Verkiezingen oktober 2025.
Wat gaat het worden;nu wel de PVV weer de allergrootste met Wilders als MP
En 2e kans..................... volgens de niet partij gebonden politieke deskundigen wel.
en dan de regeringssamenstelling.
PVV ,SGP,JA21,VVD CDA .
of
PVV, BBB, SP JA 21 SGP,VVD.
ROEPT U MAAR........................
VERKIEZINGEN oktober 2025.
-
- Man/Vrouw: M
VERKIEZINGEN oktober 2025.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Re: VERKIEZINGEN oktober 2025.
Diverse mogelijkheden maar geen enkele coalitie met PVV.Snelheid schreef: 05 jun 2025, 08:19 Verkiezingen oktober 2025.
En 2e kans..................... volgens de niet partij gebonden politieke deskundigen wel.
PVV ,SGP,JA21,VVD CDA .
of
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Nou...Dilan Yesilgöz sluit dat niet uit. Alleen ezels stoten zich geen tweemaal aan dezelfde steen. We hoeven niet op te kijken als er een Schoof 2 komt.Messenger schreef: 05 jun 2025, 08:44Diverse mogelijkheden maar geen enkele coalitie met PVV.Snelheid schreef: 05 jun 2025, 08:19 Verkiezingen oktober 2025.
PVV ,SGP,JA21,VVD CDA .
of
Dat wat je niet vast kunt houden, noch jou kan ontglippen, dat bén je.
-
Ik kan het me niet voorstellen dat de VVD nog eens gaat samenwerken met PVV.
Maar omdat het niet is uitgesloten en om andere redenen is VVD geen optie voor mij.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Schoof gaat sowieso niet meer opnieuw een kabinet in, zo had ik begrepen. Hij dient zijn tijd nu uit en dan vindt hij het wel mooi geweest. Ik kan me zo voorstellen dat hij straks stiekem opgelucht is van die ellende verlost te zijn. Het verbaasde me al dat hij deze nu extra ondankbare klus op zich nam, maar hij heeft het nog vrij netjes volgehouden. Ik had waarschijnlijk al bij het eerste gedram de coalitiefracties de keuze gegeven: 'Of jullie stoppen nu onmiddelijk met dat gezeur en getweet en staan volop achter het kabinet, of jullie kunnen een nieuwe premier gaan zoeken. O, en extraparlementair betekent dat je je dus níét alsnog met alles gaat bemoeien, dus ophoepelen nu en laat ons ons werk doen.'Tufkah schreef: 05 jun 2025, 13:09Nou...Dilan Yesilgöz sluit dat niet uit. Alleen ezels stoten zich geen tweemaal aan dezelfde steen. We hoeven niet op te kijken als er een Schoof 2 komt.
Ik vrees dat ik niet zo goed in politiek ben...
Vrede en alle goeds
-
Schoof 2 komt er niet iedereen ziet een partijloze MP dat dat niet werkt,maar wel waarschijnlijk een Wilders 1 met VVD in de regering.Hen die goed luisteren naar de dame uit turkije even pas op de pas op de plaats de deur blijft openstaan;de kiezer bepaalt maar de kiezer wil een rechtse regering.........................men gaat het zien in oktober.
De verwachting is dat JA 21 en FVD gaan mee regeren.
De verwachting is dat JA 21 en FVD gaan mee regeren.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Schoof heeft zich aan zijn opdracht gehouden, en hoewel ik zijn premierschap maar een rare vertoning vond, ben ik wel met je eens dat hij het netjes heeft volgehouden. Wat mij betreft, eens maar nooit weer. Een premier hoort ook een beetje er voor alle Nederlanders te zijn. Voor wie Schoof daar was is mij nooit duidelijk geworden.Robert Frans schreef: 05 jun 2025, 15:44Schoof gaat sowieso niet meer opnieuw een kabinet in, zo had ik begrepen. Hij dient zijn tijd nu uit en dan vindt hij het wel mooi geweest. Ik kan me zo voorstellen dat hij straks stiekem opgelucht is van die ellende verlost te zijn. Het verbaasde me al dat hij deze nu extra ondankbare klus op zich nam, maar hij heeft het nog vrij netjes volgehouden. Ik had waarschijnlijk al bij het eerste gedram de coalitiefracties de keuze gegeven: 'Of jullie stoppen nu onmiddelijk met dat gezeur en getweet en staan volop achter het kabinet, of jullie kunnen een nieuwe premier gaan zoeken. O, en extraparlementair betekent dat je je dus níét alsnog met alles gaat bemoeien, dus ophoepelen nu en laat ons ons werk doen.'Tufkah schreef: 05 jun 2025, 13:09Nou...Dilan Yesilgöz sluit dat niet uit. Alleen ezels stoten zich geen tweemaal aan dezelfde steen. We hoeven niet op te kijken als er een Schoof 2 komt.
Ik vrees dat ik niet zo goed in politiek ben...
-
De VVD heeft zichzelf klem gezet. Als Dilan Yesilgöz toegeeft dat ze nooit meer met de PVV gaat regeren dan maakt Wilders daar gebruik van om te zeggen dat de VVD "over links" gaat. Dus durft Dilan Yesilgöz dat niet te zeggen en is het theoretisch mogelijk dat ze toch weer met de PVV in zee gaat.Messenger schreef: 05 jun 2025, 15:24Ik kan het me niet voorstellen dat de VVD nog eens gaat samenwerken met PVV.Tufkah schreef: 05 jun 2025, 13:09
Nou...Dilan Yesilgöz sluit dat niet uit. Alleen ezels stoten zich geen tweemaal aan dezelfde steen. We hoeven niet op te kijken als er een Schoof 2 komt.
Maar omdat het niet is uitgesloten en om andere redenen is VVD geen optie voor mij.
Frans Timmermans zal dat ook weer uitbuiten, die zal suggereren dat Dilan Yesilgöz toch weer met die malloot gaat regeren. Zo zit ze tussen twee vuren in. Bontenbal is helder: het CDA gaat niet regeren met de PVV. Het is dus goed mogelijk dat veel VVD-kiezers uiteindelijk bij het CDA terecht komen. CDA en VVD zijn altijd al communicerende vaten geweest.
-
Bontebal eng en achterbaks echt CDA,natuurlijk gaan ze mee regeren als ze behoorlijke wat zetels halen ,hebben ze altijd gedaan dus ook als de PVV weer de grootste wordt hupenkee daar gaat het CDA ,ze willen zo graag.
Maar goed de kiezer gaat bepalen in oktober van dit jaar.
Maar goed de kiezer gaat bepalen in oktober van dit jaar.
VERITAS VOS LIBERABIT.