenis heeft al vele malen aangetoond dat de massa er dikwijls naast zit.
En niet eens zozeer uit henzelf misschien, maar dan wel door hen die de massa bespelen.
In deze tijd is dat bovendien erger dan ooit, met alle media die we leuk vinden.
Jouw gevoel van veiligheid is dus schijnveiligheid, die je in stand houdt door je doof te houden voor afwijkende zaken.
EN DAT GEEFT ALLEMAAL NIKS ! PRIMA, JOUW KEUZE !
Maar enige gepaste bescheidenheid op terreinen die jou onbekend zijn ontbreekt helaas.
Gevolg: We zien je liever ophoepelen.
En dat is niet eens zo persoonlijk, want we kennen elkaar verder helemaal niet.
Ik heb ook vrienden die jouw visie delen namelijk.
Enfin, ik heb weer even kunnen oefenen met typen, hoop dat er iets van over komt, maar verwacht het niet meer...
Misschien moet jij er gewoon ook meer tijd aan geven, om aan bepaalde afwijkende ideeën te kunnen wennen, zodat je ze
eerlijk kunt overwegen.
Het (de Bijbel-inhoud en strekking, voor zover dat duidelijk is) is immers ook een compleet afwijkend beeld vergeleken met de "wereldse waarheden".