Dit forum is m.i. noch een theologisch academisch forum, noch een academisch wetenschappelijk forum.J-W schreef: Gisteren, 14:03Ik ben zeer zeker geïnteresseerd in antwoorden maar tegen beter weten in kijk ik uit naar antwoorden die nieuw voor mij zouden zijn.umit schreef: Gisteren, 13:54
Geen probleem dat je er niks mee kan, maar je moet dan wel je verwachtingen wat bijstellen.
Ik bedoel, jij gelooft niet in een God, niet in profeten, dus wat wij ook als gelovigen als antwoord geven op jouw antwoorden...jouw reactie zal altijd zijn: "ik kan hier helemaal niks mee."
Er is echter geen antwoord waar jij wel iets mee kan...ik bedoel...zie jij de tegenspraak hier niet?
Jij bent wel geinteresseerd genoeg om vragen te stellen over iets waar je niet in gelooft, maar het antwoord ervan ben je niet in geinteresseerd omdat je er toch niet in gelooft.
Zelf zoek ik nieuwigheden van beiderlei aard in de op het internet beschikbare lectuur en niet op het G G forum.
Wanneer de kwaliteit "' academisch "" wordt verlaten dan is het in mijn optiek met echte "'academisch-gerichte nieuwigheden "" wel gedaan.
Maar opnieuw merk ik op dat zulks mijn persoonlijke visie is en dat anderen er anders tegen aan kunnen/ mogen kijken.
Deelnemen aan forum-discussie = voor mij niet gelijk aan deelnemen aan discussie op academisch niveau.
Dat hoeft voor mij ook niet, beide discussie-omgevingen kunnen persoonlijk prima aanspreken.