Kunnen we de Gray Aliens aan?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Gebruikersavatar
Wim Nusselder
Gespreksleider Gedeelte Oecumene
Berichten: 3900
Lid geworden op: 03 mar 2013, 18:13
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag, tel. 06-24184801

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Wim Nusselder »

coby schreef: 16 nov 2018, 09:37En dan ben je een en krijg je Babel.
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:03Leg eens uit, als je wilt?
coby schreef: 16 nov 2018, 11:05Ik zat alles van die pyramide van Giza op te zoeken en toen kwam ik ook bij die toren van Babel en ze waren een en wilden een toren tot in de hemel bouwen en dat was juist niet goed. Nu zal niets onmogelijk zijn voor ze.
Dat is juist hartstikke gevaarlijk, zo'n wereldregering met eenheid van religies.
Ik begrijp je nu.
Ik heb echter niet gepleit voor een wereldregereing en eenheid van religies.
Ik heb geconstateerd dat religie in de oorspronkelijke betekenis van het woord geen Babylonische spraakverwarring oplevert.
Al was het maar omdat we tegenwoordig Google Translate hebben. :P
Serieus: 'verbonden' zijn impliceert niet automatisch 'gebonden' zijn door één regering en dezelfde 'taal' spreken.
Het impliceert dat je elkaar ondanks verschillen niet loslaat.

Ik verdiepte me zojuist in de worsteling van de PKN met het al dan niet gelijkstellen van (kerkelijke) homo- en hetero-huwelijken.
Indrukwekkend dat ze er daar al zo lang in slagen om daarover met elkaar in gesprek te blijven ondanks de vele woorden die ze er aan vuil weten te maken.
In menig andere geloofsgemeenschap waren er al lang splitsingen uit voortgekomen doordat mensen zich vastbijten in hun eigen woorden, hun eigen 'taal'.
Gebruikersavatar
Wim Nusselder
Gespreksleider Gedeelte Oecumene
Berichten: 3900
Lid geworden op: 03 mar 2013, 18:13
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag, tel. 06-24184801

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Wim Nusselder »

peda schreef: 16 nov 2018, 09:50Zolang […]
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:05Wat kunnen we daaraan doen?
peda schreef: 16 nov 2018, 11:16Ik ben wat dat betreft redelijk moedeloos.
Wat kunnen we hier doen, om met geloofsgesprek religie in oorspronkelijke zin inhoud te geven en waar te maken?
Gebruikersavatar
Wim Nusselder
Gespreksleider Gedeelte Oecumene
Berichten: 3900
Lid geworden op: 03 mar 2013, 18:13
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag, tel. 06-24184801

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Wim Nusselder »

Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 09:12religie verdeelt ons vaak eerder dan dat het ons verbindt.
Wat kunnen we daar aan doen, o.a. in en met behulp van dit geloofsgesprekforum?
Piebe Paulusma schreef: 16 nov 2018, 11:28accepteer het en stop met vechten tegen de bierkaai.
Accepteren dat de Gray Aliens komen en/of andere rampen? :P
Is dat wat God van ons vraagt??
Je verhaal over Jantje en de mieren begrijp ik niet.
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door coby »

Een piloot zag zo'n ufo en stuurde het gewoon weg in Jezus' Naam.
https://www.youtube.com/watch?v=Os9IOiDJtnk
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door callista »

coby schreef: 16 nov 2018, 11:44 Een piloot zag zo'n ufo en stuurde het gewoon weg in Jezus' Naam.
https://www.youtube.com/watch?v=Os9IOiDJtnk
Geloof toch niet alles wat je leest coby... :?
Er staat zoveel onzin en propaganda op internet...
Vooral uit de creationistische hoek......die gebruiken het vaak om zich vast te klampen aan de laatste strohalmen......
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door coby »

Die aliens zijn bang voor de Naam van Jezus. Ze liegen ook. Eerst kwamen ze van weet ik wat voor planeet. Bleek niet te kunnen. Oh dan kwamen ze van andere planeten, die niet te checken zijn.
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door coby »

400 hebben gewoon die ontvoeringen gestopt in Jezus' Naam.
https://www.youtube.com/watch?v=BOC7K3L86TM
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door callista »

Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:31
peda schreef: 16 nov 2018, 09:50Zolang […]
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:05Wat kunnen we daaraan doen?
peda schreef: 16 nov 2018, 11:16Ik ben wat dat betreft redelijk moedeloos.
Wat kunnen we hier doen, om met geloofsgesprek religie in oorspronkelijke zin inhoud te geven en waar te maken?
Ik vind het wel verwarrend om in dit verband het woord religie in --zoals jij zegt de oorspronkelijke betekenis-- te bezigen.....
Dat werkt niet.......en kun je het steeds weer gaan uitleggen...
Religie kunnen we beter zo uitleggen zoals wat er heden te dage onder verstaan wordt en nu gelezen wordt.....zodat iedereen begrijpt wat er mee bedoeld wordt/
peda
Berichten: 20690
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door peda »

Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:31
peda schreef: 16 nov 2018, 09:50Zolang […]
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:05Wat kunnen we daaraan doen?
peda schreef: 16 nov 2018, 11:16Ik ben wat dat betreft redelijk moedeloos.
Wat kunnen we hier doen, om met geloofsgesprek religie in oorspronkelijke zin inhoud te geven en waar te maken?
Wim, ik ben in het geheel geen wereldverbeteraar. Jij ervaart een bepaalde "' Leiding "' in jouw leven, ik daarentegen in het geheel niet. Ik constateer dat ik het gewoon zelf moet doen in deze wereld. Ik geloof niet in een God die zich met mij persoonlijk bemoeit of dat ik mij in een kosmisch netwerk van collectieve, onderlinge verbondenheid bevind. Ik heb wel belangstelling om de visies van anderen daarover te horen, al of niet gebaseerd op religieuze of levensbeschouwelijke grondslagen. Wat zijn de drijfveren, hoe wordt Zin gezien en ingevuld. Daarom ben ik toegetreden tot dit forum.
Gebruikersavatar
Wim Nusselder
Gespreksleider Gedeelte Oecumene
Berichten: 3900
Lid geworden op: 03 mar 2013, 18:13
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag, tel. 06-24184801

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Wim Nusselder »

callista schreef: 16 nov 2018, 11:58Religie kunnen we beter zo uitleggen zoals wat er heden te dage onder verstaan wordt en nu gelezen wordt
Heb je een beter woord voor wat ik bedoel?
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door callista »

Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 12:03
callista schreef: 16 nov 2018, 11:58Religie kunnen we beter zo uitleggen zoals wat er heden te dage onder verstaan wordt en nu gelezen wordt
Heb je een beter woord voor wat ik bedoel?
Ik weet het niet.
Misschien Inzicht
Tegenstellingen en meningsverschillen zullen er sowieso altijd blijven....dat zit in de aard van de mens....

Als de meerderheid tegen mij zegt dat ik rechtsaf moet slaan....sla ik juist linksaf
Laatst gewijzigd door callista op 16 nov 2018, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wim Nusselder
Gespreksleider Gedeelte Oecumene
Berichten: 3900
Lid geworden op: 03 mar 2013, 18:13
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag, tel. 06-24184801

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Wim Nusselder »

callista schreef: 16 nov 2018, 11:58Religie kunnen we beter zo uitleggen zoals wat er heden te dage onder verstaan wordt en nu gelezen wordt
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 12:03Heb je een beter woord voor wat ik bedoel?
callista schreef: 16 nov 2018, 12:06Misschien Inzicht of verbondenheid?
Ik gebruik inderdaad vaak 'verbondenheid' in de uitleg van wat ik bedoel.
'Verbondenheid' verwijst echter niet naar een activiteit en een keuze, zoals 'religie' wel doet (net als 'godsdienst' en 'geloof', als je het m.i. goed opvat).
Dat is het dus nog niet helemaal voor mij, zodat ik nog maar even doorga met 'religie' gebruiken en uitleggen in welke zin ik dat bedoel.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door callista »

Ja...dan kun je het bij elke reactie uitleggen.....veel werk..

Het is algemeen bekend dat religie, zoals we dat woord nu kennen zorgt voor verdeeldheid.....ja. je noemde het al...
Hoofdzakelijk vanwege de dogmatiek, die de spiritualiteit in de weg staat.
En van enig inzicht geen sprake kan zijn.
Voor het krijgen van inzicht zal meer nodig zijn...
Laatst gewijzigd door callista op 16 nov 2018, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wim Nusselder
Gespreksleider Gedeelte Oecumene
Berichten: 3900
Lid geworden op: 03 mar 2013, 18:13
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag, tel. 06-24184801

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Wim Nusselder »

peda schreef: 16 nov 2018, 09:50Zolang […]
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:05Wat kunnen we daaraan doen?
peda schreef: 16 nov 2018, 11:16Ik ben wat dat betreft redelijk moedeloos.
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:31Wat kunnen we hier doen, om met geloofsgesprek religie in oorspronkelijke zin inhoud te geven en waar te maken?
peda schreef: 16 nov 2018, 12:02Ik constateer dat ik het gewoon zelf moet doen in deze wereld.
Prima, wat denk je vanuit dat perspectief (hier) te kunnen doen om meer verbondenheid zichtbaar te maken (ongeacht of die er al is)?
peda
Berichten: 20690
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door peda »

Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 12:15
peda schreef: 16 nov 2018, 09:50Zolang […]
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:05Wat kunnen we daaraan doen?
peda schreef: 16 nov 2018, 11:16Ik ben wat dat betreft redelijk moedeloos.
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:31Wat kunnen we hier doen, om met geloofsgesprek religie in oorspronkelijke zin inhoud te geven en waar te maken?
peda schreef: 16 nov 2018, 12:02Ik constateer dat ik het gewoon zelf moet doen in deze wereld.
Prima, wat denk je vanuit dat perspectief (hier) te kunnen doen om meer verbondenheid zichtbaar te maken (ongeacht of die er al is)?
Wim,

Ik ben daar heel nuchter in. Mijn antwoord is Niets. Ik zoek op dit forum geen verbondenheid.
Ik ben het eens met een standpunt/visie of niet. Ik ken niemand hier persoonlijk, voel ook niets voor concrete ontmoetingen in de persoonlijke sfeer. Ik huldig het principe van Trajecto's "' welwillende belangstelling "' voor hier over en weer ingebrachte standpunten, ik haat beledigingen, maar zie een mij aansprekend standpunt niet als startpositie om in jouw woorden "' verbondenheid zichtbaar te maken "'.
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door coby »

peda schreef: 16 nov 2018, 12:27
Wim,

Ik ben daar heel nuchter in. Mijn antwoord is Niets. Ik zoek op dit forum geen verbondenheid.
Ik ben het eens met een standpunt/visie of niet. Ik ken niemand hier persoonlijk, voel ook niets voor concrete ontmoetingen in de persoonlijke sfeer.
Da's wel een beetje flauw. Ik dacht dat we nu allen eensgezind op gray aliens jacht zouden gaan.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Zolderworm »

Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:12
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 09:12Als de mensheid als één geheel weet te handelen, kunnen we heel wat aan, denk ik.
Er zijn heel wat scenario's te bedenken waarin we dat nodig hebben die ik waarschijnlijker acht dan Gray Aliens.
Als één geheel handelen vereist religie, oftewel dat wat ons 'terug bindt', volgens de betekenis van het Latijnse woord 're-ligare' dat er aan ten grondslag ligt.
Zolderworm schreef: 16 nov 2018, 10:11 Het lijkt me dat we dan juist rationeel moeten handelen en eventjes de religie moeten vergeten. Als het erom gaat ons te verdedigen, dan hebben we aan religie niets.
Jij pleit voor ratio als religie (in de door mij uitgelegde oorspronkelijke betekenis van het woord)?
Hè nee, toe nou. Ik pleit ervoor dat als we zouden worden aangevallen door aliens, dat we dat dan praktisch moeten oplossen, met ons verstand. Daar heeft religie toch niets mee te maken? Wat hebben we aan religie als we ons moeten verdedigen? Volgens mij slaat dat nergens op.
Als we door Rusland worden aangevallen, dan gaat de NAVO ons toch gewoon verdedigen, zonder dat religie daar een rol in speelt? Religie heeft er gewoon niets mee te maken.
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 09:12Daar zijn we nog niet goed in; religie verdeelt ons vaak eerder dan dat het ons verbindt.
Zolderworm schreef: 16 nov 2018, 10:11Religie verbindt nooit. Dat is in de geschiedenis wel gebleken. Het levert vooral tegenstellingen op.
Ja, religie verdeelt ons vaak eerder dan dat het ons verbindt", zoals ik al schreef.
Ja, omdat men dan meent te weten wat men niet weet, en denkt de waarheid in pacht te hebben en dat anderen dwalenden zijn. Terwijl het, zoals gezegd, om zaken gaat die niemand weet. Het is allemaal maar gokwerk. Op een of andere manier plaatst dat mensen tegenover elkaar. Zeker daar waar religie de basis is van de cultuur. Dan gaat het om culturen tegenover elkaar. Of feitelijk om groepen apen tegenover elkaar.
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 09:12Wat kunnen we daar aan doen, o.a. in en met behulp van dit geloofsgesprekforum?
Het lijkt me constructiever om het over die vraag te hebben.
Daarvoor hoeven we niet te weten of Gray Aliens bestaan, want er zijn meer dan genoeg andere uitdagingen om samen aan te pakken zodra we in staat zijn tot religie in de oorspronkelijke zin van het woord.
Het gaat Doemdenker om de Grey Aliens. Daar hebben we het nu over. Ze hebben basissen op de Maan en zijn bang voor onze atoombommen. Nou niet even allerlei andere dingen erbij halen, alsjeblieft.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Zolderworm »

coby schreef: 16 nov 2018, 10:54
Zolderworm schreef: 16 nov 2018, 10:11 Het lijkt me dat we dan juist rationeel moeten handelen en eventjes de religie moeten vergeten. Als het erom gaat ons te verdedigen, dan hebben we aan religie niets.
Ik heb ooit weleens gehoord dat iemand aan zo'n alien vroeg of ie Jezus belijdde als Heer en toen zei ie nee, dus ik dacht ik google eens even of er een christen is geweest die die mormels weg heeft gejaagd en dan krijg ik dit. Da's een grap toch mag ik hopen.
http://realnewsrightnow.com/2017/02/nev ... us-christ/
Sommige mensen hebben veel fantasie. Zo zijn er ook mensen die zeggen dat Gray Aliens basissen hebben op de Maan en bang zijn voor onze atoomwapens.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Zolderworm »

peda schreef: 16 nov 2018, 12:27
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 12:15
peda schreef: 16 nov 2018, 09:50Zolang […]
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:05Wat kunnen we daaraan doen?
peda schreef: 16 nov 2018, 11:16Ik ben wat dat betreft redelijk moedeloos.
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:31Wat kunnen we hier doen, om met geloofsgesprek religie in oorspronkelijke zin inhoud te geven en waar te maken?
peda schreef: 16 nov 2018, 12:02Ik constateer dat ik het gewoon zelf moet doen in deze wereld.
Prima, wat denk je vanuit dat perspectief (hier) te kunnen doen om meer verbondenheid zichtbaar te maken (ongeacht of die er al is)?
Wim,

Ik ben daar heel nuchter in. Mijn antwoord is Niets. Ik zoek op dit forum geen verbondenheid.
Ik ben het eens met een standpunt/visie of niet. Ik ken niemand hier persoonlijk, voel ook niets voor concrete ontmoetingen in de persoonlijke sfeer. Ik huldig het principe van Trajecto's "' welwillende belangstelling "' voor hier over en weer ingebrachte standpunten, ik haat beledigingen, maar zie een mij aansprekend standpunt niet als startpositie om in jouw woorden "' verbondenheid zichtbaar te maken "'.
Ik zou zeggen: Wim, stop nou eens met dat verbondenheidsgedoe. We worden er een beetje moe van. Met mensen op een forum heb je geen verbondenheid. Alleen als je hen persoonlijk kent.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Wim Nusselder
Gespreksleider Gedeelte Oecumene
Berichten: 3900
Lid geworden op: 03 mar 2013, 18:13
Man/Vrouw: M
Locatie: Den Haag, tel. 06-24184801

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Wim Nusselder »

Zolderworm schreef: 16 nov 2018, 13:17stop nou eens met dat verbondenheidsgedoe.
Ik geef toe dat het hier op deze manier ook een beetje off-topic wordt, maar m.i. minder dan Brahma, Abraham, braam, brommer, Genesis etc..
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Zolderworm »

Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 13:44
Zolderworm schreef: 16 nov 2018, 13:17stop nou eens met dat verbondenheidsgedoe.
Ik geef toe dat het hier op deze manier ook een beetje off-topic wordt, maar m.i. minder dan Brahma, Abraham, braam, brommer, Genesis etc..
Nou, ik ben ooit eens ontvoerd door Grey Aliens en vroeg toen hoe zij heetten. Het rijtje af was dat: Brahma, Abraham, Braam, Brommer en Genesis.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Piebe Paulusma
Berichten: 23534
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:36
Man/Vrouw: M
Locatie: Nieuw Jeruzalem

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Piebe Paulusma »

Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:36
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 09:12religie verdeelt ons vaak eerder dan dat het ons verbindt.
Wat kunnen we daar aan doen, o.a. in en met behulp van dit geloofsgesprekforum?
Piebe Paulusma schreef: 16 nov 2018, 11:28accepteer het en stop met vechten tegen de bierkaai.
Accepteren dat de Gray Aliens komen en/of andere rampen? :P
Is dat wat God van ons vraagt??
Ja, Wim! Halleluja!
Wim Nusselder schreef: 16 nov 2018, 11:36Je verhaal over Jantje en de mieren begrijp ik niet.
We kunnen niet alles hebben!

Met v&Vriendengroet,

Piebe
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door callista »

Fifty Shades of Gray Aliens....

Samenvatting
In Consideration of aliens, UFOs, Billy Meier, Erich Von Daniken, Robert Temple, Travis Walton, Whitley Strieber, Ancient Aliens, Manly P. Hall and more
.This is not your typical UFO book as it is UFO nonfiction and contains much background on the phenomena and personages involved in abductee, contactee, experiencer and channeling experiences?What are aliens and UFOs?What do aliens want and what is their messages for us?
https://www.bol.com/nl/p/fifty-shades-o ... 081550041/
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door coby »

Zolderworm schreef: 16 nov 2018, 13:15
coby schreef: 16 nov 2018, 10:54
Zolderworm schreef: 16 nov 2018, 10:11 Het lijkt me dat we dan juist rationeel moeten handelen en eventjes de religie moeten vergeten. Als het erom gaat ons te verdedigen, dan hebben we aan religie niets.
Ik heb ooit weleens gehoord dat iemand aan zo'n alien vroeg of ie Jezus belijdde als Heer en toen zei ie nee, dus ik dacht ik google eens even of er een christen is geweest die die mormels weg heeft gejaagd en dan krijg ik dit. Da's een grap toch mag ik hopen.
http://realnewsrightnow.com/2017/02/nev ... us-christ/
Sommige mensen hebben veel fantasie. Zo zijn er ook mensen die zeggen dat Gray Aliens basissen hebben op de Maan en bang zijn voor onze atoomwapens.
Een atheïst wordt opgepakt door aliens die zeggen: Heeft u het goede nieuws al gehoord en Jezus houdt van u. Dit klinkt als een goeie grap van iemand die het gezemel over aliens helemaal zat was.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kunnen we de Gray Aliens aan?

Bericht door Zolderworm »

callista schreef: 16 nov 2018, 15:14 Fifty Shades of Gray Aliens....

Samenvatting
In Consideration of aliens, UFOs, Billy Meier, Erich Von Daniken, Robert Temple, Travis Walton, Whitley Strieber, Ancient Aliens, Manly P. Hall and more
.This is not your typical UFO book as it is UFO nonfiction and contains much background on the phenomena and personages involved in abductee, contactee, experiencer and channeling experiences?What are aliens and UFOs?What do aliens want and what is their messages for us?
https://www.bol.com/nl/p/fifty-shades-o ... 081550041/
Dank je,. Ik heb het meteen besteld.
Only dead fish go with the flow