Dit is een aanrader voor het woongenot op jullie zolderkamertje bij Praxis voor 12 euro in actie.
En heerlijk warm een glas port er bij muziek van Vivaldi er bij en hebben jullie optimaal woongenot op je zolderkamertje.
Die heb ik dus ook gekocht, een half uur verwarmen staat gelijk aan wasmachine en droger. Heb het gemeten laatst.Snelheid schreef: 13 okt 2022, 13:08
Dit is een aanrader voor het woongenot op jullie zolderkamertje bij Praxis voor 12 euro in actie.
En heerlijk warm een glas port er bij muziek van Vivaldi er bij en hebben jullie optimaal woongenot op je zolderkamertje.
Wat wil je daar mee zeggen??? het is toch een prima kacheltje.Messenger schreef: 13 okt 2022, 13:29Die heb ik dus ook gekocht, een half uur verwarmen staat gelijk aan wasmachine en droger. Heb het gemeten laatst.Snelheid schreef: 13 okt 2022, 13:08
Dat het een energieslurper is.
Maar dat zijn die kacheltjes allemaal was vroeger al zo met de ouderwetse schotelstraalkachel.
Inderdaad deze man heeft top woongenot en het kost hem niets,wel zo gemakkelijk in deze dure tijden
Tsja je verstookt er onderweg geen gas mee.Snelheid schreef: 24 nov 2022, 21:09
Deze heerlijke kacheltjes zijn in grote opmars en maken het in huis tot taal WOONGENOT met goedkope heerlijke warmte,men zit warm en gaat zijn centen in de knip houden de winter wordt goedkoop .
Het nadeel van deze kachels zijn dat ze je ook in de wind zetten, waardoor je sneller de opgevangen warmte weer kwijtraakt, ook al voel je je behaaglijk. Eigenlijk zijn ze alleen maar voordelig als je er een klein gedeelte van het huis mee verwarmt, ipv het totale huis.Snelheid schreef: 24 nov 2022, 21:09 Deze heerlijke kacheltjes zijn in grote opmars en maken het in huis tot taal WOONGENOT met goedkope heerlijke warmte,men zit warm en gaat zijn centen in de knip houden de winter wordt goedkoop .
Inderdaad daar heb je gelijk in,zelf hou ik niet zo van veel warmte als de kou maar er uit is; bij mij de werkkamer ,maar het zijn het prima kacheltjes.Bonjour schreef: 25 nov 2022, 12:37Het nadeel van deze kachels zijn dat ze je ook in de wind zetten, waardoor je sneller de opgevangen warmte weer kwijtraakt, ook al voel je je behaaglijk. Eigenlijk zijn ze alleen maar voordelig als je er een klein gedeelte van het huis mee verwarmt, ipv het totale huis.Snelheid schreef: 24 nov 2022, 21:09 Deze heerlijke kacheltjes zijn in grote opmars en maken het in huis tot taal WOONGENOT met goedkope heerlijke warmte,men zit warm en gaat zijn centen in de knip houden de winter wordt goedkoop .
Jazeker. Wat is het precies dat eten? Het lijkt wel appeltaart met rijst.Snelheid schreef: 13 jan 2023, 16:42
Wonderwel een zachte winter tot nu toe en met het energie prijsplafond en voor hen die wonen op een zolderkamertje met zo heerlijk kacheltje.......kan het niet anders dan ze een aangenaam woongenot hebben.................ze hoeven hun zolderkamertje niet af ,ze kunnen hun te zoute maaltijd thuis laten bezorgen door een van de thuisbezorg organisaties................ook dat is woon genot.
![]()
Gezouten kip met rijst.En die kip is behoorlijk gezouten......................de daaraan verbonden woongenot is dat je 2 liter bier wilt drinken........................alsvorens dat op je zolderkamertje waar je bedje onder het schuine afdak staat in slaap te vallen.Zolderworm schreef: 13 jan 2023, 20:55Jazeker. Wat is het precies dat eten? Het lijkt wel appeltaart met rijst.Snelheid schreef: 13 jan 2023, 16:42
Wonderwel een zachte winter tot nu toe en met het energie prijsplafond en voor hen die wonen op een zolderkamertje met zo heerlijk kacheltje.......kan het niet anders dan ze een aangenaam woongenot hebben.................ze hoeven hun zolderkamertje niet af ,ze kunnen hun te zoute maaltijd thuis laten bezorgen door een van de thuisbezorg organisaties................ook dat is woon genot.
![]()
Aldoor op het forum rondhangen als je goed op let is dat nog een 1% van mijn tijd;heb wel iets anders te doen.Tin schreef: 14 jan 2023, 00:07 Hup, Snel naar je bed, niet aldoor op dit forum rondhangen. Al krijg je hier dan ook gratis woongenot.
Stop liever eens met dat gezeur over zolderkamertjes waarop de meesten hier---volgens jou----zich bevinden.Snelheid schreef: 14 jan 2023, 00:10Aldoor op het forum rondhangen als je goed op let is dat nog een 1% van mijn tijd;heb wel iets anders te doen.Tin schreef: 14 jan 2023, 00:07 Hup, Snel naar je bed, niet aldoor op dit forum rondhangen. Al krijg je hier dan ook gratis woongenot.
En mijn woongenot is niet het zolderkamertje zoals velen hier, die het daglicht niet zien tja forum kluizenaars zijn het![]()
Oie oie voel je je aan gesproken heerlijkcallista schreef: 14 jan 2023, 04:51Stop liever eens met dat gezeur over zolderkamertjes waarop de meesten hier---volgens jou----zich bevinden.Snelheid schreef: 14 jan 2023, 00:10
Aldoor op het forum rondhangen als je goed op let is dat nog een 1% van mijn tijd;heb wel iets anders te doen.
En mijn woongenot is niet het zolderkamertje zoals velen hier, die het daglicht niet zien tja forum kluizenaars zijn het![]()
En dat diegenen niets anders te doen hebben....![]()
Alsof je overal zicht op hebt...
Mooi recept voor een hartaanval, veel zout en veel drank...Snelheid schreef: 13 jan 2023, 23:21Gezouten kip met rijst.En die kip is behoorlijk gezouten......................de daaraan verbonden woongenot is dat je 2 liter bier wilt drinken................Zolderworm schreef: 13 jan 2023, 20:55
Jazeker. Wat is het precies dat eten? Het lijkt wel appeltaart met rijst.
Stop eens met je gezeur over de berichten van Snelheid. Laat hem toch gewoon zijn gang gaan met dit soort berichten. Lig je er wakker van?callista schreef: 14 jan 2023, 04:51Stop liever eens met dat gezeur over zolderkamertjes waarop de meesten hier---volgens jou----zich bevinden.Snelheid schreef: 14 jan 2023, 00:10
Aldoor op het forum rondhangen als je goed op let is dat nog een 1% van mijn tijd;heb wel iets anders te doen.
Bemoei je met je eigen zaken vervelende ouwe vent....Zolderworm schreef: 14 jan 2023, 10:41Stop eens met je gezeur over de berichten van Snelheid.callista schreef: 14 jan 2023, 04:51
Stop liever eens met dat gezeur over zolderkamertjes waarop de meesten hier---volgens jou----zich bevinden.
Ik heb wel eens gehoord van kip in een zoute jas. Dan pakken ze de kip in in het zout. Aluminiumfolie eromheen en in de oven. Ze doen het ook wel met vis. Vis in zoutkorst.Snelheid schreef: 13 jan 2023, 23:21Gezouten kip met rijst.En die kip is behoorlijk gezouten......................de daaraan verbonden woongenot is dat je 2 liter bier wilt drinken........................alsvorens dat op je zolderkamertje waar je bedje onder het schuine afdak staat in slaap te vallen.Zolderworm schreef: 13 jan 2023, 20:55
Jazeker. Wat is het precies dat eten? Het lijkt wel appeltaart met rijst.
Heb je een microgolf op je zolder kamertje kan je een ook te zoute kant en klaar maaltijd warm maken.........ook dat kan een woongenot zijn...................maar ja niet bewegen achter het scherm zitten hier op het forum rondhangen of dat nou het echt woon genot is![]()
![]()