dingo schreef: 14 mei 2021, 08:22
Kort samengevat hij mag die mening niet hebben en niet uitdragen volgens jou. Kijk ik naar die teksten dan denk ik hij vergeet een stukje want in dezelfde bijbel staat dat de vrouw beschikt over het lichaam van haar man. Maar dat terzijde wil het nog steeds niet zeggen dat als een man vindt dat het zo is dat hij ook daadwerkelijk zijn vrouw en kind met een roede tuchtigt. Doet hij dat wel dan is hij strafbaar want tegen de wet. Dat zou iemand met een juridische achtergrond toch moeten weten.
En nee er zijn niet veel christelijke vrouwen (en moslim vrouwen en en en) die zo gek zijn een relatie aan te gaan met iemand die zo denkt. Sterker nog ik vermoed dat iemand niet gediend was van die denkbeelden en de uitvoering daarvan en vertrokken is.
Kort samengevat.. vind ik dat je je mening mag verkondigen maar te ver gaat als je huiselijk geweld beschrijft alsof dat o.g.v. de bijbel wel oké is.
Helemaal als je erover blijft doordrammen en doordrammen in zowat elk van je topics.
Ik vind het ronduit een grof schandaal dat het promoten van het gebruik van een roede op vrouw en kinderen mag. Niet eens een modbreak oplevert.
En dat ik 'm nog om m'n oren kreeg ook omdat meneer superieur de wel toegestane variant niet respectvol vond.
Let wel.. ik val meer over ons forumbeheer dat <wie dan ook> met <wat voor mening dan ook>.
Dat mensen hun meningen uiten. Soit. Maar wil je als forumbeheer geweld tegen vrouwen liever bestrijden of uitgebreid laten promoten ?
Tel daarbij op dat zijn "Man en vrouw" topic nog steeds zo staat. Maar het in reactie daarop gemaakte "Vrouw en man" topic gewijzigd werd naar "Over vrouw en man".. wat voor boodschap geef je daarmee naar
alle vrouwen op dit forum
Sterker nog ik vermoed dat iemand niet gediend was van die denkbeelden en de uitvoering daarvan en vertrokken is.
Ik vermoedde zoveel, Is hij zoekende of getrouwd en wil ie huiselijk geweld promoten ?
Mullog schreef: 14 mei 2021, 10:23
<knip...knip>
En nee er zijn niet veel christelijke vrouwen (en moslim vrouwen en en en) die zo gek zijn een relatie aan te gaan met iemand die zo denkt. Sterker nog ik vermoed dat iemand niet gediend was van die denkbeelden en de uitvoering daarvan en vertrokken is.
Ik denk dat je onderschat hoeveel vrouwen zich in een positie bevinden dat ze geen keus hierin hebben.
Precies!
Dat is nou precies waar dat hele Verdrag over gaat, waar het "mantel der liefde rapport" over gaat en waarom ik zo zit te tikken, en wat ik zo onterecht vind. Er wordt net gedaan alsof het wel oké is wat je verkondigt als je er maar heel vaak God en Bijbel bijschrijft.
Ondertussen mag ik niet meer in het besloten deel omdat ik een taboe heb genoemd, wat wél wettelijk is toegestaan.
Ondertussen..werd er uitgebreid promotie gemaakt voor precies datgene waar het Verdrag voor opgesteld was;
bestrijden van geweld tegen vrouwen.
Er is maar 1 manier om geweld tegen vrouwen te bestrijden en dat is als de hele maatschappij zich ervan bewust is dat het niet helpt als je daar je ogen voor sluit of het met de mantel der liefde bedekt... alsof 'we' niks bijgeleerd hebben van RK doofpotten.