carramba schreef: Domweg citeren zonder de context te begrijpen is niet de manier. Hij heeft ontdekt dat leven niet uit spontane generatie ontstaat. Niet dat iets uit iets ontstaat daar ging zijn ontdekking niet over.
Ik citeer meestal kort en eenvoudig, anders wordt het niet begrepen.
Langere citaten worden door jou als bla bla begrepen.
carramba schreef: Nederlandse wetten zijn door mensen gemaakt. Wat is het punt?? Gevaar voor wat?? .
Wetten zijn dus gemaakt.
Het ijs breken kan goed voor elkaar zijn.
Door het ijs zakken is vaak dodelijk.
carramba schreef: Nee je ziet een ongelooflijk ingewikkeld, selfsupporting biosysteem en omdat het voor jou zo ongelooflijk ingewikkeld is dat je niet kan bevatten hoe zoiets door de natuurwetten kan ontstaan ga je er vanuit dat het door god geschapen is. .
Ja, ja, ik weet het nu wel . Uit niets ontstaat iets. Heel simpel. Jij bent ook uit het niets ontstaan.
Het computerspelletje toont op heel eenvoudige wijze aan, dat iets alleen functioneert als de parameters juist zijn. Kennelijk voor jou te moeilijk.
carramba schreef: HHmmm hamers zijn volgens mij al duizenden jaren hetzelfde dus duizenden jaren geleden hadden technici ze dezelfde wetenschap als nu. Vreemde redenering.
Nee een eenvoudig vastgesteld feit.
Het gebruikte instrumentarium komt overeen met het hedendaagse.
Zo zijn b.v. wondhaken en wondklemmen nagenoeg gelijk, net als vele andere instrumenten.
Zo is er een bottenzetapparaat gevonden, waarmee ieder arts mee aan de slag kan.
carramba schreef: Nee die sla ik telkens over.
Dat gebeurt en het zal blijven gebeuren en ze zullen door de mand blijven vallen....echte wetenschap zal uiteindelijk toch telkens de feiten aanpassen waar nodig. Het bewijs dat wetenschap werkt. .
Hé, je leest dat toch!
Wetenschap werkt niet met fraude, maar met objectieve observatie.
carramba schreef: Aaahhh maar andere volken kregen dat dan weer niet opgelegd want die aten wel varkensvlees en nog steeds alleen kwamen die er een keer achter dat je het goed moest verhitten dan werd je niet ziek, probleem opgelost. Alleen de domoren bleven koortsachtig regels naleven die ze notabene zelf bedacht hadden..
Domoren luisteren niet naar goede raad van de schepper. Het probleem lost zich vanzelf op.
carramba schreef: Ik wacht op dat bewijs... tot die tijd geloof ik er niets van.
De bewijzen die er zijn negeer je.
Geeft niet.
Ik heb daar geen last van.