God heeft gewoon alle 12 stammen verstooid over de aarde met de Eeuwige belofte om ze weer terug te brengen in het Beloofde land, zoals Hij in 1948 heeft gedaan. Wat een genade en een Liefde en een trouw aan Zijn Woord en Zijn uitverkoren Volk israel.Wilsophie schreef:De 10 stammen zijn in de diaspora en dus verstrooid onder alle volkeren.
Je weet denk ik heel goed Wilsohie dat een Jood zich altijd keurig aanpast in het land en zich nooit als Jood bekent maakt, maar zich Nederlander, Duitser, Fransman, Belg etc noemt en geen Jood.Wilsophie schreef:Welke stammen het land nu bewonen zou ik niet weten. Er zijn veel mensen in Israël gaan wonen ook veel Europeanen.
Jood is namelijk als enige een volk van God en niet een bedacht volk door de mensen zelf.
De vele Europeanen waar jij over spreekt Wilsohie waren Joden en zijn daarvoor nagenoeg in datzelfde ellendige Europa uitgeroeid, ten kwade geholpen door grote delen van onze christelijke kerken, die OOK onterecht meenden dat ze Jezus hadden vermoord. Deze bijna uitgeroeide Joodse Europeanen hadden nakomelingen die nergens meer echt veilig meer waren of veilig Jood konden zijn. Vele overlevenden en hun kroost zijn in het Beloofde Land Israel gaan wonen nadat God het grootste wonder van de voorgaande eeuw heeft gedaan door Israel te laten heroprichten !
Denk je nu werkelijk dat als ze geen werkelijke Jood zouden zijn, ze in dat kleine stukje land zouden gaan of blijven wonen dat zo door de satan en de wereld en islam (+ deel christelijke kerk) wordt gehaat?
Eerst vermoord Europa + groot deel christelijke kerk de Joden in Europa mdat ze Joods waren en nu 80 jaar later ontkent hetzelfde Europa + groot deel van de christelijke kerk, dat deze overlevenden van die uitroei poging, echt Joden zijn? Schande Wilsohie! In een woord grove schande ! ga je schamen!

Het schaamrood is op mijn wangen nu dat iemand zo schrijft en zich christen noemt, sorry.