Kernwapens de wereld uit?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Kernwapens de wereld uit?

Bericht door doemdenker »

Ik lees net Victor Norgarde, Morningstar Pass en snap nu waarom de kernwapenwedloop in de jaren 80 zo uit de hand liep. Onze echte vijanden zijn de Gray Aliens. Ze zijn gevaarlijk maar niet onverslaanbaar.
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door doemdenker »

één van de redenen waarom we passief naar de dreiging van de Gray Aliens blijven turen is omdat het blanke ras niet gewend is aan slavernij. Blanken kunnen zich niet voorstellen om ooit onder een vreemde heerschappij terecht te komen, laat staan een buitenaardse heerschappij. De Grays zijn technisch verder dan wij maar wij zijn in de meerderheid. De Grays hebben de meeste bases op de maan. Als we nu met een collectieve aardse vloot ingrijpen dan hoepelen ze wel op. De Russen en Amerikanen hebben inmiddels wat ervaring met het wegjagen van de Grays. Het Star Wars project van de Koude Oorlog was ook tegen de Grays gericht.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

doemdenker schreef: 13 nov 2018, 22:24 één van de redenen waarom we passief naar de dreiging van de Gray Aliens blijven turen is omdat het blanke ras niet gewend is aan slavernij. Blanken kunnen zich niet voorstellen om ooit onder een vreemde heerschappij terecht te komen, laat staan een buitenaardse heerschappij. De Grays zijn technisch verder dan wij maar wij zijn in de meerderheid. De Grays hebben de meeste bases op de maan. Als we nu met een collectieve aardse vloot ingrijpen dan hoepelen ze wel op. De Russen en Amerikanen hebben inmiddels wat ervaring met het wegjagen van de Grays. Het Star Wars project van de Koude Oorlog was ook tegen de Grays gericht.
Welke bewijzen zijn er überhaupt dat de Grays bestaan? En hoe kunnen ze de onmogelijke afstanden in het heelal overbruggen? En waarom zouden wezens van een andere planeet er uitzien als een soort grijze mensen met grote ogen? Is dit niet duidelijk een product van de menselijke fantasie?
Only dead fish go with the flow
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door coby »

Oh die mormels. Dat zijn gewoon demonen.
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door doemdenker »

ik denk dat via zolderwormholes naar de aarde reizen.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

doemdenker schreef: 14 nov 2018, 08:39 ik denk dat via zolderwormholes naar de aarde reizen.
Goeie grap. Maar graag even serieus op mijn vragen ingaan. Je kunt wel van alles beweren alsof het een gegeven feit is. Maar dat is hier nier voldoende om te overtuigen.
Laatst gewijzigd door Zolderworm op 14 nov 2018, 10:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Only dead fish go with the flow
peda
Berichten: 20661
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door peda »

doemdenker schreef: 14 nov 2018, 08:39 ik denk dat via zolderwormholes naar de aarde reizen.
In de wormholes is naar huidig begrijpen de zwaartekracht werking dermate sterk dat moleculaire structuren daar niet meer kunnen bestaan.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

peda schreef: 14 nov 2018, 10:03
doemdenker schreef: 14 nov 2018, 08:39 ik denk dat via zolderwormholes naar de aarde reizen.
In de wormholes is naar huidig begrijpen de zwaartekracht werking dermate sterk dat moleculaire structuren daar niet meer kunnen bestaan.
Toch kun je afvragen door wie Travis Walton ooit ontvoerd werd.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door callista »

Er schijnt nu een serieus onderzoek te komen inzake ufo's aangezien meerdere mensen dit verschijnsel hebben waargenomen

Piloten zien ufo boven Ierland: ‘Zeer helder licht en razendsnel’

https://www.ad.nl/buitenland/piloten-zi ... ~a24e4489/
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

callista schreef: 14 nov 2018, 10:30 Er schijnt nu een serieus onderzoek te komen inzake ufo's aangezien meerdere mensen dit verschijnsel hebben waargenomen

Piloten zien ufo boven Ierland: ‘Zeer helder licht en razendsnel’

https://www.ad.nl/buitenland/piloten-zi ... ~a24e4489/
Series onderzoek is er al jaren. Het beste waartoe je kunt komen is: niet verklaard. Het is lastig omdat het meestal om getuigenverklaringen gaat. Soms video's, maar die zijn tegenwoordig gemakkelijk te manipuleren. Maar het verhaal van Travis Walton is wel erg aannemelijk.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door callista »

Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 10:35
callista schreef: 14 nov 2018, 10:30 Er schijnt nu een serieus onderzoek te komen inzake ufo's aangezien meerdere mensen dit verschijnsel hebben waargenomen

Piloten zien ufo boven Ierland: ‘Zeer helder licht en razendsnel’

https://www.ad.nl/buitenland/piloten-zi ... ~a24e4489/
Series onderzoek is er al jaren. Het beste waartoe je kunt komen is: niet verklaard. Het is lastig omdat het meestal om getuigenverklaringen gaat. Soms video's, maar die zijn tegenwoordig gemakkelijk te manipuleren.

Maar het verhaal van Travis Walton is wel erg aannemelijk.
Klopt, maar dat verhaal werd later ook als een hoax neergezet..

Maar hoe denk jij over ufo's ?
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

callista schreef: 14 nov 2018, 10:37
Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 10:35
callista schreef: 14 nov 2018, 10:30 Er schijnt nu een serieus onderzoek te komen inzake ufo's aangezien meerdere mensen dit verschijnsel hebben waargenomen

Piloten zien ufo boven Ierland: ‘Zeer helder licht en razendsnel’

https://www.ad.nl/buitenland/piloten-zi ... ~a24e4489/
Series onderzoek is er al jaren. Het beste waartoe je kunt komen is: niet verklaard. Het is lastig omdat het meestal om getuigenverklaringen gaat. Soms video's, maar die zijn tegenwoordig gemakkelijk te manipuleren.

Maar het verhaal van Travis Walton is wel erg aannemelijk.
Klopt, maar dat verhaal werd later ook als een hoax neergezet..
Sceptici zetten nu eenmaal alles als hoax weg. Dat is gemakkelijk om te doen, omdat er geen definitieve bewijzen zijn.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door callista »

Ja..dat is ook weer zo...het wordt pas aangenomen wanneer het wetenschappelijk te verklaren is.
Tot die tijd valt het vaak onder de verzonnen verhalen of onder natuurverschijnselen van allerlei aard....

Misschien zijn "wij" nog nog te dom of te beperkt om werkelijk vast stellen dat het om ufo's zou gaan.
Wat mij dan wel weer verbaast is dat er dan geen informatie wordt vrijgegeven door de bestuurders van die ufo's ...als die er al zijn...ze kunnen ook zelf bestuurbaar zijn
Men ziet ze en ze verdwijnen net zo snel weer als ze gekomen zijn.
Wat is het nut dan.....
Misschien zijn wij wel proefpersonen

Maar goed...ik blijf het wel interessant vinden...
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

callista schreef: 14 nov 2018, 10:50 Ja..dat is ook weer zo...het wordt pas aangenomen wanneer het wetenschappelijk te verklaren is.
Tot die tijd valt het vaak onder de verzonnen verhalen of onder natuurverschijnselen van allerlei aard....

Misschien zijn "wij" nog nog te dom of te beperkt om werkelijk vast stellen dat het om ufo's zou gaan.
Wat mij dan wel weer verbaast is dat er dan geen informatie wordt vrijgegeven door de bestuurders van die ufo's ...als die er al zijn...ze kunnen ook zelf bestuurbaar zijn
Men ziet ze en ze verdwijnen net zo snel weer als ze gekomen zijn.
Wat is het nut dan.....
Misschien zijn wij wel proefpersonen

Maar goed...ik blijf het wel interessant vinden...
Volgens mij zijn er twee soorten ufo's, afgezien van vliegende objecten die geen van beide zijn, maar die niet verklaard kunnen worden. Het zijn de bekende buitenaardse voertuigen en spookverschijnselen, die niets met buitenaards leven te maken hebben. Die twee worden vaak ten onrechte op één hoop gegooid. John Keel heeft uitgebreid geschreven over de laatste categorie: de spookverschijnselen, die zich onder meer manifesteren als vliegende voorwerpen. Ook Hans van Kampen heeft daarover geschreven.
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door callista »

Oh...dank je...daar had ik nog niet aan gedacht
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

callista schreef: 14 nov 2018, 11:08 Oh...dank je...daar had ik nog niet aan gedacht
Den Haan heeft er het volgende over geschreven:
In een wereld waarin religie en de dood een hoofdrol speelden, werden dwaallichten in vroeger dagen over het algemeen beschouwd als de ziel van overleden mensen, in het bijzonder van hen die niet gedoopt waren. En aangezien dat toen vrijwel alleen jonge kinderen overkwam, werden deze lichten beschouwd als zielen van ongedoopte kinderen. Maar ook wel werden ze geassocieerd met feeën en nimfen, zoals we hebben gezien in de sage van de juffer van de spinboom.
Het dwaallicht verschijnt lang niet altijd in de vorm van een klein dwalend lichtje. Ook worden grotere lichtmanifestaties gemeld, zoals bollen licht van enkele tientallen centimeters groot of andere vormen. In alle gevallen is het licht zelf het levende wezen. De lichtbol is zijn waarneembare lichaam.
Dwaallichten worden tot op de dag van vandaag gezien. Het gaat dan veelal om vuurbollen, die auto's volgen of lichten die zonderlinge bewegingen maken in de nachtelijke hemel.
In de nacht van 25 op 26 december 1976 beleefde de Veluwe een ware uitbraak van dergelijke lichtverschijnselen. Op 27 december kwam 'De Telegraaf' op de voorpagina met een bericht onder de kop “Groot alarm door 'Vliegende schotels'”. Volgens de krant hadden tientallen mensen, onder wie politie- en militair personeel, ten minste twee vreemde ruimteobjecten gezien nabij de vliegbasis Deelen. Achteraf bleek dat ze geen ruimte-objecten hebben waargenomen, en al helemaal geen vliegende schotels, maar wonderlijke rode en witte lichten, die zwijgend in grote cirkels rondvlogen. Eerder op 25 december, omstreeks half zes 's morgens, werden twee gezinnen in hun auto's op de A28 tussen Amersfoort en Zwolle hinderlijk door een stelsel van drie knipperlichten gevolgd, dat soms vreemde sprongen maakte. Een dochter hield er een fobie voor vuurtorens aan over.
Omdat ik die kerst een lange zwerftocht maakte over de Veluwe, kon ook ik niet aan het fenomeen ontkomen. Tot mijn stomme verbazing werd ik op 25 december 's avonds te Elspeet geconfronteerd met een licht dat zich met grote snelheid onder het wolkendek door voortbewoog, waarbij het soms plotselinge, bijna rechthoekige bochten nam.
Dergelijke ervaringen kunnen soms nawerken in zonderlinge geestestoestanden, waarin je je buiten de werkelijkheid geplaatst voelt, de omgevingskleuren met meer intensiteit dan gebruikelijk waarneemt en waarin je een soort gevoel van tijdloosheid krijgt. Ook worden waarnemers na afloop wel eens geconfronteerd met klopgeesten en hebben soms ontmoetingen met mensen die er alleen al door hun buitenissige kleding een beetje vreemd uitzien, of met mannen met onnatuurlijk gekleurde ogen die zwarte pakken dragen en tamelijk onvriendelijk kunnen zijn.
Only dead fish go with the flow
peda
Berichten: 20661
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door peda »

Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 10:25
peda schreef: 14 nov 2018, 10:03
doemdenker schreef: 14 nov 2018, 08:39 ik denk dat via zolderwormholes naar de aarde reizen.
In de wormholes is naar huidig begrijpen de zwaartekracht werking dermate sterk dat moleculaire structuren daar niet meer kunnen bestaan.
Toch kun je afvragen door wie Travis Walton ooit ontvoerd werd.
Ik geloof ook niet dat Jezus in letterlijke zin over water heeft gelopen, hoewel dat in de bijbel wel staat geschreven. Waarom zou ik dan de bewering van Walton wel serieus nemen. Ook Adamski heeft in de latere veertiger jaren een bestseller geschreven over zijn UFO reizen naar de planeet Venus en hij werd zelfs door Koningin Juliana op Soestdijk uitgenodigd om toelichting te geven. Toen ruimtevaartuigen van de aarde naar Venus werden gestuurd en de temperatuur aldaar ca 500 graden Celsius bleek te zijn bij een atmosferische druk die ca 90 maal hoger is als op aarde, bleef van zijn verhaal niet veel over. Maar Adamski zal wel tot zijn dood overtuigd gebleven zijn dat hij Aliens had ontmoet. Er zijn ook mensen die geloven de reincarnatie van Caesar, Jezus of Napoleon te zijn en die rotsvaste overtuiging krijg je ook niet uit hun hersenen. Wat bij hen niet uit de hersenen gaat, komt er bij mij niet in. :!:
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door callista »

Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 11:14
callista schreef: 14 nov 2018, 11:08 Oh...dank je...daar had ik nog niet aan gedacht
Den Haan heeft er het volgende over geschreven:
In een wereld waarin religie en de dood een hoofdrol speelden, werden dwaallichten in vroeger dagen over het algemeen beschouwd als de ziel van overleden mensen, in het bijzonder van hen die niet gedoopt waren. En aangezien dat toen vrijwel alleen jonge kinderen overkwam, werden deze lichten beschouwd als zielen van ongedoopte kinderen. Maar ook wel werden ze geassocieerd met feeën en nimfen, zoals we hebben gezien in de sage van de juffer van de spinboom.
Ja..dat klopt...de witte alven.
Het dwaallicht verschijnt lang niet altijd in de vorm van een klein dwalend lichtje. Ook worden grotere lichtmanifestaties gemeld, zoals bollen licht van enkele tientallen centimeters groot of andere vormen. In alle gevallen is het licht zelf het levende wezen. De lichtbol is zijn waarneembare lichaam.
Dwaallichten worden tot op de dag van vandaag gezien.
Het gaat dan veelal om vuurbollen, die auto's volgen of lichten die zonderlinge bewegingen maken in de nachtelijke hemel.
Ik kijk 's nachts vaak naar de hemel omdat dat hier heel interessant is, aangezien je een goed overzicht hebt omdat je niet gehinderd wordt door lantaarns en stadslichten.
Bewegende lichten heb ik wel gezien en lichten die zich snel verplaatsen aan de hemel ook..
In de nacht van 25 op 26 december 1976 beleefde de Veluwe een ware uitbraak van dergelijke lichtverschijnselen. Op 27 december kwam 'De Telegraaf' op de voorpagina met een bericht onder de kop “Groot alarm door 'Vliegende schotels'”. Volgens de krant hadden tientallen mensen, onder wie politie- en militair personeel, ten minste twee vreemde ruimteobjecten gezien nabij de vliegbasis Deelen. Achteraf bleek dat ze geen ruimte-objecten hebben waargenomen, en al helemaal geen vliegende schotels, maar wonderlijke rode en witte lichten, die zwijgend in grote cirkels rondvlogen. Eerder op 25 december, omstreeks half zes 's morgens, werden twee gezinnen in hun auto's op de A28 tussen Amersfoort en Zwolle hinderlijk door een stelsel van drie knipperlichten gevolgd, dat soms vreemde sprongen maakte. Een dochter hield er een fobie voor vuurtorens aan over.
Daar staat me nog wel vaag iets van bij....want toen woonden wij nog in Ermelo
Omdat ik die kerst een lange zwerftocht maakte over de Veluwe, kon ook ik niet aan het fenomeen ontkomen. Tot mijn stomme verbazing werd ik op 25 december 's avonds te Elspeet geconfronteerd met een licht dat zich met grote snelheid onder het wolkendek door voortbewoog, waarbij het soms plotselinge, bijna rechthoekige bochten nam.
Lijkt me heel bijzonder om zoiets mee te maken....ik ga in het vervolg nog wat vaker kijken...
Dergelijke ervaringen kunnen soms nawerken in zonderlinge geestestoestanden, waarin je je buiten de werkelijkheid geplaatst voelt, de omgevingskleuren met meer intensiteit dan gebruikelijk waarneemt en waarin je een soort gevoel van tijdloosheid krijgt.
Ook worden waarnemers na afloop wel eens geconfronteerd met klopgeesten en hebben soms ontmoetingen met mensen die er alleen al door hun buitenissige kleding een beetje vreemd uitzien, of met mannen met onnatuurlijk gekleurde ogen die zwarte pakken dragen en tamelijk onvriendelijk kunnen zijn.
Ja.....nou, ik heb weer genoeg om over na te denken Zolder...reuze interessant
Dankjewel.. :flower1:
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

peda schreef: 14 nov 2018, 11:28
Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 10:25
peda schreef: 14 nov 2018, 10:03
doemdenker schreef: 14 nov 2018, 08:39 ik denk dat via zolderwormholes naar de aarde reizen.
In de wormholes is naar huidig begrijpen de zwaartekracht werking dermate sterk dat moleculaire structuren daar niet meer kunnen bestaan.
Toch kun je afvragen door wie Travis Walton ooit ontvoerd werd.
Ik geloof ook niet dat Jezus in letterlijke zin over water heeft gelopen, hoewel dat in de bijbel wel staat geschreven. Waarom zou ik dan de bewering van Walton wel serieus nemen. Ook Adamski heeft in de latere veertiger jaren een bestseller geschreven over zijn UFO reizen naar de planeet Venus en hij werd zelfs door Koningin Juliana op Soestdijk uitgenodigd om toelichting te geven. Toen ruimtevaartuigen van de aarde naar Venus werden gestuurd en de temperatuur aldaar ca 500 graden Celsius bleek te zijn bij een atmosferische druk die ca 90 maal hoger is als op aarde, bleef van zijn verhaal niet veel over. Maar Adamski zal wel tot zijn dood overtuigd gebleven zijn dat hij Aliens had ontmoet. Er zijn ook mensen die geloven de reincarnatie van Caesar, Jezus of Napoleon te zijn en die rotsvaste overtuiging krijg je ook niet uit hun hersenen. Wat bij hen niet uit de hersenen gaat, komt er bij mij niet in. :!:
Adamski was een hot-dog-verkoper bij een sterrenwacht alias reuzetelescoop, die bedacht dat hij met iets anders veel meer geld kon verdienen. Travis Walton was een houthakker, die met een aantal collega's ergens ver weg in de bossen een vliegende schotel zag, daaronder ging staan, en omhoog werd gezogen. Z'n maten vluchten toen in paniek weg. Travis bleef vijf dagen weg, en dook toen op in een telefooncel.
Maar goed, het is niet te bewijzen natuurlijk. Het gaat erom hoe overtuigend hij erover vertelt. En ook wat voor type hij is. Adamski was een bravourmannetje, die sprak over het leven op de Maan. Dat was niet echt overtuigend. En Juliana was altijd erg goedgelovig. Walton is meer gewoon je buurman. Maar weten doe ik het natuurlijk ook niet.
Only dead fish go with the flow
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door doemdenker »

ik heb ooit een email van Travis gehad; hij schreef dat de wezens die hij zag compleet anders waren dan in zijn film. ik geloof hem wel. Iets anders: bijna doodservaringen gaan over tunnels met licht aan het eind en schijnen ook het binnenste van ufo's voor te stellen.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

doemdenker schreef: 14 nov 2018, 13:08 Ik heb ooit een email van Travis gehad; hij schreef dat de wezens die hij zag compleet anders waren dan in zijn film. ik geloof hem wel. Iets anders: bijna doodservaringen gaan over tunnels met licht aan het eind en schijnen ook het binnenste van ufo's voor te stellen.
Ja, op de film moet je niet afgaan. Die is geromantiseerd. Het schijnt dat hij zich van die vijf dagen afwezigheid maar een half uur kan herinneren. Of zoiets. Ik denk niet zozeer aan een bijna-doods-ervaring, maar aan een uittreding. Maar niemand kan vijf dagen in uittreding blijven. Zo ook niet in een bijna-doods-ervaring. Maar goed, dat verklaart misschien het feit dat hij zich maar een half uur kan herinneren. Maar waar was hij dan de overige tijd? In het bos lijkt me sterk. En hoe is zijn bijna-doods-ervaring dan ontstaan, als dat het was? En, als het een uittreding was: hoe dan? En hoe zit het dan met z'n maten? Die hebben het zien gebeuren. Zeggen ze.
Maar John Keel zou het wel snappen. Die verbindt UFO's met de astrale wereld. En met de trickery van astrale wezens. Het zou kunnen. Maar er zijn dan nog wel wat losse eindjes.
Only dead fish go with the flow
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door coby »

2 exen hebben aan de waterkant een ufo gezien en 1 ervan was niet aan de drugs.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

coby schreef: 14 nov 2018, 14:04 2 exen hebben aan de waterkant een ufo gezien en 1 ervan was niet aan de drugs.
Hoe zag-ie eruit? (de ufo, niet de ex of twee)
Only dead fish go with the flow
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door coby »

Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 14:09
coby schreef: 14 nov 2018, 14:04 2 exen hebben aan de waterkant een ufo gezien en 1 ervan was niet aan de drugs.
Hoe zag-ie eruit? (de ufo, niet de ex of twee)
Geen flauw idee. Ze zagen er een vliegen. Heb er verder niet naar gevraagd.
Heee ik zag een ufo!
Oh leuk.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

coby schreef: 14 nov 2018, 14:19
Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 14:09
coby schreef: 14 nov 2018, 14:04 2 exen hebben aan de waterkant een ufo gezien en 1 ervan was niet aan de drugs.
Hoe zag-ie eruit? (de ufo, niet de ex of twee)
Geen flauw idee. Ze zagen er een vliegen. Heb er verder niet naar gevraagd.
Heee ik zag een ufo!
Oh leuk.
Oeps, dat zou toch het eerste zijn wat ik gevraagd had. Nou ja, het tweede. De eerste vraag was of die andere ex ook aan de drugs was.
Only dead fish go with the flow