Tiberius Claudius schreef: 09 jul 2023, 13:40
Dat beweert die boer, maar hij heeft geen bewijs.
Boeren haten wolven, die aanval op de schapen zal hij wel verzonnen hebben.
PS.
Die burgemeester komt uit het CDA ook al wolvenhaters.
Peter79 schreef: 09 jul 2023, 13:56
de wolf zal wel de schuld krijgen toen hij door de heldhaftige boer in het nauw werd gedreven
De wolf is onder het hek door gekropen en kon er niet meer uit. Dan zit ie dus in het nauw. Vervolgens is de boer er met een hooivork en schep schreeuwend achteraan gegaan.
Ja, dan bijt ie.
Die burgemeester is ook alleen maar aan het opjutten:
"Het is voor het eerst in Nederland dat een wolf een mens aanvalt. Het is zodanig ernstig dat de persoon naar het ziekenhuis is gegaan. Iedereen is heel erg geschrokken. De kinderen zijn erg onder de indruk. Ik ben ervan overtuigd dat men dit nog jaren met zich meedraagt."
Goh, gek he, dat de wolf bijt... het is een wild dier, als die in het nauw zit en wordt aangevallen dan doet ie dat.
Maar wat zegt de burgemeester:
"We moesten een knoop doorhakken: kun je zo'n wolf wel of niet vrij laten lopen, of is het risico te groot dat het weer gebeurt?
Het was mij duidelijk dat deze wolf te veel gefocust is op mensen. De adviezen waren eensluidend."
Nou, volgens mij zijn de boer en zijn vriend de burgemeester te veel gefocust op de wolf.
Dus die ook maar afschieten dan?
Je kunt niet zeker weten want alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij (De Groot)