Algemeen spreekuur.
-
Bonjour
- Moderator
- Man/Vrouw: M
Re: Algemeen spreekuur.
Je hebt drie jaar nodig gehad voor een 'gevatte' reactie, met gedwongen vakanties?
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
-
Snelheid
Bonjour schreef: Gisteren, 09:49 Je hebt drie jaar nodig gehad voor een 'gevatte' reactie, met gedwongen vakanties?
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Dat_beloof_ik
Bonjour schreef: Gisteren, 09:49 Je hebt drie jaar nodig gehad voor een 'gevatte' reactie, met gedwongen vakanties?
Je kunt niet zeker weten want alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij (De Groot)
-
Snelheid
Ten eerste heb ik niet meer op deze draad gekeken tot nu toe tja als je maar kan trappen en haatdragend kan zijn zielig heel zielig.Bonjour schreef: Gisteren, 09:49 Je hebt drie jaar nodig gehad voor een 'gevatte' reactie, met gedwongen vakanties?
Oja en was jij maar zo gevat he tja
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Mullog
Hier heb je maar één (1) dag voor nodig gehad! Je gaat vooruit!Snelheid schreef: Vandaag, 12:37Ten eerste heb ik niet meer op deze draad gekeken tot nu toe tja als je maar kan trappen en haatdragend kan zijn zielig heel zielig.Bonjour schreef: Gisteren, 09:49 Je hebt drie jaar nodig gehad voor een 'gevatte' reactie, met gedwongen vakanties?
Oja en was jij maar zo gevat he tja![]()
![]()
-
Snelheid
Domme mensen lachten altijd om niks, jij bent daar een goed voorbeeld van .
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Tufkah
Een dag niet gelachen is dag niet geleefd zeggen ze wel eens. Erg geestig. Wat een merkwaardig woord eigenlijk?
In waarheid is er geen leven buiten dit moment.
-
Snelheid
Inderdaad; maar als domme mensen gaan lachen om niks is dat het lachen van een gek die niet weet waar die om lacht,Tufkah schreef: Vandaag, 14:19 Een dag niet gelachen is dag niet geleefd zeggen ze wel eens. Erg geestig. Wat een merkwaardig woord eigenlijk?
Maar het echte lachen inderdaad moet meer en meer gebeuren.Alleen hier tja hier heeste alleen de haat en het valse lachen
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Tufkah
Wist je dat om ergens de humor van in te kunnen zien, dat juist intelligentie noodzakelijk is? Ik vertel mijzelf wel eens een grap die ik nog niet kon, en dan begin ik pas uren later te lachen. Dat is mijn gebrek aan intelligentie, anders had ik meteen wel gelachen!Snelheid schreef: Vandaag, 14:23Inderdaad; maar als domme mensen gaan lachen om niks is dat het lachen van een gek die niet weet waar die om lacht,Tufkah schreef: Vandaag, 14:19 Een dag niet gelachen is dag niet geleefd zeggen ze wel eens. Erg geestig. Wat een merkwaardig woord eigenlijk?
Maar het echte lachen inderdaad moet meer en meer gebeuren.Alleen hier tja hier heeste alleen de haat en het valse lachen
-
peda
Er bestaat ook verschil tussen om met elkaar kunnen lachen en elkaar uitlachen.
Voor ene een normale constatering, voor de andere een doordenking, weer een ander ziet het verschil nooit.
C'ést la vie.
Voor ene een normale constatering, voor de andere een doordenking, weer een ander ziet het verschil nooit.
C'ést la vie.
-
Tufkah
De beste humor is zelfspot. Dat is ook iemand uitlachen: namelijk jezelf.
-
Snelheid
Je hebt humor waarde en humor van het kwaad en de haat.Tufkah schreef: 43 minuten geledenWist je dat om ergens de humor van in te kunnen zien, dat juist intelligentie noodzakelijk is? Ik vertel mijzelf wel eens een grap die ik nog niet kon, en dan begin ik pas uren later te lachen. Dat is mijn gebrek aan intelligentie, anders had ik meteen wel gelachen!Snelheid schreef: Vandaag, 14:23
Inderdaad; maar als domme mensen gaan lachen om niks is dat het lachen van een gek die niet weet waar die om lacht,
Dus ja welke kan kant kies,de haat meter is helaas gesloten door de forumvader maar de meter zou nu weer uitslaan naar 10 en het glas breken.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Snelheid
Daar ontbreekt het hier aan bij de meesten,wel de haat dat vinden ze heerlijk tja................Tufkah schreef: 38 minuten geleden De beste humor is zelfspot. Dat is ook iemand uitlachen: namelijk jezelf.
Laatst gewijzigd door Snelheid op 14 mar 2026, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
peda
Ik bejubel ook de zelf-spot, maar voor mij is zelf-spot niet jezelf uitlachen, maar wel lachen om jezelf.Tufkah schreef: 38 minuten geleden De beste humor is zelfspot. Dat is ook iemand uitlachen: namelijk jezelf.
Een groot gradueel verschil in lach-optiek mijn optiek.
Uitlachen is negatief, lachen is in de regel positief.
Zo favoriseer ik ook het "' glas is half vol " boven hetzelfde "" glas is half leeg "".
Inhoudelijk hetzelfde, maar de attitude is totaal verschillend.