Op de laatste vraag gaf ik meer dan een week geleden al antwoord.Inktvlam schreef: Gisteren, 13:39Ik hoef geen dingen uit te leggen die voor zichzelf spreken. Ik neem aan dat de tijdlijn klopt. Dus vanzelfsprekend waren het de pre-adamieten. Wie anders? En aangezien ze de hoogste instinctmatige intelligentie bezaten en door Lorber de Cephonasims (beschouwers van het firmament) genoemd werden, konden ze afbeeldingen maken van de sterrenhemel. En bij ons lijken de kerken ook niet op woningen. Hoeveel vragen ben je van plan er nog over te stellen?Dat_beloof_ik schreef: Gisteren, 13:09
Uiteraard is Gobleki Tepe een tempel en geen woning.
Dat was ook de vraag niet.
Een tempel als Gobleki Tepe is behoorlijk ingewikkelder dat 'een hoogst eenvoudige woning' waartoe Lorber de pre-adamieten hooguit in staat achtte.
Een aangezien het 11.500 jaar oud is, luidt mijn vraag aan jou : wie anders dan mensen bouwden het, volgens jou konden pre adamieten immers zelf niets nieuws bedenken. Als die het volgens Lorber en jou niet waren, wie bouwde het dan wel?
Dat heb je niet haarfijn uitgelegd, want in die link speculeer je alleen over wat het was. Ik heb het nu wel een keer of 5 gevraagd, dus er mag wel een een antwoord komen.
En weet je evolutionair gezien al iets meer over de eerste mens en de eerste aap?
Verder stel ik niet veel vragen. Ik stelde maar één vraag maar jij gaf er steeds geen antwoord op, totdat ik aangaf het al 5 keer te hebben gevraagd.
Het maakt nogal een verschil of je even een 'hoogst eenvoudige woning' bouwt, of een heel tempelcomplex met zalen van 30 meter breed.
Dan bouw je namelijk iets nieuws en gecompliceerds, en daar waren de pre-adamieten volgens Lorber en jij niet toe in staat.
Vandaar dat ik maar blijf doorvragen, wie dan wel?
Je antwoord dat het 'vanzelfsprekend' pre-adamieten waren, is dus helemaal niet vanzelfsprekend maar jezelf tegensprekend.