150 Palestijnse fabels

Als je een tip wil geven over een bepaald boek, dan kan dat hier in het topic "Boekentips".
Wil je uitgebreid een boek gaan bespreken open er dan een apart topic voor. Dan kun je het uitgebreid bespreken en erover in discussie gaan.
Forumregels
Als je een tip wil geven over een bepaald boek, dan kan dat hier in het topic "Boekentips".
Wil je uitgebreid een boek gaan bespreken open er dan een apart topic voor. Dan kun je het uitgebreid bespreken en erover in discussie gaan.
Gebruikersavatar
Benedict
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 okt 2016, 23:05
Man/Vrouw: M

150 Palestijnse fabels

Bericht door Benedict »

Geschreven door Tom S. van Bemmelen (sinds '98 voorzitter van Likoed Nederland). Dit boek blaast de wolk van Palestijnse propaganda weg en geeft de echte, controleerbare feiten. Een must voor iedereen die Israël steunt.
Jezus zegt: 'Maar houd moed! Ik heb de wereld overwonnen.'
Gebruikersavatar
Piebe Paulusma
Berichten: 23534
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:36
Man/Vrouw: M
Locatie: Nieuw Jeruzalem

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Piebe Paulusma »

Wablief? Waar twee vechten hebben minsten twee schuld. Dit riekt naar Israëlische propaganda.
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
Gebruikersavatar
Benedict
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 okt 2016, 23:05
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Benedict »

Lees het boek eerst eens. Je zult versteld staan over wat er voor onzin en leugens wordt verteld over Israël en Joden vanuit Palestijnse en islamitische hoek.
Jezus zegt: 'Maar houd moed! Ik heb de wereld overwonnen.'
Gebruikersavatar
Piebe Paulusma
Berichten: 23534
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:36
Man/Vrouw: M
Locatie: Nieuw Jeruzalem

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Piebe Paulusma »

Neuh, dat soort propaganda lees ik niet. De Palestijnen hebben alleen maar wat stenen waar ze mee gooien tegen een leger wat bommen teruggooit op kinderen.
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
Gebruikersavatar
Benedict
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 okt 2016, 23:05
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Benedict »

Piebe 2.2 schreef:Neuh, dat soort propaganda lees ik niet. De Palestijnen hebben alleen maar wat stenen waar ze mee gooien tegen een leger wat bommen teruggooit op kinderen.
Ziehier dus één van die fabels.
Jezus zegt: 'Maar houd moed! Ik heb de wereld overwonnen.'
Gebruikersavatar
Piebe Paulusma
Berichten: 23534
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:36
Man/Vrouw: M
Locatie: Nieuw Jeruzalem

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Piebe Paulusma »

Benedict schreef:
Piebe 2.2 schreef:Neuh, dat soort propaganda lees ik niet. De Palestijnen hebben alleen maar wat stenen waar ze mee gooien tegen een leger wat bommen teruggooit op kinderen.
Ziehier dus één van die fabels.
Lees dit 'fabeltje' dan maar eens. :w
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
Gebruikersavatar
Piebe Paulusma
Berichten: 23534
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:36
Man/Vrouw: M
Locatie: Nieuw Jeruzalem

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Piebe Paulusma »

Zie hier een video van een Israëlische soldaat die een Palestijns kind aanvalt en niet meer wil loslaten. Uiteindelijk laat hij het getraumatiseerde kind los doordat hij wordt aangevallen door Palestijnse vrouwen. Anders had de bloeddorstige wolf het arme schaap zeker gedood. Daarna gooit een collega van de soldaat een rookbom tussen de Palestijnse vrouwen en kinderen.

Dit staat op video, dus tenzij het een speelfilm betreft is het geen fabel of sprookje. Ongeacht wat een kind doet, je probeert het niet te kelen voor straf. Zo staan er vele video's op youtube van Israëli's die de mensenrechten scheden van vrouwen en kinderen. Ze executeren Palestijnen alsof het vee is en zo zien ze hen ook want in de Talmoed staat dat niet-joden geen mensen zijn.
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
Gebruikersavatar
Piebe Paulusma
Berichten: 23534
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:36
Man/Vrouw: M
Locatie: Nieuw Jeruzalem

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Piebe Paulusma »

In dit filmpje zoekt een dapper Palestijnse meisje zoekt haar broer, die natuurlijk geëxecuteerd is door IDF soldaten zoals zoveel Palestijnen. En hier staat een filmpje waarop de IDF soldaten te Hebron een Palestijns meisje laten doodbloeden nadat ze haar neergeschoten hebben.

Israël is een schurkenstaat waar de mensenrechten dagelijks geschonden worden, dat zijn geen fabels helaas, was dat maar zo.
Laatst gewijzigd door Piebe Paulusma op 23 okt 2016, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
pyro
Berichten: 5645
Lid geworden op: 12 mar 2013, 15:11
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door pyro »

Piebe 2.2 schreef:Neuh, dat soort propaganda lees ik niet. [...]
Dit is een boekbespreking. Als je het boek uberhaupt niet wilt lezen, laat deze draad dan aan je voorbijgaan.
Dit subforum is niet bedoeld voor vooroordelen over boeken.
The attempt to make heaven on earth invariably produces hell. (Karl Popper)
Gebruikersavatar
Benedict
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 okt 2016, 23:05
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Benedict »

Piebe 2.2 schreef:Zie hier een video van een Israëlische soldaat die een Palestijns kind aanvalt en niet meer wil loslaten. Uiteindelijk laat hij het getraumatiseerde kind los doordat hij wordt aangevallen door Palestijnse vrouwen. Anders had de bloeddorstige wolf het arme schaap zeker gedood. Daarna gooit een collega van de soldaat een rookbom tussen de Palestijnse vrouwen en kinderen.

Dit staat op video, dus tenzij het een speelfilm betreft is het geen fabel of sprookje. Ongeacht wat een kind doet, je probeert het niet te kelen voor straf. Zo staan er vele video's op youtube van Israëli's die de mensenrechten scheden van vrouwen en kinderen. Ze executeren Palestijnen alsof het vee is en zo zien ze hen ook want in de Talmoed staat dat niet-joden geen mensen zijn.
Deze situaties zijn niet representatief voor het hele Palestijns/Israëlische conflict. Zeg maar gerust oorlog ipv conflict trouwens. Het is natuurlijk níet zo dat het Isr.leger nooit een fout maakt. Als je een boek wilt classificeren als propaganda, dan zijn die filmpjes dat natuurlijk net zo goed. Geen wonder dat er burgerdoden vallen wanneer Hamas zich daartussen verschanst en zo een menselijk schild vormt, iets dat ook wordt aangemoedigd en gepromoot door diezelfde Hamas. Hamas, dat Israël beschuldigd van het doden van burgers...terwijl ze zelf niets anders doen in Israël. Toen het leger de Gaza strook verliet een aantal jaren geleden, was het eerste dat de Palestijnen deden een bommenregen laten neerkomen op onschuldige Israëlische burgers - dus bewust géén militaire doelen, maar burgerdoelen.
Laatst gewijzigd door Benedict op 23 okt 2016, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Jezus zegt: 'Maar houd moed! Ik heb de wereld overwonnen.'
Gebruikersavatar
Piebe Paulusma
Berichten: 23534
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:36
Man/Vrouw: M
Locatie: Nieuw Jeruzalem

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Piebe Paulusma »

pyro schreef:
Piebe 2.2 schreef:Neuh, dat soort propaganda lees ik niet. [...]
Dit is een boekbespreking. Als je het boek uberhaupt niet wilt lezen, laat deze draad dan aan je voorbijgaan.
Dit subforum is niet bedoeld voor vooroordelen over boeken.
Ik vind het een beetje {niet-toegestaan woord} naar de nabestaanden van Palestijnse kinderen om van een fabel te spreken. Het is schending van de fatsoensnormen.
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
Gebruikersavatar
Benedict
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 okt 2016, 23:05
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Benedict »

Piebe 2.2 schreef:
pyro schreef:
Piebe 2.2 schreef:Neuh, dat soort propaganda lees ik niet. [...]
Dit is een boekbespreking. Als je het boek uberhaupt niet wilt lezen, laat deze draad dan aan je voorbijgaan.
Dit subforum is niet bedoeld voor vooroordelen over boeken.
Ik vind het een beetje {niet-toegestaan woord} na
Datar de nabestaanden van Palestijnse kinderen om van een fabel te spreken. Het is schending van de fatsoensnormen.
Dat geldt net zo goed voor de Isr. gezinnen als er gesproken wordt van een Palestijnse "vrijheidsstrijd".
Jezus zegt: 'Maar houd moed! Ik heb de wereld overwonnen.'
Gebruikersavatar
Piebe Paulusma
Berichten: 23534
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:36
Man/Vrouw: M
Locatie: Nieuw Jeruzalem

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Piebe Paulusma »

Benedict schreef:
Piebe 2.2 schreef:
pyro schreef:
Piebe 2.2 schreef:Neuh, dat soort propaganda lees ik niet. [...]
Dit is een boekbespreking. Als je het boek uberhaupt niet wilt lezen, laat deze draad dan aan je voorbijgaan.
Dit subforum is niet bedoeld voor vooroordelen over boeken.
Ik vind het een beetje {niet-toegestaan woord} naar de nabestaanden van Palestijnse kinderen om van een fabel te spreken. Het is schending van de fatsoensnormen.
Dat geldt net zo goed voor de Isr. gezinnen als er gesproken wordt van een Palestijnse "vrijheidsstrijd".
Aan Israëlische zijde sneuvelen lang zo veel slachtoffers niet, het is zowat honderd doden tegen nul. Ik citeer een stukje uit een artikel in de Trouw van 15 juli 2014.

Waarom gaat het zo vaak om 'de cijfers'? Omdat ze wel wat zeggen, waarschijnlijk. Wie zich verdiept in de wiskunde van het conflict tussen Israël en de Palestijnen, ziet het volgende: Er vallen structureel meer Palestijnse dan Israëlische slachtoffers. De verhouding is bijzondere scheef: 87 om 13 procent in de laatste veertien jaar. Anders gezegd: van elke 15 slachtoffers zijn er 13 Palestijns.

- bron -
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
Gebruikersavatar
Benedict
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 okt 2016, 23:05
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Benedict »

Ieder slachtoffer is er één te veel.
Ik kan jou ook wat video's laten zien Piebe. Ik vind ze te erg om hier te plaatsen. Wellicht heb je er wel eens een paar gezien. De indoctrinatie van Palestijnse kinderen. Van vind je daar van?
Wat vind je er van dat er op Gaza kleuterscholen wordt gesproken van apen en varkens, wanneer men Joden bedoeld? Dat het gif van het antisemitisme al op 4 jarige leeftijd wordt doorgegeven?
Jezus zegt: 'Maar houd moed! Ik heb de wereld overwonnen.'
Gebruikersavatar
Anja (oud account)
Berichten: 8983
Lid geworden op: 16 feb 2015, 11:00
Man/Vrouw: V

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Anja (oud account) »

Benedict schreef:
Piebe 2.2 schreef:Neuh, dat soort propaganda lees ik niet. De Palestijnen hebben alleen maar wat stenen waar ze mee gooien tegen een leger wat bommen teruggooit op kinderen.
Ziehier dus één van die fabels.
Amen.

Ik steek hier geen energie meer in, maar hierbij mijn steunbetuiging. Chapeau dat jij het nog op kunt brengen.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein)
Gebruikersavatar
Anja (oud account)
Berichten: 8983
Lid geworden op: 16 feb 2015, 11:00
Man/Vrouw: V

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Anja (oud account) »

Piebe 2.2 schreef:
Benedict schreef:
Piebe 2.2 schreef:
pyro schreef:
Piebe 2.2 schreef:Neuh, dat soort propaganda lees ik niet. [...]
Dit is een boekbespreking. Als je het boek uberhaupt niet wilt lezen, laat deze draad dan aan je voorbijgaan.
Dit subforum is niet bedoeld voor vooroordelen over boeken.
Ik vind het een beetje {niet-toegestaan woord} naar de nabestaanden van Palestijnse kinderen om van een fabel te spreken. Het is schending van de fatsoensnormen.
Dat geldt net zo goed voor de Isr. gezinnen als er gesproken wordt van een Palestijnse "vrijheidsstrijd".
Aan Israëlische zijde sneuvelen lang zo veel slachtoffers niet, het is zowat honderd doden tegen nul. Ik citeer een stukje uit een artikel in de Trouw van 15 juli 2014.

Waarom gaat het zo vaak om 'de cijfers'? Omdat ze wel wat zeggen, waarschijnlijk. Wie zich verdiept in de wiskunde van het conflict tussen Israël en de Palestijnen, ziet het volgende: Er vallen structureel meer Palestijnse dan Israëlische slachtoffers. De verhouding is bijzondere scheef: 87 om 13 procent in de laatste veertien jaar. Anders gezegd: van elke 15 slachtoffers zijn er 13 Palestijns.

- bron -
Alsof het aantal slachtoffers maatstaf is voor misdaad. :roll: De wereld zal nog heel veel op Israël doen neerkomen, waarbij het de wereld niet zal lukken de gewenste slachtoffers te maken. Diezelfde wereld zal daarbij van een zéér koude kermis thuiskomen. Dat betekent niet dat de wereld dan geen grote misdaad heeft begaan, maar wel dat God het niet zal toestaan dat Israël van de kaart geveegd wordt......

Het is ontzettend triest wat er in de islamitische wereld gebeurt, doch zij hangen een godsdienst aan die op haat is gebaseerd, die de Zoon intens haat, en die op die haat is gefundeerd. Dat kán niet goed gaan, zeker niet in deze tijd.

(hier laat ik het definitief bij wb dit onderwerp, want ik trek de korzichtigheid hierover van christenen niet meer, men komt er vanzelf achter. Van ieder ander kan ik het hebben, maar niet van christenen).

Op het moment dat de wereld Israël uitlevert aan de zogenaamde "palestijnen", op dat moment wordt de wereld zelf eraan uitgeleverd, de terreurcellen hebben zich al geinstalleerd. Men had ook steevast kritiek op de muur in Israël, en moet je nu eens zien wie er muren bouwen in Europa tegen ...... juist ja. De wereld krijgt álles op het eigen dak, en erger.

Over the more than month long Operation Protective Edge conflict between Hamas terrorists and the IDF, a strikingly few number of civilian casualties have been suffered on the Israeli side.

Over 3,356 rockets have been fired at Israel, with that number rising everyday, and only four people have been killed as a result of rocket fire. While Israel’s Iron Dome is a wonder to behold and responsible for maintaining the safety of Israeli civilians from rocket fire, the numbers show that only 578 rockets were destroyed by Iron Dome Interceptions, or roughly 17 percent of all rockets fired at Israel.

Simple statistics show that there is something extraordinary occurring here.

Read more at http://www.breakingisraelnews.com/19812 ... Fd4fq8V.99
Stories abound of mystical beings visiting soldiers while on duty in and around the Gaza strip and warning them of entering booby-trapped houses or buildings filled with explosives. These spirits prevent the soldiers from entering houses that were later to be found out had been booby-trapped and if entered would mean instant death for the soldiers.

Others tell of gusts of wind that blew rockets aimed at major population center off course after the Iron Dome counter-attack had failed numerous times. Some stories tell of good deeds done by the soldiers that had saved their lives such prayer or making a blessing upon food.

What these stories often have in common is an allocation of “hearing the story from the source first hand”, often from a close relative, former student, acquaintance or other relation who has returned from the war-torn Strip, but lacking a name.

When stories, even from multiple sites are looked into, the source often vanishes into air thinner than that of the supposed apparition. Another commonality is that almost all of these stories begin as Whatsapp conversations (text messaging) to groups or individuals and are spread like wildfire on social media networks without any other corroboration.

Read more at http://www.breakingisraelnews.com/19812 ... Fd4fq8V.99
:D
As one of the terrorists from Gaza was reported to say when asked why they couldn’t aim their rockets more effectively: ‘We do aim them, but their God changes their path in mid-air.’ Amen! And when our God is not busy doing that, He is ensuring that the high-tech brain power of our ‘start-up nation’ is working overtime to produce yet another Iron Dome battery to help protect our cities and us.”

http://www.inquisitr.com/1364461/israel ... n-mid-air/
“The Jewish nation’s existence for six millennia is a miracle. There is no single Jewish life without a miracle. Miracle is an essential part of our belief; it is a gem of Jewish folklore. It is a source of our hope in the dark, and it is a gift of our dreams. And we know why – because these miracles are true.”

Dat er nog maar veel van dergelijke wonderen mogen gebeuren, zodat er zelfs nog zogenaamde "palestijnen" op tijd tot inkeer mogen komen.
Laatst gewijzigd door Anja (oud account) op 23 okt 2016, 18:34, 9 keer totaal gewijzigd.
Solo Christo

Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein)
Gebruikersavatar
Piebe Paulusma
Berichten: 23534
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:36
Man/Vrouw: M
Locatie: Nieuw Jeruzalem

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Piebe Paulusma »

Benedict schreef:Ieder slachtoffer is er één te veel.
Ik kan jou ook wat video's laten zien Piebe. Ik vind ze te erg om hier te plaatsen. Wellicht heb je er wel eens een paar gezien. De indoctrinatie van Palestijnse kinderen. Van vind je daar van?
Wat vind je er van dat er op Gaza kleuterscholen wordt gesproken van apen en varkens, wanneer men Joden bedoeld? Dat het gif van het antisemitisme al op 4 jarige leeftijd wordt doorgegeven?
Elk slachtoffer is er zeker een te veel - daar zijn we het gelukkig over eens - maar de verhoudingen tussen de slachtoffers aan Israëlische en Palestijnen kant zijn zoek. Als we het over dat punt ook eens kunnen worden hoef ik tenminste niet aan je integriteit te twijfelen. Gezien de scheve verhoudingen vind ik het heel begrijpelijk dat in Palestina de haat voor Israëli's en Joden oplaait. Dat bezie ik als oogsten wat je zaait, want nogmaals van elke 15 slachtoffers zijn er 13 Palestijns. Dat is nogal een verschil wat niet te bagatelliseren is alleen doordat elk slachtoffer er een te veel is.
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
Gebruikersavatar
Benedict
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 okt 2016, 23:05
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Benedict »

[/quote]
Gezien de scheve verhoudingen vind ik het heel begrijpelijk dat in Palestina de haat voor Israëli's en Joden oplaait.[/quote]

En dit is het punt waar veel Israëlcritici de bocht uit vliegen. Het begrip. Het goedpraten. Men gaat zich tegenwoordig maar al te vaak een antizionist noemen, is mij opgevallen. Wat in de praktijk feitelijk neerkomt op antisemiet, hoe je het ook bekijkt. Maar dat wordt niet hardop uitgesproken. Niet om jou daarvan te betichten trouwens, hoewel je opmerking behoorlijk ver gaat. Ik denk dat wij hier niet uit gaan komen. Hoe zit het eigenlijk met jóuw integriteit? :roll:
Jezus zegt: 'Maar houd moed! Ik heb de wereld overwonnen.'
Bonjour
Moderator
Berichten: 7708
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Bonjour »

Helaas wordt deze site niet meer bijgewerkt. Maar het geeft tot 2014 een aardig beeld van de verhouding in de aantallen slachtoffers.
http://www.rememberthesechildren.org/
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Gebruikersavatar
Piebe Paulusma
Berichten: 23534
Lid geworden op: 10 mei 2015, 01:36
Man/Vrouw: M
Locatie: Nieuw Jeruzalem

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Piebe Paulusma »

Benedict schreef: En dit is het punt waar veel Israëlcritici de bocht uit vliegen. Het begrip. Het goedpraten. Men gaat zich tegenwoordig maar al te vaak een antizionist noemen, is mij opgevallen. Wat in de praktijk feitelijk neerkomt op antisemiet, hoe je het ook bekijkt. Maar dat wordt niet hardop uitgesproken. Niet om jou daarvan te betichten trouwens, hoewel je opmerking behoorlijk ver gaat.
Hoezo gaat mijn opmerking behoorlijk ver? Ik heb me beperkt tot de feiten.
Benedict schreef:Ik denk dat wij hier niet uit gaan komen. Hoe zit het eigenlijk met jóuw integriteit? :roll:
Dat zit wel snor want ik geloof niet in fabels.
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
Gebruikersavatar
Benedict
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 okt 2016, 23:05
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Benedict »

Bonjour schreef:Helaas wordt deze site niet meer bijgewerkt. Maar het geeft tot 2014 een aardig beeld van de verhouding in de aantallen slachtoffers.
http://www.rememberthesechildren.org/
Ik heb de site bekeken. Niemand wordt daar vrolijk van, zacht uitgedrukt. Feit is wel: Palestijnse kinderen komen om door Hamas dat menselijke schilden gebruikt. Nabestaanden van deze arme kinderen (en omgekomen volwassen "martelaren") krijgen een uitkering die er niet om liegt. Zo houden Hamas en de zwaar corrupte PA deze doodscultus in stand: "martelaar" worden en nog een grote zak met geld ook voor de nabestaanden. Israël voert een oorlog tegen vijandige "strijders" (dus de ene gewapende eenheid tegen de andere) die zich verschansen tussen burgers. Het gevolg hiervan laat zich raden. Omgekeerd voeren Hamas, Islamitische Jihad, Al Aqsa Martelaren tegen Israëlische - Joodse - burgers. Dan gaat het uitdrukkelijk om het maken van burger slachtoffers. Een gewapende eenheid valt een ongewapende groep aan. Zoek de verschillen zou ik zeggen. Ze zijn makkelijk te vinden.
Jezus zegt: 'Maar houd moed! Ik heb de wereld overwonnen.'
Gebruikersavatar
Benedict
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 okt 2016, 23:05
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Benedict »

Piebe om nog even op een eerdere vraag terug te komen: wat vind jij er van dat in kleuterklasjes in de Gaza strook Joden "apen en varkens" worden genoemd?
Jezus zegt: 'Maar houd moed! Ik heb de wereld overwonnen.'
Bonjour
Moderator
Berichten: 7708
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Bonjour »

Wat voor namen verwacht jij na zoveel jaren conflict?
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Gebruikersavatar
Benedict
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 okt 2016, 23:05
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Benedict »

Piebe 2.2 schreef:
Benedict schreef: En dit is het punt waar veel Israëlcritici de bocht uit vliegen. Het begrip. Het goedpraten. Men gaat zich tegenwoordig maar al te vaak een antizionist noemen, is mij opgevallen. Wat in de praktijk feitelijk neerkomt op antisemiet, hoe je het ook bekijkt. Maar dat wordt niet hardop uitgesproken. Niet om jou daarvan te betichten trouwens, hoewel je opmerking behoorlijk ver gaat.
Hoezo gaat mijn opmerking behoorlijk ver? Ik heb me beperkt tot de feiten.
Benedict schreef:Ik denk dat wij hier niet uit gaan komen. Hoe zit het eigenlijk met jóuw integriteit? :roll:
Dat zit wel snor want ik geloof niet in fabels.
Het tegenovergestelde blijkt.
Jezus zegt: 'Maar houd moed! Ik heb de wereld overwonnen.'
Gebruikersavatar
Benedict
Berichten: 76
Lid geworden op: 18 okt 2016, 23:05
Man/Vrouw: M

Re: 150 Palestijnse fabels

Bericht door Benedict »

Bonjour schreef:Wat voor namen verwacht jij na zoveel jaren conflict?
Dus je praat het goed?
Jezus zegt: 'Maar houd moed! Ik heb de wereld overwonnen.'