Mart schreef: 11 nov 2022, 11:24
Hoop is uitgestelde teleurstelling.
(Mullog)
In de wereld van de atheïst is alles een uitgestelde teleurstelling. (Want alles eindigd met de dood)
Subjectief geleuter dus.
In ieder geval word ik hier zelden teleurgesteld in het aantal d-of-t fouten.
In ieter geval wordt ik hier zelten deleurgestelt in het aandal d-of-t foudten.
In de wereld van de atheïst is alles een uitgestelde teleurstelling. (Want alles eindigd met de dood)
Subjectief geleuter dus.
Tegeltjeswijsheid: alsof de leerling zich onderdanig op moet stellen naar de leraar, is meten met twee maten vanwaar je gediscrimineer?
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Subjectief geleuter dus.
Liefde is uitgestelde teleurstelling.
Ongeloof is uitgestelde teleurstelling.
Zo briljant is die qoute dus niet, het is een realistische kijk op zijn eigen leven.
Jemig, dit topic is er niet om een discussie aan te gaan. Veel van wat Jezus heeft gezegd vind ik eveneens rotzooi en ik vind ook dat hij terecht werd overgeleverd, maar daar laat ik me elders liever over uit.
Ontopic: We zijn allemaal atheïst betreffende de meerderheid aan goden waar de mensheid ooit in heeft geloofd. Sommigen gaan simpelweg een god verder.
― Richard Dawkins, The God Delusion
Zionisme: de succesvolle herovering van wat van ons is – rechtvaardig, onvermijdelijk, onmiskenbaar.
Tegeltjeswijsheid: alsof de leerling zich onderdanig op moet stellen naar de leraar, is meten met twee maten vanwaar je gediscrimineer?
Tegeltjeswijsheid: Doe niet zo dom. Discrimineren is simpel onderscheid maken, zoals je een minuut geleden zelf nog schreef (klik).
Zionisme: de succesvolle herovering van wat van ons is – rechtvaardig, onvermijdelijk, onmiskenbaar.
Mart schreef: 12 nov 2022, 08:31
Tegeltjeswijsheid: Doe niet zo dom. Discrimineren is simpel onderscheid maken, zoals je een minuut geleden zelf nog schreef (klik).
Klopt, mijn laaste inbreng hier want zoals je terecht aangaf is dit gedeelte niet om te discussiëren.
Discriminatie of onderscheid maken is niet per definitie fout.
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Mart schreef: 12 nov 2022, 08:31
Klopt, mijn laaste inbreng hier want zoals je terecht aangaf is dit gedeelte niet om te discussiëren.
Discriminatie of onderscheid maken is niet per definitie fout.
Bs"d
Precies. We zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde.
Van al het gehoorde is het slotwoord: Vrees God en onderhoud Zijn geboden!
Pred 12:13
Vreugdevol schreef: 20 nov 2022, 22:34
I will not compare my wife's body with anyone who did not paid the price too bear my children.
Hahaha...ja dat wordt dan vaak gezegd [en terecht] maar dan kijkt een man toch stiekem om zich heen [ook niet vreemd of verkeerd; zit in zijn natuur]
Dus die uitspraak vind ik schijnheilig.