Kernwapens de wereld uit?

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door coby »

Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 14:32
coby schreef: 14 nov 2018, 14:19
Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 14:09
coby schreef: 14 nov 2018, 14:04 2 exen hebben aan de waterkant een ufo gezien en 1 ervan was niet aan de drugs.
Hoe zag-ie eruit? (de ufo, niet de ex of twee)
Geen flauw idee. Ze zagen er een vliegen. Heb er verder niet naar gevraagd.
Heee ik zag een ufo!
Oh leuk.
Oeps, dat zou toch het eerste zijn wat ik gevraagd had. Nou ja, het tweede. De eerste vraag was of die andere ex ook aan de drugs was.
Nee die heeft nooit drugs gebruikt. Die zat te vissen 's nachts. Die andere was aan het gebruiken toen ie het zag, dus dat vond ik niet zo overtuigend.
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door doemdenker »

dankzij zolderworm wordt de hele discussie weer in de "onzin" getrokken. Er is nu eenmaal een categorie die fundamentalistisch niet in ufo's gelooft. Tenzij het op het NOS journaal komt. Juist deze categorie is erg manipuleerbaar.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

doemdenker schreef: 14 nov 2018, 18:03 Dankzij zolderworm wordt de hele discussie weer in de "onzin" getrokken. Er is nu eenmaal een categorie die fundamentalistisch niet in ufo's gelooft. Tenzij het op het NOS journaal komt. Juist deze categorie is erg manipuleerbaar.
Oeps, ik dacht nou net dat ik met jou hierover een interessant gesprek zou kunnen hebben. Maar dat valt weer tegen. Ik heb gewoon een andere visie op UFO's dan jij. Jij mag dat onzin noemen. Maar waarschijnlijk is dat wederzijds. Maar goed, ik ben ben op mijn beurt niet erop om een ander te "beschuldigen".
Blijkbaar heb jij nooit de boeken van John Keel gelezen. Ik denk ook niet dat je je echt voor het onderwerp interesseert. Jij blijft een beetje hangen op je grijzen. Hans van Kampen en Jacques Vallée zul je ook wel nooit gelezen hebben.
Only dead fish go with the flow
peda
Berichten: 20669
Lid geworden op: 08 apr 2016, 09:51
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door peda »

doemdenker schreef: 14 nov 2018, 18:03 dankzij zolderworm wordt de hele discussie weer in de "onzin" getrokken. Er is nu eenmaal een categorie die fundamentalistisch niet in ufo's gelooft. Tenzij het op het NOS journaal komt. Juist deze categorie is erg manipuleerbaar.
Wanneer je het totale huidige wetenschappelijke weten over boord gooit, kun je geloven in ufo's. Er zijn veel mensen die dat doen. Wie niet weet, wie niet deert. Wanneer je wetenschap volgers fundamentalistisch noemt, dan heb je gelijk. Maar dan ruil je wel feitelijk weten in voor fantasie voorstellingen. Het is de keuze van ieder onder ons. De kosmische afstanden in het heelal zijn dermate groot en de natuurwetten zijn dermate dominant, dat de alien wel een geestelijk wezen moet zijn, die geen beperkingen ondervindt van de natuurwetten. Geestelijke wezens bestaan tot op heden slechts in de hersenen van daarin gelovenden. Reizen met lichtsnelheid is stoffelijk onmogelijk, transport door wormgaten is stoffelijk onmogelijk enz, enz, enz. Helaas, de kosmische quarantaine. :!:
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

peda schreef: 14 nov 2018, 18:31
doemdenker schreef: 14 nov 2018, 18:03 dankzij zolderworm wordt de hele discussie weer in de "onzin" getrokken. Er is nu eenmaal een categorie die fundamentalistisch niet in ufo's gelooft. Tenzij het op het NOS journaal komt. Juist deze categorie is erg manipuleerbaar.
Wanneer je het totale huidige wetenschappelijke weten over boord gooit, kun je geloven in ufo's. Er zijn veel mensen die dat doen. Wie niet weet, wie niet deert. Wanneer je wetenschap volgers fundamentalistisch noemt, dan heb je gelijk. Maar dan ruil je wel feitelijk weten in voor fantasie voorstellingen. Het is de keuze van ieder onder ons. De kosmische afstanden in het heelal zijn dermate groot en de natuurwetten zijn dermate dominant, dat de alien wel een geestelijk wezen moet zijn, die geen beperkingen ondervindt van de natuurwetten. Geestelijke wezens bestaan tot op heden slechts in de hersenen van daarin gelovenden. Reizen met lichtsnelheid is stoffelijk onmogelijk, transport door wormgaten is stoffelijk onmogelijk enz, enz, enz. Helaas, de kosmische quarantaine. :!:
Ufo's worden zeker waargenomen. Feitelijk is het het meest waargenomen bijzondere verschijnsel. Wetenschappelijk beschouwd is het bestaan ervan niet bewezen. Maar dat ze er zijn is waarschijnlijk. De vraag is wat ze zijn. Jouw verhaal over de grote afstanden is inderdaad plausibel. Al weet je het natuurlijk nooit, wat buitenaardsen daarop bedacht hebben. Maar dat het iets te maken zou hebben met geestelijke wezens, lijkt me inderdaad waarschijnlijker.
Ik denk niet dat geestelijke wezens slechts in de hersenen van gelovenden bestaan. Het gebeurt nogal eens dat onderzoekers van ufo's ermee stoppen, omdat ze enge dingen gaan meemaken. Hans van Kampen heeft het jarenlang in de ijskast gezet. Hij wou niet zeggen waarom.
John Keel is altijd gewoon doorgegaan, en heeft bedreigende dingen meegemaakt. De film The Mothman Prophecies is op de werkelijkheid gebaseerd. Keel heeft verschillende boeken geschreven over dit soort zaken.
Only dead fish go with the flow
Bonjour
Moderator
Berichten: 7720
Lid geworden op: 12 aug 2016, 12:32
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Bonjour »

Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 19:13 Ufo's worden zeker waargenomen. Feitelijk is het het meest waargenomen bijzondere verschijnsel. Wetenschappelijk beschouwd is het bestaan ervan niet bewezen.
Kijk nu wat je zegt. Je zegt dat iets wat waargenomen wordt niet bewezen is. Een UFO wordt waargenomen en bestaat. Maar let op de U van UFO. Unidentified! We weten niet wat het is. De koppeling naar een buitenaards ruimteschip is vergezocht.
Alles wat je daarbij dan aanhaalt is pure fantasie.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

Bonjour schreef: 14 nov 2018, 19:34
Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 19:13 Ufo's worden zeker waargenomen. Feitelijk is het het meest waargenomen bijzondere verschijnsel. Wetenschappelijk beschouwd is het bestaan ervan niet bewezen.
Kijk nu wat je zegt. Je zegt dat iets wat waargenomen wordt niet bewezen is. Een UFO wordt waargenomen en bestaat. Maar let op de U van UFO. Unidentified! We weten niet wat het is. De koppeling naar een buitenaards ruimteschip is vergezocht.
Alles wat je daarbij dan aanhaalt is pure fantasie.
Ik heb het niet over buitenaardse ruimteschepen. Dat is Doemdenker. Die gaat voor de grijzen. Heb je mijn berichten wel gelezen?
Only dead fish go with the flow
coby
Berichten: 6612
Lid geworden op: 01 nov 2013, 23:44
Man/Vrouw: V

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door coby »

Het zijn gewoon die mormels van voor de zondvloed. Staat in dat boek van Henoch.
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

coby schreef: 14 nov 2018, 21:31 Het zijn gewoon die mormels van voor de zondvloed. Staat in dat boek van Henoch.
Nee hoor, want de goden waren kosmonauten. :clown:
Only dead fish go with the flow
doemdenker
Berichten: 426
Lid geworden op: 03 jul 2018, 18:33
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door doemdenker »

john keel ken ik, moet nog beginnen aan Jacques Vallee.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door callista »

Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 21:56
coby schreef: 14 nov 2018, 21:31 Het zijn gewoon die mormels van voor de zondvloed. Staat in dat boek van Henoch.
Nee hoor, want de goden waren kosmonauten. :clown:
Dat klopt.. 8-)
Als Von Däniken dat zegt dan is dat zo....
Waarom?
Omdat hij het zegt. :geek:
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

doemdenker schreef: 14 nov 2018, 21:58 john keel ken ik, moet nog beginnen aan Jacques Vallee.
Dan moet je toch begrijpen wat mijn idee over ufo's is?
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
Zolderworm
Berichten: 20841
Lid geworden op: 04 mar 2013, 10:26
Man/Vrouw: M

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door Zolderworm »

callista schreef: 14 nov 2018, 21:59
Zolderworm schreef: 14 nov 2018, 21:56
coby schreef: 14 nov 2018, 21:31 Het zijn gewoon die mormels van voor de zondvloed. Staat in dat boek van Henoch.
Nee hoor, want de goden waren kosmonauten. :clown:
Dat klopt.. 8-)
Als Von Däniken dat zegt dan is dat zo....
Waarom?
Omdat hij het zegt. :geek:
Die man wijst altijd naar boven. Daar komt alles vandaan.

https://podcastufo.com/wp-content/uploa ... 50x150.jpg
Only dead fish go with the flow
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Kernwapens de wereld uit?

Bericht door callista »

:lol: Yeahh!!