Tiberius Claudius schreef: Vandaag, 10:45
Yours schreef: Gisteren, 12:12
Laten we dit gesprek maar beëindigen, want de voortdurende degradatie van hen die zich aan Gene Zijde niet aflatend met hart en ziel inzetten, heeft geen opbouwende waarde.
Ik denk dat dat mede komt doordat je eigenlijk geen goede oplossing hebt voor het probleem dat ik stelde en dat zo oud als de mensheid is.
"Men kan het niet iedereen naar de zin maken!!!"
Op aarde heeft - uiteindelijk - niemand het naar de zin. Dit is de planeet van de vrije wil. Dat houdt in dat iedereen buiten het goede ook het meest kwade/kwalijke kan doen, waar ook onschuldigen, inclusief jouw persoon, het slachtoffer van kan worden.
Zelfs Tufkah, die het naar eigen zeggen - en ik geloof hem ook nog - Eén is met de Liefde van de Vader, vindt het totaal geen probleem als hij van zijn oude lichaam verlost wordt.
Jij schreef dat mensen aan Gene Zijde dood ongelukkig zouden zijn:
Tiberius Claudius schreef: Gisteren, 08:45
Yours schreef: 18 okt 2025, 18:46
Uiteraard. Maar het is daar in die zin in elk geval beter toeven dan hier op aarde omdat er geen kwaad meer bedreven wordt in die wereld van Liefde, Harmonie en Schoonheid.
Er zullen daar mensen dood ongelukkig zijn dat is zeker geen Schoonheid en de Harmonie lijkt ook ver weg.
In de Lichtsferen aan Gene Zijde is men nu juist heel gelukkig in het astrale lichaam, dat niet meer de behoeften kent van het fysieke lichaam. Daar is wat ik al zei Harmonie, Schoonheid en daarnaast daadwerkelijke Liefde te ervaren. Dus men heeft het daar zeker naar de zin. (Deze Lichtsferen waar men als bewuste persoonlijkheid kan verblijven zijn, voor alle duidelijkheid, iets geheel anders dan waar Tufkah na de fysieke dood heengaat: het Niets).
Tenslotte: Een ieder die kwaad in de zin heeft, komt die Lichtsferen beslist niet in. Die komt dan wel blijft na de fysieke dood in de duistere sferen. Je hebt er vast wel van gehoord: daar is het geween en het tandengeknars.
Reïncarnatie is een Kosmische Wet en de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens.