Snelheid schreef: 01 mei 2025, 09:48
Over een uur aan boord lekker zeilen vandaag;een kist met bubbels gaat mee tja bubbels en zeilen gaat dat samen;ja met veel brood er bij eten met wat beleg er op.De zeiltocht gaat naar een gedeelte waar men de Bruinvis kan zien;het wordt een topdag.
Veel plezier, snelheid.
Tenzij iemand wederom geboren wordt, kan hij het Koninkrijk Gods niet zien. (Johannes 3:3-4)
Snelheid schreef: 01 mei 2025, 09:48
Over een uur aan boord lekker zeilen vandaag;een kist met bubbels gaat mee tja bubbels en zeilen gaat dat samen;ja met veel brood er bij eten met wat beleg er op.De zeiltocht gaat naar een gedeelte waar men de Bruinvis kan zien;het wordt een topdag.
Messenger schreef: Vandaag, 10:41
Ja het valt niet mee om toe te geven dat je zelf niet zat op te letten bij dat nieuwsbericht. Daarom geef je er een nieuwe draai aan.
Geef nergens een draai aan die vent is een groot kind,maar dat jij dat nou niet snapt tja
Wanneer word jij eens volwassen?
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Messenger schreef: Vandaag, 10:55
Wanneer word jij eens volwassen?
Heb je al in de spiegel gekeken.
Wat wil je eigenlijk met dit discussie loket?
Heb jij niet meer aan een speeltuin met glijbaan, schommel en wipkip?
Op discussiëren heb ik je nog nooit betrapt.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Wat wil je eigenlijk met dit discussie loket?
Heb jij niet meer aan een speeltuin met glijbaan, schommel en wipkip?
Op discussiëren heb ik je nog nooit betrapt.
Zoek je nou weer ruzie,om dat je het niet kan winnen ,hou is op joh wordt eens volwassen.